Тази история, която от компанията публикуваха на личния си канал в Youtube по повод годишнината на модела прекрачил една огромна граница - F1, заслужава всички адмирации. Първото разбира се е автомобилът, който хич не е оригиналния модел, а нещо значително повече по линия на мощност и поведение. Великия V12 двигател изграден от BMW е приравнен със състезателните и има мощност от цели 689 конски сили или с 62 коня повече от стандартния автомобил. Освен нея, той е снабден с голям лип под предната броня, който да "залепва" машината за пътя, а и спирачките, окачването и джантите идват директно от състезателния GTR. Интересното тук е, че собственикът на това великолепие - Андрю Бенгъл изобщо не смята да се държи с него, като Чихуахуа и през седмица машината посещава пистите.
24 Март, 2017 22:30 5 495 13
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
22:48 24.03.2017
2 Никой
23:04 24.03.2017
3 Гост
Коментиран от #6
00:35 25.03.2017
4 BMW
00:51 25.03.2017
5 Магарцидес
01:00 25.03.2017
6 Друг Гост
До коментар #3 от "Гост":
Сигурно са го барнали тук-там за да стане двигател. А твоя аргумент е глупав защото по-късно направиха McLaren Mercedes SLR. По твоята логика ако се разсъждава "Защо точно с Mercedes а не с друг производител?". Даже имат отбор в Формула 1 (не знам съществува ли още). Защо не с BMW нали са велики?? Ето ти тема за размисъл.02:42 25.03.2017
7 Николай
08:40 25.03.2017
8 Shmeker
Иначе този автомобил беше създаден след дългогодишно сътрудничество с Хонда.... .
След този автомобил БМВ пък много лесно спечели Льоман със свое шаси. Така, че нещата са били на ниво поне 10 години в моторния спорт с технологиите в тази кола.
P12 няма как да се мери с F1. Някак си е по-ниска категория, тук чистата спортна кола взема връх над компютърно-подпомогнатите машини. P12 е и с по-ниска макс. скорост....
Коментиран от #9
10:13 25.03.2017
9 CL500
До коментар #8 от "Shmeker":
Чак да не може Р1 да се мери с F1, айде, айде. Това, че F1 има топ скорост с 30-на км/час повече нищо не значи. Скорост от над 380 км/час дори и формулите не могат да развият на писта, така че е по-скоро безполезна. Друг обаче въпрос е ускорението, а там Р1 го бие отвсякъде - до 100 км/час 2.8 срещу 3.2 сек., до 200 и до 300 км/час пак Р1 го бие с по около 4 сек разлика. Да не говорим за много по-напредналата и добра аеродинамика, която на писта е от огромно значение. И говоря за нормален Р1, не за състезателния P1 GTR! F1 беше топ спортиста, но преди доста години, за времето си.Коментиран от #10
11:14 25.03.2017
10 Shmeker
До коментар #9 от "CL500":
Ускорението зависи от гумите при тия стари коли. Преди 25 години гумите бяха на съвсем друго ниво.Но по принцип си прав. Обаче ако се сложи някоя друга система от новия макларън на стария, нещата ще придобият други измерения.
Това, което F1 e по-добър е дизайнът, истинския двигател и ЛЕГЕНДАТА, която беше изкована със спортни успехи.
12:07 25.03.2017
11 Гост
Няма по-велика и ексклузивна състезателна кола от тая. Олицетворение на понятието "расов". Къде ще сравняваш нещо с позлатен температурен щит на двигателя и сурова механика с днешната бутафория?!
Коментиран от #12
14:51 25.03.2017
12 Shmeker
До коментар #11 от "Гост":
Тва е заради автоматика на бугатито.19:30 25.03.2017
13 Пропов
18:49 26.03.2017