Last news in Fakti

12 Декември, 2016 09:00 30 230 37

Вижте коя е колата на годината в Япония

  • subaru-
  • impreza-
  • автомобил на годината-
  • япония
Вижте коя е колата на годината в Япония - 1

Организаторите на японското издание на конкурса "Автомобил на годината" избраха победителите. За най-добра кола беше определена Subaru Impreza, която изправи хибрида Toyota Prius и Audi A4, заемащи втора и трета позиция, съответно.

Новата Impreza дебютира през март на автомобилното изложение в Ню Йорк, а продажбите започнаха чак през октомври тази година. Само за месец обаче в Страната на изгряващото слънце бяха поръчани 11 000 автомобила.

Още нещо любопитно, което излезе като информация от производителя, е, че 51% от поръчките са направени от клиенти, които до този момент са притежавали автомобили от други марки.

Новото поколение на Impreza е построено на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), на която ще се правят всички бъдещи модели на японската марка. Моделът е оборудван с традиционното симетрично 4х4 предаване, както и с нов опозитен двулитров двигател.

Агрегатът е четирицилиндров, бензинов с непосредствено впръскване на горивото. Мощността му е 152 конски сили. Ще припомним, че през миналата година "Автомобил на годината" в Япония стана Mazda MX-5.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ej20

    17 9 Отговор
    Браво ! Новите модели на " Плеядите " са добри - Ще го докажат във времето !
  • 2 onq s konq

    8 43 Отговор
    Това е гласуване на първи тур.На втория ще бъде избран единодушно БМВ.
  • 3 Subaru za smet

    32 17 Отговор
    Който не е имал Субару да не коментира много, аз разбрах чак като си купих модел 2010 и го имам 2 години вече какви прехвалени боклуци са!!! Особено по ремонти на двигатели няма марка, която да ги бие! Ако не ми вярвате влезте във форума им и толкова проблеми на дали се срещащ в някой друг форум за коли!

    Коментиран от #5

  • 4 Николов

    14 11 Отговор
    Има много голяма притегателна сила в тази марка.И аз един ден дай Боже по скоро ще си купя Субару.РЕСПЕКТ.
  • 5 МSux

    19 5 Отговор

    До коментар #3 от "Subaru za smet":

    Това което го говориш е истина, не знам как Субару винаги е на върха във всички класации, а във форумите им пищят, че моторите им прегряват. И за да не говоря ей така, приятел си взе импреза 2009та, колата беше с фактурата от бг представителството -2500 за оправяне на двигателя. И
    Иначе и мен ме кефят, ама нещо с двигателите не им се получава.
  • 6 Токио

    19 12 Отговор
    Купувайте си ги колкото искате, само изпратете препоръчано писмо до производителя да се постарае във вътрешното пространство на колите, та като си давате парите(които са доста за това което представляват) да не се чувствате като седнали в стар хладилник или нискобюджетна микровълнова..
  • 7 меркел

    12 30 Отговор
    Класи над германските чупливи неудобни твърди боклуци.
  • 8 Капитана

    22 10 Отговор
    Субару е пълно дърво.Чуплива кола от всякъде със доста скъпоструващи ремонти.Мой близък приятел беше притежател на чисто ново Субару-Трибека модел 2011 г.Побеля му главата от ремонти и големи суми които наля в този кош.В последствие я продаде на доста ниска цена само и само за да се отърве по бързо от колата,за да не вземе пак да се счупи нещо по колата и да дава кинти.Даже докато се продаваше въобще не я и караше за да не даде нещо дефект.Не искам и да си помислям за тази марка.По принцип и аз съм имал японски коли но бяха все Тойоти от които бях сравнително доволен.

    Коментиран от #13

  • 9 Токио

    20 13 Отговор
    Те затова спряха да произвеждат тоя варел Трибека, ако беше толкова успешен щяха да му въртят фейслифтове до ден днешен.
    Относно фенчетата на марката субару, интересно ми какво толкова се бият в гърдите, та тяхната любима марка произвежда има няма 3-4 модела с избор до 2-3 двигателчета. Къде е богатия избор, къде е иновативността?? Нещо ново да заплени авто фена??
    Нов дволитров двигател с 152 конски сили ХАХАХА
    Тия още живеят в 1980 година..
  • 10 bibbo

    22 8 Отговор
    Дълги години работих в Субару.... да наистина прехвалена работа. Що мотори направихме и шорт блокове сменихме. Кола 2010 няма лампа за ниско ниво на маслото, при положение , че го горят за добър ден... от 4л редовно източвахме по 2... дизелите станат ли на 100 000 км и чупеха колянови валове. А ако е турбилиран, гарнитурите на главите ги издухваше на смяна на масло...
  • 11 Трифонов

    22 11 Отговор
    Да-а-а-а... Истината е, че такива коментари вече се срещат по отношение на абсолютно всички японски автомобили. Лично съм имал чисто ново Мицубиши преди години - едвам го изтърпях три години и го разкарах... на абсолютна безценица. Купих колата за 39 хил.лв., а три години по-късно, след двегодишно предлагане, захапаха чак на 16 хиляди. Имам и колега с чисто нова Тойота Корола дизел, купена през 2012г. - тази зима вече не ще да пали нормално... Изобщо, пълни боклуци. Че немските премиуми не са надеждни, в смисъл, че трудно издържат без никакви ремонти повече от пет години, е факт. Но поне са направени качествено, с качествени материали, имат доставящи удоволствие двигатели, прекрасно пътно поведение и изобщо ти дават чувството, че ползваш добър продукт. Японските, за разлика от тях, освен че изглеждат безумно, интериорът е направен от рециклирани кофички от кисело мляко, дрънкат, тропат и скърцат още с излизането от шоурума, рядко ускоряват до 100 км.ч. за по-малко от 9 секунди, твърде рядко имат максимална скорост над 200 км.ч., демек - изобщо не вървят, напоследък става ясно и... че са ултра, мега ЧУПЛИВИ! Което е нормално, като се замислиш - изработени са ужасно некачествено! Как им се дават на хората по 30, 40 хил.лв. за тия боклуци, акъла ми не го побира! А за този кош горе, дето ще му зашият и някаква безумна цена на всичкото отгоре... нещо от порядъка на над 50 хиляди... няма какво даже да се коментира! Хвърлени на боклука пари!

    Коментиран от #12

  • 12 Стинг

    24 19 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    колкото японски коли съм сменил,не съм имал никакви проблеми.Нямал съм Субару,но съм притежавал и продължавам да притежавам Хонда,Тойота,Мазда-безгрижни,здрави,надеждни.
    Немска кола,никога няма да взема и да ми подаряват.Пълни боклуци във всяко едно отношение.

    Коментиран от #15, #20

  • 13 ВУНДАБА

    21 18 Отговор

    До коментар #8 от "Капитана":

    Тойота и Хонда са най-здравите,надеждни,проходими и качествени автомобили,които доставят истинско удоволствие и са верни като куче!
  • 14 Токио

    15 16 Отговор
    Може да си случил на здрави, евала.
    А сега ми кажи добра автоматична скоростна кутия използвана от японски производител? Няма, от боклук, по-голям боклук..
    Ама освен надеждността колите имат и други качества!
    Да кажеме, карал ли си Ауди куатро трилитров дизел със С троник скоростна кутия?? Може би не?? Ще ти се дореве като се качиш отново в измислената Тойота рав..нещо си, която е бомбастичен боклук откъм двигател=динамика, скоростна кутия=удобство и спортно усещане, интериор=гадна нефункционална японска дизайнерска измишльотина, пътно поведение в завой/на дълъг път=много зле..
    Много още може да се напише, но за хората ползващи колата като гаражна вещ с преувеличен висок процент на надежност няма смисъл да се дават повече доводи, те си мислят, че винкела с японски произход е връх на автомобилостроенето, докато най-доброто като инженерна мисъл, изработка, стойност и визия идва от 1500 км западна посока!!

    Коментиран от #19, #21, #22

  • 15 йордан

    13 12 Отговор

    До коментар #12 от "Стинг":

    Стинг,не си карал немска машина моето момче/момиче,много поздрави.
  • 16 Kiki

    17 9 Отговор
    Ще кажа само , че имам и два немски автомобила. Относно Субару - готин, добре харчещ бензин автомобил. Карам от 3 години и Хонда, като през останалото време не съм оставал без Субару под ръка.Предпоследното Субару нарязах за скрап след 800 000 км. зверска експлоатация. Последната му година премина в теглене на трупи от планината. Не мога да кажа нищо лошо за такъв автомобил -верен и стабилен. В момента имам Легаси 2000 г. За сега е без грижи, за по нататък мога да кажа нещо, когато се случи. Подозирам че няма да се наложи...Но...Имам познат със сервиз за Ауди - работи денонощно. Негов лаф е, че при всеки голям порой, две трети от закъсалите автомобили са немски...Междудругото, той кара Тойота - вероятно защото има ограничено мислене и е тесногръд...
  • 17 Токио

    11 14 Отговор
    Разбирам ти мисълта, ти ми описваш лек армагедон, със силен дъжд и мъкнене на трупи??
    Тоест, аз ако си купя Уазка/УАЗ за предимно градска употреба и пътувания на средни разстояния (всичко на асфалт) съм мега гига широкогръдия пич и пример за подражание?? ..защото един ден ще ми се наложи да се кача на бордюр висок повече от 30 см??
    Мерси пичага, аз си карам колата(задължително с немски произход) с кеф, понякога леко лежерно, понякога по-бързо, но и в двата случая с усмивка от продукта който използвам.
    Тойота не бих карал, няма модел който да ме изкушава да си дам парите за него, карал съм последно Аурис 2011 хубрид .. нищо особено за много пари, извънградско харчи 10+ за уж икономичен иновативен автомобил. Никога повече!

    Коментиран от #23

  • 18 Гост

    12 8 Отговор
    японски таралясници какво има да се гласува то е ясно,че в япония ще е оо да разбира се тяхно производство кола независимо ,че субаруто е боклук от всякаде
  • 19 Kiki

    22 6 Отговор

    До коментар #14 от "Токио":

    Колега, Токио!
    Мечтата на всеки с тоалетна на двора е да кара Ауди, независимо от часовете висене по сервизите и километрите навъртяни в чест на чистене на грешки. Ако това да караш подобна кола, те кара да се чувстваш значим в собствените си очи, за мен не е проблем - карай си я. Но да ми я рекламираш недей. Тези безумия, които си писал за автоматичната кутия - в бизнеса съм.. Колегата до мен продаде n-брой автомати за олроуд куатро, каза че си е построил къщата с тях... За него разбирам защо харесва Ауди. Аз имам сервиз, хвани някой друг...На Нова година поздравите между колегите са два:
    1. Дано повече италиански мотоциклети внесат тази година!
    2. Дано повече немски коли......

    Поздрави!

    Коментиран от #25

  • 20 ГОГО

    10 11 Отговор

    До коментар #12 от "Стинг":

    Личи си че не си карал немска кола.

    Коментиран от #24

  • 21 СТИНГ

    14 11 Отговор

    До коментар #14 от "Токио":

    Сега,да ти разясня нещо.Тойота е народен всеобщо достъпен автомобил.Ауди е премиум марка и е нормално да слагат големи двигатели.Тук,вече трябва да ги сравняваме с Лексус.
    Говори за куатро,ами,че колкоот повече вярваш на куатрото,толкова по-голям трактор ще те вади.Това лято на пясък с очите си видях,как трактор дръпна куатро.Немска кола извън пътя няма да видиш,там е само за здравите японски машини.Относно автоматична кутия,че до 10 години немците нямаха своя собствена и взеха от англичаните и от Ниссан.Вземи да проучиш Хиксовте на БМВ,с какви кутии са.
    Както казах по-горе ако вкарам един Лексус и едно Инфинити,японските премиуми,немските премиуми тогава вече изглеждат като новоизплюпили се пиленца.Сега,Рав 4 е изключителна машина като здравина надеждност и проходимост.Как да обясня на пробит мозък като теб,че този автомобил не е направен с спорна цел,че да търсиш динамика и да правиш гонки с него.Тези автомобили са използват с различна цел,не да те залепя на седалката.Именно,японците са създадели на този сегмент още през 1994.Немците започнаха много по късно.
    Виждам,че твърде много лъжеш,нито има понятие от японски коли нито нищо.Нито си имал Тойоти,Хонди,нито нищо.Поредното пишлеме, най-вероятно,защитаващо своето.
    Цял живот ще карам японски автомобили.Да ти кажа,честно Тойотата вози и по-добре от S класа,на мерцедес,като човек който се е возил и на двете.Имам много приятели и познати с немски коли.Отвратителна возия,слабо окачване,чупеща електроника

    Коментиран от #36

  • 22 СТИНГ

    14 7 Отговор

    До коментар #14 от "Токио":

    Аз не мисля,че имаш работа тук под тази статия.
    Коментирай си немските боклуци.
    Аз в японката кола,особено Тойота намирам комфорт,удобство,качество,комфорт,и напълно достатъчно динамика за нормален шофьор като мен.Не ги искам онези три литрови,дето се сдухват за нула време.Те и японците имат големи кубици.Просто не ги предлагат в Европа.Тундра 5.7 Инфинити 5.0.Лексус 5.0.Просто това са бензинови.Никъде извън Европа,не карат умрелите морално тракащи дизели.Всичките иновации в автомобилостроенето,всичко новости идват от японците.
    Сега отивам в ВАГ форума или някъде другаде и там коментирай твоите колици.
  • 23 СТИНГ

    14 10 Отговор

    До коментар #17 от "Токио":

    Само да вметна.Коментираш Тойота рав 4.
    И на по старата генерация и на тази от 2014 съм се возил.
    Изключителен интериор,возия и нормален вървеж.Проходимостта,половината по-големите джипове като Q7,X6 ЩЕ ГИ ЗАСРАМИ.
  • 24 СТИНГ

    13 9 Отговор

    До коментар #20 от "ГОГО":

    За жалост съм.Мои приятели роднини,продължават да имат.
    Няма някой,който да не е правил нещо по-двигателя,ходовата част и електрониката.Особено Ауди и БМВ,от боклук,по-голям боклук.
    Хондата,която имах беше на 350к,от които 200к на газ,двигателя беше като оса.
    Японските коли са класи над немските.Естествено,не може да сравняване интериора и лукса на една ниско бюджетна Тойота с това на АЛуди струващо 150 хил лв.Там вече Лексус и Инфинити,достатъчно ги шамарят немските варели.
    Не смятам,да се занимавам със селяни и технически неграмотни хора.
  • 25 СТИНГ

    14 7 Отговор

    До коментар #19 от "Kiki":

    Колега,със прост и необразован,на глава не може да се излезе.
    Ние ще си караме безгрижно,здравите и комфортни японци.
    Те толкова ги е яд,щото и немските технически организации като ТУВ И АДАК,изкарват японските по-добри от немските.
  • 26 мъжкар

    12 2 Отговор
    Говорейки за японски автомобили моето мнение е че до 2005г японските коли имаха страхотни двигатели но извънредно безлична проста евтина и грозна визия както отвън така и отвътре.Чак след 2005г вече японците започват да наблягат и на дизайн с който да конкурират и даже бих казал направо да нокаутират немските возила.Новите японски автомобили могат наистина да се похвалят с иновативен дизайн и декоративни елементи коитои определено правят впечатление и всяка една коли има собствен дизайн и индивидуалност докато в това отношение германците изостават защото техните премиум марки дизайна им е общо взето почти един и същ и строго скучен.Примери мога да дам с новото ауди Q7 и сеат джип който е същия само дето са лепнали една емблема на сеат вместо на ауди същото и и с джипа на шкода всичките произведени от фолксваген.БМВ и Мерцедес също не блестят с нещо чудо невиждано.Така че за японските машини мога да кажа само две неща здрав и надежден двигател и перфектен иновативен дизайн.Не случайно в Германия половината германци карат немско а другата половина карат японски коли рядко френски и други.
  • 27 smeh

    13 1 Отговор
    Типично по български си спретваме сеир - всеки да убеждава другия, че изборът му е правилен и да хвали своето. А по улиците смех, та смех...напревари по светофарите между забравени в Европа модели и сервизи на всеки ъгъл. Никъде на запад не съществуват толкова гаражни майстори колкото тук, чак понякога се чудя от толкова коли по сервизите, кога на собствениците им остава време да ги карат. Та като свидетел на родната действителност в която масово българина кара средно по 10-15к км на година се чудя защо изобщо се нагърбва да изкупува гробниците на ЕС, при положение, че чисто нова кола взета от магазина ще я кара на консумативи около 10г!!! Такива ми ти въпроси ми се въртят из главата, но явно аз съм нещо чалнат, знам ли.
  • 28 Lexus

    6 3 Отговор
    "LEXUS" - Das Auto...
  • 29 мъжкар

    9 2 Отговор
    Ами СМЕХ българина кара такива коли защото нема кинти бе ти това щом не си го разбрал значи изоставаш с информацията.Иначе за гаражните майстори си прав наистина това е една напаст която аз лично знам как да се справя с нея.Просто бих въвел специален лиценз който можеш да придобиеш след като изкараш специални курсове за ремонт на автомобила и след положен изпит и след определена такас тогава да имаш право да упражняваш тая професия.Не като сега кой може кой не може ама се писал "майстор"и това е така щото нема контрол от страна на държавата това е решението лиценз.А иначе никой тук не е тръгнал да убеждава другия колко хубава му е колата просто правим съпоставка.
  • 30 hmhmhm

    12 1 Отговор
    Аз имам френска и италианска кола и съм доволен и от двете. Поради причината че са стари са две ако едната не тръгна другата и така. Успех на всички на пътя
  • 31 jambazina

    6 5 Отговор
    Повече ме кефи баварска наденица и бира отколкото тамагочи и покемон.
    Айде със здраве и всеки да си кара каквото му харесва, кеф цена няма.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Токио

    5 4 Отговор
    Леко се бъркаш,Поправка! Немците, последните години си купуват Киа и Хюндай( и двете марки в момента правят по-добри коли от тойота, мойота и други автомобилни смешки), които стъпиха в Европа и тогава им потръгна. На Кия централата е в Кьолн. Новите им модели са наистина добри.

    Това, че някой си има магазин за части и продава некачествени такива на баламурници които карат премиум на 20 години означава безхаберието на нашенеца. Това не значи, че немските коли са по-лоши или чупещи се.
    Аз карам среден клас, по-нова година и нямам проблеми, и не съм клиент нито на гаражни самоуки майстори нито на магазините за авточасти, на които шефовете строят къщи, а дори някои небостъргачи :)) .. весела история, развесели ме.
    Лексус и инфинити не знам какво ми ги хвалиш толкова, влез и им виж продажбите в Европа, жалка работа!
    Карах новия Лексус РХ, има лукс, но повече бръмчи отколкото да върви.
    Пожелавам да карате със здраве вашите яконски варели, радвайте им се като на картинка, те за друго не стават..

    Коментиран от #34

  • 34 Берлин

    6 5 Отговор

    До коментар #33 от "Токио":

    Прав си за картинка са немските автомобили.Щото освен с лъскавина,друго не могат да се похвалят.Само да ги гледаш по телевизията,или да ги снимаш.
    За местата,където трябва истинска OFF ROAD,машина из различните места по света,на всякъде се карат японски джипове,щото са проходими и здрави!За истинска и сериозна експлотация се взема японска кола.
    За пред дискотеката да надуеш чалгата се взема немско.
  • 35 Иво

    8 3 Отговор
    Карах и имах Субару 1 година - от нова - мога да кажа - идиото - устойчива кола. После карах 3 години Мицубиши , сега имам Хонда, говоря за купувани нови коли. През годините съм карал френски и немски коли. За немските освен безумните им цени всичко останало са митове. Според мен, който се е качил на японец, не слиза - говоря за нов автомобил , не 18-а употреба милионник...
  • 36 Plamen

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "СТИНГ":

    Извинявай, но въпреки тъпия спор който обикновенно се създава под такава тема, ТИ ПРОСТО СЧУПИ ТЪПОМЕРА с Тойотата вози и по-добре от S класа,на мерцедес !!!! преполагам говориш за яго-то или за рънара !?!?! За какъв дизайн и за каква здравина говорите. То е ясно че ако аз харесвам дизайна/интериора в немските коли, няма да харесам този в японските, както и обратното важи с пълна сила, единсвено опела прилича на японските. Абсолютна глупост е да слагате всички производители от една държава под общ знаменател. Ако някой е роб на марка и държава и използва изрази от рода на никога немско/японско толкова по-зле за него. За мен кола се купува според нуждата. Кво толкова се палите за глупости като японците карат немски автомобили / то тва явно са тъпите японци без вкус / както и нямците карат японски .. Като караме стари дръгели в България се чудим кои били поздрави след 5, 10, 20 година и се цъка с език тая колко била здрава. Ми те всички вече ги правят да издържат до 150 200 хиляди и после тука ги купуваме и почваме да правим и си говорим глупости, а най важното е не колко е здрава колата, а тоя преди нас как я е поддържал. абе както и да е
  • 37 гост

    3 0 Отговор
    Не ми харесват тези вечно растящи нагоре и настрани дебелашки дизайни