14 Март, 2017 10:36 5 801 9

Представиха нов германски хиперкар

  • artega-
  • scalo-
  • superelletra
Представиха нов германски хиперкар - 1

Компанията Artega представя своя първи спорткар през 2006-а, но шест години по-късно банкрутира. През 2015-а марката е възродена, като се ориентира основно към електромобили, при това такива от сегмента на хиперкарите, тоест със системна мощност от над 1 000 конски сили.

Сега в Женева, марката представи един интересен електрически хиперкар, носещ името Artega Scalo Superelletra. В основата на автомобила лежи шаси от алуминий и въглеродни влакна, а разположението на местата в салона е подобно на това на култовия McLaren F1 - 1+2.

Другото любопитно е свързано с т.нар. силов тракт. Той е съставен от четири електромотора, като всеки един от тях отговаря за едно от колелата. Системната мощност на тези четири електромоторът е впечатляваща - 1 020 конски сили, а максималният въртящ момент е 1 620 Нм.Представиха нов германски хиперкар

За направата на карбоновото купе, германците прибягват до услугите на ателието Touring Superleggera, като италианците преосмислят дизайна на познатата ни Artega GT, като същевременно в иновацията се откриват доста черти от нея. Ще припомним, че Artega GT е дело на Хенрих Фискер.

Така конструирана Artega Scalo Superelletra може да ускорява от място до 100 км/ч за 2.7 секунди, а максималната и скорост е електронно ограничена на 300 км/ч. Под пода на автомобила са разположени йон литиевите батерии, които са с капацитет от 120 киловат часа. Автономният пробег на колата е 500 километра.

Серийното производство на Artega Scalo Superelletra ще започне през 2019 година, но предвидената серия е доста малка. От модела ще бъдат направени само 50 екземпляра, като към момента от компанията не съобщават цена. Предвид написаното до тук е ясно, че тя обаче няма да е никак ниска.Представиха нов германски хиперкар


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мм84

    4 1 Отговор
    Интересна кола. Има много сходни линии с Ферари. Приятен и премерен дизайн. Техническите характеристики са много солидни. Жалко, че тази кола никога няма да я видим по нашите пътища.
  • 2 гостенче

    5 0 Отговор
    Има много черти от 80-90 години. Да не кажа и по рано.
    Не е лоша, но неможе да претендира за някъква баснословна цена. Все пак аз намирам в нея само сила ако я погледна като хиперкар.
  • 3 onq s konq

    3 1 Отговор
    Прилича на "Опел-манта".
  • 4 Julio

    5 0 Отговор
    От стотиците подобни статии в които някой си сульо някъде по света е направил "хипер-кар" за който иска майка си и баща си в мен се насажда трайно мнението че най-сложното нещо в съвременното автомобилострене е да се направи свестна нормална и евтина кола...
  • 5 гост

    5 2 Отговор
    Пак не схващате главното , всеки захванал се с електромобили изкарва с лекота показатели немислими за вековни производители на ДВГ с претенции за световно превъзходство. Само преди 4-5 години времена под 4 сек за ускорение имаше само в драг и Ф1 , а сега се приемат едва ли не задължителни за всеки нов електромобил при това със съвсем ежедневна употреба . А 2020 г. влиза евростандарт за среден разход по 95 г СО2 на 100 км. за ВСИЧКИ производители .

    Коментиран от #7

  • 6 Лол

    4 0 Отговор
    Предницата мяза на Порше Каррера ГТ, а задницата на Феррари Модена 2003
  • 7 чети бре

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    2007 ГТР 0-100 2.7сек
    Какво казваш преди 4-5 год.било?
  • 8 Кобрата

    1 0 Отговор
    Нещо не ми допада!
  • 9 завалията

    0 0 Отговор
    Тея само хиперкари праят а нещо за бедния народ нямали освен голф 3