Last news in Fakti

5 Май, 2016 10:51 75 739 61

5 спортно изглеждащи, но бавни коли

  • спортно изглеждащи автомобили-
  • ferrari-
  • toyota-
  • honda-
  • porsche-
  • chevrolet
5 спортно изглеждащи, но бавни коли - 1

Спойлери, сплитери, въздухозаборници, лети джанти, широки гуми и "раздути" каросерии - всичко това буквално крещи за автомобили, които са бързи и спортни. Но много често така изглеждащи коли дават напразни надежди. Просто техните двигатели са слаби и правят спортно изглеждащите возила доста бавни. Сега ще ви покажем пет такива примера за спортно изглеждащи, но бавни коли.

Toyota Celica5 спортно изглеждащи, но бавни коли

През 2000 година Celica започва да се продава като единствения бюджетен спорткар с предно предаване, но на японците явно им се свидят повечкото конски сили. Автомобилът, особено за времето си, изглежда потресаващо спортно, но освен ако не вземете версията GT-S със заводските 180 коня, то в останалите случаи ще сте просто за съжаление.

Honda CR-Z5 спортно изглеждащи, но бавни коли

Ако CR-Z е предвидена за отявлените фенове на марката, както се твърди от компанията преди появата на модела, то това може да се определи като пълен провал. Японците представят CR-Z като идеологичен наследник на резачката CRX, която не беше бърза, но бе лека и приятна за управление. А ускорението до 100 на CR-Z може да се определи като мъчителна скука.

Porsche 9445 спортно изглеждащи, но бавни коли

Просто погледнете снимката. Раздути калници, ефектен заден спойлер, заострена клиновидна предница и емблемата на Porsche в края на краищата. Това возило, ще си каже човек, ускорява до 100 км/ч. за под пет секунди. Да, ама не. Особено във версията с автоматична скоростна кутия 944 лепи стотака за почти десет секунди. Ако трябва да сме точни - 9.8 сек.

Chevrolet Corvette C35 спортно изглеждащи, но бавни коли

От край време т.нар. масълкари символизират изключително бързите американски автомобили. Моделът Corvette пък е една от иконите в това направление, но както се вижда в случая, явно има и изключения. Въпросният C3 изглежда спортно и направо маниашки, но в базовата си версия може да стигне от 0 до 100 км/ч. за потресаващите за подобен автомобил девет секунди.

Ferrari Mondial5 спортно изглеждащи, но бавни коли

Ако има на света марка, която "железобетонно" да се асоциира с понятието скорост, то едва ли някой ще оспори, че това е Ferrari. Но както се досещате и при "Черните кончета" има изключения. Едно такова е базовата първа версия на Ferrari Mondial, което разполага с трилитров V8 и ускорява до 100 за 8.3 сек. Изглежда много ефектно, но знайте, че с такава кола ще ви изпревари всеки. Впоследствие от Скудерията оправят нещата.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 не ама да

    21 15 Отговор
    Няма бавно Ferrari
  • 2 Borislav

    35 2 Отговор
    Забравили сте Хюндай купе :D
  • 3 Не е точно така

    3 15 Отговор
    Автора малко не точно го е написал за Chevrolet Corvette C3.

    Да, в най-слабата си версия има и слаб двигател,
    но освен този, C3 разполага и с гама от над 20 други двигателя с мощност над 350-400 к.с

    Коментиран от #4

  • 4 Точно така е

    21 1 Отговор

    До коментар #3 от "Не е точно така":

    много точно е написано: "в базовата си версия", то е ясно, че има и по-мощни и бързи версии.
  • 5 Ярослав Станчев

    16 9 Отговор
    Porsche 944 е кола,която се произвежда от 1981 до 1991 г.И такива мощности и ускорения са си в реда на нещата за кола от тези години.Но ако вземем 944 Турбо например ще видим,че там нещата са съвсем различни.С ускорение до 100 от порядъка на 5,5-6 секунди и максимална скорост 260 км/ч не е зле,за кола от 1987 г.мисля.И сега има "спортни" коли,които трудно се доближават до този резултат.За Корвет също не съм много съгласен,имайки предвид,че се произвежда от 1969 до 1982 резултатите му са напълно задоволителни,сравнени с другите коли.А добавянето на Ферари при "бавни" коли изобщо няма го коментирам.
    Много аматьорско-провокативна статия,Факти.Разочаровате ме,напоследък.

    Коментиран от #6, #24, #29, #49

  • 6 Мишо

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    мен пък не ме, защо да не е в тази класация ферарито. както е споменато става въпрос за първите базови образци, после веднага оправят нещата хората на Енцо, но е факт, че има и няколко бавни ферарита.

    Коментиран от #9

  • 7 Фан

    12 4 Отговор
    Относно Селиката японците в последствие оплескаха нещата. Я вземете Селика от началото на 90-те с 2.0 турбо мотор и 4WD задвижване... а ако е по планински път няма стигане...
  • 8 Илиян

    13 5 Отговор
    Карах въпросната Селика на път за Самоков на абитуренски бал.Още от Панчерево се "зачепкахме" с една Калибра 2.0/16V....(това се случва 2002г......) е нямаше такова унижение....В Самоков ме беше срам да слезна от Селикта....Уникално изглеждащ автомобил с уникално управление и поведение на пътя,но с уникално слаб двигател (143к.с.)

    Коментиран от #12, #22

  • 9 Ярослав Станчев

    10 5 Отговор

    До коментар #6 от "Мишо":

    Защото по твоята и на Факти логика в същата класация трябва да са Порше 928,Ферари 380,Астон Мартин В8,Корвет,всичките от 1980 г.Все коли от класа на Мондиал,които са с подобно ускорение и с подобно време на 400 метра.И кои са тези няколко "бавни" Ферарита?Дай да ги видим и да ги сравним с коли от техния клас и същите години.Да не излезе накрая,че не са чак толкова бавни.
  • 10 гост

    4 7 Отговор
    Неточно написана статия. Ако взема коли в период от 50г няма как да е точна, все пак има еволюция, нови системи, нови стандарти. Трябва да се сравнява за времето, в което е произведена колата. Поршето е бюджетната им версия и на хората е ясно, че не е спортно със малко над 100кс. Въпреки това сравнено с настоящите коли тези от статията хич не са бавни, ускорение от 8-9сек е напълно задоволително и е по-добро от повечето коли. Ако си мислите, че кола с ускорение под 6сек. се кара лесно, вероятно не сте карали такава, понеже една кола не само едно ускорение.

    Коментиран от #11

  • 11 Домакин

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Защо бе "Гост", ти карал ли си спортна с ускорение под 5 сек.? Защото ми се струва че не си. Трябва ти малко опит и съсредоточеност, ако е 4х4 пък и опит, кой знае какъв не ти трябва.
  • 12 Румен Янев

    7 8 Отговор

    До коментар #8 от "Илиян":

    Калибрата е 150 коня и е гадна за управление.Отвътре е като дърта вектра.Не знам как ти се опрял на тойотката но щом казваш...

    Коментиран от #17

  • 13 бай брадър

    3 1 Отговор
    Не съм съгласен, карал съм бързи коли и който си мисли че не изискват много опит и познания, подценява сериозно ситуацията и надценява уменията си. Само да уточним разбиранията - в момента автомобила ми е около 270 к.с. и е да речем средна хубост - не е спортен, но има някакви заложби.
  • 14 Toko

    8 8 Отговор
    С Ферарито щял да ме изпревари всеки-аман от простотии!
  • 15 Бай Коста

    6 4 Отговор
    На българските пътища към този момент всяка кола, която вдига 100 за по-малко от 10 секунди, минава за прилична. Прави го и старото ми Волво, но целта на едно голямо комби е по-различна. Авторът е имал предвид, че очакванията към тези коли са доста по-високи, а не че са мъртъвци изобщо. Освен това старо Порше или нещо такова си има своя чар. Не е като нова кола с три цилиндъра и две турбини. А Токо е напълно прав - дори и повечето нови коли няма да изпреварят това Ферари.
  • 16 Encho

    1 9 Отговор
    Ти си карал такава селика 2002г ли ве !? Я вземи се скрий някъде ве.
  • 17 Енчо

    4 7 Отговор

    До коментар #12 от "Румен Янев":

    Остави го тоя фантазьор бе , най-вероятно тои е бил шофьора на въпросната "бърза" калибра , сега от яд говори...
  • 18

    11 4 Отговор
    Бавни били, голяма работа станахме бе, до вчера се търкаляха комунистически джогани дето вдигаха 100 за 5 минути и гърмяха и трещяха все едно ша излитат, днеска вече ни са бавни Ферарита и Поршета. Всеки щял да ни изпревари с това Ферари, с тия 20 годишни бараки дето се търкалят масово, и да ме изпревари дали ще има такава стабилност на пътя и по завои като Ферарито.
  • 19 Караиванов

    15 2 Отговор
    Не разбрахте ли хейтърчета, че авторът има предвид, че очакванията към тези коли са доста по-високи предвид визията им. Аман от разбирачи-лаици. Статийката е нестандартна и интересна.

    Коментиран от #20

  • 20

    6 5 Отговор

    До коментар #19 от "Караиванов":

    Не, не разбрахме, кво значи според теб " но знайте че с това Ферари всеки ще ви изпревари", голяма тъпотия, дали всеки ще ни изпревари....
  • 21 onq s konq

    4 17 Отговор
    БМВ може и да не изглеждат много спортно но мачкат фсичко на пътя !!!А това ферари е пълен майтап - остро ама не върви
  • 22 VWandMercedes

    12 2 Отговор

    До коментар #8 от "Илиян":

    През лятото, на далечната 2002 или 2003г. с приятели, бяхме една събота на пистата в Божурище да гледаме гонки.
    На старта застават въпросната Селика и Волво S60 дизел.
    Пускаха се три тъти, и трите пъти Волво-то я разцепи с поне една кола разтояние.По това време тамън бяха навлезли комънрейлите и беше бая смешно да те смачка дизелов седан.Пък и тази Тойота с какво е по-хубава от някой Хюндай Купе. Имайки предвид предшествениците на тази Селика,това е недоразумение. Царя е гол, но всички казват колко са му хубави дрехите.

    Коментиран от #23

  • 23 onq s konq

    7 16 Отговор

    До коментар #22 от "VWandMercedes":

    Те от тоиота освен рикши друго не знам хубаво да са направили така че нормално е волвото да върви повече !Тоиота са фирма на държавна издръшка и само дебнат за разни помощи ама накрая - нищо !!! Като сички японци !
  • 24 144

    5 24 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    5 марки автомобили които са красиви но са пълен боклук:
    1.Мерцедес-Бенц.
    2.Ауди.
    3.БМВ
    4.Фолкцваген.
    5.Волво.

    Коментиран от #27, #32

  • 25 тадд

    8 1 Отговор
    от коли че разбираме, разбираме - ама най-вече от правопис...
  • 26 Julio

    8 3 Отговор
    С кола която ускорява до 100 за 8,3 сек. може да те изпревари всеки но в Щатите. В Бг с такава кола си по-бърз от 95 до 98% от дараците които се търкалят по пътищата. Независимо кви лепенки са им налепени и колко шум вдигат... Обратното твърдение значи че никога в живота си не си се качвал на кола която наистина (не на хартия и като е била нова) ускорява до 100 за 8,3 сек.
  • 27 Роман Ценов

    6 3 Отговор

    До коментар #24 от "144":

    Ти какво караш бе? Пежо или Ситроен?

    Коментиран от #30

  • 28 Audi

    9 3 Отговор
    Сигурно кара Рено, опа забравих - то е едно и също. Френски боклук :)
  • 29 Роман Ценов

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    И аз колега си мисля ,че Поршето е доста достойно и за годините си беше доста бързо.
  • 30 144

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "Роман Ценов":

    Една стара японка съм "залюбил" , гние малко ама то пълно щастие няма ,нали.?

    Коментиран от #31

  • 31 Роман Ценов

    8 1 Отговор

    До коментар #30 от "144":

    Японското е хубаво. Но защо плюеш немските коли.

    Коментиран от #35

  • 32 ДАРАБАРА

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "144":

    ТИ ДА НЕ СИ ФЕН НА ЖИГУЛА :)))))))))))))))))

    Коментиран от #36

  • 33 Jack Bauer

    4 1 Отговор
    Само не разбрах къде автора видя "сплитери, въздухозаборници, ..., широки гуми и "раздути" каросерии" в Toyota Celica и Honda CR-Z?!
  • 34 ДАРАБАРА

    1 2 Отговор
    НАЙ-ВЕРОЯТНО ИЛИ НЯКОЯ ЯПОНСКА БЕГАЧКА НА 30 ГОДИНИ И СА И ОСТАНАЛИ САМО АЛУМИНИЕВИТЕ ЧАСТИ ПО КУПЕТО :))))))))))))))) СЪРЦЕ СЕ СМЕНЯВА ЦЯЛОТО ТЯЛО НЕ МЕТАФОРА РАЗБИРА СЕ ;)
  • 35 144

    14 1 Отговор

    До коментар #31 от "Роман Ценов":

    Старите немци (да речем до 2000г.) нямат грешка но новите ги правят нарочно така, че като им изтече гаранцията да се чупят.Правят ги ремонтно непригодни нарочно.Ти как би нарекъл нещо което е проектирано да се саморазруши.Как би нарекъл да речем пералня която се чупи малко след като им изтече гаранцията и то не защото е неправилно експлоатирана а именно защото така е конструирана ,защо да е различно когато това е кола.Тук не става въпрос за деление на немско и японско защото и японците започнаха същите трошляци да правят и няма значение дали е бюджетна малолитражка или ланд круизер 200 дето му горят кабелите или на 500 000 км. буталата дрънкат като камбани или БМВ Х5 дето скоростната му кутия е от пресован картон.Няма нищо по хубаво то една 124- ка или един ланд круизер 80 ,ама такива машини вече не се правят.Ето ти едно интересно видео за да разбереш защо казвам че новите коли са боклуци https://www.youtube.com/watch?v=NHpOEPT0VtQ

    Коментиран от #48

  • 36 144

    7 4 Отговор

    До коментар #32 от "ДАРАБАРА":

    "Фен" съм на дачия и те са боклуци но поне са евтини.
  • 37 Роман Маверика Ценов

    3 2 Отговор
    Комшията има такава Тойота и не е доволен от нея. Аз също съм се возил. На сина му я предлагаха защото иска да си продаде бмвто е39 и да си вземе нещо по добро. Харесал си е КИА Пиканто. Но няма желаещи да купят бмвто
  • 38 Никой

    5 1 Отговор
    Ейй хора, не разбирате от метафори. Статията е много вярна, защото взема в предвид цените и очакванията от самите автомобили. 9 сек за Ферари от 80те...Golf II GTI от 90та година ги прави за 8.3... И тва ми било V8 суперкола.
  • 39 ГостТ

    4 8 Отговор
    Селиката ми вдига от 0-100 за 8,7 секунди. Економична е,гори ми 7-8л градско и 6л на магистралата. Надежна е, за 30000км (двигателя е на 200000) не съм имал сериозни проблеми с нея. На магистралата ги наказвам наи редовно бмвтата и мерцидесите :Д не бих я сменил!

    Коментиран от #42, #43

  • 40 Хондаджия

    4 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=1LV1aaNbwtA Ето как "бавната Селика" бие Ауди А4 1.8 турбо

    Коментиран от #52

  • 41 Шегаджия

    2 5 Отговор
    A защо сте забравили ауди 80, 124 амгъл, и пръдливото бенве бе пичове!
    Разни Е боклуци с ускорение до 100 за над 10сек!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Кофата

    3 3 Отговор

    До коментар #39 от "ГостТ":

    Наказваш на магистралата Мерцедеси с тази чупена Селика? Ти чуваш ли се бе?Че тази на.рана Селика не може да вдигне дори 200км в час а Мерцедеса тогава включва на 6та скорост!

    Коментиран от #50

  • 44 авто експерт

    1 3 Отговор
    124-ka golf 2-ka bez znachenie dvigatel,audi 80-b4 audi a 6 do 97 god
    всички останали ги няма нито в купето нито в сърцето
    т нар НЕЗЕМНИ БОКЛУЦИ на всички останали автомобили на последната страница на сервизните книжки имат разписание на автобусите за bmw да добавя че е за комплексари 100 години се чудят какъв двигател да разработят без да даде дефект 10000 км една проста дачия ги би
  • 45 BMW E70 30 sd

    1 0 Отговор
    На челно място в класация на спортно изглеждащи флегматични двувратки - трябваше да бъде и Е46 318 Ци!

    Имах такава! и освен че е чудовищно флегматична за 118 коня и срамните максимални 180 нм. които се достигат чак на 4500 об!
    - на всичко отгоре и ръждясва по предните калници отгоре на издутините и по пантите на предните врати!

    Въпреки че не обичам да шофирам с висока скорост. Когато трябваше да изпреваря ТИР на извънградски еднолентов път ставаше страшно...
    въобще който иска да не се мъчи и черви при изпреварване на ТИР извън града се убедих че за лека кола му трябват поне 190 коня - а за голям джип автоматик поне 320 коня!!!

    Коментиран от #51

  • 46 BMW F15 50i

    5 0 Отговор
    И от кога Е46 318 е спортно изглеждаща ? Най обикновен седан.
  • 47 BMW E70 30 sd

    4 0 Отговор
    Щом смяташ че Е46 318 ЦИ е седан - ясно колко разбираш от Би Ем ДабълЮ!

  • 48 Роман Ценов

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "144":

    Прав си колега.Извинявай ,че ти се заяждах.
  • 49 Vasik Atanasova

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    АЗ САМО ПИША ЧЕ СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБЕ
    НИЩО НЯМА ДА ДОБАВЯ
    ОСВЕН БРАВО ЗА ДОБРИЯ КОМЕНТАР
    СПЕСТИЛ СИ МОЯ
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Никой

    1 4 Отговор

    До коментар #45 от "BMW E70 30 sd":

    Като си такъв състезател да си беше купил 325. Кой те кара да вземаш най-слабия 4 цилиндров двигател. И после бавен му бил.
  • 52 Никой

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "Хондаджия":

    Селика се сравнява с ТТ, не някви обикновени седани.
  • 53 Иво

    4 1 Отговор
    За селиката и за хондата ще се съглася, че са бавни спортно изглеждащи автомобили, но останалите са с доста добри показатели за времето когато са произвеждани.
    Друго важно е не само ускорението на един автомобил, а и възможността да пренася мощта си на пътя. Голяма работа ако правиш от 0-100 за под 7 секунди, ако колата ти не може да се удържа след тази скорост и се бориш с нея като прасе с тиква.
  • 54 Смешно

    2 1 Отговор
    Смешна статия... Порше 944 има и атмосферни и турбо съответно 200 и 250кс в топ версиите.
    Car and Driver tested the 944 Turbo and achieved a 0-60 mph time of 5.9 seconds.
    само CRZ е бавен.
  • 55 Някой

    3 4 Отговор
    В семейството ми притежаваме два автомобила и един джип. Автомобилите са съответно Мерцедес Е 420 от 1995г., в момента на реални 516 000км и Ауди А8 2005г. с трилитров дизел и куатро. Джипа ни е старичък Патрол. От трите несравимо удоволствие от шофирането носи класиката на Мерцедес. В безупречно състояние и посещавал сервизи единствено за планово обслужване, за разлика от Аудито...
  • 56 Стоян

    1 2 Отговор
    Смешен си ти. В статията пише точно коя версия е бавна. Материалчето е идеално
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Цецко

    0 0 Отговор
    След затягането на вредните емисии и ембаргото от 70-те С3 е бавно.Това не прави модела бавен.L-88 C3 е бил обявен 435 коня а реално е между 560-580 коня.Заводско!1968г.!
  • 59 Genadi Genadiev

    0 0 Отговор
    Аз лично имах честа да карам Бугати Широн в ОАЕ и мога да кажа ,че вдигна 300 кл. за 11 сек. Човек не може да го повярва докато не го изпита това чуство. А сто километра вдига за по малко от 3 сек.

    Коментиран от #60

  • 60 Алфа

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Genadi Genadiev":

    Генади може да си карал лично Бугати в ОАЕ единствено на компютарен симулатор или най много да си се добрал до кокпита на някоя изложба
  • 61 Iliqn

    0 0 Отговор
    Celica-та от 2000 година излиза с няколко разновидни мотора и нямат двигател който да е 180 к.с. Имат 1.8 143 (8.7 сек до 100) и 1.8 VVTL-i - 192 (7.4 сек до 100, което никак не е бавно дори и за съвременен автомобил)