Last news in Fakti

16 Юни, 2007 16:12 1 431 1

Widestar

  • mercedes-benz ml-
  • ml 63 amg-
  • mercedes-benz ml 63 amg-
  • widestar-
  • brabus

Mercedes-Benz ML е много хубав автомобил. ML 63 AMG е още по-съвършен и бърз. Но перфекционистите от Brabus са решили, че са нужни още доработки, за да стане Mercedes-Benz ML 63 AMG напълно идеален. Тяхното творение е наречено Widestar и наистина впечатлява с дизайн и динамика.

Външният вид се различава от донора по разширените с цели 40 мм колесни арки. Автомобилът има и нови брони, прагове под страничните врати и уникално антикрило на петата врата. Картината се допълва от черна радиаторна решетка и специално създадени за модела 23-цолови джанти. На тях са “нахлузени” високоскоростни гуми с размер 315/25. За да могат тези нископрофилни колела да имат още по-добро сцепление с асфалта, клиренсът е занижен с 30 милиметра, а стандартното AirMatic окачване е преработено. Двигателят V8 от AMG вече се казва Brabus B63 S и след монтирането на спортни въздушни филтри, нов катализатор и основно препрограмиране на електронния блок е с 40 к.с. по-мощен. Въртящият момент е нарастнал с 20 Нм. Така мощността и максималният въртящ момент на Widestar са съответно 550 к.с. и 650 Нм. Тежкият спортен SUV ускорява от 0 до 100 за 4.9 секунди и достига максимална скорост 275 км/ч, като последната е електронно ограничена. Необичайните (за автомобил от този клас) динамични характеристики и доста впечатляващото общо тегло на колата принуждават инженерите от Brabus да поработят сериозно и върху спирачната система. На колела с подобни чудовищни размери е съвсем нормално да има и огромни дискове и спирачни апарати. От Brabus са решили да се ограничат с 12-бутални супорти и двойно вентилирани дискове с размер 380 х 36. Отзад са монтирани 6-бутални спирачни апарати и дискове с размер 355 х 28 мм.

Всеки суперкар би завидял на Widestar и заради интериора. В салона са настъпили също драстични промени. На първо място е монтиран специален спортен волан. Цялото арматурно табло е тапицирано с кожа от типа алкантара, а креслата и страничните панели с висококачествена лицева кожа Mastik. Логото на Brabus е извезано на седалките, набито на спортните педали и монтирано на волана. На вътрешната част на праговете, които са изработени от неръждаема и полирана стомана, свети неонов надпис Brabus. Спортни нотки в салона внасят и “шахматните” въглеродни вложки, монтирани на вратите и в долната част на средната конзола. В гърбовете на предните подглавници са интегрирани LCD-дисплеи, а аудио системата е аналогична с мощността на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 the bos

    1 0 Отговор
    mnogo iaka kola tate sashto kara takava samo che e bez tuning. Prosto e perfektna ot lichno vseki den se vozia!!!!!!!!!!!