Откъдето и да погледне човек, "Годзила" е впечатляваща машинария. Най-смайващ обаче си остава фактът, че техническите характеристики на този автомобил не спират да се подобряват с всяка изминала година. Ако се вярва на слухове, циркулиращи из форума на Клуба на притежателите на GT-R, тенденцията ще се запази и през 2013-а.
Според мълвата по време на пресконференция на Nissan, проведена неотдавна на пистата "Нюрбургринг", от компанията са разкрили част от плановете си за поредната модернизация на "Годзила". Японците се надявали да увеличат мощността с поне 40 к.с. благодарение на препрограмиране на управляващата електроника на двигателя и оптимизиране на всмукателната и изпускателната му системи.
В момента GT-R развива 530 коня, което означава, че обновеният R35 ще разполага с поне 570. Инженерите на Nissan нямало да се ограничат само с човъркане по мотора. На фини донастройки щели да бъдат подложени трансмисията и окачването. Подът на колата щял да се сдобие с нови аеродинамични елементи с цел подобряване на охлаждането, намаляване на разхода на гориво и оптимизиране на вредните емисии.
До края на производствения цикъл външността на сегашната "Годзила" надали щяла да претърпи изменения. Гамата от цветове щяла да бъде обогатена, а версиите Premium Black и Egoist щели да станат достъпни за пазарите по цял свят.
28 Септември, 2011 10:04 22 067 61
570 коня за обновения GT-R
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
11:13 28.09.2011
2 Тарикат Тарикатов
Коментиран от #4
11:15 28.09.2011
3 Иван Иванов
11:49 28.09.2011
4 client
До коментар #2 от "Тарикат Тарикатов":
@2 Смени си името в probook.bg, за да нямаш проблеми с тях... отделно за Псевдонима - В ляво от полето в което пишеш коментар има линк Коментирай с псевдоним и аватар! Точко под Отношение12:08 28.09.2011
5 румен любенов
Пичове прочетете малко повече има много supercar-и който са в пъти по добри , е вярно и в пъти по-скъпи!!!
Коментиран от #12
12:14 28.09.2011
6 Kobester
12:16 28.09.2011
7 despeRADO
12:33 28.09.2011
8 мирослав борисов
12:52 28.09.2011
9 BoboZvqra
Хайде, сега ходи да прочетеш някоя книга, може пък да се ограмотиш малко...
12:57 28.09.2011
10 Цветозар Стойнов
15:00 28.09.2011
11 brake point
Жалко , че Хонда се бавят с новия си супер кар те винаги са били лидери и сега няма да се посрамят надявам се. Така ще стане вече наистина интересно.
Коментиран от #13
15:51 28.09.2011
12 КУРТИ Лада
До коментар #5 от "румен любенов":
@5 РУМЕНЕ, ДОШО МОЖЕ ДА ГО НЯМА, НО КУРТИ Е ТУК !Коментиран от #15
19:57 28.09.2011
13 520 zender
До коментар #11 от "brake point":
@11 Съвсем лесно е да се отвърне на бруталната мощност на Скайлайн-въпрос на приоритет на автомобилните марки и не визирам само БМВ..19:59 28.09.2011
14 Easy ryder
Проблемът е , че Нисан е направил кола с такъв баланс и задвижване , че е необходимо поне 100 коня отгоре за да го бият.
И явно не е толкова лесно да му отвърнат след като толкова години остава една от най бързите коли и на пистата и на пътя.
И понеже гледам , че се прехласваш по тунинговани баварки може да ни кажеш колко им е лесно на БМВ да отговорят на Нисан и с каква точно кола са му отговорили.
Научете се да уважавате постиженията на хората , не е лесно да направиш кола за 80 000 евро , която е по добра от 90% от супер колите струващи поне двойно повече.
21:54 28.09.2011
15 ВИП АМГ
До коментар #12 от "КУРТИ Лада":
@12 i kakvo kato si tuk kolega?Коментиран от #16, #26
22:11 28.09.2011
16 520 zender
До коментар #15 от "ВИП АМГ":
@15 Означава че ще се завързват добри спорове и коментари а не някакви си там хлапашки бръщолевения пич-май не съм те срещал във стария формат на мобилето-е лошо няма..22:18 28.09.2011
17 Порше Мерцедес
22:45 28.09.2011
18 Easy ryder
22:54 28.09.2011
19 Easy ryder
И не забравяй колко пари искат Порше за кола по слаба от нисана.
22:59 28.09.2011
20 Порше Мерцедес
http://www.youtube.com/watch?v=EmL99lHyqc0
23:16 28.09.2011
21 Порше Мерцедес
Коментиран от #23
23:32 28.09.2011
22 Рачо Младенов
23:42 28.09.2011
23 Easy ryder
До коментар #21 от "Порше Мерцедес":
@21 Защо да не е реалистичен теста на дъжд,нали и двете коли са поставени при еднакви условия.А това сравнение което си пуснал кое му е реалистичното?Двама шофьори с различни умения си пречат по пистата.Реалният тест е всяка кола с един и същи човек да направи обиколка и да се види времето.Що се отнася до ускорението поршето е поне 150 кила по леко от нисана и както видя на първата линия не можа да ускори по добре.После имат значение аеродинамичните настройки.
И ми казваш че 0,3 секунди са нищо а 2 метра преднина за Порше са много така ли?
На писта нисана разпаря порше 911 турбо въпреки че то е по леко и ползва керамични спирачки.
И шасито на ГТР не е по ново от това на турбото.Сравнени са новите модели и на Ауди и на Порше излезли по същото време.Дори самият факт ,че Порше не предлагат по добра конфигурация въпреки многото пари които искат не говори добре за тях.Значи Нисан ги е изпреварил технологично.
Ето ти и един финален тест на Топ Гиър да видиш какви коли изпреварва ГТР.
00:29 29.09.2011
24 Порше Мерцедес
Porsche Turbo: 0-100 3.5sec. / 0-200 11.9sec. / 0-300 40.7sec. / 0-160-0 12.5sec.
Nissan GTR: 0-100 3.5sec. / 0-200 12.2sec. / 0-300 53.3sec. / 0-160-0 13.1sec.
Забележи само ''мощният'' GTR как умира след 200, а такъв тип коли са супер уеднаквени и такива до сто, сто и нещо е много трудно да има огромни разлики, нооо ето ''технологично изпреварващия'' GTR как се справия там кадето вече много по-малко играият гуми, пътни условия, шасита, скоростни кутии и т.н. а огромна роля има двигателя! Ето това е скъпото на колата, двигателя който си лежи боксерно от десетилетия отзад, материалите в интериора които не могат да бъдат евтини пък ако ще GTR да струва и десет хиляди долара, Porsche няма да им се подлъжат и да правят евтино изработени коли, издръжливоста на колата която при Porsche е доказана на всеки един ретро парад а от там и съхранението на цената в годините, защото цената на GTR се срива защото е много бърз но чуплив! И пак се връщам, евала на Nissan,
Коментиран от #40
03:41 29.09.2011
25 Порше Мерцедес
03:57 29.09.2011
26 КУРТИ Лада
До коментар #15 от "ВИП АМГ":
@15 АБЕ ТУК СЪМ, НО ЗА КРАТКО ! УТРЕ ВЕЧЕР ЩЕ ЗАМИНАВАМ ДА БАЧКАМ В ЧУЖБИНА, НО Е РАДВАЩО, ЧЕ ПОВЕЧЕТО НЕНАВЪРШИЛИ 18г И ПИШЕЩИТЕ С МНОГО НИКОВЕ НЕ СА ТУК !Коментиран от #29
16:08 29.09.2011
27 Иван Иванов
Коментиран от #38
17:09 29.09.2011
28 ники ники
Коментиран от #30
19:56 29.09.2011
29 520 zender
До коментар #26 от "КУРТИ Лада":
@26 КУРТИ-Ще сбъркаш.В еврофутбола има достатъчно кинти приятел.Вчера ги смачках-готвя се и днес-прогноза гол-гол пич...20:01 29.09.2011
30 КУРТИ Лада
До коментар #28 от "ники ники":
@28 В ЧЕХИЯ - Marianske lanze, ПОНЕ ЗА В НАЧАЛОТО, ПОСЛЕ ЩЕ ВИДИМ ! ЕДИН ПРИЯТЕЛ РАБОТИ ОТ 7-8 ГОДИНИ В ПРАГА(строителство) , СЕГА ОТИВАМ И АЗ, ЗНАЕЙКИ, ЧЕ ПОНЯКОГА НЕ ПЛАЩАТ - НО НА КЪСМЕТ ! ТАМ ЩЕ ИМА НЯКОЛКО МЕСЕЦА РАБОТА, ПОСЛЕ НАЙ-ВЕРОЯТНО ЩЕ СЕ ПРЕМЕСТЯ ПРИ НЕГО В ПРАГА И ЩЕ ГЛЕДАМ ДА ОСТАНА ТАМ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО-ДЪЛГО ! ДНЕС ВЛЯЗОХ В ГУГЪЛ ДА ВИДЯ ЗА КАКВО МЯСТО СТАВА ВЪПРОС, АМИ ТО ТАМ Е ЕГАТИ КРАСИВОТО !АБЕ ЗЕНДЕР, ЗА КОЙ МАЧ КАЗВАШ ГОЛ-ГОЛ, ЕЙ СЕГА СПОРТИНГ-ЛАЦИО СТАНАХА 2:1 ?! И АЗ ТАМ МИСЛЯ ДА ПРОДЪЛЖА С ХАЗАРТА ! А ИНАЧЕ ПОЖЕЛАВАМ МНОГО ЗДРАВЕ И УСПЕХИ НА ВСИЧКИ !
Коментиран от #31, #32
22:54 29.09.2011
31 520 zender
До коментар #30 от "КУРТИ Лада":
@30 Моите мачове излязоха-последния беше спортинг-лацио-1065лв печалбаКоментиран от #35
23:02 29.09.2011
32 520 zender
До коментар #30 от "КУРТИ Лада":
@30 Кво ще кажеш-гтр-а продължават да го надуват откъм мощност.Интересно-незнам дошо дали се е регистрирал вече но определено му е харесала статията...Коментиран от #34
23:05 29.09.2011
33 ники ники
Коментиран от #36
23:32 29.09.2011
34 КУРТИ Лада
До коментар #32 от "520 zender":
@32 ГТ-Р СИ Е МНОГО ДОБРА КОЛА, ТОВА Е ВИДНО ЗА ВСИЧКИ , КОИТО НЕ СА ЗАСЛЕПЕНИ ПО НЯКОЯ КОНКРЕТНА МАРКА ! С ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ ЩЕ Е ОЩЕ ПО-ДОБРА ! НЕ Е НУЖНО ЗА ХОРА КАТО" Дошо" И "Име:" ДА МИ ГО ОБЯСНЯВАТ ТОВА ! МЕЖДУ ДРУГОТО ТОЗИ "Easy ryder" СИ МИСЛЯ, ЧЕ Е "Име:" ! И АЗ СЕ ЧУДЯ ЗАЩО "Дошо" НЕ СЕ Е РЕГИСТРИРАЛ ОЩЕ, ЯВНО И НА НЕГО НЕ МУ ХАРЕСВА НОВИЯ ФОРМАТ !?23:39 29.09.2011
35 КУРТИ Лада
До коментар #31 от "520 zender":
@31 БРАВО ЗА ПЕЧАЛБАТА, ПРОДЪЛЖАВАЙ ВСЕ ТАКА !23:41 29.09.2011
36 КУРТИ Лада
До коментар #33 от "ники ники":
@33 ЗАВИЖДАМ ТИ, АКО СИ ТАМ ! АЗ СЕГА ЩЕ СЪБИРАМ СТУД В ЧЕХИЯ ! НО АКО ИМА ПОЛОЖИТЕЛНИ ЕМОЦИИ НЯМА ДА МИ Е ПРОБЛЕМ ! АМИ НАИСТИНА Е КОФТИ, НО ТАКИВА СА УСЛОВИЯТА ТУК ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА ! НЕ, ЧЕ И ТАМ ЩЕ Е МНОГО ПО-ДОБРЕ, НО ЗАСЕГА НЯМАМ ДРУГ ИЗБОР !23:50 29.09.2011
37 ники ники
00:13 30.09.2011
38 Порше Мерцедес
До коментар #27 от "Иван Иванов":
@27 Иван Иванов, прав си в много от нещата, така е вярно че Nissan са направили много по-евтина кола която е абсолютен конкурент на Porsche в много отношения! Разликата спецялно между тези две марки и стила и качеството! Затова и цената му е много по-скъпа, но все пак един ден всеки ще си продаде колата, а тогава собственика на Nissan ще плаче! Nissan GTR ще е разскърцан и обезценен, Porsche е класика и вижте само по обявите как държи цена! Но все пак, всеки си преценя и избира сам и аз уважавам решението на всеки! А само последно да кажа, понеже съм маняк на тунинг, за много по-малко пари от 80 Евра правиш едно Turbo 1200+ коня и тогава всичко приключва за ВСИЧКИ!! Световен рекорд 14sec. 0-300km.Коментиран от #39
01:52 30.09.2011
39 Иван Иванов
До коментар #38 от "Порше Мерцедес":
@38 Добре изглежда е въпрос на личен вкус, защото аз не виждам с какво едно Порше Турбо е по-яко от Нисан ГТР? Имам авери, които точно така говореха, че Нисана е грозен, без стил ала бала, докато не го видехме за 1 път на живо Повярвай ми оттогава насам нямаме вече спорове относно кой е по-скандален на живо :) Но както ти казвам въпрос на вкус :) Не съм и съгласен, че Нисана ще е разкърцан след време :) Имам достъп до някой друг стар Нисан от по-висок клас и мога да ти кажа, че ше ше учудиш за какво качество на изработка си говорим без хлопания и тропания и след 18 години :) Аз говорих за еврата за изравняване на цените, защото ако се инвестират 80к евра в Порша то значи в Нисана трябва да се инвестират 160к и пак става безмислено Пак казвам, че Порше са много стабилна спортна марка, ама ако ше си говорим за имидж Ферари е Колата09:36 30.09.2011
40 brake point
До коментар #24 от "Порше Мерцедес":
@24 http://www.youtube.com/watch?v=iWAficaFl3cХубаво е да сравняваш 1500 килограмова кола с 1700 килограмова и да казваш колко бил добър двигателя на Порше и как дава 3 десети до 200 преднина но до 100 времената са еднакви.
Но на писта нещата са различни и Порше доста се излагат като губят от кола на половина по евтина.
Нали Порше са лидери защо не са си направили шаси? Чакали са Нисан ли ?
Коментиран от #42
14:02 30.09.2011
41 brake point
14:07 30.09.2011
42 Порше Мерцедес
До коментар #40 от "brake point":
@40 Сега,да ти обясня и на теб! Първо, 911 Turbo не е 1500кг. а е 1600кг. само 100 по-малко от Нисана! Второ, до 100 и до 200 дава почти еднакви времена защото това е Тurbo 2 години по старо от великия ви Нисан! А актуалното Porsche Turbo е 3.2sec до 100 и 10sec i много малко до 200!!! Сега тази разлика стига ли?! А до 300 въобще не говорите е то не е за говорене а за смях! Трето, тоя клип дето си сложил, не знам на ясно ли си, не си ли, но това не е Porsche Turbo, може и на брадатия шофер да не му е ясно като го гледам каква аматъорска душица е. Четвърто, Porsche-то на клипа е ръчка, а не знам дали знаеш, че поне от 5 години Porsche правят автоматиците по-бързи от ръчките! На тестващея човечец така аматъорски му въртят гумите, че е нормално GTR автоматик да му върши най-добра работа в случая! Петто, ако не знаеш, всяка кола си има 7,8 години в които си ползва едно шаси, не съм чувал марка да пуска през 2 години нови! А от догодина вече ще има 991 и тогава гледайте, но Porsche TurboS 997 така и така си бие GTR така, че не знам какво си притеснявате!19:08 30.09.2011
43 Порше Мерцедес
GT3 - 415 коня
GTR - 485 коня
Продължавайте да гледате тия платени клипчета и да вярвате на тази пропаганда, GTR е велик! Много е хубава колата, пак повтарям, но айде стига, не са открили топлата вода!
19:38 30.09.2011
44 Порше Мерцедес
19:46 30.09.2011
45 Порше Мерцедес
А това!! Тунингован GTR 550ps vs Porsche TurboS
Коментиран от #46
20:01 30.09.2011
46 520 zender
До коментар #45 от "Порше Мерцедес":
@45 Ама аз немога да разбера къв е проблема спрямо бмв-въпрос на турбиниране.И естествено на надуване на турбината-нима бмв не го могат след като още от 1972г произвеждат сериен турбо звяр със 170кс22:07 30.09.2011
47 Easy ryder
До сега говорихме за коли излезли от завода. То не бяха оправдания , че било мокро , че поршето не било с ново шаси и още не знам си какво. Хората вземат две нови коли ,които се продават в магазина и тестват.Никой не е виновен , че Порше си пробутват стари шасита за двойно по висока цена.
А нашите клипчета са платени , а твоите не са така ли? Да гледаме двама , които си приказват и се хилят докато си пречат по пистата е страхотен тест.
А на Нюрбургринг немски журналисти са правили тест и има много хубава статия в "Ауто мотор унд спорт" .Там дъжд не е имало и нисана е взел северната дъга доста по бързо от поршето.
И разликата от поне 130 килограма в двете коли не е в полза на нисана.
Така ,че не ми говори глупости как Нисан никога не е бил по бърз от Порше.Много хора са правили тестове и са го доказали.Това ,че на теб не ти отърва да го признаеш си е твоя работа.
"Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг
Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.
911 Turbo губи пред
22:24 30.09.2011
48 Порше Мерцедес
04:59 01.10.2011
49 Порше Мерцедес
05:03 01.10.2011
50 Easy ryder
Аз ти говоря за класическо сравнение на спортни автомобили на писта. Не съм видял някой във Формула1 да сравнява колите на драг или максимална скорост.Всичко е въпрос на настройки.
Нисан не е имал за цел да прави свръх лека кола с цел драг.
Тази кола е 4 местно голямо купе което дава по добро време на писта от претенциозното Порше.
Това говори много за японците. както вече ти казах германски журналисти са пробвали 911 турбо на Нюрбургринг и Нисан прави 16 секунди на обиколка преднина.
Ето това се нарича разлика.Ето това трябва да разбереш ако не си го разбрал още. На писта Нисан ГТР е по бърз от Порше.
А ти се пробвай да вдигаш 300 за да можеш да покажеш че кола по малка и с поне 130 кила по лека може да дръпне с 5 метра на друга. Това е велико откритие.Но когато отидат на писта Порше умира.И тогава се оправдавай че си чакат новото шаси и още не знам си какво.
Като го дочакаш ела да говориш.До тогава ще има и други коли може да се изненадаш пак че Порше са изостанали.
10:42 01.10.2011
51 Порше Мерцедес
P.S. Turbo S на клипа е сериен!!! Ако не видя времето което даде, казвам ти, че по принцип е дори със по-добро време. Но ти май си противник на Porsche повече от нормалното!
16:04 01.10.2011
52 Easy ryder
Това е твое изказване в коментар 17.
Май нещо взе да забравяш.
Както ти казах много пъти Нисан е бил Порше Турбо.
Цитирам отново теста на "Ауто мотор унд спорт" - Германия.
Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг
"Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.
911 Turbo губи преди всичко в завоите и при ускорението след тях, а на правите така и не успява да навакса преднината на разполагащия със значително по-добро сцепление японски спортист."
Това са фактите , а кой какво бил измислил е съвсем друг въпрос.
Факт е , че японците са направили за 80 000 евро кола способна да бие Порше на писта. А това е най важния тест за една кола.
Ако ми говориш за драг иди да видиш как разни момчета тунинговат Опел или Хонда Сивик и правят поршетата криви.
За това не се изискват не знам какви уникални знания.
Но за да направиш кола способна да даде добри показатели на писта и при сух и мокър асфалт се изискват знач
17:18 01.10.2011
53 Easy ryder
Погледни дори и Формула1.След като направиха жалък опит през 1991 да направят двигател там Порше се провалиха тотално.
Това не е като 50 години да правиш една и съща жабешка форма с боксер разположен отзад. В истинските състезания трябва да се развиваш.А Порше това напоследък май го е забравило. Погледни другият голям Ферари.Там се развива и дизайн и двигатели.Титлите им във Формула 1 са повече от на всеки друг участник. Така се пази и се наследява традиция.Да си на върха не значи само да ползваш стара слава.
17:29 01.10.2011
54 Порше Мерцедес
19:33 01.10.2011
55 Порше Мерцедес
Коментиран от #56
19:46 01.10.2011
56 Easy ryder
До коментар #55 от "Порше Мерцедес":
@55 Ами цитирам това което си писал и там не говориш за драг.Що се отнася до теста. През 2009 тестват това което двете фирми предлагат за продажба. Оказва се че Порше което е със същата мощност и е по леко даже не може да диша в задния кланик на нисана защото остава далеч назад.
И какво Порше сега щели да отговорят.Ами добре като направят тестове на писта ще видим как са отговорили.
За сега Порше 911 турбо влязло в производство през 2006 е по слабо на писта от Нисан ГТР 2007.
Единственото Порше което успява да се доближи до времето на Нисан на Нюрбургринг е GT2 RS което е 620 коня и 70 килограма по леко от нормалното. Сам знаеш че 911 турбо S не може да се мери с GT2 RS така че Порше трябва да направят невероятен скок за да бият нисан с 911 турбо S.
21:22 01.10.2011
57 Easy ryder
Що се отнася до Формула 1 просто ти казвам че Порше искаха да влязат и направиха двигател през 1991 който се оказа пълен провал защото е тежък и ненадежден. Толкова за некадърните опити на фирмата с боксерите да влезе във Формула 1.
А що се отнася до приликата с Волга едва ли приликата с жаба от 50 те е пример за дизайн.
Порше е една от най грозните спортни коли.Само погледни Ферари и ще видиш разликата.
21:30 01.10.2011
58 Порше Мерцедес
16:35 02.10.2011
59 Easy ryder
Що се отнася до това кое е важно.Дали колата да е малко по бърза на правя линия или да се жертва бързината на правите за сметка на по голяма бързина в завои всеки си избира.
Факт е , че има дисциплина в която Нисан е по добър от Порше.
Останалото за стила и класиката си е субективно мнение.
Никой фен на Ферари,Ламборгини или Астън Мартин няма да ти каже ,че Порше има стил. За тях това е фирма ,която ползва една и съща визия граничеща с грозота.И много хора споделят това мнение. А за купувачите на такива коли едва ли е аргумент че Порше не се чупело. Ако беше така Ферари отдавна щеше да е изчезнало и нямаше да се смята за най великата спортна кола.
Между другото тази фирма е показала много повече в спорта от Порше така , че има защо да се нарича така.
21:14 03.10.2011
60 триста итридесети
22:00 03.10.2011
61 GERMANY OWNER
18:22 30.04.2012