Както е добре известно, у нас марките BMW и Mercedes са особено популярни, но по един доста по-различен начин. Това са две от най-премиум марките в цял свят, но в повечето "бели" държави става дума за нови автомобили или за такива, които имат ретро стойност. Когато поостареят новите "баварци" и "мерджани" те пристигат у нас, като "уникати, нов внос".
И понеже в България болшинството от хората не са добре финансово, но въпреки това една голяма част от тях продължава да мечтае за автомобили с марките Mercedes и BMW, при това за флагманите на тези марки - S-Klasse и 7er, старите такива коли все още са на мода. Бърз преглед в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg показва, че предлаганите подобни автомобили с цена от 6 000 до 10 000 лв. не са малко, като сред тях има и интересни екземпляри.
Mercedes S-Klasse
W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6 000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които също не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. Помислете за поддръжката обаче.
Виж обяви за Mercedes S-Klasse от 6 000 до 10 000 лв.
BMW 7er
От баварската класика също се предлагат интересни екземпляри. В mobile-то можете да откриете изкушаващо евтина 725-ца в страхотно състояние. Като цяло "седмиците" от първите години след 2000-ата струват около 7 000 лв. и доста от тях са достатъчно добри, за да ви накарат да се чувствате като истински баровец, но обслужването и при тях не е никак евтино.
Виж обяви за BMW 7-Series от 6 000 до 10 000лв.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Миро
13:10 11.05.2016
2 Керкенез
Скоростните кутии до 7троник са абсолютно трошливи боклуци!
А бенвето харчи 40/100бензин и 1/1000 масло!
Коментиран от #21
13:28 11.05.2016
3 Хари
13:35 11.05.2016
4 Леле
13:59 11.05.2016
5 бял мрак
Коментиран от #22
14:24 11.05.2016
6 7777777
14:45 11.05.2016
7 по наблюдателен в обявите
Трябва да си луд да си купиш дръгривото BMW 7er за 6000 лв след като ги има в обявите и за по 3000 лв
Коментиран от #24
14:51 11.05.2016
8 какви комплексари
14:59 11.05.2016
9 юруш на примоцията
15:11 11.05.2016
10 Боби
Коментиран от #20
15:21 11.05.2016
11 Вуйчо Ваньо
15:42 11.05.2016
12 Реалиста
За тези пари е отличен избор!
15:45 11.05.2016
13 БаткоВи
Коментиран от #14
15:46 11.05.2016
14 Ганчо
До коментар #13 от "БаткоВи":
Толкоз добри, че забравяш че могат да се развалят, натискаш, натискаш и изненада!Коментиран от #17
16:07 11.05.2016
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 HHIB
16:20 11.05.2016
17 БаткоВи
До коментар #14 от "Ганчо":
Какво натискаш, натискаш? Всяко нещо си има износване, нормално време за употреба и после се подменя или ремонтира. Срамното е като сегашните - няма 5000 км - скорости, дефектни еърбеци, педали, окачване и др. Въпроса е какво купуваш за тези пари. Все още си имам W220 - никакъв проблем с въздушното окачване, регулярна поддръжка и това е, четири години една ксенонова крушка не съм сменил... На сегашните "феноменалните" матрични фарове гаснат от дефекти на няма 3-5000 км(справка VW u Audi), минава по гаранция ама чакай един месец доставка за нов блок!16:23 11.05.2016
18 гост
ПП. Да не говорим че тези коли са шпорени стотици хиляди километри с 200 км/ч по магистралите, освен това повечето са удряни, съответно има умора на метала, висок риск и т.н., да не говорим че луксозният клас са мнооого далече от първенците по надеждност. Отделно че на два тона и кусур кола спирачки и окачване са консуматив.
Коментиран от #19
16:26 11.05.2016
19 БаткВи
До коментар #18 от "гост":
Щом ти е скъпо - ОК! Купи си чисто новия екологичен пластмасов лукс на Дачия, който не е удрян, няма умора на метала(!) и не е каран с 200 км/ч - това са несравними класове автомобили, за които говорим - в статията става въпрос за лимузини над 200-300 коня за под 10000 лв. Ако искаш всичко това за без пари с нула усилие от страна на собственика - е няма как да стане...16:34 11.05.2016
20 Мартин
До коментар #10 от "Боби":
Каза човека, който след като е прочел 2-3 поста във форумите изведнъж е станал "спец" по бенцовете, въпреки че цял живот само ги гледа завистливо от тротоара. Като си купувате кола драги дами и господа получавате това за което си плащате. Ако държите да платите не повече от 6000-10000 лв. за S-Class/ BMW 7 /Audi A8 /VW Phaeton от тези години, вие буквално си плачете да висите по сервизите. Но ще ви кажа едно - когато една S-класа - била тя W140, W220 или W221 е редовно поддържана и обгрижвана (т.е. не е карана до последно от някой неплатежоспособен льохман, който ще я продаде тънкажно на следващия нещастник по веригата, който пък резонно ще обере пешкира откъм ремонти) е много солидна и надеждна машина. Много ще ме извинява автора на статията, но за да има каквато и да е надежда да се открие 220-ка в приемливо състояние, човек трябва да е заделил много повече от тези 10000 лв. Няма безплатен обяд - важното е храната да си заслужава. А ако някой от вас смята, че съществува нов автомобил с цена до 50000 лв, който може да стъпи на малкото пръстче на запазен фейслифтов W220 от 2004-2005г. по цена/комфорт/оборудване/качество на изработката, да ми се обади.16:41 11.05.2016
21 Mercedes-Benz
До коментар #2 от "Керкенез":
Автоматите и двигателите във W220 са бетон, иначе всичко останало е боклук като започнеш от материалите, с които е направена, та до електрониката, и това е причината да им падат така цените.16:44 11.05.2016
22 iii
До коментар #5 от "бял мрак":
Не разбирам какво целиш с това изказване. Автомобилите не са дори в топ 10 на най-големите замърсители. Коментарът ти е много некомпетентен и ограничен. Електричеството което използваш в момента, замърсява повече от автомобилите, както и кравите, чиито млечни продукти консумираш, са по-вредни за околната среда от превозните средства.16:51 11.05.2016
23 Боби
Ще го кажа в едно изречение: W140 на двайсет години е по-добра покупка от W220 на десет години.
ПП. Доуточнявам: По-добре W140 в лошо състояние, отколкото W220 в идеално състояние. Всеки може сам да провери това в сайтовете на "ауто билд", "ауто мотор унд шпорт" и форумите на мергел дори без да е "специалист по мелгел", какъвто аз нямам претенцията да бъда. Поздрави.
16:53 11.05.2016
24 iii
До коментар #7 от "по наблюдателен в обявите":
Трябва да имаш огромен късмет за да си купиш читава 7-ца (с 3-литров или по-голям мотор) за 3000лв. Ако мога да намеря, бих си взел едно 740 с ръчни скорости за 6-7000лв. Но просто не са моя тип коли. 740 и 750 са много приятни за каране и определено си струват ако има читави за под 7000лв.17:09 11.05.2016
25 onq s konq
Коментиран от #33, #34
17:33 11.05.2016
26 Мартин
17:54 11.05.2016
27 Генерала
Кола над 15г. в Германия се води youngtimer. Общо взето недвижима собственост.
18:11 11.05.2016
28 Мартин
18:20 11.05.2016
29 Хари
Коментиран от #30, #32
18:20 11.05.2016
30 FenasiKerim
До коментар #29 от "Хари":
Старото ти BMW 315 E21 ли е ?19:01 11.05.2016
31 Роман Ценов
19:17 11.05.2016
32 Шака Зулу
До коментар #29 от "Хари":
Ех Хари Хари, с това бюджетно мислене и жена няма да завъртиш около себе си камо ли хубава кола !!19:21 11.05.2016
33 бмв е65
До коментар #25 от "onq s konq":
а колко дачии ще си купиш за да стигнеш пробега на старите баварци сподели брат :Д20:15 11.05.2016
34 Монго
До коментар #25 от "onq s konq":
Кобилкин, вслушай се в думите на доктора. И редовно хапчетата...20:15 11.05.2016
35 LASSA SERVICE HASKOVO
ПП. Доуточнявам: По-добре W140 в лошо състояние, отколкото W220 в идеално състояние. Всеки може сам да провери това в сайтовете на "ауто билд", "ауто мотор унд шпорт" и форумите на мергел дори без да е "специалист по мелгел", какъвто аз нямам претенцията да бъда. Поздрави.
Коментиран от #45, #46
20:25 11.05.2016
36 Пешеходец
Много са Ми смешни такива пишман баровци с S-класи и 5 и 7-серия или разни AMG и М5-ци като спрът на газ-колонката слезнат по анцуг и джапанки от Илиянци а от вътре думка Софи Маринова Азис или друга подобна "звезда" от певческия ни небосклон.
Със страшно умиление и удоволствие си спомням защо се наричам Българин.
Няма друг такъв народ на тази земя.
20:33 11.05.2016
37 Велосипедист
Много са Ми смешни такива пишман баровци с Дачии и Шкоди или разни Фордове, Аудита, Тойоти, Нисани и Опели като спрът на газ-колонката слезнат с татуйровки и тесни фанелки от Илиянци а от вътре думка Криско, Васил Найденов или друга подобна "звезда" от певческия ни небосклон.
Със страшно умиление и удоволствие си спомням защо се наричам Българин.
Няма друг такъв народ на тази земя.
Коментиран от #39
21:21 11.05.2016
38 Георги
21:43 11.05.2016
39 Пешеходец
До коментар #37 от "Велосипедист":
Явно някой се познал в предния Ми пост.И се е засегнал даже.Личи и по плагиатството с леки и глупави изменения.Г-н Велосипедист от изброените от Теб марки няма как да очакваш да слезе "баровец" или "бизнесмен".Макър че не е невъзможно и е не рядко срещано явление.Та газ-ификацията си е нещо нормално както и торбата с праз на задната седалка.А това че слуша Васко Кеца говори само за някакъв интелект и култура.Това все пак са бюджетни марки автомобили за нормални хора от сивото ежедневие.А не "премиум" марки N-та употреба за "елита на обществото".
21:57 11.05.2016
40 Vasik Atanasova
ЕМИ МНОГО ЯСНО ЧЕ ЩЕ ВИ СЕ ВИЖДАТ СКЪПИ РЕМОНТИТЕ , ЗА ТОВА КАРАТЕ ЕВТИНИ КОЛИ, ЩОТО НЯМАТЕ ПАРИ ЗА БМВ И МЕРЦЕДЕС
Коментиран от #47
22:05 11.05.2016
41 Кожодерa
Коментиран от #43
22:16 11.05.2016
42 Саумя Пандя Такур
Сладурчета успокойте се малко
Парите си ги изкарвам сам и ще си купувам каквото ми е кеф
22:33 11.05.2016
43 Stig
До коментар #41 от "Кожодерa":
А Тойотите и Хондите да не са посипани със злато и диаманти отвътре? В компактния клас всичко е евтина пластмаса, независимо от марката. Като си такъв специалист по интериори погледни Мерцедес W222, W213 и W205 и кажи, че това са безвкусни и нискокачествени интериори. Интериори, които са еталон за това как трябва да изглежда един интериор. Точно по интериорен дизайн японците са последната дупка на кавала. А в технологично отношение правят това, което в Европа се е правело преди 5 години. Не са новатори в почти нищо, копират чужди идеи - като изключим онова недоразумение Приус.22:38 11.05.2016
44 То60
22:41 11.05.2016
45 Роман Шишарката
До коментар #35 от "LASSA SERVICE HASKOVO":
Моля само притежавали W140 да говорят за него, аз имам и карам такъв. Всичко, което можеше да се развали по тази кола, се развали. Ремонтите ако не ги правиш сам са х4 защото според кирливия майстор като караш Еска имаш кинти. Едно време може да е била кола, днес е уморен амортизиран трошляк. Всякакви приказки колко е здрав са от разни пишлемета влюбени във филма Бригада или беловласи чичаци живеещи още в 1994г. Един много умен човек - Симо Гаргата ми каза навремето, че само новата Ес-класа е нова, другото е изхвърлена трошка за прошляци. И аз не го послушах и сега си чукам главата. Продавам я от 1 година, идват разни цървулковци без кинти и дотам. Не си купувайте стари Мерцедеси, пазара е пълен с хубави 5-6 годишни коли, които само караш и наливаш. Като вземете 140 няма да върнете нито 90-те години, нито мутренските години. Умната, защото после много боли!Коментиран от #79
22:45 11.05.2016
46 Дедовия
До коментар #35 от "LASSA SERVICE HASKOVO":
Добре, карай си W140-ката в лошо състояние и остави хората да се "наказват" с далеч по-запазените си и хубави коли.22:48 11.05.2016
47 Георги
До коментар #40 от "Vasik Atanasova":
Извинявай Хората които карат ниско бюджетни коли някога незначи че нямат пари за такива трошляци а защото са скромни и не се изхвърлят като някой които били в чужбина направили малко пари за 1-2 годинки купят един трошляк като тези за 10 бона и после като свършат парите олеле обратно на полето при мама и тате за парички не ми обяснявай че човек може да кара по стара кола от твоята и да зима повече пари от тебе затова не говори като не знаеш!!22:51 11.05.2016
48 Янко Факултета
Коментиран от #49, #51
22:53 11.05.2016
49 Джон Максуда
До коментар #48 от "Янко Факултета":
Е то май почти всички тук имат Дачии, ако съдим по мненията.Коментиран от #50
23:01 11.05.2016
50 Георги
До коментар #49 от "Джон Максуда":
Ти какво имаш бе ферари ли!!23:14 11.05.2016
51 Десислав Попов
До коментар #48 от "Янко Факултета":
И аз имам Дачия и ти потвърждавам мнението.Въпросът не е дали да е Дачия или нещо друго-Опел,Форд,Рено.Въпросът е да караш кола,каквато можеш да си позволиш.Не да ми паркираш седмицата пред блока вечно със светеща лампа на горивото,с втора употреба гуми и т.н.Ако можеш да си позволиш нов Мерцедес или БМВ или поне на 2-3 години-СУПЕР,Ама да ми показват коли,които нови са стрували 150-200хил. лв. а сега са 5-10 хил.лв. и да ми ги хвалят-това е несериозно.Това го има само в БГ,за съжаление .Тук е пълно с комплексари,които много искат да са успели и богати,ама като ми спреш 100-годишна S-класа пред панелката,връщайки се от строежа с работните дрехи не ставаш нито богат нито успял.ОСТАВАШ СИ СМЕШНИК!Коментиран от #53
23:24 11.05.2016
52 Борисов
Коментиран от #56
23:39 11.05.2016
53 Мартин
До коментар #51 от "Десислав Попов":
Карам W220, но трябва да се съглася, че в БГ доста хора си купуват подобни коли без да могат да си позволят подобни коли само и единствено с цел да парадират пред околните. Колата няма да направи НИКОГО нещо което не е. Не ми е по вкуса грозната показност и демонстрации на превъзходство от хора, които не могат да си преброят пръстите, но седят в А8 и е наистина жалко, че се петни репутацията на тези повече от сносни возила, били и те вече над 10 годишни, заради хората, които ги карат.Коментиран от #55
23:45 11.05.2016
54 г-н Г. Ганчев
00:09 12.05.2016
55 Десислав Попов
До коментар #53 от "Мартин":
Абсолютно си прав!00:13 12.05.2016
56 Десислав Попов
До коментар #52 от "Борисов":
А какво се случва с S-класата като и мине гаранцията?!?Тя не може и гаранцията да изкара и е всеки месец в Балкан Стар.Казвам ти го,защото лично съм го видял.Не по-розово е положението с новата А8,особено в дизеловите модификации.Дюзите им горят като китайски лампички.Е,на тези хора,които ги карат не им пука естествено.И двамата не могат да си позволят да се возят в евтин автомобил.Но какво се случва,когато им навъртят по 200-250хил. км. и си вземат нова,а старата ти я продадат на теб.Ами само мога да те съжалявам,пич!
Коментиран от #59
00:20 12.05.2016
57 Николай
00:28 12.05.2016
58 Transporter
https://www.youtube.com/watch?v=iU4aZlXcuJY
http://www.targetcars.eu/cars/bmw-735i-e38-sedan-3-5l-238hp-aut-m-sport-04-01-silver-54495km-lhd.html
Статията по повод на тази графика ли е, та няма поне и Audi А8?
00:46 12.05.2016
59 Dido
До коментар #56 от "Десислав Попов":
Не е точно така. И това не е представителна извадка. Всичко зависи от кой калпазанин си купиш колата. Като се откажеш от евтините кочинки, отделиш повечко парички и се въоръжиш с търпение за търсенето, крайния резултат ще си заслужава. Като си внесеш сам кола с пълна сервизна история, на която си направил обстойна диагностика след дълъг преглед, общо взето си връзваш гащите. А пък това, че аз примерно съм дал 15-20000 за 9-10 годишна S-класа в напълно изрядно състояние, която ако поддържам добре няма да загуби почти нищо от стойността си занапред ме кара да съжалявам хората дали 25-30000 лв. за нова Дачия, която след 2 години ще струва колкото пакетче гайки. И отгоре на това аз съм карал S-класа, а те подобие на кола. Дори за петте години на притежание всяка година да давам наред с обслужването по 2-3К за ремонти (едва ли), пак ще бъда много по-напред като цена/качество от пичовете с Дачията. Който обича да плаща много, за да получава малко, да си купува нова кола нисък клас. И още като излезе от дилъра вече е загубил 30% от покупната стойност, ей така, разтваря се във въздуха. Наистина няма безплатен обяд, важното е храната да си заслужава.Коментиран от #61
00:49 12.05.2016
60 jambazina
00:58 12.05.2016
61 Десислав Попов
До коментар #59 от "Dido":
Всеки сам преценява какво да прави с парите си.Това е моето мнение.А относно остатъчната стойност на Дачията-не си прав.Напротив,на вторичния пазар държат твърде високи цени,в някои случаи не си заслужава да се купи втора ръка,защото цените са почти като на новите и ти е по-изгодно да си я вземеш нова от магазина.А повярвай ми няма нищо по-хубаво от чисто новата кола.Чувстваш се много по-сигурен и спокоен с нея.Пак повтарям-това е моето мнение.Относно живите класики-аз обожавам перфектно запазените автомобили на всякаква възраст и от всякакви марки.НО не бих купил И поддържал такава за всекидневна употреба.Коментиран от #67
07:05 12.05.2016
62 MoTo
Нека опростим нещата-старата кола е като по-стара жена,вярно ,личи и че е била някога страшна мацка,но уви поглеждаш към младата - друго си е ,нека не се лъжем!
Разбира се сигурно винаги ще има любители на по-старите "лъскави" модели за сметка на нов "неразработен" модел.:)!
Вкусове разни - разходите според модела - суперлуксозен "стар" - пак иска скъпа поддръжка -така е свикнал! :)
Коментиран от #64
09:03 12.05.2016
63 коки
09:48 12.05.2016
64 iii
До коментар #62 от "MoTo":
Аз по принцип съм фен и притежател на японски автомобили, но това не ми пречи да харесвам всякакви коли. Само човек със сериозни психически проблеми може да сравнява нова Дачия с S-класа или 7-ма серия. Дачията е като 18 годишна пъпчива девойка с височина от 160см. и тегло над 100кг. А немските луксозни автомобили, макар и на годинки, са като 28 годишни стегнати, атлетични и привлекателни бизнес дами. Знам, че ако си намеря горе споменатата бизнес дама, няма да съм и първия, но трябва ли да ми пука?10:19 12.05.2016
65 7777777
Коментиран от #66
11:12 12.05.2016
66 бмв е65
До коментар #65 от "7777777":
абе да ти кажа зависи доста спорно ако си вземеш запазен представител на горе споменатите и си правиш сметка да го подържаш и найстина говора да е запазен няма да е проблем стара машина висок клас,но както и да е всеки си има мнение и харесвани модели за мен лично е65 бмв си е еталон за стил и качества11:36 12.05.2016
67 Dido
До коментар #61 от "Десислав Попов":
Точно така, всеки си има свои разбирания. И всеки за себе си е прав. Ако всички мислехме по един и същи начин, нямаше да сме хора. Важното е всеки да си купи колата, която харесва, която му е напълно достатъчна, без да се изхвърля. И преди всичко да не се прави на нещо повече от останалите на пътя нито с новия си Лексъс, нито с позастарелия си Мерцедес! Много може да се каже за една нация по поведението на пътя - а ако продължаваме така, нищо хубаво не ни чака.12:23 12.05.2016
68 7777777
12:59 12.05.2016
69 РазуменБГЕвропеец
Коментиран от #77
14:28 12.05.2016
70 РазуменБГЕвропеец
14:32 12.05.2016
71 Киро Златния
Коментиран от #74
15:32 12.05.2016
72 Lexus RX400
- като тръгнахме из автокъщи почти всичко блъскано или за тежък ремонта на автоматика и еър матика - по над 3000 лв. трябва да се налеят в тези гробници....а на една австрийска Ес 320 цди 2000 г. беше с ръжда по предната врата!!! и това ЕС класа 2000 г.! якаш гледаш Астра 2000 г.! никаква разлика като погледнеш към ръждата!
Въобще е пълен мазохизъм купуване на Ес класа - Седмак или А8 на над 12 години и 450 000 реални км.! разпадат се с всеки изминал ден такива възрастни и многохилядни екземпляри!!!
16:15 12.05.2016
73 12345
другото е, че вярно правят доста км ама повечето са магистрални и там също си има разлика от това да се набият 300к само градско
градските се амортизират повече - факт
ама нищо де това че е премиум на 800 или повече хиляди не значи, че е вечна то повечето ресурс си е минал по реда
ама живеем в Б-я и повечето никога няма да карат нова кола, а не малка част от населението даже не са се качвали в кола под 50к км, освен в такси де
17:07 12.05.2016
74 iii
До коментар #71 от "Киро Златния":
Ти сериозен ли си? Тук говорим за астрономическа разлика между 7-ма серия и всяка Дачия. Е38 е в пъти по-добро във всяко отношение. Не мога да си обясня как някой може да сравнява най-висок клас немски луксозни автомобили с някаква Дачия. Всъщност 30 годишна Тойота Корола на над 300 000км. би била по-добра от всички нови Дачии.17:08 12.05.2016
75 Nissan GTR 500
17:10 12.05.2016
76 РАЗУМЕН БЪЛГАРИН
17:18 12.05.2016
77 123
До коментар #69 от "РазуменБГЕвропеец":
Ха, ха - много се смях.Аз пък не бих си взел нова кола, особено след като прочетох мнението ти.
Ще си взема една хубава лимузина на 20-25 години. От Пловдив до Бургас за 7-8 часа и си там, е ако изобщо стигнеш. Мога и по-бързо но няма, защото в пушека зад колата може да стане някоя катастрофа, а аз мисля за другите. Освен това скоростната кутия така вие, че не си чуваме приказката с жената, но нищо - така надувам музиката, че единствената работеща тонколона до мен заглушава всички шумове и скърцането на купето. На децата им е широко върху задните седалки, нищо че са целите са напукани, олющени, с множество дупки от цигари, поне като им стане лошо и да ги нацапат няма много да им личи. Жената се опитва да дръпне предната седалка напред, ама не може защото е електрическа и вече не работи. Жалко - няма да може да затваря постоянно отварящата се жабка и да бърше по-добре предното стъкло, защото се запотява заради дребна повреда в охладителната система. Климатикът не работи, но майсторът обеща, че като дойдат частите от Германия през Септември - цяла зима ще си охлажда както трябва. Лошото е, че ел. стъклата не работят, ама за какво ти са, като и без това шибедаха е развален и от него малко духа. Разхода на гориво е много важен! Газова няма да слагам, че цената за този двигател е тройна. Ще си карам с течно гориво, какво като гори 25 на 100 км. До Бургас ще спра само 1-2 пъти да зареждам, тъкмо ще си почивам от карането. И ще се присмивам на новите Дачии! А за поддръжката да не говорим. Лимузинката влезе в сервиз чак на третата обиколка на квартала. Надеждна кола! Равносметката е една - 6-7 хил за ремонт на скорости, двигател, климатик, турбо, ел. система и цялото окачване и нищо че ме минават с по 50/60 км/ч отгоре на магистралата разни Дачии, Лади, Шкоди и Грейт уоли, АЗ карам уникална лимузина! След някоя и друга година ще ме приемат в ретро клуба!
Коментиран от #80, #81, #85, #91
17:45 12.05.2016
78 наблюдател
по всяка втора дума е дачия
евно това е новата маркетинг стъпка
спам по форумите
17:46 12.05.2016
79 xXx
До коментар #45 от "Роман Шишарката":
Невероятно прави си! Ммам тука един познат с W140 и преживя същото, което написа. Все едно описа неговият случай. Личи си, кой е карал такава кола и кой не :)17:48 12.05.2016
80 бай Иван
До коментар #77 от "123":
ти сядал ли си в S класа? Карай си ДАЧИЯ и недей да даваш "компетентни" мнения за неща от които нищо не разбираш!Мерцедеса е кола която , ще служи вярно и да внуците ти ако я стопанисваш добре!
Коментиран от #100
18:27 12.05.2016
81 Десислав Попов
До коментар #77 от "123":
МНОООГО СИ ПРАВ,ЧОВЕЧЕ!!!!
18:28 12.05.2016
82 Умен човек
Сега ще си купя нова Дачия и ще си я карам с кеф още 6 години, но Мерцедес на10 години няма да си купя!!!
Коментиран от #83
18:45 12.05.2016
83 бай Иван
До коментар #82 от "Умен човек":
Карай си и на баба ти праните гащи ако искаш , но не занимавай хората с простотиите си!19:21 12.05.2016
84 Не ВЕрвам
Ако си купиш 220-ка за 6000 лева, както пише .... ще ти се е*е м....та, особено 320 цди ! Ако си купиш 500 или 600 лонг за 20 000 , ще я караш с много кеф ! Друг въпрос е , че е морално остаряла !
Тъпанарите, дето пишат че със старите лимузини имат проблеми и "олющени" седалки са пишман гъзари, дето задават търсенето по най - ниска цена ! Те винаги ще имат проблеми... А тези с Дачиите :Д са като колите си .. скучни , бедни , грозни и комплексирани , затова плюят по С класите !
20:13 12.05.2016
85 Пешеходец
До коментар #77 от "123":
Хахаха върна Ме две години назад когато ходихме на един приятел с Е39-та до Русе.Само че тогава бяхме Аз и Той без жени и деца.Климатика не бачка щото изгорел вентилатор на радиатора предните стъкла работят само на 1/3 но не винаги но пък задните на 100%.От време на време нещо пропищява от към мотора и ред ред други екстри.И всичкия този "цирк" щото не искаше да пътува с три годишно Мондео.
20:17 12.05.2016
86 Илк0
https://www.google.bg/search?q=dacia+zuverl%C3%A4ssigkeit+t%C3%BCv&oq=dacia+zuverl%C3%A4ssigkeit+t%C3%BCv&aqs=chrome..69i57.17515j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
21:31 12.05.2016
87 Тошо
21:37 12.05.2016
88 Stig
21:49 12.05.2016
89 пасат
22:26 12.05.2016
90 Зрител
22:34 12.05.2016
91 iii
До коментар #77 от "123":
Решението е да се купи читаво 735 или 740 Е38 на по-малко от 300 000км. от Германия. В момента може да се купи 740 в прекрасно състояние за под 4000Евро. Имам увереност, че ако си купя такава кола, тя ще запази стойността си. На теб след 3 години ще ти е трудно да продадеш Дачията си на 20% от цената на която си я взел, ама спокойно, то до 3 години Дачията ще се разпадне и няма да има нужда да се притесняваш за обезценяването. Проблемите които си описал, се появяват при добре поддържано Е38 след 600 000км. При Дачиите, повечето от тези проблеми се появяват на около 60 000км.23:51 12.05.2016
92 И сам българина си е прост
Коментиран от #93
08:55 13.05.2016
93 Dido
До коментар #92 от "И сам българина си е прост":
Защото изпитват панически страх от поддръжката, понеже надлъж и нашир се носят митове и легенди за това как заради ремонти старата кола на някой си му била излязла по-скъпа от нова. В това има някаква логика, но и тенденцията дори германците да си карат старите коли по-дълго, защото не е икономически ефективно да се купи нова, е безспорен факт. Много хора, които без проблем могат да си позволят нова кола, карат стара. Защото като теглиш чертата е по-добре старата ти добре гледана S-класа да ти излезе малко по-скъпа от Дачия Сандеро, отколкото да караш Дачия Сандеро. По-добре пеша пред Дачия Сандеро. По-добре двойна пневмония пред Дачия Сандеро.Коментиран от #94
10:55 13.05.2016
94 И сам българина си е прост
До коментар #93 от "Dido":
" Защото като теглиш чертата..." Точно като европейците теглят чертата от 100 евро на час в техните сервизи, + цената на оригинални или лицензирани части, + данъци и такси, нова кола среден клас им е много по-изгодна.Коментиран от #95
11:44 13.05.2016
95 Dido
До коментар #94 от "И сам българина си е прост":
Умник, кой ти ходи със старата кола примерно в Mercedes-Benz Niederlassung Nürnberg? И кой луд ще си купи оригиналните части от там с 30-100% надценка? А и отдавна съществуват aftermarket части от OEM производителите и то на половин цена. В Мерцедес дилърите тарифата е ~80 Евро на час, не са 100. В другите сервизи е по-скоро наполовина. Ако не си поддържал кола в ЕС, не се изказвай неподготвен. Когато 10 годишната кола запазена кола за 10000 Евро стигне 35-40000 Евро на нова кола от среден клас поради тежки ремонти, вземи да ми звъннеш да ми се оплачеш, тарикатче.Коментиран от #98, #99
12:08 13.05.2016
96 Stig
13:04 13.05.2016
97 123
13:29 13.05.2016
98 123
До коментар #95 от "Dido":
Германеца не се отървава от старата кошница, защото му е много скъпо в сервиза /е и това/, а поради факта, че като му се чупи автомобила всяка седмица, това означава, че той ще си загуби 1-2 дена за висене по сервизи, а после пътуването ще му е сериозен проблем, защото там градския транспорт не върши работа като живееш на 100 км от големия град. Тези 1-2 загубени дена може в БГ да струват 50 - 100 лева, но в Германия ще са 300 - 600 евро, колкото е лизинговата вноска на новия автомобил. Всъщност едва ли ще убедиш някой германец, че е много по-добре да си кара старата кола, вместо нова. Достатъчно е да се разходиш по улицата. Хората карат стари коли единствено по сантиментални подбуди.13:34 13.05.2016
99 И сам българина си е прост
До коментар #95 от "Dido":
Дидоо, манталитета е страшно нещо...Коментиран от #101
13:44 13.05.2016
100 123
До коментар #80 от "бай Иван":
Да, сядал съм в S класа, дори съм карал, не моя за съжаление - през далечната 2000 г. Мерцедеса беше произведен 1999 г. Приятна, широка кола, ужасна за софийско каране. И да - хареса ми, но ако трябва да я карам, особено поддържам през 2016 г. - не благодаря. И не - не карам Дачия, защото не харесвам марката. Просто защитавам тезата, която са възприели 99 % от гражданите на нормалните европейски държави - та даже и Румъния - да карат по възможност нов, средностатистически автомобил, като Дачия, Рено, Шкода и др. Бъди сигурен, че и Дачията ще служи на внуците ти, ако я поддържаш както трябва, нещо което не може да се каже за луксозните лимузини /гробници/ - нов внос за 10 000 лева. Но ориенталския манталитет явно е много силен - само се питам защо само ние и албанците го проявяваме най-много.13:45 13.05.2016
101 Dido
До коментар #99 от "И сам българина си е прост":
Какво му е на манталитета ми? Просто не съм с нагласата на крепостен селянин и имам свободата свободно да разсъждавам и да вземам правилните за себе си решения. Това, че някой не е съгласен - на мен ми е безразлично. Всеки има право на мнение. Германците си купуват Хонда Акорд и Рено Клио не защото цял живот са мечтали да притежават такава кола, а защото финансите им няма да издържат покупка на нова голяма лимузина и си мислят, че не могат да се справят с издръжката на по-голяма следгаранционна кола. Така им се втълпява, то нали автоиндустрията оборот трябва да прави все пак. Никой няма изгода една кола да се кара повече от 7 години. Плюс това германците предпочитат да си спестят 500-600 Евро отгоре за данък+гражданска годишно. Аз пък нямам нищо против да ги платя. И въпреки, че имам възможност да си купя нова кола среден клас, не желая да го направя. Нито новата кола ще бъде по-надеждна от колата, която издържам в момента и на която знам и кътните зъби, нито пък замърсявам повече околната среда в сравнение със сегашните "Евро 6" недоразумения. Новите коли и то от всички марки да не би да не висят постоянно по сервизите, да не кажа и много повече от 5-10 годишните. Който търси втора употреба кола (ама да е S-класа братче, със всички екстри), но да е до 5000 лв, този човек бял ден няма да види и после ще разкаже на всички приятелчета колко ненадеждни са старите бенцове, бмв-та и аудита. Такива хора са за волска каруца, нямат работа да управляват автомобил, защото явно имат крайно бедно обзавеждане на "таванското помещение" върху раменете си.14:37 13.05.2016
102 И сам българина си е прост
Ей за този манталитет говорим. Гол и бос ама с лимузина пред панелката, нищо че хладилника му е празен. Иначе да, има чудесно поддържани луксозни коли, които биха работили безупречно дълго време още, но те няма да струват 5-10 000 лв. Ако можеш да си позволиш да поддържаш и ти такава кола, радвам се за теб. За добро или не, системата в Западна Европа насърчава купуването на нови коли, и се стреми да ограничи старите...
Коментиран от #104
15:18 13.05.2016
103 MSux
15:36 13.05.2016
104 Dido
До коментар #102 от "И сам българина си е прост":
Не сте ме разбрали - аз съм крайно против купуването на луксозна кола на цената на едно кисело мляко, на реални 2 000 000 километра, която джамбазина е врътнал на удобните 132 456 км. Лака надран, изгорял и се лющи, лампичката за горивото свети от 50 км, отзад черни, бели и сини пушилки, разход на масло колкото гориво, инжектори и ЕГР за смяна, дискове и накладки с дебелината на лист хартия, кутията влиза в авариен режим на всеки 3 км, електрическата система е разстреляна. Но човека с IQ 23 се звери като носорог на всички и засича останалите на пътя щото бил карал дебело БМВ. Иначе живее на седмия етаж на панелен блок в краен квартал и работи на близката автомивка. Това аз НЕ го одобрявам в никой случай. Напълно обратното - погнусен съм от такова поведение. Аз говоря за един коренно различен тип купувач на втора ръка автомобил. Човек, който знае, че колата е само вещ и не се мисли за нещо повече от околните. Човек с добро образование и работа.Коментиран от #105
15:53 13.05.2016
105 И сам българина си е прост
До коментар #104 от "Dido":
Напълно съм съгласен.16:06 13.05.2016
106 Shmeker
16:13 13.05.2016
107 Dido
Коментиран от #108
16:36 13.05.2016
108 тино
До коментар #107 от "Dido":
Абе яки коли са да ама не ме кефят много марките смисъл точно тея модели от снимката горе да харесват ми много ама какъв е смисъла. Както казаха няколко хора по-долу Дидо и още хора то наистина подръжката им е зверска и като клекне след време щото някой от тея са с въздушно и става страшно. Инаще ако някой има парите за поддръжка ок и аз бих си взел ама ще си чакам да позабогатея :ДКоментиран от #110
23:29 13.05.2016
109 Кала
09:52 14.05.2016
110 укиъп
До коментар #108 от "тино":
КАТО НЯМАТЕ ПАРИ НЕ ХАБЕТЕ ПРОСТРАНСТВОТО!02:26 16.05.2016
111 Наталия Паунова
Ние живеем в Германия ,
Мъжът ми е механик,
Купихме си w220 2002 година.
Удоволствие е да се шофира.
И да иска поддръжка.
Но спрямо новите автомобили с вериги като на
Колело, w220 е с много по голямо качество.
12:47 21.04.2021