21 Ноември, 2016 05:30 48 511 15

Кои спорткари се обезценяват най-малко?

  • nissan-
  • gt-r-
  • porsche-
  • 718 boxter-
  • audi-
  • tt
Кои спорткари се обезценяват най-малко? - 1

Общоизвестен факт е, че напускайки дилърският център, един нов автомобил веднага губи около 10% от цената си. Година по-късно въпросната нова кола се обезценява с още 20% и това при положение, че през това време по возилото няма щети.

Твърдението за обезценка на новите автомобили важи за всички коли без изключение, даже и за т.нар. спорткари. Но както при останалите коли, така и при спорткарите има такива, които се обезценяват по-малко.

Организацията ALG, която прави ежегодния конкурс за остатъчна стойност на автомобили Residual Value Awards, даде любопитни сведения за най-малко обезценяващите се спортни автомобили.Кои спорткари се обезценяват най-малко?

Лидер сред спорткарите, които държат цена е Nissan GT-R. Интересното е, че това е един от най-евтините автомобили от този клас. Цената GT-R Premium 2017 в САЩ е $110 000, а на топ версията GT-R Nismo - $175 000.

Според ALG, причините за най-слабото поевтиняване на колата са, освен ниската първоначална цена и неголемите разходи по обслужването на GT-R, естествено, сравнени с аналогични автомобили.

За тези от вас, които искат подобен автомобил "втора ръка", но са фенове на европейските спорткари е важно да знаят, че на второ място след GT-R се нарежда Porsche 718 Boxster, а тройката се допълва от Audi TT.Кои спорткари се обезценяват най-малко?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Телевизора на Елвис

    14 43 Отговор
    Аха, точно па тоя колзет със скоростна кутия за 30 и кусур хиляди евро, дето се троши през два дена най-бил държал цена... Охохохох...айде не разсмивайте добрия стар чичка моля ви се. За Поршето съм съгласен. Напоследък истерията при тия костенурки е добила такива мащаби, че цената на някои версии почти не пада. Даже като мине време и гъзетата поизпотрошат повечето коли и намалее бройката започва да се качва....

    Коментиран от #7, #14

  • 2 DOKTORS

    37 9 Отговор
    ТТ не е спорткар.Кабриолет - да ,ама чак спорткар не е в тази лига

    Коментиран от #8, #15

  • 3 Те това е

    17 8 Отговор
    Пич, забрави ли как е "спорткар" на български... чак и "спорткари"..:)))!
  • 4 гост

    40 8 Отговор
    Телевизора на Елвис ти по твоя GT-R ли съдиш или така си чувал? Хората си ги карат с близо 1000 коня и сериини кутии, явно "твоята" е била дефектна.
  • 5 радиото на баба ти

    18 8 Отговор
    телевизора на елвис:ей чичка,ти в западна кола качвал ли си се изобщо,че се перчиш тука или си продал жигулката и си си купил голф 3 комби 1.9 тди.
  • 6 Митко

    9 14 Отговор
    дайте нещо средностатистическо стига с тия прехвалени трошляци
  • 7

    13 7 Отговор

    До коментар #1 от "Телевизора на Елвис":

    Глупости на търкалета, трошяла се през два дена. 1000 коня ги правят със заводски кутии както каза колегата и си ги карат хората.

    Коментиран от #13

  • 8 Васичка Атанасова

    4 11 Отговор

    До коментар #2 от "DOKTORS":

    ТОВА ТТ Е RS ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА
  • 9 pyle

    5 0 Отговор
    Баш па си има изключения, на които цената им се качва в момента, в който напуснат шоурума....
  • 10 Jack Bauer

    10 3 Отговор
    Най-малко се обезценява Ferarri че даже цената му се качва като остарява. А и си е истински "спорткар".
  • 11 Динко

    8 2 Отговор
    GT-R е супер кар според това колко бързи върти обиколки на Ринга. Вярно е доста евтин такъв, и се води по масов, но все пак е далеч по- скъп от останалите 2 в статията. TT-то из начало си е спортна количка, пък и има сериозни версии, 718 пък си е порше.
    Май общото между трите е, че се срещат еднакво рядко и държат стойност сега, а след 15 години може да започнат да си я качват поради намаляващия брой на оцелелите екземпляри.
  • 12 Ввв

    15 3 Отговор
    Я пак,сапунерката ТТ сравнена с GTR,повече няма да чета глупости в сайта ви...
  • 13 BGman

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от " ":

    Карат си ги да...за хляб ходят даже с тях. Нещо си се объркал. Карат ги на гонки само, през другото време поддръжка. Това със серийната скоростна кутия и 1000 коня също е пълна глупост. Как ще ми обясниш, че сериен GTR вдига макс. скорост от около 320 км/ч на 7000 об./мин. а тези по 1000 коня правят по 360 км/ч (и повече). Сигурно развъртат до 9000 об./мин. а?
  • 14 Vvv

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Телевизора на Елвис":

    Най-здравата скоростна купия на суперавтомобил. Практически вечна!
  • 15 Владиката

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "DOKTORS":

    ТТ Rs си е чист спорткар