21 Март, 2017 10:47 16 113 27

Ето ги новите Volkswagen-и Touareg и Polo

  • volkswagen-
  • touareg-
  • polo
Ето ги новите Volkswagen-и Touareg и Polo - 1

Снимки, които се завъртяха през Facebook ни показват изцяло новия Volkswagen Touareg и Polo без какъвто и да било камуфлаж. От фотографиите става ясно, че новата генерация на всъдеходния модел е доста сходна с концепцията T-Prime GTE, която беше показана миналата година в Пекин.

Всъщност, това беше напълно очаквано: германците се опитаха да заинтригуват публиката, уверявайки, че това е просто прототип, но когато след салона в Пекин организираха отделна демонстрация на колата за журналисти от цял свят, стана ясно, чие именно така, или почти така, ще изглежда новата генерация на всъдеходния флагман на Volkswagen.

Сега предположенията се потвърдиха, а иначе, новият Touareg се прави на корпоративната платформа MLB, на която се изграждат и Audi Q7 и Bentley Bentayga, а впоследствие на нея ще започнат да се правят новото Porsche Cayenne и Lamborghini Urus. Може да се предположи и, че двигателите за новия Touareg ще бъдат частично заимствани от Audi.Ето ги новите Volkswagen-и Touareg и Polo

В момента на Q7 се монтират 2.0 TFSI и 3.0 TFSI, а така също и турбодизелът 3.0 TDI. Тези мотори със сигурност ще залегнат и в двигателната гама на новия Touareg. Известно е още, че един от вариантите ще представлява хибрид, силовия тракт на който ще се състои от двулитров четирицилиндров TSI турбомотор (252 к.с. и 370 Нм) и от електромотор с мощност 136 конски сили и въртящ момент 350 Нм.

Тези двигатели ще работят с осемстепенна автоматична трансмисия и ще предават момента към четирите колела посредством фирмената 4MOTION система. Системната мощност на двата агрегата ще е 381 конски сили, а максималният въртящ момент - 700 Нм. Зареждането на акумулаторния блок ще може да се осъществява и от битовата ел. мрежа.

Премиерата на новото поколение на Touareg най-вероятно ще се състои през есента, по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Производството на европейската версия, както стана ясно от изтекли в мрежата вътрешнозаводски документи, ще започне през ноември тази година. Продажбите пък ще стартират в Европа и у нас в края на 2017-а.

На снимката с новия Touareg, на заден план се вижда и новия хечбек VW Polo. Новият субкомпактент автомобил на Volkswagen беше заснет и в ЮАР. Новото поколение на малката кола ще се прави на модулната MQB платформа, а междуосието и ще е 2 560 мм, което с 90 мм повече от междуосието на сегашното Polo.Ето ги новите Volkswagen-и Touareg и Polo
Преходът към новата платформа ще позволи колата да стане по-просторна и същевременно по-лека. Най-вероятно новата генерация ще олекне с около 70 килограма. Още нещо интересно е, че Volkswagen са взели решение да се откажат от версията с три врати. В семейството обаче ще се появи кросоувър, който ще се противопостави на конкуренти като Nissan Juke, Renault Captur и Mazda CX-3.Ето ги новите Volkswagen-и Touareg и Polo


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калата

    18 38 Отговор
    Ми, много са готини. Еваларка на ВАГ
  • 2 мм84

    32 5 Отговор
    Полото е много симпатично и приятно. Не мога да кажа същото за Туарега. Не ми харесва. Линиите са груби и недодялани. Предница на пасат , която е префасонирана за СУВ. Според мен не подхожда на такава концепция. Определено има доста евтин и китайски вид Туарега.
  • 3 CuMo

    44 5 Отговор
    С тоя тъп дизайнер виждам само фейслифт, на фейслифта на фейслифта, нищо ново от около 10 години насам
  • 4 ВАГините sucks

    50 7 Отговор
    Якооо, една платформа, слагаш пет-шест-найсе марки на нея и кеф ти ламборжини, кеф ти ауди, кеф ти туарег, кеф ти кайен, кеф ти бентли, утре като остарее, ще пуснат и някой сеат или шкода!!! Е тва се вика диверсификация!
  • 5 бай Иван

    32 11 Отговор
    Боклуци с предно.
    и не, не съм фен на мерц и бмв.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 СССР

    10 11 Отговор
    ТИЯ ТРЯБВА ДА ГИ НАРЕЖАТ ПРЕД БУНДЕСТАГА! И ДА СЕ ИЗВИНЯТ НА ФЕНОВЕТЕ!

    СТИГА БОКЛУЦИ!

    ДА ПОГЛЕДНАТ LADA!

    Коментиран от #9

  • 9 бай Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "СССР":

    Ако е сарказъм ти цъкам минус, ако не е-плюс.
    Сарказъм ли е?
  • 10 СССР

    5 8 Отговор
    БАЙ ИВАНЕ - ТОВА Е ИСТИНАТА!

    ЖАЛКО ЗА GERMANY!

    ЖАЛКО ЗА ДОБРОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ!

    ДА ВИДЯТ КОНЦЕПТИТЕ НА LADA!

    А NIVA Е ЛЕГЕНДА!

    Коментиран от #11, #14

  • 11 бай Иван

    8 3 Отговор

    До коментар #10 от "СССР":

    За съжаление в края на 70-те идиотите комунисти казват че новото поколение автомобили на СССР трябва да са с предно и резултатът е налице- Алеко и Самара, най-големите боклуци от СССР. И също и края на АЗЛК.
  • 12 СССР

    9 6 Отговор
    БАЙ ИВАНЕ - ТАМ СЕ ПРАВИ:
    - КОСМИЧЕСКАТА СТАНЦИЯ МИР
    -САМОЛЕТИТЕ МИГ, ТУ, ИЛ, СУ
    -КАМИОНИТЕ ЗИЛ, УРАЛ, ГАЗ, КАМАЗ, МАЗ - ЩЕ ГИ ВИДИШ ВЪВ ВСЯКО ЕДНО БЪЛГАРСКО СЕЛО И В БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ. ВЯРНО СЛУЖАТ ПО 40 ГОДИНИ ВЕЧЕ!

    -НАЙ ДОБРИТЕ ТАНКОВЕ!

    А ЗА ФАЛИТЕ НА АЗЛК Е ДРУГА ТЕМА КАТО ТАЗИ ЗА ФАЛИТИТЕ НА НАШИТЕ "ПРИВАТИЗИРАНИ ЗАВОДИ"

    КОЕ Е БОКЛУК?

    ТИЯ ПЛАСТМАСОВИ ТРОШКИ ДЕТО НИ ГИ ПРОБУТВАТ ЗА КОЛИ?

    ВЗЕМИ МАЛКО СЕ ПООБРАЗОВАЙ!

    Коментиран от #13

  • 13 123

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "СССР":

    Абе, те и новите Лади са доста пластмасови. Не са като ЗИЛ, МИГ и станция МИР.
    Всеки знае, че някои руски разработки - например оръжейни са доста добри, но автомобилостроенето никога не е било силна страна на руснаците.
    Апропо. Дай пример за руска марка компютри...

    Иначе, както обикновено - за Туарега - леко са изкопирали Шкода Кодиак, а за Полото - Сеат.

    Коментиран от #15

  • 14 123

    3 5 Отговор

    До коментар #10 от "СССР":

    Напълно съм съгласен!

    А NIVA Е ЛЕГЕН, ДА!
  • 15 бай Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Елбрус
  • 16 Ваг

    13 2 Отговор
    Вагоните от 30 години едни и същи боклуци.Само сменят фаровете ,а балъците,който ги купуват се мислят за модерни.Ама така е като нямате никаква техническа грамотност.
  • 17 Киркор

    10 1 Отговор
    Ся фолца ли прилича шкода или е обратното
  • 18 Гост

    3 2 Отговор
    Елбрус качен на "Буран" е управлявал совалката през целият и полет, и я е приземил на точното място , без никаква човешка намеса.Докато Ам. совалка се е управлявала ръчно. И това е един от последните успехи на СССР. След което следват събитията на разпад и крах на соц. системата , и сериозно технологично изоставане ,а дори и да се е измислило нещо напредничево , то не вижда бял свят, извън военната сфера.
  • 19 6666

    7 6 Отговор
    Ало СССР ра ,8,10 ком. Ти по дълеч от Каспичан ходил ли си ???? Поразходи се по магистралите на ЕВРОПА ,виж на живо колко влекача ЗИЛ, УРАЛ, ГАЗ, КАМАЗ, и МАЗ използват европейците.Ще те разочаровам , нито един . Защо ли?? вземи се пообразовай! И запомни, няма да повтарям,КАКВИТО СА ИМ КАМИОНИТЕ такива са и самолетите МИГ, ТУ, СУ,ИЛ и АН.

    Коментиран от #25

  • 20 Факт

    2 3 Отговор
    Дори новата Kia Rio изглежда по-добре от Polo-то,а Туарега не искам изобщо да го коментирам...
    Прав е колегата,фейслифт на фейслифта на фейслифта...
    Вече започвам да се чудя дали някой може да победи vw по скучен дизайн.....
  • 21 Десислав Попов

    3 3 Отговор
    .аси тъпите и все така еднакви Голф-ове
  • 22 СССР

    2 4 Отговор
    ДО 6666 - ХОДИЛ СЪМ ДОСТА ПО-ДАЛЕЧЕ ОТ ТЕБ!

    А ГЛЕДАМ И АВТОКЪЩИТЕ И ДИЛЪРИТЕ НА КОЛИ - САМО ЕВРОГЕЙСКИ АВТОТРАГЕДИИ - ПЛАСТМАСОВИ, БЕЗ КЛИРЕНС - НИСКИ, ЧИПОСАНИ, ЕЛЕКТРОНИЗИРАНИ БОКЛУЦИ ДЕТО ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ!
    ЗА ТОВА МАРИО 5 ЩЕ ПРОДАВА ЛАДИТЕ НА ТАЯ ЦЕНА!!!!!

    ОТВОРЕТЕ СИ ОЧИТЕ КОЛЕГИ!

    И КОЛИТЕ СА ИМ КАТО ЕВРОПЕЙСКИЯ ИМ СЪЮЗ - МНОГО ПРИКАЗКИ И НИЩО!!!!

    САМО КАТО ПАДНЕ МАЛКО СНЯГ И МОЖЕШ ДА СЕ НАГЛЕДАШ НА СМЕХОТВОРНИ СИТУАЦИИ С ТИЯ ПРЕХВАЛЕНИ МАРКИ!

    А НА СЕЛО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ С ТЯХ ДО КЪРА, КАМО ЛИ НА ИЗЛЕТ В ПЛАНИНАТА!

    БОКЛУК!

    Коментиран от #23

  • 23 123

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "СССР":

    Тоест, ако ти четем глупостите, трябва да караме каруци:
    Дървени са, с метални части, нямат чип, високи са, клирънса им е над 30 см, никаква електроника, освен радиото на самара на Марко.
    Спокойно може да отидеш на къра и на излет на планината.

    Ако пишеш за социален експеримент те разбирам, но ако не - потърси компетентна помощ...
  • 24 любопитен

    1 0 Отговор
    Защо са оградили задните светлини с тези лайсни?
  • 25 селскостопански авиатор

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "6666":

    Ти пък си карал МиГ или СУ, къде отиде! Питай ме да ти кажа, аз МиГ-а си го връткам за градско а Су-то е за екскурзии в чужбина.
  • 26 СССР

    1 0 Отговор
    ДО КОМЕНТАР 25:

    ПРОМИХА ЛИ ТИ МОЗЪЧЕТО?

    ОСЛЕПЯ ЛИ?

    ПРАЗНУВА ЛИ СЕ 3 МАРТ БЕЗ СПОМЕНАВАНЕТО НА РУСИЯ?

    А ДАНО ПРОГЛЕДНЕШ И ВИДИШ ИСТИНАТА!

    А София харесва ли ти?

    Колко нови парка има София при увеличение на населението с повече от 30% за последните 20 години?

    Киснете и живейте в собствения си сос примесен със прахоляк от неизчистените софийски улици и сажди от европейски дизелови автомобили!

    Карайте пластмасовите и чипосани МПС-та и живейте с илюзията за ЕС!

    ХА-ХА-ХА

    Да Ви е сладко!

    Коментиран от #27

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.