Volkswagen се кани да отвърне подобаващо на удара, който прати компанията в нокдаун след разкритията покрай "Дизелгейт". На автосалона в Париж, който отваря врати на 1 октомври, ще бъде демонстриран нов модел на ток с фантастичния автономен пробег от 600 км, твърди Autoblog.
Сайтът цитира Кристиан Зенгер, който оглави поделението на VW за електрически возила през януари. Според него минималният пробег, който клиентите биха приели за кола на ток, е 400 км. Бъдещият електрически модел ще предлага много по-голяма независимост от зарядните.
До момента германците са съумели да запазят в тайна подробностите за голямата изненада, която готвят за публиката в Париж. Електромобилът със сигурност ще бъде базиран на платформата MEB (Modularen Elektrobaukasten), демонстрирана с BUDD-e concept на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас в началото на годината.
Електрическият прототип с рекорден пробег, който компанията ще покаже във френската, столица, ще влезе в серийно производство в края на 2019 г. Колата ще има относително проста конструкция без екзотични материали, ще се захранва от йон-литиева батерия в пода и ще бъде "високо автоматизирана".
VW ще използва изложението в Париж и за цялостно рестартиране на имиджа си, гласят слуховете от концерна. За целта във Волфсбург са измислили и нов рекламен девиз, който да подчертае скъсването с миналото - Think New.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #2
17:13 15.09.2016
2 423
До коментар #1 от "Гост":
озлобен човечец.........Коментиран от #5
17:19 15.09.2016
3 да да
17:48 15.09.2016
4 некойси
Коментиран от #7
17:49 15.09.2016
5 гост
До коментар #2 от "423":
ВАГ ако искаха , можеха да направят това което прави Тесла сега още преди 15-тина години , с по-малка мощност и по-малък пробег , но първи , само че как щяха да дерат кожи с "чисти дизели" , те заедно с Мерцедес са основните виновници за налагането на дизела в Европа , никъде по света няма такава свинщина и всичко това е заради връзките им с политиците и лобитата , не заслужават никакво съжаление , а който вярва , че някакъв нещастен човечец инженер е направил всичко без знанието и одобрението на "големите шефове" значи е най-големия наивникКоментиран от #8, #9
20:32 15.09.2016
6 кико
фаг ще пуснат нещо подобно окастрено, а никой няма и идея как да пуснат истински конкурент на тесла с
новина ще е пасат, 5та серия или е-класа на ток с пробег 5-600км и ускорение до 100 под 3 секунди :)
20:43 15.09.2016
7 гост
До коментар #4 от "некойси":
Вече е твърде късно за големите компании. Те можеха да пуснат таквиа коли преди 20г, да започнат с промяната на консуматорите и да се наложи като ниша. но никой не пожела. Имаше ел.коли, но повече като експерименти отколкото като мащабна идея.БМВ и3 е с пробег от 300км и с 33кв. батерия на цена от 30х.евро след държавната помощ. Това си е добра оферта, а Рено/Нисан са още по-добри с цени от 15х.евро и 45евро месечен лизинг на батерията. Ел.колите вече са достъпни не заради големите компании, а заради малките.
Мъск го е казал: когато един голям корпоративен мениджър влезе с цялото си състояние, за да плаща заплати и да върви бизнеса, както той е правил не еднократно, тогава могат да му дават акъл как да разработва електрическа кола. Големите работят за мултимилионни бонуси, а малките за идеята.
08:58 16.09.2016
8 Димитър Колев
До коментар #5 от "гост":
Прав си, наблъскаха европа с тия къдящи бангии, сега се сетиха че трябва да спират дизелите и да има повече коли на бензин-газ и ток.17:12 16.09.2016
9 423
До коментар #5 от "гост":
Като пишете такива глупости така наивно, почвам да си мисля, че наистина им вярвате.Какви точно кожи дерат с дизелите. Малка количка с икономичен дизелов двигател - 20 - 25 000 лева. Малка литиево-йонна ютия - х3.
Относно екологията. Виновно за скандала на ФВ е цялото лицемерно екологично законодателство. Новите коли - Евро 18. Иначе по улиците е пълно със стари морги които бълват толкова сажди и горят толкова гориво, колкото цял параход с нови вагенчета.
За Теслата и за другите еко играчки има още един аспект. Най-опасната и отровна част на един автомобил са батериите/акумулаторите. Електричките са целите една голяма батерия. След 2000 зареждания какво ще ги правят - заравяме ги в близкия изток ли.
Изобщо да не говорим колко горят и отделят огромните дизелови агрегати на презокеанския транспорт с фериботи. Не съм чул Тесла да са направили кораб на батерии...Най-вероятно ще му свърши тока в пристанището още...
Коментиран от #10
17:36 16.09.2016
10 Глупак си които работи за500лв
До коментар #9 от "423":
Като не знаеш как е направена една батерия,какво садържа,и как се рециклира.ЗАМЪЛЧИ С ГЛУПОСТИ!!!!01:23 17.09.2016
11 Далече
11:32 18.09.2016