В тази турбо ера, на всичко възможно четириколесно се поставя турбокомпресор за по-голяма ефективност, но при спортните автомобили това убива голяма част от емоцията. Една компания, която мисли по същия начин са класиците от Ferrari. Да, те вече имат два модела с турбо двигатели, но всичко останало се осланя на агрегати с атмосферно пълнене и много цилиндри, а най-гласовития представител и съответно най-мощния се нарича FXX-K или състезателния вариант на LaFerrari. Той може да бъде управляван само на писта, но все пак това са 1050 конски сили в автомобил генериращ значително странично ускорение.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #3
17:19 05.03.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Pac
Коментиран от #7
19:27 05.03.2017
6 гост
20:08 05.03.2017
7 656
До коментар #5 от "Pac":
За мен Ферари е Бог10:38 06.03.2017
8 Маранело
18:07 07.03.2017