В последните няколко години, машините на един италиански производител показаха огромен потенциал в тунинг средите. Един от основните виновници за това е компанията Underground Racing. Проектите им буквално взривиха феновете на уличните автомобили и моделите Gallardo и наследникът му Huracan засенчиха тежко японската "Годзила" - Nissan GT-R и заслужиха редица титли в състезанията с "летящ старт" и не само, като границата от 2000 конски сили бе подмината с лекота. Това накара и много други тунинг компании да предлагат решения за биковете от Санта Агата и тази компилация е изпълнена с голямо количество такива примери от изминалия сезон. Усилете звука и се подгответе за изтребители.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Магаре
23:23 13.02.2017
2 Fanetti Mazakura
Коментиран от #3
06:53 14.02.2017
3 кроко
До коментар #2 от "Fanetti Mazakura":
Защо пък баш тройка може и Х 5 тица да ги разтегне09:12 14.02.2017
4 гощо
Коментиран от #6
09:26 14.02.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 корса
До коментар #4 от "гощо":
Мразиш го ГТР-а нали!Разказва играта на всички немски кошници!
Не могат немските талиги да слезнад под 4сек/100 фабрично!
ВЕЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ 10г.!
12:21 14.02.2017
7 mariovial до корса
http://www.caranddriver.com/reviews/2016-audi-r8-v10-plus-euro-spec-test-review
C/D TEST RESULTS:
Zero to 60 mph: 2.7 sec
Zero to 100 mph: 6.1 sec
Zero to 130 mph: 10.4 sec
Zero to 150 mph: 14.6 sec
Rolling start, 5-60 mph: 3.3 sec
Top gear, 30-50 mph: 2.1 sec
Top gear, 50-70 mph: 2.1 sec
Standing ¼-mile: 10.6 sec @ 132 mph
Top speed (drag limited, mfr's claim): 205 mph
Braking, 70-0 mph: 151 ft
14:15 16.02.2017