Last news in Fakti

28 Септември, 2011 10:04 22 067 61

570 коня за обновения GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • годзила-
  • r35

Откъдето и да погледне човек, "Годзила" е впечатляваща машинария. Най-смайващ обаче си остава фактът, че техническите характеристики на този автомобил не спират да се подобряват с всяка изминала година. Ако се вярва на слухове, циркулиращи из форума на Клуба на притежателите на GT-R, тенденцията ще се запази и през 2013-а.

Според мълвата по време на пресконференция на Nissan, проведена неотдавна на пистата "Нюрбургринг", от компанията са разкрили част от плановете си за поредната модернизация на "Годзила". Японците се надявали да увеличат мощността с поне 40 к.с. благодарение на препрограмиране на управляващата електроника на двигателя и оптимизиране на всмукателната и изпускателната му системи.

В момента GT-R развива 530 коня, което означава, че обновеният R35 ще разполага с поне 570. Инженерите на Nissan нямало да се ограничат само с човъркане по мотора. На фини донастройки щели да бъдат подложени трансмисията и окачването. Подът на колата щял да се сдобие с нови аеродинамични елементи с цел подобряване на охлаждането, намаляване на разхода на гориво и оптимизиране на вредните емисии.

До края на производствения цикъл външността на сегашната "Годзила" надали щяла да претърпи изменения. Гамата от цветове щяла да бъде обогатена, а версиите Premium Black и Egoist щели да станат достъпни за пазарите по цял свят.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 skier

    5 2 Отговор
    Няма немски, нито италиански резачки, които могат да се изправят срещу най-великия - ГОДЗИЛА. Японската сила мачка всичко наред!
  • 2 Тарикат Тарикатов

    1 0 Отговор
    Някой може ли да ми каже как се прави тоя номер в псевдонима, че преди малко си направих регистрация????

    Коментиран от #4

  • 3 Иван Иванов

    3 0 Отговор
    Нисана е скандал!!!! Прави всички сами да си говорат :D
  • 4 client

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тарикат Тарикатов":

    @2 Смени си името в probook.bg, за да нямаш проблеми с тях... отделно за Псевдонима - В ляво от полето в което пишеш коментар има линк Коментирай с псевдоним и аватар! Точко под Отношение
  • 5 румен любенов

    2 6 Отговор
    тука няма "ДОШО"- ВЦИ НО ИМА ДРУГИ НЕГОВИ ПОДРЪЖНИЦИ
    Пичове прочетете малко повече има много supercar-и който са в пъти по добри , е вярно и в пъти по-скъпи!!!

    Коментиран от #12

  • 6 Kobester

    1 1 Отговор
    Да, видях го, мерси много
  • 7 despeRADO

    3 0 Отговор
    По-скъпи има много, но по-добрите са малко. :)
  • 8 мирослав борисов

    2 2 Отговор
    т'ва е не е кола т'ва е ДЗВЕРО!!!!!!!!!!
  • 9 BoboZvqra

    6 2 Отговор
    Румене, я кажи някои от "многото" суперкар-и, коИто са "в пъти" по-добри от GT-R! И на ускорение ли го бият "в пъти"? Или на Нюрбургринг?
    Хайде, сега ходи да прочетеш някоя книга, може пък да се ограмотиш малко...
  • 10 Цветозар Стойнов

    4 2 Отговор
    Все пак това е страната на изгряващото слънце..........Japan Power Forever.......
  • 11 brake point

    3 0 Отговор
    Това от което се нуждае Годзила е мощност. Трябват и около 650 коня и никакви супер кари няма да могат да и се опънат.Сега конкурентите като Порше и Додж разчитаха на огромни двигатели и олекотени конструкции и едвам се справяха със 470 коня 1700 килограмовата японска резачка. Нисан просто трябва да вдигне мощността за да покаже че при еднаква мощност тяхната кола е по добре балансирана и по добре стои в пътя.
    Жалко , че Хонда се бавят с новия си супер кар те винаги са били лидери и сега няма да се посрамят надявам се. Така ще стане вече наистина интересно.

    Коментиран от #13

  • 12 КУРТИ Лада

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "румен любенов":

    @5 РУМЕНЕ, ДОШО МОЖЕ ДА ГО НЯМА, НО КУРТИ Е ТУК !

    Коментиран от #15

  • 13 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "brake point":

    @11 Съвсем лесно е да се отвърне на бруталната мощност на Скайлайн-въпрос на приоритет на автомобилните марки и не визирам само БМВ..
  • 14 Easy ryder

    1 1 Отговор
    Нещо не си наясно май. За да бият Нисан Шевролет и Додж слагат мотори 600 коня.Порше прави същото като добавя и свръх скъпи и леки купета от композитни материали. Нисан имаше до сега 470 коня.
    Проблемът е , че Нисан е направил кола с такъв баланс и задвижване , че е необходимо поне 100 коня отгоре за да го бият.
    И явно не е толкова лесно да му отвърнат след като толкова години остава една от най бързите коли и на пистата и на пътя.

    И понеже гледам , че се прехласваш по тунинговани баварки може да ни кажеш колко им е лесно на БМВ да отговорят на Нисан и с каква точно кола са му отговорили.
    Научете се да уважавате постиженията на хората , не е лесно да направиш кола за 80 000 евро , която е по добра от 90% от супер колите струващи поне двойно повече.
  • 15 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "КУРТИ Лада":

    @12 i kakvo kato si tuk kolega?

    Коментиран от #16, #26

  • 16 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВИП АМГ":

    @15 Означава че ще се завързват добри спорове и коментари а не някакви си там хлапашки бръщолевения пич-май не съм те срещал във стария формат на мобилето-е лошо няма..
  • 17 Порше Мерцедес

    0 7 Отговор
    @ Easy ryder Има само една подробност! Nissan GTR никога не знам да е бил Porsche Turbo, винаги му диша на задния калник евала за което! Но на Porsche нито конете са повече, нито килограмите са по-малко. Последният дуел на GTR 530ps & Turbo S 530ps със малко е във полза на Turbo. Отбелязвам го защото съм фен на марката, а за Баварските машинки съм абсолутно съгласен с теб, че в момента те нямат алтернативен автомобил със дори близки показатели като на GTR и Turbo!
  • 18 Easy ryder

    24 0 Отговор
    Никога не казвай никога.Ето едно сравнение.Има и други.И поршето е по леко от нисана , който е 1700 килограма някъде.
  • 19 Easy ryder

    11 0 Отговор
    Ето как Порше 911 турбо диша в задния калник.Ако разбираш английски ще разбереш какво казва Бруно Сена накрая.
    И не забравяй колко пари искат Порше за кола по слаба от нисана.
  • 20 Порше Мерцедес

    0 12 Отговор
    Е добре, виж пък тук какво става със още по-мощната версия на GTR! Аз за това и говорех, драг на 530ps vs 530ps! А на този клип качен от теб, няма драг, а и съгласи се, че на писта 0.3sec. е нещо много относително а килограмите там нямат чак такова значение особено когато са толкова близки! По-голямо значение има шасито, междуосието и т.н. а при GTR то е по ново с поне 2/3 години
    http://www.youtube.com/watch?v=EmL99lHyqc0
  • 21 Порше Мерцедес

    0 15 Отговор
    От кога тест на дъжд е реалистичен!! 0.3/0.5sec. Тази разлика на дъжд не е реалистична първо, второ това е със мн по стара кутия на Turbo-то. А TurboS със PDK нали виждаш какво става!! При този тест колите са излезнали на пазара по едно и също време!! Гледай това, винаги е важно!

    Коментиран от #23

  • 22 Рачо Младенов

    0 0 Отговор
    Този GT-R ще е страхотен искам да го видя в действие
  • 23 Easy ryder

    11 0 Отговор

    До коментар #21 от "Порше Мерцедес":

    @21 Защо да не е реалистичен теста на дъжд,нали и двете коли са поставени при еднакви условия.А това сравнение което си пуснал кое му е реалистичното?Двама шофьори с различни умения си пречат по пистата.Реалният тест е всяка кола с един и същи човек да направи обиколка и да се види времето.
    Що се отнася до ускорението поршето е поне 150 кила по леко от нисана и както видя на първата линия не можа да ускори по добре.После имат значение аеродинамичните настройки.
    И ми казваш че 0,3 секунди са нищо а 2 метра преднина за Порше са много така ли?
    На писта нисана разпаря порше 911 турбо въпреки че то е по леко и ползва керамични спирачки.
    И шасито на ГТР не е по ново от това на турбото.Сравнени са новите модели и на Ауди и на Порше излезли по същото време.Дори самият факт ,че Порше не предлагат по добра конфигурация въпреки многото пари които искат не говори добре за тях.Значи Нисан ги е изпреварил технологично.
    Ето ти и един финален тест на Топ Гиър да видиш какви коли изпреварва ГТР.
  • 24 Порше Мерцедес

    1 14 Отговор
    Виж сега! Започвам със фактите, защото пред фактите и боговете мълчат. Казваш че шасито на GTR не е по-ново ама е по-ново и то много! Порше имат шаси, купе, както искаш го наричай 997 което е мислено и проектирано 2004г. На абсолютно същото шаси е и Porsche Turbo 997 което излиза през 2006г. само че има две турбини. Така, Nissan GTR e ot 2008г. със тази визия и със 485ps тогава. Porsche Turbo е със стара автоматична кутия тогава и със 480ps. Ето и единия калник който е тогава!
    Porsche Turbo: 0-100 3.5sec. / 0-200 11.9sec. / 0-300 40.7sec. / 0-160-0 12.5sec.
    Nissan GTR: 0-100 3.5sec. / 0-200 12.2sec. / 0-300 53.3sec. / 0-160-0 13.1sec.
    Забележи само ''мощният'' GTR как умира след 200, а такъв тип коли са супер уеднаквени и такива до сто, сто и нещо е много трудно да има огромни разлики, нооо ето ''технологично изпреварващия'' GTR как се справия там кадето вече много по-малко играият гуми, пътни условия, шасита, скоростни кутии и т.н. а огромна роля има двигателя! Ето това е скъпото на колата, двигателя който си лежи боксерно от десетилетия отзад, материалите в интериора които не могат да бъдат евтини пък ако ще GTR да струва и десет хиляди долара, Porsche няма да им се подлъжат и да правят евтино изработени коли, издръжливоста на колата която при Porsche е доказана на всеки един ретро парад а от там и съхранението на цената в годините, защото цената на GTR се срива защото е много бърз но чуплив! И пак се връщам, евала на Nissan,

    Коментиран от #40

  • 25 Порше Мерцедес

    0 11 Отговор
    А тези коли които изпреварва GTR 530ps във Top Gear ще ги изпревари и TurboS наред и със GTR-a. Това е Nissan през 2012г. Само глеадй новото Porsche 991 което вече го представиха, 10г не могат да го минат, пак и почват кошмарите на всички
  • 26 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВИП АМГ":

    @15 АБЕ ТУК СЪМ, НО ЗА КРАТКО ! УТРЕ ВЕЧЕР ЩЕ ЗАМИНАВАМ ДА БАЧКАМ В ЧУЖБИНА, НО Е РАДВАЩО, ЧЕ ПОВЕЧЕТО НЕНАВЪРШИЛИ 18г И ПИШЕЩИТЕ С МНОГО НИКОВЕ НЕ СА ТУК !

    Коментиран от #29

  • 27 Иван Иванов

    6 0 Отговор
    Така значи от това, което виждам GTR МАЧКА на писта, а на драг е по-слабата кола! Значи как да го разбирам кола, която е 150 килограма по-тежка, 2 пъти по-евтина прави всички на писта смешни :) Другото, което забелязвам от всички ревюта, които съм изгледал, е че Нисан са направили кола, която може да се кара от абсолютно всички :) Много стабилна кола в завои, много стабилна кола при висока скорост, много лесно управление :) Почти невъзможно да се изкара от пътя (казвам почти, защото човешката глупост е безгранична)! При пряко сравнение с Турбото е много по-лесно контрилируема и управляема :) Да Порше са наистина скандални коли, никой не отрича, НО на каква цена? Еми сори аз бих си взел Ферари Италия за тези пари :) Инак за 80 хиляди евро отгоре Нисана става 1200 коня и мисля, че въпроса относно динамиката приключва :)

    Коментиран от #38

  • 28 ники ники

    0 0 Отговор
    каде заминаваш@26

    Коментиран от #30

  • 29 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "КУРТИ Лада":

    @26 КУРТИ-Ще сбъркаш.В еврофутбола има достатъчно кинти приятел.Вчера ги смачках-готвя се и днес-прогноза гол-гол пич...
  • 30 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "ники ники":

    @28 В ЧЕХИЯ - Marianske lanze, ПОНЕ ЗА В НАЧАЛОТО, ПОСЛЕ ЩЕ ВИДИМ ! ЕДИН ПРИЯТЕЛ РАБОТИ ОТ 7-8 ГОДИНИ В ПРАГА(строителство) , СЕГА ОТИВАМ И АЗ, ЗНАЕЙКИ, ЧЕ ПОНЯКОГА НЕ ПЛАЩАТ - НО НА КЪСМЕТ ! ТАМ ЩЕ ИМА НЯКОЛКО МЕСЕЦА РАБОТА, ПОСЛЕ НАЙ-ВЕРОЯТНО ЩЕ СЕ ПРЕМЕСТЯ ПРИ НЕГО В ПРАГА И ЩЕ ГЛЕДАМ ДА ОСТАНА ТАМ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО-ДЪЛГО ! ДНЕС ВЛЯЗОХ В ГУГЪЛ ДА ВИДЯ ЗА КАКВО МЯСТО СТАВА ВЪПРОС, АМИ ТО ТАМ Е ЕГАТИ КРАСИВОТО !

    АБЕ ЗЕНДЕР, ЗА КОЙ МАЧ КАЗВАШ ГОЛ-ГОЛ, ЕЙ СЕГА СПОРТИНГ-ЛАЦИО СТАНАХА 2:1 ?! И АЗ ТАМ МИСЛЯ ДА ПРОДЪЛЖА С ХАЗАРТА ! А ИНАЧЕ ПОЖЕЛАВАМ МНОГО ЗДРАВЕ И УСПЕХИ НА ВСИЧКИ !

    Коментиран от #31, #32

  • 31 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "КУРТИ Лада":

    @30 Моите мачове излязоха-последния беше спортинг-лацио-1065лв печалба

    Коментиран от #35

  • 32 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "КУРТИ Лада":

    @30 Кво ще кажеш-гтр-а продължават да го надуват откъм мощност.Интересно-незнам дошо дали се е регистрирал вече но определено му е харесала статията...

    Коментиран от #34

  • 33 ники ники

    0 0 Отговор
    ееееее, ако идваше към малта щях да поръчам да ми донесеш малко семки, но нищо стискам ти палци и кофти ,че ставаме все повече и повече напуснали родината. @30

    Коментиран от #36

  • 34 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 zender":

    @32 ГТ-Р СИ Е МНОГО ДОБРА КОЛА, ТОВА Е ВИДНО ЗА ВСИЧКИ , КОИТО НЕ СА ЗАСЛЕПЕНИ ПО НЯКОЯ КОНКРЕТНА МАРКА ! С ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ ЩЕ Е ОЩЕ ПО-ДОБРА ! НЕ Е НУЖНО ЗА ХОРА КАТО" Дошо" И "Име:" ДА МИ ГО ОБЯСНЯВАТ ТОВА ! МЕЖДУ ДРУГОТО ТОЗИ "Easy ryder" СИ МИСЛЯ, ЧЕ Е "Име:" ! И АЗ СЕ ЧУДЯ ЗАЩО "Дошо" НЕ СЕ Е РЕГИСТРИРАЛ ОЩЕ, ЯВНО И НА НЕГО НЕ МУ ХАРЕСВА НОВИЯ ФОРМАТ !?
  • 35 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "520 zender":

    @31 БРАВО ЗА ПЕЧАЛБАТА, ПРОДЪЛЖАВАЙ ВСЕ ТАКА !
  • 36 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "ники ники":

    @33 ЗАВИЖДАМ ТИ, АКО СИ ТАМ ! АЗ СЕГА ЩЕ СЪБИРАМ СТУД В ЧЕХИЯ ! НО АКО ИМА ПОЛОЖИТЕЛНИ ЕМОЦИИ НЯМА ДА МИ Е ПРОБЛЕМ ! АМИ НАИСТИНА Е КОФТИ, НО ТАКИВА СА УСЛОВИЯТА ТУК ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА ! НЕ, ЧЕ И ТАМ ЩЕ Е МНОГО ПО-ДОБРЕ, НО ЗАСЕГА НЯМАМ ДРУГ ИЗБОР !
  • 37 ники ники

    1 0 Отговор
    зимата не е кофти, но да знаеш какво лято карам (пещ)
  • 38 Порше Мерцедес

    0 11 Отговор

    До коментар #27 от "Иван Иванов":

    @27 Иван Иванов, прав си в много от нещата, така е вярно че Nissan са направили много по-евтина кола която е абсолютен конкурент на Porsche в много отношения! Разликата спецялно между тези две марки и стила и качеството! Затова и цената му е много по-скъпа, но все пак един ден всеки ще си продаде колата, а тогава собственика на Nissan ще плаче! Nissan GTR ще е разскърцан и обезценен, Porsche е класика и вижте само по обявите как държи цена! Но все пак, всеки си преценя и избира сам и аз уважавам решението на всеки! А само последно да кажа, понеже съм маняк на тунинг, за много по-малко пари от 80 Евра правиш едно Turbo 1200+ коня и тогава всичко приключва за ВСИЧКИ!! Световен рекорд 14sec. 0-300km.

    Коментиран от #39

  • 39 Иван Иванов

    12 0 Отговор

    До коментар #38 от "Порше Мерцедес":

    @38 Добре изглежда е въпрос на личен вкус, защото аз не виждам с какво едно Порше Турбо е по-яко от Нисан ГТР? Имам авери, които точно така говореха, че Нисана е грозен, без стил ала бала, докато не го видехме за 1 път на живо Повярвай ми оттогава насам нямаме вече спорове относно кой е по-скандален на живо :) Но както ти казвам въпрос на вкус :) Не съм и съгласен, че Нисана ще е разкърцан след време :) Имам достъп до някой друг стар Нисан от по-висок клас и мога да ти кажа, че ше ше учудиш за какво качество на изработка си говорим без хлопания и тропания и след 18 години :) Аз говорих за еврата за изравняване на цените, защото ако се инвестират 80к евра в Порша то значи в Нисана трябва да се инвестират 160к и пак става безмислено Пак казвам, че Порше са много стабилна спортна марка, ама ако ше си говорим за имидж Ферари е Колата
  • 40 brake point

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Порше Мерцедес":

    @24 http://www.youtube.com/watch?v=iWAficaFl3c

    Хубаво е да сравняваш 1500 килограмова кола с 1700 килограмова и да казваш колко бил добър двигателя на Порше и как дава 3 десети до 200 преднина но до 100 времената са еднакви.
    Но на писта нещата са различни и Порше доста се излагат като губят от кола на половина по евтина.
    Нали Порше са лидери защо не са си направили шаси? Чакали са Нисан ли ?

    Коментиран от #42

  • 41 brake point

    1 1 Отговор
    Гледай и това и обърни внимания какво казва на финала човека.
  • 42 Порше Мерцедес

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "brake point":

    @40 Сега,да ти обясня и на теб! Първо, 911 Turbo не е 1500кг. а е 1600кг. само 100 по-малко от Нисана! Второ, до 100 и до 200 дава почти еднакви времена защото това е Тurbo 2 години по старо от великия ви Нисан! А актуалното Porsche Turbo е 3.2sec до 100 и 10sec i много малко до 200!!! Сега тази разлика стига ли?! А до 300 въобще не говорите е то не е за говорене а за смях! Трето, тоя клип дето си сложил, не знам на ясно ли си, не си ли, но това не е Porsche Turbo, може и на брадатия шофер да не му е ясно като го гледам каква аматъорска душица е. Четвърто, Porsche-то на клипа е ръчка, а не знам дали знаеш, че поне от 5 години Porsche правят автоматиците по-бързи от ръчките! На тестващея човечец така аматъорски му въртят гумите, че е нормално GTR автоматик да му върши най-добра работа в случая! Петто, ако не знаеш, всяка кола си има 7,8 години в които си ползва едно шаси, не съм чувал марка да пуска през 2 години нови! А от догодина вече ще има 991 и тогава гледайте, но Porsche TurboS 997 така и така си бие GTR така, че не знам какво си притеснявате!
  • 43 Порше Мерцедес

    1 2 Отговор
    М3 - 420 коня
    GT3 - 415 коня
    GTR - 485 коня

    Продължавайте да гледате тия платени клипчета и да вярвате на тази пропаганда, GTR е велик! Много е хубава колата, пак повтарям, но айде стига, не са открили топлата вода!
  • 44 Порше Мерцедес

    0 2 Отговор
    Porsche атмосфера, BMW атмосфера, GTR Bi-turbo, тия сравнения за някой който не разбира!!
  • 45 Порше Мерцедес

    0 2 Отговор


    А това!! Тунингован GTR 550ps vs Porsche TurboS

    Коментиран от #46

  • 46 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Порше Мерцедес":

    @45 Ама аз немога да разбера къв е проблема спрямо бмв-въпрос на турбиниране.И естествено на надуване на турбината-нима бмв не го могат след като още от 1972г произвеждат сериен турбо звяр със 170кс
  • 47 Easy ryder

    2 0 Отговор
    Какво сега ще си пускаме любители на тунинга в Русия какво правят?
    До сега говорихме за коли излезли от завода. То не бяха оправдания , че било мокро , че поршето не било с ново шаси и още не знам си какво. Хората вземат две нови коли ,които се продават в магазина и тестват.Никой не е виновен , че Порше си пробутват стари шасита за двойно по висока цена.
    А нашите клипчета са платени , а твоите не са така ли? Да гледаме двама , които си приказват и се хилят докато си пречат по пистата е страхотен тест.

    А на Нюрбургринг немски журналисти са правили тест и има много хубава статия в "Ауто мотор унд спорт" .Там дъжд не е имало и нисана е взел северната дъга доста по бързо от поршето.
    И разликата от поне 130 килограма в двете коли не е в полза на нисана.
    Така ,че не ми говори глупости как Нисан никога не е бил по бърз от Порше.Много хора са правили тестове и са го доказали.Това ,че на теб не ти отърва да го признаеш си е твоя работа.

    "Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг

    Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.

    911 Turbo губи пред
  • 48 Порше Мерцедес

    0 2 Отговор
    @ Аз проблем с BMW нямам ако ме разбираш правилно, точно казвам, че теста не е достатъчно аргументиран откъм трите вида коли които са избрали! Както и да е.. А на @47 ще кажа, че това не са оправдания както ти се иска да са, а на това хората казват : факти! Факт е, че едната кола е мислена значително по късно от другата! Затова GTR е толкова добра кола, все пак като гледаш и се учиш от някой е по-лесно. А с тези писти едно и също, минимални разлики в полза на Нисана на клипове които вие гледате. Е аз гледам такива на които бие Porsche-то със малко! Мога да ви покажа такива, но защо никой нищо ни чул ни видял от 0-300 :) Та нали това са спортните коли!! Вече всяка кола вдига 200, но до 300 само спортните, а там Porsche показва защо струва повече! Аиде стига сте ми издребнявали със стотните а гледайте къде са убйствени разликите. А на всички който си мислят, че се оправдавам със Porsche-то от 2006г. и неговото шаси до ден днешен, ще кажа само едно! Искам вие всички да сравните ама мнооого внимателно да гледате новото 991 турбо което ще излелне и сегашния, настоящия Нисан! А и не се оправдавайте тогава, че Нисана е стар! Живи и здрави до тогава!
  • 49 Порше Мерцедес

    0 2 Отговор
    А и само да допълня, ''любители на тунинга в Русия'' са тунинговали Нисана!! И той трябва да има предимство, а Porsche-то е както Hans го е изкарал от завода, чисто серийно, както го искаш да буде
  • 50 Easy ryder

    2 0 Отговор
    Ще ти го кажа с прости думи. Видео клипчета правени от любители на тунинга не са показател. Никой там не знае кой какво е бутал.Поршето също е бутано така че въобще не ми пускай такива клипове защото има клипове с тунинговани нисани които правят 300 за под 12 секунди.

    Аз ти говоря за класическо сравнение на спортни автомобили на писта. Не съм видял някой във Формула1 да сравнява колите на драг или максимална скорост.Всичко е въпрос на настройки.
    Нисан не е имал за цел да прави свръх лека кола с цел драг.
    Тази кола е 4 местно голямо купе което дава по добро време на писта от претенциозното Порше.
    Това говори много за японците. както вече ти казах германски журналисти са пробвали 911 турбо на Нюрбургринг и Нисан прави 16 секунди на обиколка преднина.
    Ето това се нарича разлика.Ето това трябва да разбереш ако не си го разбрал още. На писта Нисан ГТР е по бърз от Порше.
    А ти се пробвай да вдигаш 300 за да можеш да покажеш че кола по малка и с поне 130 кила по лека може да дръпне с 5 метра на друга. Това е велико откритие.Но когато отидат на писта Порше умира.И тогава се оправдавай че си чакат новото шаси и още не знам си какво.


    Като го дочакаш ела да говориш.До тогава ще има и други коли може да се изненадаш пак че Порше са изостанали.
  • 51 Порше Мерцедес

    0 2 Отговор
    Абе страшна работа! Направо тоя Нисан е за Формула1 като гледам колко е голям на пистата! Не знам като си патуваш кое от двете ти е по-важно, дали ще влезнеш със 130 или със 131км в някой завой заигран или това да си със спорстна кола, която когато я настъпиш да се изстреля. Аз затова от самото начало казвам че е въпрос на вкус и затова мен Porsche ме кефи много повече и винаги бих си купувал Porsche-та а не Нисани. А за това със изоставането на Porsche, не го казвай моля ти се! Ако не си чел история за автомобилостроенето през годините, ще ти кажа, че Porsche ''изостаналите'' са откривали и внедрявали толкова много неща по спортните коли които се ползват до ден днешен от всички марки спортни коли, че не е истина просто. И най-важното е, че продължават да го правят! А това им го признава целият свят отсен теб евентуално.
    P.S. Turbo S на клипа е сериен!!! Ако не видя времето което даде, казвам ти, че по принцип е дори със по-добро време. Но ти май си противник на Porsche повече от нормалното!
  • 52 Easy ryder

    1 0 Отговор
    "Easy ryder Има само една подробност! Nissan GTR никога не знам да е бил Porsche Turbo, винаги му диша на задния калник евала за което!"

    Това е твое изказване в коментар 17.
    Май нещо взе да забравяш.
    Както ти казах много пъти Нисан е бил Порше Турбо.

    Цитирам отново теста на "Ауто мотор унд спорт" - Германия.

    Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг

    "Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.

    911 Turbo губи преди всичко в завоите и при ускорението след тях, а на правите така и не успява да навакса преднината на разполагащия със значително по-добро сцепление японски спортист."

    Това са фактите , а кой какво бил измислил е съвсем друг въпрос.
    Факт е , че японците са направили за 80 000 евро кола способна да бие Порше на писта. А това е най важния тест за една кола.
    Ако ми говориш за драг иди да видиш как разни момчета тунинговат Опел или Хонда Сивик и правят поршетата криви.
    За това не се изискват не знам какви уникални знания.
    Но за да направиш кола способна да даде добри показатели на писта и при сух и мокър асфалт се изискват знач
  • 53 Easy ryder

    1 0 Отговор
    И още нещо ще ти кажа. Фердинанд Порше някога е направил много неща.Но днес наследниците му под шапката на Фолксваген не правят кой знае какво освен да ползват името му.
    Погледни дори и Формула1.След като направиха жалък опит през 1991 да направят двигател там Порше се провалиха тотално.
    Това не е като 50 години да правиш една и съща жабешка форма с боксер разположен отзад. В истинските състезания трябва да се развиваш.А Порше това напоследък май го е забравило. Погледни другият голям Ферари.Там се развива и дизайн и двигатели.Титлите им във Формула 1 са повече от на всеки друг участник. Така се пази и се наследява традиция.Да си на върха не значи само да ползваш стара слава.
  • 54 Порше Мерцедес

    0 1 Отговор
    Вие не мислите реално! Аз ти казвам, Porsche TurboS бие GTR-а и на писта и на драг!!!!!! Какво искате повече? Защо ми слагаш статия в която Turbo-то е 2006г? Сега сме 2011, вземаш TurboS 2010/11 и готово. Пък GTR-a какъвто ще да е. А за дишането отзад аз имам предвид драг, кой ти каза, че за писта говоря? На писта е една идея по-добър GTR-a сравнен със Turbo 2006г защото е по-широк и по-дълъг а от там и по устойчив във завоите, а през 2010/11г TurboS успява да компенсира този недостатък от по-късото му шаси и да бие GTR-a на писта със по-мощен и по-бърз автомобил. Това е! А това за Формула1 е кофти сравнение, че който бил във Формула1 и задължително е успешен във колите Ми давай Red Bull да правят коли от утре. Каквито са ти спонсорите отзад, толкова си добър във Формула1. А това, че ги няма Porsche е въпрос на решение на фирмата. Все едно Porsche и Audi както са супер добри във Лъоман, а другите като Ферари и Нисан ги няма и давай да ги отписваме от автомобилостроенето.
  • 55 Порше Мерцедес

    0 1 Отговор
    И това за развитието ма марката пак е глупост! Ами аз знам, че Porsche имат над 30 различни версиина 997. Колко версии има GTR си отговори и тогава виж кой се развива и кой не! 4x4, задно предаване, купета, кабрио, тарги, атмосфери, турбини, ръчки, автоватици... колко още ти трябват за да развиват жабата? Че това е най-развиваната спортна кола със сигурност? Калко модификации ти предлага GTR? Новата 991 ще е със 10см по-дълга, е това не е ли развиванве? Явно вече 997 е прекалено мощен за размерите си и сега ще го удължат. Ето и това ще направят, има сега кола като GTR която ги е раздразнила и в един момент от 2008г е била по добра на писта, на драг не съм съгласен и ето 2010/11 отговарят, а 2012 ще развият още повече. Гледай кога GTR ще се развият обаче, че предния Нисан малко на Волга приличаше.

    Коментиран от #56

  • 56 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Порше Мерцедес":

    @55 Ами цитирам това което си писал и там не говориш за драг.
    Що се отнася до теста. През 2009 тестват това което двете фирми предлагат за продажба. Оказва се че Порше което е със същата мощност и е по леко даже не може да диша в задния кланик на нисана защото остава далеч назад.
    И какво Порше сега щели да отговорят.Ами добре като направят тестове на писта ще видим как са отговорили.
    За сега Порше 911 турбо влязло в производство през 2006 е по слабо на писта от Нисан ГТР 2007.
    Единственото Порше което успява да се доближи до времето на Нисан на Нюрбургринг е GT2 RS което е 620 коня и 70 килограма по леко от нормалното. Сам знаеш че 911 турбо S не може да се мери с GT2 RS така че Порше трябва да направят невероятен скок за да бият нисан с 911 турбо S.
  • 57 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Няма официални данни за тест при който 911 турбо S да е дало по добро време на писта.

    Що се отнася до Формула 1 просто ти казвам че Порше искаха да влязат и направиха двигател през 1991 който се оказа пълен провал защото е тежък и ненадежден. Толкова за некадърните опити на фирмата с боксерите да влезе във Формула 1.

    А що се отнася до приликата с Волга едва ли приликата с жаба от 50 те е пример за дизайн.
    Порше е една от най грозните спортни коли.Само погледни Ферари и ще видиш разликата.
  • 58 Порше Мерцедес

    0 1 Отговор
    Ферари безспорно е красива кола! Не съм казал нищо против това, италянците са експерти във дизайна! Но пред мен чисто ново Ферари го мият на автомивка и от забърсването на колата почват да падат части от нея, сериозно! Заден стоп падна, лайсни взеха да се разхлабват, нормално ли е за кола струваща над 300 000лв? Не е! С Porsche-то ми такива проблеми нямам изобщо. Предпочитам да карам здрава кола, а не да гледам красива кола на снимка и в гаража си. А и да сменям съединители на 10 000км. Много са чупливи, но вярно красиви Фераритата. GTR също са по чупливи от Porsche колкото и да не се иска на много хора да го признаят, кутиите им гърят и други проблеми. Можеш да питаш хора които много професионално се занимават и имат наблюдения върху такива скъпи спортни коли в бг. Нека Нисан е по-бърз някоя секунда на пистата от Турбо, а Турбо С го бие с малко, аз такива клипове съм гледал, пък колко може да им се вярва нв знам. На скорост Порше разцепва, на писта ми е все едно кой е с някоя секунда по-добър! Нека не спорим, ок Нисана е върха! За мен Порше е стил, класика, спорт и винаги ще си остане най-продаваната и велика спортна кола.
  • 59 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Това за чупливоста е съвсем друга тема . Помниш ли от къде започна спора? Просто трябваше да кажеш това в началото.Дали Нисан е по чуплив от Порше не знам . При тези коли статистики трудно могат да се направят.
    Що се отнася до това кое е важно.Дали колата да е малко по бърза на правя линия или да се жертва бързината на правите за сметка на по голяма бързина в завои всеки си избира.
    Факт е , че има дисциплина в която Нисан е по добър от Порше.
    Останалото за стила и класиката си е субективно мнение.
    Никой фен на Ферари,Ламборгини или Астън Мартин няма да ти каже ,че Порше има стил. За тях това е фирма ,която ползва една и съща визия граничеща с грозота.И много хора споделят това мнение. А за купувачите на такива коли едва ли е аргумент че Порше не се чупело. Ако беше така Ферари отдавна щеше да е изчезнало и нямаше да се смята за най великата спортна кола.
    Между другото тази фирма е показала много повече в спорта от Порше така , че има защо да се нарича така.
  • 60 триста итридесети

    0 0 Отговор
    един въпрос: кой спечели на нюрборинг в класа на годзилата ?
  • 61 GERMANY OWNER

    0 1 Отговор
    Тоя пластмасов боклук! Пълна скраб! Жалка имитация на немски и френски технологии! Двигател от рено! Просто ПЛАСТМАСА сглобена от малките!