На автосалона в Ню Делхи се състоя премиерата на концептуалния кросоувър XUV Aero, чиято серийна версия ще се превърне във флагмански модел на индийската компания Mahindra&Mahindra, съобщава IndianAutosBlog. Всъдеходното купе има амбициите да бъде евтина алтернатива на BMW X6 или Mercedes-Benz GLE Coupe.
XUV Aero се отличава с характерния за индийските естетически разбирания пищен дизайн. Предницата напомня донякъде предишното поколение Suzuki Vitara, а задните врати се отварят противоположно на посоката на движение.
Впечатление в интериора на индийския кросоувър правят кожената тапицерия на салона и волана, "самолетните" превключватели на арматурното табло, металните декорации и цифровите уреди.
XUV Aero има турбиниран двигател mHawk с мощност 210 к.с. От Mahindra&Mahindra не съобщават стойността на въртящия момент и го определят просто като "висок". Според индийците ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди.
Съдбата на серийната версия все още е под въпрос, тъй като ръководството на компанията все още не е взело окончателно решение за него. Представители на Mahindra&Mahindra подчертават, че бъдещето на всъдеходното купе зависи в много голяма степен от реакцията на публиката на изложението в Ню Делхи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 kalio
Коментиран от #5
13:13 05.02.2016
2 onq s konq
Коментиран от #3
14:09 05.02.2016
3 гост
До коментар #2 от "onq s konq":
Постижимо е това ускорение с такава мощност, но трябват къси предавателни числа поне на първите 3 предавки и тегло от около 1300кг. Съгласен съм, че няма да го постигнат с нормален автомобил, голф ГТИ не може да го направи, индийците хич.Силно се съмнявам М&М да направят нещо удобно за каране и в същото време евтино, дизайна си е регионален, както и на китайските коли, според техния вкус и не е нужно да се харесва на нас.
14:40 05.02.2016
4 гост
Коментиран от #6
19:46 05.02.2016
5 вай
До коментар #1 от "kalio":
Ако си купиш "Лотус Елис" или "Опел Спийдстър", дори и с по-слабият двигател 1.8 и 120 кончета, ще събереш очите дори на далеч по-расови баварки и какви ли не по улиците... Теглото на Елиса е около 660 кг, а това прави доста сериозна еластичност. На градско имаш шанса да събереш очите дори на Феррари или пагани Зонда. Дори и да не ги биеш, на дълго реалити, то със сигурност на някоя писта ще им дишаш във врата твърде дълго...а при опитен шофьор може дори и да ги смаеш... Ако е само до фукарията, не си струва да купуваш мощна кола, но ако ти е мания, то има доста модели, които биха събрали очите на всяка фуста и екшън маниак. Но признавам, най-много бях смаян, когато видях "Трабант 601 Ес", с интегриран двулитров турбо мотор на Фолксваген и за мое учудване му дръпна такъв старт, шофьорката, че буквално изпили гумите на асфалта и ни остави да зяпаме след нея като че сме в каруци. Онова животинче тежи пак около 600 кила, но с двигателя е понаедряло до 700 и нещо. Абе стрела... И най-лошото е, че отряза двулитрова Баварка като на шега. Собственника и се напи от мъка...май и от завист. Аз естественно не съм по фукарията, но ме впечатли Трабантелата...има нещо дяволски гавраджийско сапунерка на колела, да не гние, да остави куп расови коли зад нея си и да е толкова малко, със слаба аеродинамичност Сх и даже не залитна на завоите. Абе като тролей се движи... Всъщност, избора си е твой. Но имитацията на Екс-6 не е лоша. Индийците правят и доста хубави неща. За Тата Индика отзивите не са най-ласкавите, но все пак света се развива, възможно е това чудо тук да е като Дачия Дъстър, а те са доста добри коли. И отличнти цени. Да не забравяме, че и поддръжката е от значение, не само първоначалната цена. А и рекета от 2% за мафиотската ни държавна бюрокрация при купуването на аутос си казва думата. Нали храним все видни "ДРУГАРИ, ДРУГАРКИ и чааветата и унуците им", та може да предположиш, че таксата за едно 20 000-о животно е една, а за 80000-но марково животинче е май повечко... Не забравяй, че ако искаш съвсем да смаеш нежният пол, най-добре си поръчай БТР от "Терем" и ще ошашавиш всяка маца, ако минеш през града и спреш на кафе, нейде, излизайщи с таблет и шлемофон през люка... Особенно, ако си облечеш и екипа на Спайдърмен, фенките ще позеленеят от завист и копнеж по теб... Лично не бих си купил автомобил над 100 коня, ако не е микробус. Ще се пребия сам с такъв...като гледам как карат доста народ и ме е страх да карам мощна кола. Представяш ли си? Два тира челно да се ударят?... Тия нямат ли спирачки? Успех, братко в екшъна! А, аз си мечтая да си намеря фадрома, която да гори 2 на сто... Едва ли някой би ми сякъл пътя.... :)Коментиран от #8
19:58 05.02.2016
6 onq s konq
До коментар #4 от "гост":
Прав си-имах предвид 3,35 литра,а не 3,5л.-грешка на клавиатурата.22:59 05.02.2016
7 опсмопсус
12:15 07.02.2016
8 Чоки
До коментар #5 от "вай":
Въййй.. на кво си ти е пич14:43 07.02.2016
9 Нищо лично
10:08 08.02.2016
10 ZAZ
16:34 08.02.2016