Всяка поява на тази величествена машина е спонтанно "плакнене" на очи. "Крилатият" представител на германския производител несъмнено е един от най-красивите автомобили в историята и тук няма две тези по въпроса. Освен външността, автомобилът с вътрешно означение M198 e първият използващ инжекторно впръскване на гориво за неговия 3.0-литров редови двигател с мощност от 215 конски сили и 274 нютонметра. Това носи и титлата му за най-бързия заводски автомобил на пазара при излизането му.
За тригодишния му производствен кръг са произведени само 1374 автомобила и това е причината излизането на всеки екземпляр в продажба да е малък празник за погледа на феновете на автомобилите. С номер на рамата 198.040.4500116, този масленосин автомобил има пълна сервизна история, като дори и куфарите за багаж са оригинални.
Естествено автомобилът претърпява пълна реставрация през 2007, като нивото на изпълнението ѝ е видно на снимките. Всичките изброени предимства ще доведат до предполагаема цена от между 1.2 и 1.4 милиона долара за него, но всичко ще стане ясно след търга на аукционна къща Сотбис - Амелия Айлънд 2017.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чичко
07:44 01.03.2017
2 Мотопеда
08:05 01.03.2017
3 Adolf
Коментиран от #6, #11
09:22 01.03.2017
4 Дид
11:07 01.03.2017
5 гощо
11:27 01.03.2017
6 корса
До коментар #3 от "Adolf":
Тойота Седан АА от 1936г!Тойота BJ от 1951г.!
Първо прочети, после се изказвай неподготвен!
Иначе този мерцедес е един от малкото красиви немски коли!
А 124, 123, конски глави, пури и очиларки са смях в залата от към дизайн!
12:26 01.03.2017
7 гост
13:40 01.03.2017
8 2dw
Коментиран от #9
19:46 01.03.2017
9 найс а
До коментар #8 от "2dw":
Колата трябва да е в оригинален вид! Лъскавките джанти на Горубляне ;)21:48 01.03.2017
10 хахх
11:01 02.03.2017
11 незнайко
До коментар #3 от "Adolf":
Прав сте, но какво произвеждат сега е интересното. Такива умове като японците, сега няма в Германия.10:47 03.03.2017