5 Февруари, 2016 11:03 17 243 10

X-шестица за бедни

  • mahindra&mahindra-
  • xuv aero-
  • ню делхи 2016
X-шестица за бедни - 1

На автосалона в Ню Делхи се състоя премиерата на концептуалния кросоувър XUV Aero, чиято серийна версия ще се превърне във флагмански модел на индийската компания Mahindra&Mahindra, съобщава IndianAutosBlog. Всъдеходното купе има амбициите да бъде евтина алтернатива на BMW X6 или Mercedes-Benz GLE Coupe.

X-шестица за бедни

XUV Aero се отличава с характерния за индийските естетически разбирания пищен дизайн. Предницата напомня донякъде предишното поколение Suzuki Vitara, а задните врати се отварят противоположно на посоката на движение.

X-шестица за бедни

Впечатление в интериора на индийския кросоувър правят кожената тапицерия на салона и волана, "самолетните" превключватели на арматурното табло, металните декорации и цифровите уреди.

X-шестица за бедни

XUV Aero има турбиниран двигател mHawk с мощност 210 к.с. От Mahindra&Mahindra не съобщават стойността на въртящия момент и го определят просто като "висок". Според индийците ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди.

X-шестица за бедни

Съдбата на серийната версия все още е под въпрос, тъй като ръководството на компанията все още не е взело окончателно решение за него. Представители на Mahindra&Mahindra подчертават, че бъдещето на всъдеходното купе зависи в много голяма степен от реакцията на публиката на изложението в Ню Делхи.

X-шестица за бедни


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 kalio

    2 0 Отговор
    Е тва ше си го купя,та да засичам БМВ-тата по светофарите и ша гледам гадно през затъмнените стъкла......е .бре

    Коментиран от #5

  • 2 onq s konq

    0 5 Отговор
    БМВ-то ми е седан със приблизително същата мощност/204 коня/ и прави 0-100 за 7,2сек..Не знам колко тежи "това нещо",но предполагам че е повече от моите 1580кг и ускорението му за по-малко от 6сек е абсурд.Ако сложа чип,мощността ще отиде на 240коня а ускорението ми ще падне на 6,8 сек.БМВ-3,5 литра дизел с 286 коня ускорява за 6,1 сек....а "индийските факири" говорят за "под 6"?!

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Постижимо е това ускорение с такава мощност, но трябват къси предавателни числа поне на първите 3 предавки и тегло от около 1300кг. Съгласен съм, че няма да го постигнат с нормален автомобил, голф ГТИ не може да го направи, индийците хич.
    Силно се съмнявам М&М да направят нещо удобно за каране и в същото време евтино, дизайна си е регионален, както и на китайските коли, според техния вкус и не е нужно да се харесва на нас.
  • 4 гост

    1 0 Отговор
    до разбирача на бмв - няма бмв 3.5 литра дизел

    Коментиран от #6

  • 5 вай

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "kalio":

    Ако си купиш "Лотус Елис" или "Опел Спийдстър", дори и с по-слабият двигател 1.8 и 120 кончета, ще събереш очите дори на далеч по-расови баварки и какви ли не по улиците... Теглото на Елиса е около 660 кг, а това прави доста сериозна еластичност. На градско имаш шанса да събереш очите дори на Феррари или пагани Зонда. Дори и да не ги биеш, на дълго реалити, то със сигурност на някоя писта ще им дишаш във врата твърде дълго...а при опитен шофьор може дори и да ги смаеш... Ако е само до фукарията, не си струва да купуваш мощна кола, но ако ти е мания, то има доста модели, които биха събрали очите на всяка фуста и екшън маниак. Но признавам, най-много бях смаян, когато видях "Трабант 601 Ес", с интегриран двулитров турбо мотор на Фолксваген и за мое учудване му дръпна такъв старт, шофьорката, че буквално изпили гумите на асфалта и ни остави да зяпаме след нея като че сме в каруци. Онова животинче тежи пак около 600 кила, но с двигателя е понаедряло до 700 и нещо. Абе стрела... И най-лошото е, че отряза двулитрова Баварка като на шега. Собственника и се напи от мъка...май и от завист. Аз естественно не съм по фукарията, но ме впечатли Трабантелата...има нещо дяволски гавраджийско сапунерка на колела, да не гние, да остави куп расови коли зад нея си и да е толкова малко, със слаба аеродинамичност Сх и даже не залитна на завоите. Абе като тролей се движи... Всъщност, избора си е твой. Но имитацията на Екс-6 не е лоша. Индийците правят и доста хубави неща. За Тата Индика отзивите не са най-ласкавите, но все пак света се развива, възможно е това чудо тук да е като Дачия Дъстър, а те са доста добри коли. И отличнти цени. Да не забравяме, че и поддръжката е от значение, не само първоначалната цена. А и рекета от 2% за мафиотската ни държавна бюрокрация при купуването на аутос си казва думата. Нали храним все видни "ДРУГАРИ, ДРУГАРКИ и чааветата и унуците им", та може да предположиш, че таксата за едно 20 000-о животно е една, а за 80000-но марково животинче е май повечко... Не забравяй, че ако искаш съвсем да смаеш нежният пол, най-добре си поръчай БТР от "Терем" и ще ошашавиш всяка маца, ако минеш през града и спреш на кафе, нейде, излизайщи с таблет и шлемофон през люка... Особенно, ако си облечеш и екипа на Спайдърмен, фенките ще позеленеят от завист и копнеж по теб... Лично не бих си купил автомобил над 100 коня, ако не е микробус. Ще се пребия сам с такъв...като гледам как карат доста народ и ме е страх да карам мощна кола. Представяш ли си? Два тира челно да се ударят?... Тия нямат ли спирачки? Успех, братко в екшъна! А, аз си мечтая да си намеря фадрома, която да гори 2 на сто... Едва ли някой би ми сякъл пътя.... :)

    Коментиран от #8

  • 6 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Прав си-имах предвид 3,35 литра,а не 3,5л.-грешка на клавиатурата.
  • 7 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Така като гледам едва ли ще го пуснат в производство, това лачено недоразумение!
  • 8 Чоки

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "вай":

    Въййй.. на кво си ти е пич
  • 9 Нищо лично

    0 0 Отговор
    Аз пък не съм сигурен, че има такъв двигател на бмв с точно 286 коня. Да не говориш за 335d, който е 3 литра (2993см3)? Понеже комбито ускорява за толкова, колкото говориш 6,1 сек.
  • 10 ZAZ

    0 0 Отговор