Last news in Fakti

30 Юни, 2007 14:22 693 0

Ruf CTR3

  • ctr-
  • ruf ctr3-
  • yellow bird

Първият модел CTR, разработен от тунинг ателието Ruf, се появи на бял свят преди 20 години и бе наречен Yellow Bird. 10 години след това беше представен и CTR2. Сега на ход е Ruf CTR3, който отново е на базата на Porsche, но е с различна концепция от предходните два модела. Докато CTR и CTR2 бяха със задно разположен агрегат, сега моторът е монтиран в средата на автомобила. По този начин масата е разпределена идеално между двата моста. Останалите различия в конструктивно отношение са свързани с панелите и предния капак, изработени сега съответно от композитни материали и алуминий. Това решение позволява значително намаляване на общата маса, която при CTR3 е 1 400 кг.

Компанията Ruf вече 30 години се занимава с доработка на двигателите на Porsche. На CTR3 тунингмайсторите са избрали да монтират боксер с обем 3.8-литра и разполагащ с два турбо компресора ККК. Интересното е, че всеки от нагнетателите разполага със собствен интеркулер. Наточеният двигател е с мощност 700 к.с. при 7 000 об./мин и притежава въртящ момент от 890 Нм при 4 000 об./мин. Тези характеристики превръщат автомобила в абсолютен снаряд. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става само за 3.2 секунди, а максималната скорост на автомобила е 375 км/ч! Изключително нервният темперамент на двигателя се предава на задната ос през шестстепенна секвенциална скоростна кутия и многодисков блокируем диференциал. Окачването отпред е извънредно твърдо - тип McPherson, а отзад е многолостово с хоризонтално разположени амортисьори. Не са забравени и допълнителни стабилизиращи щанги. Спирачната система на този болид съответства на неговата мощ - шестбутални апарати и 380 милиметрови двойновентилирани керамични дискове се грижат за бързото привеждане на CTR3 в покой. Автомобилът разполага и с ABS от Bosch, която е с възможност за изключване. Специално закалените и подсилени лети джанти са обути във високоскоростни гуми с размер 255/35 ZR 19 отпред и 335/30 ZR 20 отзад.

Интериорът на автомобила се изпълнява по желание на клиента, но в повечето случаи той е подчертано спортно насочен, тапициран с висококачествена кожа, гарнирана с голяма доза алуминий. Единствените неща, които не могат да се променят в салона са фирмената ръкохватка на скоростния лост и километражът, който е разграфен до 260 мили в час или почти 420 км/ч. Сериозна машина на сериозна цена. За да сте собственик на CTR3 от компанията Ruf трябва да се разделите с 380 000 евро, като тази цена е без ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА