Организаторите на японското издание на конкурса "Автомобил на годината" избраха победителите. За най-добра кола беше определена Subaru Impreza, която изправи хибрида Toyota Prius и Audi A4, заемащи втора и трета позиция, съответно.
Новата Impreza дебютира през март на автомобилното изложение в Ню Йорк, а продажбите започнаха чак през октомври тази година. Само за месец обаче в Страната на изгряващото слънце бяха поръчани 11 000 автомобила.
Още нещо любопитно, което излезе като информация от производителя, е, че 51% от поръчките са направени от клиенти, които до този момент са притежавали автомобили от други марки.
Новото поколение на Impreza е построено на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), на която ще се правят всички бъдещи модели на японската марка. Моделът е оборудван с традиционното симетрично 4х4 предаване, както и с нов опозитен двулитров двигател.
Агрегатът е четирицилиндров, бензинов с непосредствено впръскване на горивото. Мощността му е 152 конски сили. Ще припомним, че през миналата година "Автомобил на годината" в Япония стана Mazda MX-5.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ej20
10:10 12.12.2016
2 onq s konq
10:22 12.12.2016
3 Subaru za smet
Коментиран от #5
10:54 12.12.2016
4 Николов
11:02 12.12.2016
5 МSux
До коментар #3 от "Subaru za smet":
Това което го говориш е истина, не знам как Субару винаги е на върха във всички класации, а във форумите им пищят, че моторите им прегряват. И за да не говоря ей така, приятел си взе импреза 2009та, колата беше с фактурата от бг представителството -2500 за оправяне на двигателя. ИИначе и мен ме кефят, ама нещо с двигателите не им се получава.
11:55 12.12.2016
6 Токио
12:07 12.12.2016
7 меркел
12:35 12.12.2016
8 Капитана
Коментиран от #13
12:41 12.12.2016
9 Токио
Относно фенчетата на марката субару, интересно ми какво толкова се бият в гърдите, та тяхната любима марка произвежда има няма 3-4 модела с избор до 2-3 двигателчета. Къде е богатия избор, къде е иновативността?? Нещо ново да заплени авто фена??
Нов дволитров двигател с 152 конски сили ХАХАХА
Тия още живеят в 1980 година..
13:27 12.12.2016
10 bibbo
13:34 12.12.2016
11 Трифонов
Коментиран от #12
13:40 12.12.2016
12 Стинг
До коментар #11 от "Трифонов":
колкото японски коли съм сменил,не съм имал никакви проблеми.Нямал съм Субару,но съм притежавал и продължавам да притежавам Хонда,Тойота,Мазда-безгрижни,здрави,надеждни.Немска кола,никога няма да взема и да ми подаряват.Пълни боклуци във всяко едно отношение.
Коментиран от #15, #20
14:01 12.12.2016
13 ВУНДАБА
До коментар #8 от "Капитана":
Тойота и Хонда са най-здравите,надеждни,проходими и качествени автомобили,които доставят истинско удоволствие и са верни като куче!14:06 12.12.2016
14 Токио
А сега ми кажи добра автоматична скоростна кутия използвана от японски производител? Няма, от боклук, по-голям боклук..
Ама освен надеждността колите имат и други качества!
Да кажеме, карал ли си Ауди куатро трилитров дизел със С троник скоростна кутия?? Може би не?? Ще ти се дореве като се качиш отново в измислената Тойота рав..нещо си, която е бомбастичен боклук откъм двигател=динамика, скоростна кутия=удобство и спортно усещане, интериор=гадна нефункционална японска дизайнерска измишльотина, пътно поведение в завой/на дълъг път=много зле..
Много още може да се напише, но за хората ползващи колата като гаражна вещ с преувеличен висок процент на надежност няма смисъл да се дават повече доводи, те си мислят, че винкела с японски произход е връх на автомобилостроенето, докато най-доброто като инженерна мисъл, изработка, стойност и визия идва от 1500 км западна посока!!
Коментиран от #19, #21, #22
14:50 12.12.2016
15 йордан
До коментар #12 от "Стинг":
Стинг,не си карал немска машина моето момче/момиче,много поздрави.14:52 12.12.2016
16 Kiki
15:30 12.12.2016
17 Токио
Тоест, аз ако си купя Уазка/УАЗ за предимно градска употреба и пътувания на средни разстояния (всичко на асфалт) съм мега гига широкогръдия пич и пример за подражание?? ..защото един ден ще ми се наложи да се кача на бордюр висок повече от 30 см??
Мерси пичага, аз си карам колата(задължително с немски произход) с кеф, понякога леко лежерно, понякога по-бързо, но и в двата случая с усмивка от продукта който използвам.
Тойота не бих карал, няма модел който да ме изкушава да си дам парите за него, карал съм последно Аурис 2011 хубрид .. нищо особено за много пари, извънградско харчи 10+ за уж икономичен иновативен автомобил. Никога повече!
Коментиран от #23
16:13 12.12.2016
18 Гост
17:57 12.12.2016
19 Kiki
До коментар #14 от "Токио":
Колега, Токио!Мечтата на всеки с тоалетна на двора е да кара Ауди, независимо от часовете висене по сервизите и километрите навъртяни в чест на чистене на грешки. Ако това да караш подобна кола, те кара да се чувстваш значим в собствените си очи, за мен не е проблем - карай си я. Но да ми я рекламираш недей. Тези безумия, които си писал за автоматичната кутия - в бизнеса съм.. Колегата до мен продаде n-брой автомати за олроуд куатро, каза че си е построил къщата с тях... За него разбирам защо харесва Ауди. Аз имам сервиз, хвани някой друг...На Нова година поздравите между колегите са два:
1. Дано повече италиански мотоциклети внесат тази година!
2. Дано повече немски коли......
Поздрави!
Коментиран от #25
18:24 12.12.2016
20 ГОГО
До коментар #12 от "Стинг":
Личи си че не си карал немска кола.Коментиран от #24
18:33 12.12.2016
21 СТИНГ
До коментар #14 от "Токио":
Сега,да ти разясня нещо.Тойота е народен всеобщо достъпен автомобил.Ауди е премиум марка и е нормално да слагат големи двигатели.Тук,вече трябва да ги сравняваме с Лексус.Говори за куатро,ами,че колкоот повече вярваш на куатрото,толкова по-голям трактор ще те вади.Това лято на пясък с очите си видях,как трактор дръпна куатро.Немска кола извън пътя няма да видиш,там е само за здравите японски машини.Относно автоматична кутия,че до 10 години немците нямаха своя собствена и взеха от англичаните и от Ниссан.Вземи да проучиш Хиксовте на БМВ,с какви кутии са.
Както казах по-горе ако вкарам един Лексус и едно Инфинити,японските премиуми,немските премиуми тогава вече изглеждат като новоизплюпили се пиленца.Сега,Рав 4 е изключителна машина като здравина надеждност и проходимост.Как да обясня на пробит мозък като теб,че този автомобил не е направен с спорна цел,че да търсиш динамика и да правиш гонки с него.Тези автомобили са използват с различна цел,не да те залепя на седалката.Именно,японците са създадели на този сегмент още през 1994.Немците започнаха много по късно.
Виждам,че твърде много лъжеш,нито има понятие от японски коли нито нищо.Нито си имал Тойоти,Хонди,нито нищо.Поредното пишлеме, най-вероятно,защитаващо своето.
Цял живот ще карам японски автомобили.Да ти кажа,честно Тойотата вози и по-добре от S класа,на мерцедес,като човек който се е возил и на двете.Имам много приятели и познати с немски коли.Отвратителна возия,слабо окачване,чупеща електроника
Коментиран от #36
18:48 12.12.2016
22 СТИНГ
До коментар #14 от "Токио":
Аз не мисля,че имаш работа тук под тази статия.Коментирай си немските боклуци.
Аз в японката кола,особено Тойота намирам комфорт,удобство,качество,комфорт,и напълно достатъчно динамика за нормален шофьор като мен.Не ги искам онези три литрови,дето се сдухват за нула време.Те и японците имат големи кубици.Просто не ги предлагат в Европа.Тундра 5.7 Инфинити 5.0.Лексус 5.0.Просто това са бензинови.Никъде извън Европа,не карат умрелите морално тракащи дизели.Всичките иновации в автомобилостроенето,всичко новости идват от японците.
Сега отивам в ВАГ форума или някъде другаде и там коментирай твоите колици.
18:55 12.12.2016
23 СТИНГ
До коментар #17 от "Токио":
Само да вметна.Коментираш Тойота рав 4.И на по старата генерация и на тази от 2014 съм се возил.
Изключителен интериор,возия и нормален вървеж.Проходимостта,половината по-големите джипове като Q7,X6 ЩЕ ГИ ЗАСРАМИ.
18:57 12.12.2016
24 СТИНГ
До коментар #20 от "ГОГО":
За жалост съм.Мои приятели роднини,продължават да имат.Няма някой,който да не е правил нещо по-двигателя,ходовата част и електрониката.Особено Ауди и БМВ,от боклук,по-голям боклук.
Хондата,която имах беше на 350к,от които 200к на газ,двигателя беше като оса.
Японските коли са класи над немските.Естествено,не може да сравняване интериора и лукса на една ниско бюджетна Тойота с това на АЛуди струващо 150 хил лв.Там вече Лексус и Инфинити,достатъчно ги шамарят немските варели.
Не смятам,да се занимавам със селяни и технически неграмотни хора.
19:01 12.12.2016
25 СТИНГ
До коментар #19 от "Kiki":
Колега,със прост и необразован,на глава не може да се излезе.Ние ще си караме безгрижно,здравите и комфортни японци.
Те толкова ги е яд,щото и немските технически организации като ТУВ И АДАК,изкарват японските по-добри от немските.
19:03 12.12.2016
26 мъжкар
19:50 12.12.2016
27 smeh
20:49 12.12.2016
28 Lexus
21:13 12.12.2016
29 мъжкар
21:37 12.12.2016
30 hmhmhm
22:53 12.12.2016
31 jambazina
Айде със здраве и всеки да си кара каквото му харесва, кеф цена няма.
00:46 13.12.2016
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Токио
Това, че някой си има магазин за части и продава некачествени такива на баламурници които карат премиум на 20 години означава безхаберието на нашенеца. Това не значи, че немските коли са по-лоши или чупещи се.
Аз карам среден клас, по-нова година и нямам проблеми, и не съм клиент нито на гаражни самоуки майстори нито на магазините за авточасти, на които шефовете строят къщи, а дори някои небостъргачи :)) .. весела история, развесели ме.
Лексус и инфинити не знам какво ми ги хвалиш толкова, влез и им виж продажбите в Европа, жалка работа!
Карах новия Лексус РХ, има лукс, но повече бръмчи отколкото да върви.
Пожелавам да карате със здраве вашите яконски варели, радвайте им се като на картинка, те за друго не стават..
Коментиран от #34
09:59 13.12.2016
34 Берлин
До коментар #33 от "Токио":
Прав си за картинка са немските автомобили.Щото освен с лъскавина,друго не могат да се похвалят.Само да ги гледаш по телевизията,или да ги снимаш.За местата,където трябва истинска OFF ROAD,машина из различните места по света,на всякъде се карат японски джипове,щото са проходими и здрави!За истинска и сериозна експлотация се взема японска кола.
За пред дискотеката да надуеш чалгата се взема немско.
16:14 13.12.2016
35 Иво
16:46 13.12.2016
36 Plamen
До коментар #21 от "СТИНГ":
Извинявай, но въпреки тъпия спор който обикновенно се създава под такава тема, ТИ ПРОСТО СЧУПИ ТЪПОМЕРА с Тойотата вози и по-добре от S класа,на мерцедес !!!! преполагам говориш за яго-то или за рънара !?!?! За какъв дизайн и за каква здравина говорите. То е ясно че ако аз харесвам дизайна/интериора в немските коли, няма да харесам този в японските, както и обратното важи с пълна сила, единсвено опела прилича на японските. Абсолютна глупост е да слагате всички производители от една държава под общ знаменател. Ако някой е роб на марка и държава и използва изрази от рода на никога немско/японско толкова по-зле за него. За мен кола се купува според нуждата. Кво толкова се палите за глупости като японците карат немски автомобили / то тва явно са тъпите японци без вкус / както и нямците карат японски .. Като караме стари дръгели в България се чудим кои били поздрави след 5, 10, 20 година и се цъка с език тая колко била здрава. Ми те всички вече ги правят да издържат до 150 200 хиляди и после тука ги купуваме и почваме да правим и си говорим глупости, а най важното е не колко е здрава колата, а тоя преди нас как я е поддържал. абе както и да е00:50 15.12.2016
37 гост
17:52 19.12.2016