Един от най-важните фактори при суперспортните автомобили несъмнено е ускорението. В последните години стандартът му се промени в пъти в сравнение с колите от 90-те. В това видео ще видим три култови автомобила, които имаха представители и тогава, но подреждането отново остава непроменено. Honda NSX - новото поколение на легендата, което е събрало всички последни технологични писъци на модата в сложно хибридно задвижване. Nissan GT-R носещ стряскящия прякор "Годзила" в последния си фейслифт и култовото Porsche 911 Turbo с вътрешно означение 991.2. Всички автомобили са със задвижване на четирите колела, но подредбата на агрегатите и теглото е в огромен контраст.
1 Март, 2017 22:30 5 551 22
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 коки
Коментиран от #2
22:40 01.03.2017
2 Бумер
До коментар #1 от "коки":
Спинкат и сънуват кошмари.23:31 01.03.2017
3 Mercedes-Benz
00:30 02.03.2017
4 Ламбо
01:25 02.03.2017
5 гощо
06:58 02.03.2017
6 некойси
09:12 02.03.2017
7 Японски вицове
Представям си ако им направят сравнителен тест със някое от новите Ламбота .. ще трябва да се преорентират като производители на домакинска техника
Коментиран от #8
09:54 02.03.2017
8 Гебурцщаг
До коментар #7 от "Японски вицове":
Глем прас,че таксито е било! Не с 2 ами и с 20 сек.да бие пак бих избрал Годзила или Нсх.Ако направят и едно състезания кои автомобил ще влезне най-бързо в сервиза пак ще е ясен победителя.Коментиран от #9
10:21 02.03.2017
9 Японски вицове
До коментар #8 от "Гебурцщаг":
На никой не му дреме какво би избрал Гошко, сравнителния тест е да се види кой е по-добрия. Очевидно е от видеото, а и от потребителите в световен мащаб, че макар и на по висока цена Порше е най-предпочитания спортен автомобил.А и вече ставате смешни с измислената надеждност на японските коли, събери парички, купи си ГТР и ще разбереш от първо лице колко не се чупи(ще ревеш като малко дете). Да не говориме, че на вторичния пазар ще я продадеш на 30% от цената на нова!
Ако нищо не си разбрал не се мъчи да осмисляш горнонаписаното..
10:56 02.03.2017
10 Виктор
11:39 02.03.2017
11 onq s konq
13:00 02.03.2017
12 Иван
При това поршето 911 е в ценово отношение по-евтино от хондичката, но да към 50% отгоре на "датсуна" както ги нарича Клърскън. А видяхте ли анонса му за drivetribe?
Коментиран от #13, #15
15:25 02.03.2017
13 И те така
До коментар #12 от "Иван":
А ако с парите които са разлика до Поршето, какво става ако се направи тунинг на датсунчето?Еййй като излезе R35-чката и мачкаше всички поршенца мълчахте, а сега резко гоуфовете, астрите и 316ките ви станаха със 100коня отгоре, понеже Порше си върна заслуженото място.
Не виждам защо се радвате толкова като Порше бие някакъв нисан, на мен ми се струва нормално, но май бая ви е бръкнал в здравенцето.
15:33 02.03.2017
14 Иван
15:51 02.03.2017
15 корса
До коментар #12 от "Иван":
Aко ги бяха пуснали, можеше и да се подпалят!СмИшници!
00:19 03.03.2017
16 Honda
03:02 03.03.2017
17 Никой
16:40 03.03.2017
18 Krasimir Georgiev
22:42 03.03.2017
19 Krasimir Georgiev
22:44 03.03.2017
20 супер порш
20:23 04.03.2017
21 хихихих
20:44 04.03.2017
22 кой туй ве
02:21 07.03.2017