Сайтът Kia-World публикува шпионска снимка на ново купе с четири врати и задно предаване, което корейците ще покажат първо в Щатите. В родината си моделът ще се казва K8.
Panamera-та на Kia ще прилича на прототипа GT, показан на салона във Франкфурт преди пет години. Проектът за серийна версия с по-сдържан дизайн бе одобрен през 2014-а, а през пролетта папараци заснеха тестово муле на автомобила с тежка маскировка.
Новият модел ще бъде построен на платформата на Hyundai Genesis. Гамата от двигатели ще включва 3.3-литров V6 и петлитров V8. Европейската версия ще получи дизел, а по всяка вероятност и хибриден силов тракт. Премиерата се очаква на изложението в Детройт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СССР
Коментиран от #5
11:25 29.11.2016
2 Жельо
Коментиран от #3
11:27 29.11.2016
3 Порше
До коментар #2 от "Жельо":
автора ползва метафора ако въобще знаеш какво е това,ти освен на ЮМЗ дали си припарвал до друго!Коментиран от #4
13:02 29.11.2016
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Васичка Атанасова
До коментар #1 от "СССР":
PVC е ама не е грозно и то въобще13:39 29.11.2016
6 Дельо Астона
До коментар #4 от "Жельо":
И аз откакто си сложих голям плакат на Астон Мартин над леглото всички в маалата ми редат Дельо Астона13:40 29.11.2016
7 До Порше
16:22 29.11.2016
8 морски
16:27 29.11.2016
9 detesСЦ
16:29 29.11.2016
10 До detesСЦ
16:43 29.11.2016
11 незнайко
Коментиран от #12
17:41 29.11.2016
12 НикиД
До коментар #11 от "незнайко":
те не са конкурентни на германските, а в много отношения са по-добри! КИА е най-бурноразвиващата се марка от няколко години насам и правят страхотни коли. като надеждност отдавна са задминали дори премиум марките, които се радват на такава популярност сред нашенските гъзари. и това е съвсем нормално, в момента само в Япония и Ю.Корея все още се правят качествени продукти, просто такъв им е манталитета.Коментиран от #13, #17
17:53 29.11.2016
13 Лупи
До коментар #12 от "НикиД":
Съгласен съм с теб... Корейските автомобили са доста качественни. Впрочем, моя позната си купи Хюндай Аксент от по-старите, вече е над 380 000 и не се чува двигателя.... Смятай какво чудо е. А тенекиите им са малко тънки по принцип, но явно е за олекотяване. но пък джиповете им са ячки като Паджерото Пуха и други. корейската кола вече е символр на КАЧЕСТВО, а не на евтиния.... Японското също. тия случки дето някой детайл не е на висота ги има навред в автомобилопроизводството. Но Тойота Хонда Ниссан, Хюндай Киа, Дею-Чевролет, сузуки, Субару и др. са символ на надеждност. Аз мисля да си купя Секънд Едишън или японска или Опел или корейска кола. Догодина ще търся. А формата на купето горе много добре изпипана - по нещо от ДиБи7 по нещо от Порше окстер по нещо от Стратус...отличен модел. Но не си падам по толкова мощни спортни гелзотии. Това не може да ми побере даже култиватора за какъв праз ми е? А повече от 120 при изпреварване на тия пътища ме е страх да вдигам. Пък и защо да трепя врабчета на вятъра. 80-90 сстигат ми.- Хем и по-безопасно.Коментиран от #15
18:18 29.11.2016
14 До Лупи
Коментиран от #16
18:46 29.11.2016
15 НикиД
До коментар #13 от "Лупи":
ako искаш нещо сигурно - тойота или хонда. разбира се ако купуваш на старо трябва да се опиташ да проучиш доколкото е възможно историята на колата, защото е пълно с джигити които карат като бесни и не подържат ни двигател ни нищо. аз съм карал хонда 6 год и не ми се наложи да сменя нищо освен едно гърне и едни накрайници на предницата. вярно е че ламарините на японските са малко по-слаби, поне на по старите и някои имат проблем с ръждата, но по отношение на двигател никой не може да се мери с хонда и тойота, говоря за бензиновите, дизелите съм ги отрекъл отдавна.18:55 29.11.2016
16 Лупи
До коментар #14 от "До Лупи":
Паджерото са японски на Мицубиши. Но старта на корейците бе със съдействието на японски технологии и реално първите СангЮинг Муссо, Дею Корандо, Киа Сепиа, Хюндай Аксент, и по-старите модели са с доста прилики с остарели японски аналози. После Дею, бе купена от GM, а Хюндай и Киа са доста проспериращи. И има защо. Те постъпиха умно залагайки на по-достъпни ценови модели и с добро качество поналяха кейпитъл. това, което прави сега и Дачия на Рено. но ние не можахме защото ни управлява мафия-ВРАГ. Тя провали и производсството на Булгар-Рено и на БМВ-Роувър и всяко наше местно начинание не му дава да проходи. ВРАГА е начело на България отдавна. А при толкова секюрити няма койд аг о арестува и накаже?...ПАРАДОКСИ. Прав си, именно това имах впредвид, че корейците по нищо не отстъпват на японските автомобили вече. А те са отлични автомобили. Благодаря и на Ники за съвета ще заведа и опитен автомонтьор приятел при огледите!20:21 29.11.2016
17 123
До коментар #12 от "НикиД":
Факт е,че корейците дръпнаха много.Обаче,все още в някои неща изостават от японците.Двигатели автомат.кутия и 4х4 система.Така или иначе,е всеизвестен факт,че корейците се учиха от япончетата
Коментиран от #22
22:05 29.11.2016
18 Реплики
22:52 29.11.2016
19 баси
23:02 29.11.2016
20 гост
07:44 30.11.2016
21 Jack Bauer
09:15 30.11.2016
22 НикиД
До коментар #17 от "123":
естествено, че е така, но много бързо се учат. спомням си преди 15-на години какви пръчки бяха корейските коли, сега са сред лидерите. то всъщност киа и хюндай е едно и също нещо, но просто много се развиха и печелят клиенти със сравнително ниски цени и високо качество, точно както японците навремето, коя друга фирма ти дава 7 год гаранция. някои хора все още не могат да проумеят, че германските марки от доста време го карат само на репутация, последните наистина качествени германски коли бяха от края на 90-те.10:04 30.11.2016
23 компетентен
Коментиран от #24
11:42 30.11.2016
24 FUEGO
До коментар #23 от "компетентен":
Карай си 20 годишният немски трошлив кенеф и остави хората да правят коли.12:13 30.11.2016
25 taka e brat
19:11 30.11.2016
26 мъжкар
19:13 30.11.2016
27 Гост
21:28 30.11.2016
28 Volvo
17:31 01.12.2016
29 Aman ot razbirachi
19:32 01.12.2016