Last news in Fakti

11 Май, 2016 12:55 46 527 111

Mercedes S-Klasse и BMW 7er с цена до 10 000 лв.

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • bmw-
  • 7er-
  • mobile.bg
Mercedes S-Klasse и BMW 7er с цена до 10 000 лв. - 1

Както е добре известно, у нас марките BMW и Mercedes са особено популярни, но по един доста по-различен начин. Това са две от най-премиум марките в цял свят, но в повечето "бели" държави става дума за нови автомобили или за такива, които имат ретро стойност. Когато поостареят новите "баварци" и "мерджани" те пристигат у нас, като "уникати, нов внос".

И понеже в България болшинството от хората не са добре финансово, но въпреки това една голяма част от тях продължава да мечтае за автомобили с марките Mercedes и BMW, при това за флагманите на тези марки - S-Klasse и 7er, старите такива коли все още са на мода. Бърз преглед в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg показва, че предлаганите подобни автомобили с цена от 6 000 до 10 000 лв. не са малко, като сред тях има и интересни екземпляри.

Mercedes S-Klasse 
W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6 000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които също не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. Помислете за поддръжката обаче.
Виж обяви за Mercedes S-Klasse от 6 000 до 10 000 лв.

BMW 7er
От баварската класика също се предлагат интересни екземпляри. В mobile-то можете да откриете изкушаващо евтина 725-ца в страхотно състояние. Като цяло "седмиците" от първите години след 2000-ата струват около 7 000 лв. и доста от тях са достатъчно добри, за да ви накарат да се чувствате като истински баровец, но обслужването и при тях не е никак евтино.
Виж обяви за BMW 7-Series от 6 000 до 10 000лв.


 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Миро

    7 0 Отговор
    Наистина има интересни предложения, е старички са ама, както е написано, за нас българите са си екстра.
  • 2 Керкенез

    2 2 Отговор
    Трябва да си луд, да си купиш дръгел като S класа от 98/99!
    Скоростните кутии до 7троник са абсолютно трошливи боклуци!
    А бенвето харчи 40/100бензин и 1/1000 масло!

    Коментиран от #21

  • 3 Хари

    3 2 Отговор
    Разгледах ги, но лично аз предпочитам новата дачия на рекламата под статията, но за всеки влак си има пътници, както се казва.
  • 4 Леле

    3 1 Отговор
    Ти какво каза. 5 степенните автоматици на Мерцедес са практически вечни. Просто харчат много.
  • 5 бял мрак

    6 2 Отговор
    Купувай трошките на Европа, българино, нека децата ти дишат с дробчетата си отровите им. Къде интелект у българина да си оправи държавата, да получава нормални доходи и да кара нови коли?

    Коментиран от #22

  • 6 7777777

    3 3 Отговор
    Като влезеш в сервиза започваш от 1000 лева нагоре, а и с това задно зимата......!
  • 7 по наблюдателен в обявите

    2 3 Отговор
    до 2

    Трябва да си луд да си купиш дръгривото BMW 7er за 6000 лв след като ги има в обявите и за по 3000 лв

    Коментиран от #24

  • 8 какви комплексари

    6 1 Отговор
    са болшинството българи!С такива коли по цял святсе посрещат бизнес парт. или банкови шефове,а тук ходят до село да вземат буркани от баба си или на кафе с кварталната кифла.
  • 9 юруш на примоцията

    6 0 Отговор
    в германия почват от 1600 евро с докарването е мин. 4000 лв.,а това за 3 ще е трагедия
  • 10 Боби

    4 0 Отговор
    Мергел W220 е най-кофти S-класата в историята на марката - разваля се здраво, дизайнът и остаря по-бързо от предишния модел, бордовата електроника е безвъзвратно остаряла/4:3 навигация със CD и касетофон :)/, а частите са майка си и баща си. Предишният модел W140 e много по-добър вариант. Стойте далеч от W220.

    Коментиран от #20

  • 11 Вуйчо Ваньо

    4 0 Отговор
    Хаха. И всичките до 150000км. Като ги знам какви са изпърдяни по 10 пъти превъртани. На 20-30 бройки да има една читава.
  • 12 Реалиста

    3 6 Отговор
    Не бих си купил стара кола. Онзи ден бях в шоурума на Дачия. Направих един тест драйв на Дачия Логан и останах очарован.
    За тези пари е отличен избор!
  • 13 БаткоВи

    6 0 Отговор
    Някакви експерти тук коментират наизуст... на един скоростите му трошливи, на друг поддръжката му била от 1000 лв. нагоре, на трети класическото оплакване - задното зимата му е проблем, щото с гуми под 7-годшни не е карал никога... Не се изказвайте неподготвени за автомобили, които са едни от последните доказано здрави машини от ХХI век...скоростите са си супер, ако не ги карате като крадени пернишки голфове няма да имате проблеми и с много други неща, а вече има доста качествени алтернативни части на супер цени. Смея да твърдя, че няма по-добро на пазара като цена-качество-комфорт-екстри! А тоя, дето го кефи новата Дачия, да си даде всичките пари за нея и за обслужването и каското после, щом иска...

    Коментиран от #14

  • 14 Ганчо

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "БаткоВи":

    Толкоз добри, че забравяш че могат да се развалят, натискаш, натискаш и изненада!

    Коментиран от #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 HHIB

    5 0 Отговор
    Дъното вече е много нависоко!!! Купуват коли за няколко хилядарки за да гледат кисело от тях... Пълна пародия! Панелни блокове с паркирани отпред лимузини, който на 80% са купени с кредит или продажба на наследство. 90% от тези модели, които виждам по улиците са под всякаква критика. Само балканците могат да карат такъв тип коли с джапанки и къси гащи... Не става само с пари (колкото и малко да трябват за тези коли), трябва си и ЪКЪЛ !!!
  • 17 БаткоВи

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ганчо":

    Какво натискаш, натискаш? Всяко нещо си има износване, нормално време за употреба и после се подменя или ремонтира. Срамното е като сегашните - няма 5000 км - скорости, дефектни еърбеци, педали, окачване и др. Въпроса е какво купуваш за тези пари. Все още си имам W220 - никакъв проблем с въздушното окачване, регулярна поддръжка и това е, четири години една ксенонова крушка не съм сменил... На сегашните "феноменалните" матрични фарове гаснат от дефекти на няма 3-5000 км(справка VW u Audi), минава по гаранция ама чакай един месец доставка за нов блок!
  • 18 гост

    1 2 Отговор
    Обслужването на бараката W220 струва доста повече от разходите по една нова дачийка примерно.
    ПП. Да не говорим че тези коли са шпорени стотици хиляди километри с 200 км/ч по магистралите, освен това повечето са удряни, съответно има умора на метала, висок риск и т.н., да не говорим че луксозният клас са мнооого далече от първенците по надеждност. Отделно че на два тона и кусур кола спирачки и окачване са консуматив.

    Коментиран от #19

  • 19 БаткВи

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Щом ти е скъпо - ОК! Купи си чисто новия екологичен пластмасов лукс на Дачия, който не е удрян, няма умора на метала(!) и не е каран с 200 км/ч - това са несравними класове автомобили, за които говорим - в статията става въпрос за лимузини над 200-300 коня за под 10000 лв. Ако искаш всичко това за без пари с нула усилие от страна на собственика - е няма как да стане...
  • 20 Мартин

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Боби":

    Каза човека, който след като е прочел 2-3 поста във форумите изведнъж е станал "спец" по бенцовете, въпреки че цял живот само ги гледа завистливо от тротоара. Като си купувате кола драги дами и господа получавате това за което си плащате. Ако държите да платите не повече от 6000-10000 лв. за S-Class/ BMW 7 /Audi A8 /VW Phaeton от тези години, вие буквално си плачете да висите по сервизите. Но ще ви кажа едно - когато една S-класа - била тя W140, W220 или W221 е редовно поддържана и обгрижвана (т.е. не е карана до последно от някой неплатежоспособен льохман, който ще я продаде тънкажно на следващия нещастник по веригата, който пък резонно ще обере пешкира откъм ремонти) е много солидна и надеждна машина. Много ще ме извинява автора на статията, но за да има каквато и да е надежда да се открие 220-ка в приемливо състояние, човек трябва да е заделил много повече от тези 10000 лв. Няма безплатен обяд - важното е храната да си заслужава. А ако някой от вас смята, че съществува нов автомобил с цена до 50000 лв, който може да стъпи на малкото пръстче на запазен фейслифтов W220 от 2004-2005г. по цена/комфорт/оборудване/качество на изработката, да ми се обади.
  • 21 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Керкенез":

    Автоматите и двигателите във W220 са бетон, иначе всичко останало е боклук като започнеш от материалите, с които е направена, та до електрониката, и това е причината да им падат така цените.
  • 22 iii

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "бял мрак":

    Не разбирам какво целиш с това изказване. Автомобилите не са дори в топ 10 на най-големите замърсители. Коментарът ти е много некомпетентен и ограничен. Електричеството което използваш в момента, замърсява повече от автомобилите, както и кравите, чиито млечни продукти консумираш, са по-вредни за околната среда от превозните средства.
  • 23 Боби

    4 0 Отговор
    До Мартин:
    Ще го кажа в едно изречение: W140 на двайсет години е по-добра покупка от W220 на десет години.
    ПП. Доуточнявам: По-добре W140 в лошо състояние, отколкото W220 в идеално състояние. Всеки може сам да провери това в сайтовете на "ауто билд", "ауто мотор унд шпорт" и форумите на мергел дори без да е "специалист по мелгел", какъвто аз нямам претенцията да бъда. Поздрави.
  • 24 iii

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "по наблюдателен в обявите":

    Трябва да имаш огромен късмет за да си купиш читава 7-ца (с 3-литров или по-голям мотор) за 3000лв. Ако мога да намеря, бих си взел едно 740 с ръчни скорости за 6-7000лв. Но просто не са моя тип коли. 740 и 750 са много приятни за каране и определено си струват ако има читави за под 7000лв.
  • 25 onq s konq

    3 5 Отговор
    За 10 000 лева си взимам една чисто нова Дачия защото и много по-добра кола от всяко старо БМВ

    Коментиран от #33, #34

  • 26 Мартин

    3 0 Отговор
    Не ми се иска да споря, защото това дали да е 140 или 220 на 90% си е въпрос на вкус. W140 e страхотна кола, но към настоящия момент от технологична гледна точка е отчайващо остаряла. W220 разполага с двигатели, модерни дори и към днешна дата. Инфотейнмънт системата COMAND NTG1 с телефон, ТВ, навигация, лингуатроник, MP3-CD, MP3-DVD, Video-DVD и и 6 дисков чейнджър в багажника е на светлинни години от това, което 140 можеше да предложи. W220 е по-лека и пъргава, по-икономична, има по-добро поведение на пътя благодарение на Airmatic/ABC в сравнение с "високотехнологичните" стоманени пружини на 140. Относно качеството на материалите по интериора - да, първите 220-ки не бяха идеални, но от септември 2002-а всичко си дойде на мястото и 140 започна да изглежда като беден роднина. Въпреки всичко и аз бих избрал 140-ка от 1998 година пред 220-ка от 2000 година, но в никакъв случай не и пред 220-ка от 2004/2005 година. 220 преди и след фейслифт не е една и съща кола. Надеждността си дойде на мястото. Последните 220-ки са много солидни машини. Който е имал такава, знае за какво говоря.
  • 27 Генерала

    0 2 Отговор
    всяка кола над 15г. е технологично остаряла. Такива "супер-здрави" каруци обикновено стоят само в гаража или в сервиза.

    Кола над 15г. в Германия се води youngtimer. Общо взето недвижима собственост.
  • 28 Мартин

    5 0 Отговор
    Зависи за какъв клас кола иде реч. Тези извън луксозния клас се раждат технологично остарели. И това за гаража е универсално вярно за всяка щайга. Пък и новите коли принципно често висят много повече по сервизите докато им се изчистят производствените дефекти, отколкото добре гледаните 10 годишни.
  • 29 Хари

    1 4 Отговор
    Живея в Германия. Наскоро един приятел си купи нова Дачия Сандеро. Първо бях скептичен към колата,но когато ми даде да я покарам много ми хареса и разбрах че това ще е следващата ми кола. Веднага пуснах обява за старото ми БМВ

    Коментиран от #30, #32

  • 30 FenasiKerim

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Хари":

    Старото ти BMW 315 E21 ли е ?
  • 31 Роман Ценов

    2 1 Отговор
    Статията не е лоша. Но на който му трябва кола защо да не влезе в мобиле и да си въведе цената която го устройва.
  • 32 Шака Зулу

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Хари":

    Ех Хари Хари, с това бюджетно мислене и жена няма да завъртиш около себе си камо ли хубава кола !!
  • 33 бмв е65

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    а колко дачии ще си купиш за да стигнеш пробега на старите баварци сподели брат :Д
  • 34 Монго

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Кобилкин, вслушай се в думите на доктора. И редовно хапчетата...
  • 35 LASSA SERVICE HASKOVO

    1 2 Отговор
    БРАВО ЗА КОМЕНТАРА !!! Ще го кажа в едно изречение: W140 на двайсет години е по-добра покупка от W220 на десет години.
    ПП. Доуточнявам: По-добре W140 в лошо състояние, отколкото W220 в идеално състояние. Всеки може сам да провери това в сайтовете на "ауто билд", "ауто мотор унд шпорт" и форумите на мергел дори без да е "специалист по мелгел", какъвто аз нямам претенцията да бъда. Поздрави.

    Коментиран от #45, #46

  • 36 Пешеходец

    1 3 Отговор
    Ееййй много смешник по тая земя Българска се разхожда бре.
    Много са Ми смешни такива пишман баровци с S-класи и 5 и 7-серия или разни AMG и М5-ци като спрът на газ-колонката слезнат по анцуг и джапанки от Илиянци а от вътре думка Софи Маринова Азис или друга подобна "звезда" от певческия ни небосклон.
    Със страшно умиление и удоволствие си спомням защо се наричам Българин.
    Няма друг такъв народ на тази земя.
  • 37 Велосипедист

    1 1 Отговор
    Ееййй много смешник по тая земя Българска се разхожда бре.
    Много са Ми смешни такива пишман баровци с Дачии и Шкоди или разни Фордове, Аудита, Тойоти, Нисани и Опели като спрът на газ-колонката слезнат с татуйровки и тесни фанелки от Илиянци а от вътре думка Криско, Васил Найденов или друга подобна "звезда" от певческия ни небосклон.
    Със страшно умиление и удоволствие си спомням защо се наричам Българин.
    Няма друг такъв народ на тази земя.

    Коментиран от #39

  • 38 Георги

    1 1 Отговор
    Какви са тия евтини трошляци но с много лукс които после ти излиза през носа изпърдяни най вече от километри Mercedes S-Klasse пример 2000г спукани възглавници два пъти годишно ремонт грешки в компютъра ремонт изненадващо спрял дисплей за навигацията ремонт изгоряли датчици на парктроника ремонт!!! но нали сме Българи и ташкарлъка че сме голями. работи е най важен това е колата на един колега която няма и година от както я купил но това не е важно нали. Аз пък си карам скромната Астра Н 2005 вече 3 години и нямам никакви проблеми удобна с пространство и най вече пъргавина 1.9 120кс караван взех я за 6800 лв и където отидие Мерцедеса или БМВ и аз ще отида дори с малко закъснение и аз съм там това е истината товасме ние българите!!
  • 39 Пешеходец

    0 3 Отговор

    До коментар #37 от "Велосипедист":

    Явно някой се познал в предния Ми пост.И се е засегнал даже.Личи и по плагиатството с леки и глупави изменения.
    Г-н Велосипедист от изброените от Теб марки няма как да очакваш да слезе "баровец" или "бизнесмен".Макър че не е невъзможно и е не рядко срещано явление.Та газ-ификацията си е нещо нормално както и торбата с праз на задната седалка.А това че слуша Васко Кеца говори само за някакъв интелект и култура.Това все пак са бюджетни марки автомобили за нормални хора от сивото ежедневие.А не "премиум" марки N-та употреба за "елита на обществото".
  • 40 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор
    НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАК ТУКА РАЗНИ С ДАЧИИ И ОПЕЛИ НЯМАТ 5 ЛЕВА В ДЖОБА А ТРЪГНАЛИ ДА ОБЕСНЯВАТ КАКВИ КОЛИ СА БМВ И МЕРЦЕДЕС ЗА ПО 10 000 ЛЕВА

    ЕМИ МНОГО ЯСНО ЧЕ ЩЕ ВИ СЕ ВИЖДАТ СКЪПИ РЕМОНТИТЕ , ЗА ТОВА КАРАТЕ ЕВТИНИ КОЛИ, ЩОТО НЯМАТЕ ПАРИ ЗА БМВ И МЕРЦЕДЕС

    Коментиран от #47

  • 41 Кожодерa

    0 2 Отговор
    Минa времето когaто БМВ и Мерцедес бяхa нa покaз! Сегa нa тези коли им остaнa сaмо името от едно време, всичко друго върви нaзaд! Щом мерцедес стигнa до тaм, че дa си произвеждaт колите в Турция, рaботaтa е много сериознa! Тези нови мерждaни, честно ви кaзвaм, сaмо плaстмaси и кожa по тях, пълнa пaродия! При БМВ е същaтa рaботa, кaчеството е много зaнижено, зa рaзликa от стaрите екземпляри! Нa пръв поглед кaто ги видите вътре тези коли дето сa 2015 ще кaжете, ебaси гaзaриятa и кaто я купите и рaзберете кaкъв слaб мaтериял сa влaгaли, ще ви стaне лошо! Рaботя в София по дизaйн нa интериори и съм зaпознaт с нещaтa, просто нямaм думи! Итaлиянците и Японците зa тях могa дa пишa сaмо хубaви нещa, но Немците достa ми пaднaхa в очите с новите си модели....То и зa товa вече сaмо комплексaри и цигaни ги хaресвaт, понеже рaзумните хорa вече решихa дa кaрaт рaзлични коли от бмв и мерцедес. Зa мен реaлно всичко коли сa тенекии, но имa хорa където толко се вживявaт, че тези коли сa богопомaзaни, чaк ми стaвa смешно! Нямa лошо, кaрaйте си колите с здрaве, но знaйте, че вече всичко е нa едно ниво и не е кaто едно време! Технологиятa е еднaквa при всички, просто дизaйнa е рaзличен!

    Коментиран от #43

  • 42 Саумя Пандя Такур

    2 0 Отговор
    Я тук много учители имало, които искат да ми дават наклон в живота.

    Сладурчета успокойте се малко

    Парите си ги изкарвам сам и ще си купувам каквото ми е кеф



  • 43 Stig

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Кожодерa":

    А Тойотите и Хондите да не са посипани със злато и диаманти отвътре? В компактния клас всичко е евтина пластмаса, независимо от марката. Като си такъв специалист по интериори погледни Мерцедес W222, W213 и W205 и кажи, че това са безвкусни и нискокачествени интериори. Интериори, които са еталон за това как трябва да изглежда един интериор. Точно по интериорен дизайн японците са последната дупка на кавала. А в технологично отношение правят това, което в Европа се е правело преди 5 години. Не са новатори в почти нищо, копират чужди идеи - като изключим онова недоразумение Приус.
  • 44 То60

    0 1 Отговор
    Кой си ти и кой пък е говорил на тебе?
  • 45 Роман Шишарката

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "LASSA SERVICE HASKOVO":

    Моля само притежавали W140 да говорят за него, аз имам и карам такъв. Всичко, което можеше да се развали по тази кола, се развали. Ремонтите ако не ги правиш сам са х4 защото според кирливия майстор като караш Еска имаш кинти. Едно време може да е била кола, днес е уморен амортизиран трошляк. Всякакви приказки колко е здрав са от разни пишлемета влюбени във филма Бригада или беловласи чичаци живеещи още в 1994г. Един много умен човек - Симо Гаргата ми каза навремето, че само новата Ес-класа е нова, другото е изхвърлена трошка за прошляци. И аз не го послушах и сега си чукам главата. Продавам я от 1 година, идват разни цървулковци без кинти и дотам. Не си купувайте стари Мерцедеси, пазара е пълен с хубави 5-6 годишни коли, които само караш и наливаш. Като вземете 140 няма да върнете нито 90-те години, нито мутренските години. Умната, защото после много боли!

    Коментиран от #79

  • 46 Дедовия

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "LASSA SERVICE HASKOVO":

    Добре, карай си W140-ката в лошо състояние и остави хората да се "наказват" с далеч по-запазените си и хубави коли.
  • 47 Георги

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Vasik Atanasova":

    Извинявай Хората които карат ниско бюджетни коли някога незначи че нямат пари за такива трошляци а защото са скромни и не се изхвърлят като някой които били в чужбина направили малко пари за 1-2 годинки купят един трошляк като тези за 10 бона и после като свършат парите олеле обратно на полето при мама и тате за парички не ми обяснявай че човек може да кара по стара кола от твоята и да зима повече пари от тебе затова не говори като не знаеш!!
  • 48 Янко Факултета

    2 2 Отговор
    Хора не си купувайте БМВ и Мерцедеси. Купете си Дачия. Много е добра. Нова хубава кола само наливам бензин и карам

    Коментиран от #49, #51

  • 49 Джон Максуда

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Янко Факултета":

    Е то май почти всички тук имат Дачии, ако съдим по мненията.

    Коментиран от #50

  • 50 Георги

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "Джон Максуда":

    Ти какво имаш бе ферари ли!!
  • 51 Десислав Попов

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Янко Факултета":

    И аз имам Дачия и ти потвърждавам мнението.Въпросът не е дали да е Дачия или нещо друго-Опел,Форд,Рено.Въпросът е да караш кола,каквато можеш да си позволиш.Не да ми паркираш седмицата пред блока вечно със светеща лампа на горивото,с втора употреба гуми и т.н.Ако можеш да си позволиш нов Мерцедес или БМВ или поне на 2-3 години-СУПЕР,Ама да ми показват коли,които нови са стрували 150-200хил. лв. а сега са 5-10 хил.лв. и да ми ги хвалят-това е несериозно.Това го има само в БГ,за съжаление .Тук е пълно с комплексари,които много искат да са успели и богати,ама като ми спреш 100-годишна S-класа пред панелката,връщайки се от строежа с работните дрехи не ставаш нито богат нито успял.ОСТАВАШ СИ СМЕШНИК!

    Коментиран от #53

  • 52 Борисов

    3 1 Отговор
    специално за почитателите на нови коли по 20000лв,тия пепелници никога няма да са коли те се създават да бъдат кенефи и като им изтече гаранцията отиват за части,една стара седмица или мерцедес .винаги ще бъде 10 пъти по актуална и здрава и ще бъде сигурна на пътя защо са коли който са стрували над 100000лв.и в тях са вложени много идеи и качество и здравина.

    Коментиран от #56

  • 53 Мартин

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "Десислав Попов":

    Карам W220, но трябва да се съглася, че в БГ доста хора си купуват подобни коли без да могат да си позволят подобни коли само и единствено с цел да парадират пред околните. Колата няма да направи НИКОГО нещо което не е. Не ми е по вкуса грозната показност и демонстрации на превъзходство от хора, които не могат да си преброят пръстите, но седят в А8 и е наистина жалко, че се петни репутацията на тези повече от сносни возила, били и те вече над 10 годишни, заради хората, които ги карат.

    Коментиран от #55

  • 54 г-н Г. Ганчев

    2 1 Отговор
    Е и на мен ми се иска нов Мерцедес, но си карам от некачествените S-klasse защото нямам пари за нова и живея в панелка




  • 55 Десислав Попов

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Мартин":

    Абсолютно си прав!
  • 56 Десислав Попов

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Борисов":

    А какво се случва с S-класата като и мине гаранцията?!?
    Тя не може и гаранцията да изкара и е всеки месец в Балкан Стар.Казвам ти го,защото лично съм го видял.Не по-розово е положението с новата А8,особено в дизеловите модификации.Дюзите им горят като китайски лампички.Е,на тези хора,които ги карат не им пука естествено.И двамата не могат да си позволят да се возят в евтин автомобил.Но какво се случва,когато им навъртят по 200-250хил. км. и си вземат нова,а старата ти я продадат на теб.Ами само мога да те съжалявам,пич!

    Коментиран от #59

  • 57 Николай

    0 1 Отговор
    Не съм виждал до сега дърта S-класа на повече от 200 000,дядото да не е умрял още докато е била гаранционна и бабата е ходила само до гробищата с нея!
  • 58 Transporter

    2 0 Отговор
    Така виждам аз перфектната 7-ца (E38) и то на реална обява, само дето изобщо не е до 10,000лв.



    https://www.youtube.com/watch?v=iU4aZlXcuJY

    http://www.targetcars.eu/cars/bmw-735i-e38-sedan-3-5l-238hp-aut-m-sport-04-01-silver-54495km-lhd.html

    Статията по повод на тази графика ли е, та няма поне и Audi А8?

  • 59 Dido

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Десислав Попов":

    Не е точно така. И това не е представителна извадка. Всичко зависи от кой калпазанин си купиш колата. Като се откажеш от евтините кочинки, отделиш повечко парички и се въоръжиш с търпение за търсенето, крайния резултат ще си заслужава. Като си внесеш сам кола с пълна сервизна история, на която си направил обстойна диагностика след дълъг преглед, общо взето си връзваш гащите. А пък това, че аз примерно съм дал 15-20000 за 9-10 годишна S-класа в напълно изрядно състояние, която ако поддържам добре няма да загуби почти нищо от стойността си занапред ме кара да съжалявам хората дали 25-30000 лв. за нова Дачия, която след 2 години ще струва колкото пакетче гайки. И отгоре на това аз съм карал S-класа, а те подобие на кола. Дори за петте години на притежание всяка година да давам наред с обслужването по 2-3К за ремонти (едва ли), пак ще бъда много по-напред като цена/качество от пичовете с Дачията. Който обича да плаща много, за да получава малко, да си купува нова кола нисък клас. И още като излезе от дилъра вече е загубил 30% от покупната стойност, ей така, разтваря се във въздуха. Наистина няма безплатен обяд, важното е храната да си заслужава.

    Коментиран от #61

  • 60 jambazina

    1 0 Отговор
    Това са живи класики, кой каквото ще да приказва, у нас не останаха читави, съсипаха ги с дзифтарска поддръжка и газови уредби. Истината е една - Бенц, БМВ, ама ново.
  • 61 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Dido":

    Всеки сам преценява какво да прави с парите си.Това е моето мнение.А относно остатъчната стойност на Дачията-не си прав.Напротив,на вторичния пазар държат твърде високи цени,в някои случаи не си заслужава да се купи втора ръка,защото цените са почти като на новите и ти е по-изгодно да си я вземеш нова от магазина.А повярвай ми няма нищо по-хубаво от чисто новата кола.Чувстваш се много по-сигурен и спокоен с нея.Пак повтарям-това е моето мнение.Относно живите класики-аз обожавам перфектно запазените автомобили на всякаква възраст и от всякакви марки.НО не бих купил И поддържал такава за всекидневна употреба.

    Коментиран от #67

  • 62 MoTo

    1 0 Отговор
    Колеги,
    Нека опростим нещата-старата кола е като по-стара жена,вярно ,личи и че е била някога страшна мацка,но уви поглеждаш към младата - друго си е ,нека не се лъжем!
    Разбира се сигурно винаги ще има любители на по-старите "лъскави" модели за сметка на нов "неразработен" модел.:)!
    Вкусове разни - разходите според модела - суперлуксозен "стар" - пак иска скъпа поддръжка -така е свикнал! :)

    Коментиран от #64

  • 63 коки

    0 0 Отговор
    За 10к Е65
  • 64 iii

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "MoTo":

    Аз по принцип съм фен и притежател на японски автомобили, но това не ми пречи да харесвам всякакви коли. Само човек със сериозни психически проблеми може да сравнява нова Дачия с S-класа или 7-ма серия. Дачията е като 18 годишна пъпчива девойка с височина от 160см. и тегло над 100кг. А немските луксозни автомобили, макар и на годинки, са като 28 годишни стегнати, атлетични и привлекателни бизнес дами. Знам, че ако си намеря горе споменатата бизнес дама, няма да съм и първия, но трябва ли да ми пука?
  • 65 7777777

    0 0 Отговор
    Аман от разбирачи! Колко хора в Европа карат БМВ или МБ? И сигурно защото са по бедни от нас си купуват и други марки коли. А ние-на гол корем чифте пищови - купим си някоя 10-12 годишна кола и сме голяма работа, ама после нямат пари да я поддържат-слушам 2 зъболекарки да си говорят-БМВ кара пък няма пари да си плати зъбите! Разбира се тук може да има и заможни хора, които да си позволят ново БМВ или МБ, моите уважения към тях! Но истината е че ние сме най бедните в Европа и болшинството от нас карат коли втора употреба. И все пак някои от нас имат повече от 5 лева в джоба, макар и да караме други марки коли. Колата е бирник, в днешният забързан живот без нея не може, но колкото и да струва след 20 години е за боклука! Затова колата е на всекиму според джоба!

    Коментиран от #66

  • 66 бмв е65

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "7777777":

    абе да ти кажа зависи доста спорно ако си вземеш запазен представител на горе споменатите и си правиш сметка да го подържаш и найстина говора да е запазен няма да е проблем стара машина висок клас,но както и да е всеки си има мнение и харесвани модели за мен лично е65 бмв си е еталон за стил и качества
  • 67 Dido

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Десислав Попов":

    Точно така, всеки си има свои разбирания. И всеки за себе си е прав. Ако всички мислехме по един и същи начин, нямаше да сме хора. Важното е всеки да си купи колата, която харесва, която му е напълно достатъчна, без да се изхвърля. И преди всичко да не се прави на нещо повече от останалите на пътя нито с новия си Лексъс, нито с позастарелия си Мерцедес! Много може да се каже за една нация по поведението на пътя - а ако продължаваме така, нищо хубаво не ни чака.
  • 68 7777777

    1 0 Отговор
    Да БМВ е65 си е еталон, но кормилната му рейка издържа около 100 000 км и нова струва 3 000 лева!
  • 69 РазуменБГЕвропеец

    0 1 Отговор
    Никога не бих си взел стара кола, предпочитам с жена ми да си купим лизингова Дачия. Та базовите модели струват колкото стар Мерцедес. От Пловдив до Бургас за 5/6 часа и си там, върху децата на задните седалки стои и багажа, но нищо тя жената е дръпнала предната седалка и колената са и опрели в жабката за да им направи още място. Климатик за какво ти е, та нали си имаме стъкла, било то с ръчка. Разхода на гориво е много важен! Една газова и ще се присмивам на старите бараки! А за поддръжката да не говорим, служебната Дачия влезна в сервиз чак на третата година! Надеждна кола! Равносметката е една, нищо че ме минават с по 50/60 км/ч отгоре на магистралата, АЗ карам нова кола!

    Коментиран от #77

  • 70 РазуменБГЕвропеец

    0 1 Отговор
    Докато ме изпреварват тайничко си мечтая и аз да карам такава, но простете аз толкова надолу не мога да падна!
  • 71 Киро Златния

    0 0 Отговор
    За тези пари една нова Дачия е много по-добър избор вместо тези стари БМВта

    Коментиран от #74

  • 72 Lexus RX400

    1 0 Отговор
    Наскоро колеги си науми да купува S320 CDI - 2002г. -

    - като тръгнахме из автокъщи почти всичко блъскано или за тежък ремонта на автоматика и еър матика - по над 3000 лв. трябва да се налеят в тези гробници....а на една австрийска Ес 320 цди 2000 г. беше с ръжда по предната врата!!! и това ЕС класа 2000 г.! якаш гледаш Астра 2000 г.! никаква разлика като погледнеш към ръждата!

    Въобще е пълен мазохизъм купуване на Ес класа - Седмак или А8 на над 12 години и 450 000 реални км.! разпадат се с всеки изминал ден такива възрастни и многохилядни екземпляри!!!
  • 73 12345

    1 0 Отговор
    абе има и един такъв ключов момент ресурса на тоя клас е по-голям от ниския
    другото е, че вярно правят доста км ама повечето са магистрални и там също си има разлика от това да се набият 300к само градско
    градските се амортизират повече - факт
    ама нищо де това че е премиум на 800 или повече хиляди не значи, че е вечна то повечето ресурс си е минал по реда
    ама живеем в Б-я и повечето никога няма да карат нова кола, а не малка част от населението даже не са се качвали в кола под 50к км, освен в такси де
  • 74 iii

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Киро Златния":

    Ти сериозен ли си? Тук говорим за астрономическа разлика между 7-ма серия и всяка Дачия. Е38 е в пъти по-добро във всяко отношение. Не мога да си обясня как някой може да сравнява най-висок клас немски луксозни автомобили с някаква Дачия. Всъщност 30 годишна Тойота Корола на над 300 000км. би била по-добра от всички нови Дачии.
  • 75 Nissan GTR 500

    1 0 Отговор
    Тези дни един приятел реши да си купува 7-er BMW 730 дизел - 2001 г. но като видя че всичките бяха с проблеми с автоматиците, електрониката, ръжди и това 7-ци 2001 г!!!! такива възрастни и многохилядни екземпляри е мазохизъм да си купи човек. Виж една нова Дачия Сандеро за тези пари е кола мечта. Няма такива проблеми- Само караш и сипваш бензин
  • 76 РАЗУМЕН БЪЛГАРИН

    1 1 Отговор
    Така виждам аз перфектната кола за 10 000 лева

  • 77 123

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "РазуменБГЕвропеец":

    Ха, ха - много се смях.
    Аз пък не бих си взел нова кола, особено след като прочетох мнението ти.
    Ще си взема една хубава лимузина на 20-25 години. От Пловдив до Бургас за 7-8 часа и си там, е ако изобщо стигнеш. Мога и по-бързо но няма, защото в пушека зад колата може да стане някоя катастрофа, а аз мисля за другите. Освен това скоростната кутия така вие, че не си чуваме приказката с жената, но нищо - така надувам музиката, че единствената работеща тонколона до мен заглушава всички шумове и скърцането на купето. На децата им е широко върху задните седалки, нищо че са целите са напукани, олющени, с множество дупки от цигари, поне като им стане лошо и да ги нацапат няма много да им личи. Жената се опитва да дръпне предната седалка напред, ама не може защото е електрическа и вече не работи. Жалко - няма да може да затваря постоянно отварящата се жабка и да бърше по-добре предното стъкло, защото се запотява заради дребна повреда в охладителната система. Климатикът не работи, но майсторът обеща, че като дойдат частите от Германия през Септември - цяла зима ще си охлажда както трябва. Лошото е, че ел. стъклата не работят, ама за какво ти са, като и без това шибедаха е развален и от него малко духа. Разхода на гориво е много важен! Газова няма да слагам, че цената за този двигател е тройна. Ще си карам с течно гориво, какво като гори 25 на 100 км. До Бургас ще спра само 1-2 пъти да зареждам, тъкмо ще си почивам от карането. И ще се присмивам на новите Дачии! А за поддръжката да не говорим. Лимузинката влезе в сервиз чак на третата обиколка на квартала. Надеждна кола! Равносметката е една - 6-7 хил за ремонт на скорости, двигател, климатик, турбо, ел. система и цялото окачване и нищо че ме минават с по 50/60 км/ч отгоре на магистралата разни Дачии, Лади, Шкоди и Грейт уоли, АЗ карам уникална лимузина! След някоя и друга година ще ме приемат в ретро клуба!

    Коментиран от #80, #81, #85, #91

  • 78 наблюдател

    0 0 Отговор
    кви са тия дачия тролова
    по всяка втора дума е дачия
    евно това е новата маркетинг стъпка
    спам по форумите
  • 79 xXx

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Роман Шишарката":

    Невероятно прави си! Ммам тука един познат с W140 и преживя същото, което написа. Все едно описа неговият случай. Личи си, кой е карал такава кола и кой не :)
  • 80 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "123":

    ти сядал ли си в S класа? Карай си ДАЧИЯ и недей да даваш "компетентни" мнения за неща от които нищо не разбираш!
    Мерцедеса е кола която , ще служи вярно и да внуците ти ако я стопанисваш добре!

    Коментиран от #100

  • 81 Десислав Попов

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "123":



    МНОООГО СИ ПРАВ,ЧОВЕЧЕ!!!!
  • 82 Умен човек

    0 1 Отговор
    Това е моята любима Дачия след 6 години експлоатация.



    Сега ще си купя нова Дачия и ще си я карам с кеф още 6 години, но Мерцедес на10 години няма да си купя!!!

    Коментиран от #83

  • 83 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Умен човек":

    Карай си и на баба ти праните гащи ако искаш , но не занимавай хората с простотиите си!
  • 84 Не ВЕрвам

    1 0 Отговор
    Истината е, че статията е тъпа !
    Ако си купиш 220-ка за 6000 лева, както пише .... ще ти се е*е м....та, особено 320 цди ! Ако си купиш 500 или 600 лонг за 20 000 , ще я караш с много кеф ! Друг въпрос е , че е морално остаряла !
    Тъпанарите, дето пишат че със старите лимузини имат проблеми и "олющени" седалки са пишман гъзари, дето задават търсенето по най - ниска цена ! Те винаги ще имат проблеми... А тези с Дачиите :Д са като колите си .. скучни , бедни , грозни и комплексирани , затова плюят по С класите !
  • 85 Пешеходец

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "123":

    Хахаха върна Ме две години назад когато ходихме на един приятел с Е39-та до Русе.Само че тогава бяхме Аз и Той без жени и деца.
    Климатика не бачка щото изгорел вентилатор на радиатора предните стъкла работят само на 1/3 но не винаги но пък задните на 100%.От време на време нещо пропищява от към мотора и ред ред други екстри.И всичкия този "цирк" щото не искаше да пътува с три годишно Мондео.
  • 86 Илк0

    1 0 Отговор
    Собствениците на всички 10 продадени Дачии в БГ се счупиха да си хвалят моторизираните ваг.ни. При все че "новите" им коли са базирани на 20-25 годишни модели на Рено, направени от бирени кутии, стари парцали и разтопени бутилки от фанта. И излезли от производство преди повечето разбирачи тук да се пръкнат на този свят. Преди 7-8 години голямото нововъведение в моделната гама на Дачия беше ABS. При продължителните тестове на западните издания започват да се разглобяват притеснително скоро след покупката и съответно се провалят на TüV много по-често от средното ниво за съответната възраст автомобил. И пак кажете колко е надеждна служебната Дачия.

    https://www.google.bg/search?q=dacia+zuverl%C3%A4ssigkeit+t%C3%BCv&oq=dacia+zuverl%C3%A4ssigkeit+t%C3%BCv&aqs=chrome..69i57.17515j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  • 87 Тошо

    2 0 Отговор
    Човек за да навърти 300 000 км с Дачия, има нужда от 3 Дачии - Паулу Бенц
  • 88 Stig

    2 0 Отговор
    Повечето хора, които поназнайват поне малко за автомобилния свят не биха сменили стара конска каруца за чисто нова лъскава Дачия, а тези тръгнали да ми сравняват румънски изпражнения с немски коли.
  • 89 пасат

    0 0 Отговор
    пасат 6 комби или пасат 7 комби-това е колата
  • 90 Зрител

    1 0 Отговор
    Ако смеха е здраве, след прочетените коментари в тая тема ще живея още 200 години!
  • 91 iii

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "123":

    Решението е да се купи читаво 735 или 740 Е38 на по-малко от 300 000км. от Германия. В момента може да се купи 740 в прекрасно състояние за под 4000Евро. Имам увереност, че ако си купя такава кола, тя ще запази стойността си. На теб след 3 години ще ти е трудно да продадеш Дачията си на 20% от цената на която си я взел, ама спокойно, то до 3 години Дачията ще се разпадне и няма да има нужда да се притесняваш за обезценяването. Проблемите които си описал, се появяват при добре поддържано Е38 след 600 000км. При Дачиите, повечето от тези проблеми се появяват на около 60 000км.
  • 92 И сам българина си е прост

    0 1 Отговор
    Целия цивилизован свят е прост и загубен, щото не си купува стари лимузини, а купува нови тойоти,хонди, опели, и други.Само ние тук балканците, преливаме от акъл, и караме стари коли.

    Коментиран от #93

  • 93 Dido

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "И сам българина си е прост":

    Защото изпитват панически страх от поддръжката, понеже надлъж и нашир се носят митове и легенди за това как заради ремонти старата кола на някой си му била излязла по-скъпа от нова. В това има някаква логика, но и тенденцията дори германците да си карат старите коли по-дълго, защото не е икономически ефективно да се купи нова, е безспорен факт. Много хора, които без проблем могат да си позволят нова кола, карат стара. Защото като теглиш чертата е по-добре старата ти добре гледана S-класа да ти излезе малко по-скъпа от Дачия Сандеро, отколкото да караш Дачия Сандеро. По-добре пеша пред Дачия Сандеро. По-добре двойна пневмония пред Дачия Сандеро.

    Коментиран от #94

  • 94 И сам българина си е прост

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Dido":

    " Защото като теглиш чертата..." Точно като европейците теглят чертата от 100 евро на час в техните сервизи, + цената на оригинални или лицензирани части, + данъци и такси, нова кола среден клас им е много по-изгодна.

    Коментиран от #95

  • 95 Dido

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "И сам българина си е прост":

    Умник, кой ти ходи със старата кола примерно в Mercedes-Benz Niederlassung Nürnberg? И кой луд ще си купи оригиналните части от там с 30-100% надценка? А и отдавна съществуват aftermarket части от OEM производителите и то на половин цена. В Мерцедес дилърите тарифата е ~80 Евро на час, не са 100. В другите сервизи е по-скоро наполовина. Ако не си поддържал кола в ЕС, не се изказвай неподготвен. Когато 10 годишната кола запазена кола за 10000 Евро стигне 35-40000 Евро на нова кола от среден клас поради тежки ремонти, вземи да ми звъннеш да ми се оплачеш, тарикатче.

    Коментиран от #98, #99

  • 96 Stig

    0 0 Отговор
    Аз ако на всеки 4 години давам по 40К Евро за нова кола среден клас (за да не се налага да карам Дачия с торба на главата от срам), защото на старата и е изтекла гаранцията и сега вече трябва сам да си поемам евентуалните ремонти, откъде ще му излезе края? Аз през живота си ще си купя 20 коли на обща стойност милион Евро и трябва да работя само за да тъпча банките с лизинги и да си купувам тенекии. Това се нарича консумеризъм и не е хубаво нещо. Освен това научен факт е, че е далеч по-добре за природата да се карат и поддържат старите коли отколкото да се смачкват на всеки 5 години и да се правят нови. Това си е изключително много прахосана енергия и излишно замърсяване. Никой не може да ме убеди, че е икономически издържано да се пилеят пари за нова кола. След 4 години и вече без гаранция любимата нова кола е изгубила половината от първоначалната си стойност. А 10 годишната кола ако се поддържа добре оттам нататък няма да загуби почти нищо като стойност. Обезценяването въобще не го вкарвате в сметките май. И продължавайте да се изцепвате, че хората, които си правят идеално сметките и карат втора ръка 5-12 годишни луксозни коли са смешници, докато вие карате резултантно по-скъпата нова кола (оборудвана като пещера) от компактен клас.
  • 97 123

    0 0 Отговор
    Ей тука вече прозира огромния оптимист. Автомобил на 20 години и то лимузина висок клас от западна европа - 300 000 км. Трябва ти огромен късмет. В Германия и Италия за около 6-7 години спокойно навъртат 7-800 000 км. Проблемът е, че тези коли над милион км. и ако случайно намериш автомобил на малко километри, то цената му няма да е 5-6 хил. евро.
  • 98 123

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Dido":

    Германеца не се отървава от старата кошница, защото му е много скъпо в сервиза /е и това/, а поради факта, че като му се чупи автомобила всяка седмица, това означава, че той ще си загуби 1-2 дена за висене по сервизи, а после пътуването ще му е сериозен проблем, защото там градския транспорт не върши работа като живееш на 100 км от големия град. Тези 1-2 загубени дена може в БГ да струват 50 - 100 лева, но в Германия ще са 300 - 600 евро, колкото е лизинговата вноска на новия автомобил. Всъщност едва ли ще убедиш някой германец, че е много по-добре да си кара старата кола, вместо нова. Достатъчно е да се разходиш по улицата. Хората карат стари коли единствено по сантиментални подбуди.
  • 99 И сам българина си е прост

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Dido":

    Дидоо, манталитета е страшно нещо...

    Коментиран от #101

  • 100 123

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "бай Иван":

    Да, сядал съм в S класа, дори съм карал, не моя за съжаление - през далечната 2000 г. Мерцедеса беше произведен 1999 г. Приятна, широка кола, ужасна за софийско каране. И да - хареса ми, но ако трябва да я карам, особено поддържам през 2016 г. - не благодаря. И не - не карам Дачия, защото не харесвам марката. Просто защитавам тезата, която са възприели 99 % от гражданите на нормалните европейски държави - та даже и Румъния - да карат по възможност нов, средностатистически автомобил, като Дачия, Рено, Шкода и др. Бъди сигурен, че и Дачията ще служи на внуците ти, ако я поддържаш както трябва, нещо което не може да се каже за луксозните лимузини /гробници/ - нов внос за 10 000 лева. Но ориенталския манталитет явно е много силен - само се питам защо само ние и албанците го проявяваме най-много.
  • 101 Dido

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "И сам българина си е прост":

    Какво му е на манталитета ми? Просто не съм с нагласата на крепостен селянин и имам свободата свободно да разсъждавам и да вземам правилните за себе си решения. Това, че някой не е съгласен - на мен ми е безразлично. Всеки има право на мнение. Германците си купуват Хонда Акорд и Рено Клио не защото цял живот са мечтали да притежават такава кола, а защото финансите им няма да издържат покупка на нова голяма лимузина и си мислят, че не могат да се справят с издръжката на по-голяма следгаранционна кола. Така им се втълпява, то нали автоиндустрията оборот трябва да прави все пак. Никой няма изгода една кола да се кара повече от 7 години. Плюс това германците предпочитат да си спестят 500-600 Евро отгоре за данък+гражданска годишно. Аз пък нямам нищо против да ги платя. И въпреки, че имам възможност да си купя нова кола среден клас, не желая да го направя. Нито новата кола ще бъде по-надеждна от колата, която издържам в момента и на която знам и кътните зъби, нито пък замърсявам повече околната среда в сравнение със сегашните "Евро 6" недоразумения. Новите коли и то от всички марки да не би да не висят постоянно по сервизите, да не кажа и много повече от 5-10 годишните. Който търси втора употреба кола (ама да е S-класа братче, със всички екстри), но да е до 5000 лв, този човек бял ден няма да види и после ще разкаже на всички приятелчета колко ненадеждни са старите бенцове, бмв-та и аудита. Такива хора са за волска каруца, нямат работа да управляват автомобил, защото явно имат крайно бедно обзавеждане на "таванското помещение" върху раменете си.
  • 102 И сам българина си е прост

    0 0 Отговор
    "...ама да е S-класа братче, със всички екстри , но да е до 5000 лв..."
    Ей за този манталитет говорим. Гол и бос ама с лимузина пред панелката, нищо че хладилника му е празен. Иначе да, има чудесно поддържани луксозни коли, които биха работили безупречно дълго време още, но те няма да струват 5-10 000 лв. Ако можеш да си позволиш да поддържаш и ти такава кола, радвам се за теб. За добро или не, системата в Западна Европа насърчава купуването на нови коли, и се стреми да ограничи старите...

    Коментиран от #104

  • 103 MSux

    0 0 Отговор
    Мерцедес S-klasse W220 за мен е един от най-красивите мерцедеси. ако имах възможност с удоволствие бих карал такъв
  • 104 Dido

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "И сам българина си е прост":

    Не сте ме разбрали - аз съм крайно против купуването на луксозна кола на цената на едно кисело мляко, на реални 2 000 000 километра, която джамбазина е врътнал на удобните 132 456 км. Лака надран, изгорял и се лющи, лампичката за горивото свети от 50 км, отзад черни, бели и сини пушилки, разход на масло колкото гориво, инжектори и ЕГР за смяна, дискове и накладки с дебелината на лист хартия, кутията влиза в авариен режим на всеки 3 км, електрическата система е разстреляна. Но човека с IQ 23 се звери като носорог на всички и засича останалите на пътя щото бил карал дебело БМВ. Иначе живее на седмия етаж на панелен блок в краен квартал и работи на близката автомивка. Това аз НЕ го одобрявам в никой случай. Напълно обратното - погнусен съм от такова поведение. Аз говоря за един коренно различен тип купувач на втора ръка автомобил. Човек, който знае, че колата е само вещ и не се мисли за нещо повече от околните. Човек с добро образование и работа.

    Коментиран от #105

  • 105 И сам българина си е прост

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "Dido":

    Напълно съм съгласен.
  • 106 Shmeker

    0 0 Отговор
    Еми хайде, сега е момента факти и мобиле да сменят сините служебни Дачиики с евтини Баварки 7-er :)))
  • 107 Dido

    1 0 Отговор
    Да, на всички ни е дошло до гуша да седим като десета кола на светофара и някой нагъл кратунчо (не с Опел Корса, винаги е поне Ауди А8) минава в насрещното и излиза пред колоната. Заради такива като тях доста хора имат негативна нагласа към този автомобилен клас. Което за мен е незаслужено. Не трябва да съдим колите по хората които ги карат. В тези коли при правилна и навременна поддръжка и експлоатация е вложен много солиден ресурс и те могат да служат вярно дълги години след изтичане на гаранцията. Де да можеше тези машини да бъдат управлявани по родните пътища от разумни и интелигентни същества както в западна Европа, много по-спокойно щеше да е по пътищата.

    Коментиран от #108

  • 108 тино

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "Dido":

    Абе яки коли са да ама не ме кефят много марките смисъл точно тея модели от снимката горе да харесват ми много ама какъв е смисъла. Както казаха няколко хора по-долу Дидо и още хора то наистина подръжката им е зверска и като клекне след време щото някой от тея са с въздушно и става страшно. Инаще ако някой има парите за поддръжка ок и аз бих си взел ама ще си чакам да позабогатея :Д

    Коментиран от #110

  • 109 Кала

    0 0 Отговор
    Като човек карал както чисто нови коли от ниския клас (Меган - Дачиа - Great Wall ) , така и 10-15 годишни Месцедеси купувани на времето за 80 000 съм на мнение че винаги бих предпочел който и да е стар Мерцедес или БМВ пред някоя от тези чисто нови коли , нито са по здрави и надеждни и в никакъв случай по сигурни. А разликата в driving experience е колосална въпреки натрупаните години. Може би оптималния вариант е премиум марка - среден клас модел.
  • 110 укиъп

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "тино":

    КАТО НЯМАТЕ ПАРИ НЕ ХАБЕТЕ ПРОСТРАНСТВОТО!
  • 111 Наталия Паунова

    0 0 Отговор
    Здравейте,
    Ние живеем в Германия ,
    Мъжът ми е механик,
    Купихме си w220 2002 година.
    Удоволствие е да се шофира.
    И да иска поддръжка.
    Но спрямо новите автомобили с вериги като на
    Колело, w220 е с много по голямо качество.