Last news in Fakti

26 Февруари, 2017 20:02 12 263 23

Nissan GT-R, който иска да разкъса диностенда

Един автомобил с времето си е придобил прякора Годзила. Огромният потенциал на поколенията R32, R33, R34 и R35 е известен по целия свят, но сега ще ви покажем един екземпляр от последния модел. Той обаче, не е дело нито на AMS Performance, нито на Ekanoo Racing, а на американците от Extreme Turbo Systems.

Те директно отиват на борба за върха, защото автомобилът, който ще видите буквално иска да изтръгне ролките на диностенда при измерването на мощността. Това е възможно, защото двигателят произвежда над 3000 конски сили.

До броени дни, този автомобил ще се отправи към драг пистата в Орландо щата Флорида, за да постави ново стъпало в рекордите за най-бърз GT-R на планетата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    5 55 Отговор
    Оризарски буклук !

    Коментиран от #9

  • 2 Венци

    23 1 Отговор
    Интересно ти какво караш.

    Коментиран от #3

  • 3 я съм

    16 9 Отговор

    До коментар #2 от "Венци":

    как какво...най-яката 318 Е36

    Коментиран от #6

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 КАЛОЯНОВ

    22 7 Отговор
    Тва чдо няма нищо общо с GT-R освен външният вид инак поздрав за труда добре се е получило браво много труд иска това нещо и желание за което ги поздравявам искрено

    Коментиран от #15

  • 6 Tsvetomir Popov

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "я съм":

    С ГАЗ
  • 7 корса

    23 7 Отговор
    Яко стряска инжинерната немска мисъл!
    А комплексираните фенчета реват ли реват!
    Годзила няма стигане още 10г.!
  • 8 onq s konq

    11 9 Отговор

    До коментар #4 от "Курчо":

    Гарантирано ще го направя преди теб ако ми падне в реала ЗАЩОТО ПИШЕ С МОЯ НИК,при това особено упорито.Интересното е че такива мижитурки в живота са винаги ухилени до уши и уважителни без и капка от форумната наглост,защото мн добре знаят какво ще им се случи!
  • 9 onq s dinozavara

    17 3 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Коня пак се изока неподготвен. За него по гоуем от неговия сдухан 20 годишен таралясник БМВ няма. А бе ей катър къде си тръгнал с твоя трошляк, на който половината му катъри са умрели, а останалите душат асфалта? Миришат ти чорапите за такъв автомобил като Nissan GT-R. Къде си тръгнал да се напиняш с твоя шапрон ???
  • 10 JAPAN POWER

    15 5 Отговор
    Този тунинг е по-мощен от тунингите на Мерцедес, БМВ и Ауди взети заедно. Само Годзила е способна да смачка като хлебарки швабите.
  • 11 Shmeker

    6 2 Отговор
    Да ама старите нисани бяха с редови шестаци, този не е и е крачка назад. Иначе напомпан вярно.
  • 12 някой

    15 6 Отговор
    Аре бегайте оттук с немските си брантии! Колко бемве-та бутах тази зима не си спомням вече. И повечето джигити с летни гуми. Кво ми се пените, като падне сняг и аре на паркинга:) А аз с хондата само газ давам и я въръя калто си искам. А GTR е инженерно чудо! Почти два тона е!!! Който си е учил физиката знае, че няма значение колко тежи колата. А дизайнерът маправо каза: " който смята, че колата трябва да е лека за да е бърза е пълен аматьор":) Германците докато направят автомобил с такава ефективност като японците....

    Коментиран от #14, #16

  • 13 Иван Господинов

    9 0 Отговор
    .аси змея вържете го с вериги и му хвърляйте хлябове да се успокои

    Коментиран от #23

  • 14 BMW madness

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "някой":

    лаик, мойто 318i и то прави така на стенда...ама за технически преглед:)))

    Коментиран от #20

  • 15 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "КАЛОЯНОВ":

    ХАХАХАХАХА
    Айде ти понеже знаеш, да ни кажеш какво е сменено по-колата, че да няма нищо общо....
    Външния вид вика, така се изказват децата бе!
  • 16 CL500

    6 4 Отговор

    До коментар #12 от "някой":

    Какви са тия простотии за теглото, дето нямало значение, си написал? И ако наистина някой 'дизайнер' (хаха това да не ти е модна линия) е казал това, значи аматьорът е той! Физиката си е физика. Теглото няма голямо значение (когато се помпа мощността до безумие) само на драг. Има ли и СПИРАНЕ и ЗАВОИ, и СТРАНИЧНО G, теглото е най-най-важно. Защо си мислиш, че Ф1 имат ограничение за минимално тегло (сега е 720 кг)? Защо малки прототипи категория перо с по 500-600 кг тегло и само 250-300 коня размазват на писта почти всичко от мега спортистите? Гледай малко автомобилни предавания и тестовете с пилоти, които обясняват някой неща. За изтърбушените рали автомобили, дето и кори на вратите нямат да смалят теглото да не говорим.
    Относно ГТР-а - да тежък е, а и е бърз. Но най-вече на драг, където и там вече има не малко дето го бият без проблеми. На писта с повече завои, с бавни завои няма да е нещо особено! За качество, материали, шум и т.н. няма да говоря, а пък за репутация - ама хич. Като почнат да спират с ГТР-и пред казината в Монте Карло, пак ще говорим, ама надали, хахаха :-)

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Име:

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "CL500":

    Създателя на ГТР казва че, който си мисли че за да направиш 1 автомобил добър, трябва да го направиш лек е аматьор. (ДОБЪР - не бърз)
    According to Chief Engineer Kazutoshi Mizuno, “Anyone who tells me a good car is one that’s light with low power to weight ratio is an amateur.”

    видео:
    https://youtu.be/WQMF2CpLKPg?t=1625


    И ако си мислиш че GTR е добър само на драг, то жестоко си се объркал. GTR е добър именно на писта, защото:
    1. 4х4 = голяма скорост на излизане от завоя (по-рано можеш да стъпиш на газта)
    2. Torque vectoring - пренася мощността към външните колела в завои.
    3. Асиметрично окачване което разпределя теглото на колата така че винаги да има еднакво разпределено тегло между 4те гуми.

    Пример GTR NISMO - 7:08 на ринга!!!!

    2.

    Коментиран от #19

  • 18 КИРИЛИЦА

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "CL500":

    ахахахахаахахах - еййййй голям разбирач - ГТР бил бавен на писта хахахахахахахаха - недей писа повече коментари че мнооо се излагаш май!
  • 19 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Име:":

    Не говори къде какво пренасял ГТР-а в завой, тая маса трябва да се спре още преди завоя. Да не си мислиш, че като имал такива и такива системи и не са му нужни спирачки щото външните колелета така, вътрешните иначе???
    И за писта какво, не разбрах - за най-бързият ли го помислихте??? Поршетата го млатят къде го хванат. На драг има една дузина дето го правят смешен (говорим за заводски изпълнения). И за пистите - на мен лично ми омръзна само с тоя ринг. На писта с не толкова дълги прави и бързи завои ще ми се ги видя тия външни колела в действие (противодействие на физиката :-) ).

    Коментиран от #21

  • 20 БМВ форевър

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "BMW madness":

    Пич и аз рева като този ГТР, покрай моето БМВ, само че в сервиза след поредния ремонт...
  • 21 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "CL500":

    Чакам да изкараш факти. На такива плямпалници като теб без грам покритие, не смятам нищо да обяснявам!
    Продължаваш да говориш за масата!
    Както казах и написах че и линк към мястото където самия човек го казва:
    ПОВТАРЯМ:
    Човека е казал ДОБЪР, а не БЪРЗ, защото предоставя комфорта на пътниците да водят разговор дори при 300км/ч.
    Това че теглото му пречи при спиране е вярно, но въпреки теглото си GTR е по-бърз от по-голямата част от поршетата на писта. Особено пък когато излезе.
    А ако вкараме и фактора ЦЕНА, какво става да те питам пък аз?
    Избери си писта която искаш и сравнявай сам:
    http://fastestlaps.com/tracks

    Коментиран от #22

  • 22 CL500

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Айде стига с тоя човек, направи го Бог едва ли не. Какъв е той, че думите му да са миродавни. Ами европейските конструктури какво - хал хабер си нямат, нали? - хахаха
    И за какъв комфорт ми говориш за ГТР, ще си говориш при 300 км/час, ама със себе си :-) Затова за мен любимият модел е ЦЛ (Ес-купе) АМГ - динамика има по-добра от твоите, моите или неговите шофьорски умения, но има и комфорт и е перфектна и за ежедневно, а и за дълго шофиране. При 300 км/час може да говориш с някого, ама в моята кола примерно (може би щото е с двоен стъклопакет :-) ).
    А тая годзила като няма значение масата, що не се пусне и на рали - щото не могат да я изтърбушат достатъчно! А на пистовите шампионати като гледам автомобилите - кухи на макс, заради ТЕГЛОТО!
    Стига с тоя японец. И пак повтарям, тая кола няма престиж, няма класа. Ако беше така, при такава цена щеше да е много по-срещана навсякъде, не само в Бг (а не разни висок клас АМГ, М-ки, РС-ки, Панамери и прочие). Стига с тия форумни лаладжии със скопени коли и дето си нямат понятие от коли. Не изкарали и 100К лева за целия си животец, обаче експерти, шофьори и прочие...
    Айде лека и успех :-)
  • 23 ba4kator

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Иван Господинов":

    хахахахахах ти ме уби ве човек :Д:Д:Д:Д