Last news in Fakti

10 Април, 2017 08:00 165 473 136

Най-здравите коли с пробег над 300 хил. км

  • класация-
  • рейтинг-
  • употребявани автомобили
Най-здравите коли с пробег над 300 хил. км - 1

Американската търсачка за употребявани коли iSeeCars публикува интересна статистика за надеждността на автомобили с пробег над 300 000 км. Анализът включва само возила, които са сменяли собственика поне веднъж.

Рейтингът е изготвен въз основа на данните за 13 000 000 употребявани автомобила, произведени между 1980 и 2005 г. Преобладаващата част от моделите не са продавани извън Щатите, но въпреки това графиките будят интерес.

Леки коли

Най-здравите коли с пробег над 300 хил. км

Всъдеходи

Най-здравите коли с пробег над 300 хил. км


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кичо

    160 374 Отговор
    Точно пък Тойота и Форд ще ми дават за пример! Тези трошляци неземни!

    Коментиран от #15, #38, #94, #106, #112, #123

  • 2 onq s konq

    44 232 Отговор
    BMW tds

    Коментиран от #5, #126

  • 3 icaka

    115 92 Отговор
    Ти форд някога карал ли си
  • 4 Гост

    138 73 Отговор
    Къде са немските коли?

    Коментиран от #10, #55, #85, #98, #117

  • 5 оня с магарето

    142 33 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Става въпрос за 300000 а не за 300 километра катърче !
  • 6 Някой

    197 49 Отговор
    Точно па tds-а е пълен трошляк ... За Форд не знам, но Тойотата от край време я дават за много издръжлива.
  • 7 Japanese

    218 92 Отговор
    Какви немски автомобили сънуваш Японско карал ли си
  • 8 Гост

    172 64 Отговор
    Смятай колко е вярна класацията като няма 124-ка... хахахаха и това е класация само от САЩ не от света , в САЩ са ограничени моделите / марките тоест нищо общо с реалността.

    Коментиран от #108

  • 9 ГФР

    141 77 Отговор
    На хамерикачетата немските премиум марки са им скъпички.Карал съм японски коли от чисто нови и за 12 години,ламарина не им остана,а двигателя под мишница ли да си го нося?
  • 10 бай Иван

    106 57 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    най-долу.
    S-класата е на нивото на Forester.
    Нали Subaru били трошливи бе? Немските кошници да не са по-добре?
  • 11 Експерт

    153 40 Отговор
    Защо ни пробутвате тази тъпа Американска класация!!!
  • 12 Jack Bauer

    115 17 Отговор
    Колите продавани в Америка са малко по-различни от тези продавани при нас. Да не говорим че в България много от Форд-овете са сглобени в Турция. Та тази класасия си е добра, но на нас не ни върши работа.
  • 13 БМЗЛЕ

    35 98 Отговор
    Ас мойта 525Тдска си я взех на 1 000 000, и съм и врътнал поне още 200 000 на пълната гас и немам ядове естествено, кво ми се напъвате с статистики...
  • 14 Golf

    84 74 Отговор
    Моя голф 2 90 година 1.8 моно 90 к.с. За 7 години съм му врътнал 500000 км и нищо му няма. Колкото повече го карам толкова му е по добре!!!

    Коментиран от #57, #73, #110

  • 15 Марио

    96 27 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    Ти явно не си притежавал Тойота, за да съдиш за това дали са трошляци или не!
  • 16 BILL

    82 16 Отговор
    Мнооого вълнуващо кои са "Най-здравите коли с пробег над 300 хил. км"
    в САЩ! Тук сме Европа, журняля !
  • 17 той

    85 35 Отговор
    S класа и Форестър на едно ниво,това е абсурд.Форестъра е неразрушим.

    Коментиран от #70, #114

  • 18 onq s konq

    51 10 Отговор
    Ако авторите на подобни класации разчитат да сътворят някаква реклама на определени марки автомобили ,мисля че успехът им е повече от съмнителен.А логиката е КОЙ СИ КУПУВА НЯКАКВА "ВЕЧНА" КОЛА,СЛЕД КАТО НЕ МУ Е НА СЪРЦЕТО?:)А колата е като жената-не ги ли обичаш по подобаващ начин,просто не ти трябват!

    Коментиран от #20

  • 19 иленмайна

    93 2 Отговор
    За 300 000+ , за Америка - добре. Я дайте една статистика за нашите бегачки, които идват на над 500хил.км. И ние ги търкаме още 200-300хиляди, преди да ги продадем на някой м....л да ги доизтормози.
  • 20 биеемвието

    57 15 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    Да де но TDS-а дето толкова го хвалиш ако ще и цялата си любов да му отдадеш пак ще ти скъса нервите - от мен да го знаеш конче - вихрогонче !!!

    Коментиран от #23

  • 21 onlyhonda

    77 25 Отговор
    не знам тук кой какво е карал,но май повечето са карали коли само на компара. относно японските коли имам HR-V вече 6-та година без никакъв, ама никакъв ремонт. колата е купена втора употреба, но за малко повече парички с реални километри, не от горубляне. семейната кола е тойота корола версо купена нова от българия. вече на 145 000 километра на 5 години. сменяни са само предни дискове и 2 пъти предни накладки. задните дискове ощя нямат грам ръб. мисля, че и до 500 000 реални няма да имам проблеми. не ми се говори за служебния кенеф C класа който всеки месец е в сервиз за по 1000 или 2000 лева ремонт.

    Коментиран от #32

  • 22 Тошко7976

    25 17 Отговор
    Jack Bauer парво се усведоми и после пиши.В Турция не се зглобяват леки автомобили с марката Форд.Там се правят transit и tourneo.
  • 23 onq s konq

    18 7 Отговор

    До коментар #20 от "биеемвието":

    Репликата ти е неправилно адресирана към мен.Вероятно имаш предвид писаното от ном2 и ном5,който е един и същи драскач и пише негови си неща с моя ник,а после се надсмива над глупостите с друг ник.
  • 24 Ламбо

    35 25 Отговор
    Никой не казва по какъв критерий е правена класацията. Това е несериозно , да правиш сравнение само по броя на собствениците. Нормално е , ако са продадени един милион евтини тойоти или фордове ,те да са по-напред в класацията, спрямо продадени 200 скъпи Mercedes S class. При тойота , процента на скапаните двигатели ще е по- малък , спрямо броя продадени коли.Респективно при Мерцедес ,процента скапани двигатели ще е по-голям ,защото броя на продадените коли е много по- малък. Личния опит на шофьорите за подръжка на автомобила също е важен.В общи линии това е скрита реклама за хора без мозък.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 гост

    52 8 Отговор
    Имам Форд Ескорт 93год. на 350к. километра от 0 км пробег, 1,6 карбуратор 90к.с. 300к са минати на газ. Сменял съм, веднъж водна помпа, веднъж съединител, едно гърне и след 250к км. сменях няколко пъти лагер на главината. На път никога не ме е оставял. Преди две години, спрях да го карам и започнаха да ръждясват праговете.
  • 27 iiii

    134 10 Отговор
    Аз пък имах ауди4 2.0 TDI взех миналата година на 248 000км от Белгия.Сервизна история-от един собственик:
    86 000-нов мотор.
    148 000-ремонт на скоростна кутия.
    176 000-смяна на скоростна кутия.
    205 000-смяна на турбо + ремонт на главата на двигателя.
    248 000-строшен мотор.
    Взех го направих основен ремонт сега е на 274 000 и скоростната кутия почна да прави проблеми.(обслужена е с оригинални консумативи).Фен съм на ауди ама от това ми се повръща....

    Коментиран от #91

  • 28 Vse taq

    47 10 Отговор
    В България на автомобилните борси всички "Нов внос", "Оригинални километри" са на много повече от 300 000
  • 29 бай Пешо

    32 14 Отговор
    Не се карайте тая класация е за американският пазар вижте, че тука има модели които даже повечето от нас не са и чували .Така че класацията не е показателна за много марки автомобили.Пример мога да дам с Лада или Москвич за които 300 к км.не са нищо.А за Мерцедес не говоря за който традиционно надминава тия километри.300 к км. за един автомобил не са кой знае колко много пробег.
  • 30 синема гу гу

    54 8 Отговор
    Те на Горубляне всички са на около 300000 пък са "перфектни" ама това е друга тема ...
  • 31 spas

    18 19 Отговор
    КАК СЕ ИЗВАДИХТЕ ТАКИВА РАЗБИРАЧИ ВСИЧКИ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
  • 32 БМВ

    31 66 Отговор

    До коментар #21 от "onlyhonda":

    България се пише с главна буква карай си и си харесвай японските тоалетни ,но поне пиши името на държавата както трябва иначе по темата Мерцедс и БМВ ивсички останали са под тях!

    Коментиран от #95

  • 33 РОГИ

    36 5 Отговор
    Стига с американските класации.Дайте европейските.
  • 34 volkswagen

    29 43 Отговор
    Тези американци май не са чували за vw.

    Коментиран от #35

  • 35 коня е с мене

    126 13 Отговор

    До коментар #34 от "volkswagen":

    Аз си купих гоуф двоика на 500000 ама човека каза че е на по-малко и му бил сменил таблото щото онова било с изгорели диодчета!Странното е че педалите му нямаха гумички и седалката беше като леген ... ама викам си човека може да е бил дебел та затова!Вече съм му минал над 100000 и не съм имал никакви проблеми освен че му смених мотора,скоростите и цялото окачване плюс ауспуха!Леко е позагнил ама аз го изкърпих с епоксидна смола и стана като нов!Вчера обаче докано карах ми се откачи задния мост и остана зад колата ама си го прибрах в багажника и нали съм си с предно си се прибрах без проблеми!Мисля да го закача с нитачката и със свински опашки!А бе с две думи - това е най здравата кола на света!!!
  • 36 Alex

    68 13 Отговор
    Който е ходил из Африка, Близкия и Далечен Изток и Русия, знае кошмарните условия и най-карани са японските, именно в тези условия. Тойота, Митсу и Нисан.
    Едно време Мерцедес 123 беше в тази класация, но уви не намери достоен заместник и отпадна.
  • 37 Зелен Чесън

    19 20 Отговор
    Голф 2 и голф 3 1.8 моно игла ,това е желязото само масло и охлаждане му трябва и вложки на половин милион да не хапе масло
  • 38 СССР

    17 32 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    разбирач не забравяй че ФОРД е измислил колата

    Коментиран от #41, #86

  • 39 Гост

    19 22 Отговор
    Мойта е на 332 000 и е по здрава от японец!
  • 40 Балкан 50

    39 16 Отговор
    Защо тогава в немското мобиле колите с пробег над 600хил км са само Мерцедеси с малки изключения? Интересни са тези американски класации.
  • 41 Балкан 50

    59 13 Отговор

    До коментар #38 от "СССР":

    Карл Бенц е измислил колата, Форд я вкарва в серийно производство!
  • 42 тойота

    16 22 Отговор
    най-здравата кола продавана в БГ според мен е Корола Версо:
    за 350000км от 2006г. ремонтите по ходовата част са за макс 3000лв. и това е( 1 лагер, 2 пъти предни дискове, 1 маншон на амортисьор, 3 пъти накладки, 2 биалетки, 1 полуоска и 2 съединителни комплекта)

    Коментиран от #127

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 баи хуи

    17 27 Отговор
    Има ли фолксвагенисти тука бе ей

    Коментиран от #109

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Бенз

    59 12 Отговор
    Колеги, имам познат с Мерцедес 190-тка от 1982 година със сервизна книжка до ден днешен. Колата е на 3 147 000 километра. Да 3 милиона и е в движение, в да не кажа перфектно, но добро състояние!
  • 47 гост

    15 7 Отговор
    И как будят интерес като това са огормни сувове с В8 двигатели по 5-6литра и тук само бабаити може да ги карат? Какъв интерес будят коли, които дори не си виждал или докосвал, какво като са уж здрави. А дали са 300к мили или км кой да ти каже.
  • 48 citroen

    25 42 Отговор
    Хора от 2006 година карам само френски миниванове, като преди карах немски. От френския ван по здраво няма, ама няма. нищо не се чупи, супер непретенциозна за гориво (а не като тойота) и какво ли още бе
  • 49 BG citizen

    26 6 Отговор
    Георги, за какво си правиш труд да пишеш (или копи-пейст) за американски и японски коли, които са предназначени за американския пазар. Колко такива си срещал в БГ?
    Мислете малко, когато ги драскате такива или дай тай там да сложим нещо. Дайте някаква полезна статия, та да ви се зарадват хората.
  • 50 Kura mi qnko

    43 8 Отговор
    Къде са немските коли като мерцедес w124 ,дето карат по над 1 милион километра? Тази класация не се отнася за Европа,а за Америка, т.е няма никаква лигика да я гледате и да си сравнявате колите!
  • 51 СЕЛЯКА

    43 4 Отговор
    Всички коли в България над 5 г са с такъв пробег Ние сме за пример как се карат кошници и плюем всички марки без да сме ги карали от нови
  • 52 Nikoi

    41 11 Отговор
    Най-здравите коли, с които можеш да тръгнеш на околосветско пътешествие, без сервиз, само с подръчни материали. Това са: Мерцедес Бенц 124,123,190. БМВ от 80та до към 95г. Фолксваген Пасат от 80та до 95г. Тойота. Бензин или дизел няма значение, важното е че нямат електроника по двигателя. Надеждни коли с лесен ремонт. И не се чупят лесно. Абе носят на тормоз

    Коментиран от #58

  • 53 аааааааа

    12 16 Отговор
    къде ги беенве?
  • 54 Деянов

    3 7 Отговор
    Следим те
  • 55 РГВХ ББ

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    във селата на българия при разбирачите
  • 56 Деянов

    1 4 Отговор
    В разработка си
  • 57 Фози

    7 13 Отговор

    До коментар #14 от "Golf":

    Този мотор е известен сред автомонтьорите , с името " Безсмъртният"
  • 58 Гост

    8 11 Отговор

    До коментар #52 от "Nikoi":

    Можем да прибавим към вярната ви класация и Хонда, както и американските бавно оборотни автомобили с по 5-6000 кубика.
  • 59 Иван

    17 15 Отговор
    VOLVO FOR LIFE!!!
  • 60 Subaru forever

    28 27 Отговор
    Стига сте спорили за тия немските боклуци.Те се създават на килограм и без никакво качество,за да се печели и от части,който се правят в китай,защото им е евтино.Истината е в японеца,не кореец,китаец и тн,а ЯПОНЕЦ,качество и традиция и на вече SUBARU.

    Коментиран от #71

  • 61 Гост

    39 10 Отговор
    Преди много години чичо ми , лека му прът, си купи мерцедес 123 2,0 дизел на 60 000км. на около 3 г. Навъртя му 1,5млн. километра , след това му се развали километража и продължи да го кара без да оправи километража още доста години. Чичо ми почина и братовчед ми накрая успя да я умори. Никога няма да разберем на колко километра беше накрая. За някои хора това е легенда, за мен е истински спомен.
  • 62 filo

    29 13 Отговор
    Япончетата не са лоши о доста от тях доволно гният, което е огромен минус за кола направена през 21 век.
  • 63 ШНАПСИ

    5 5 Отговор

    До коментар #43 от "Vld":

    СМЕШКИ ПИШЕШ
  • 64 Гост

    4 10 Отговор
    300 хиляди километра....Представете си колко пъти е обиколено земното кълбо с тази кола.....
  • 65 Майстор

    11 18 Отговор
    Тея не са карали волво. :)
  • 66 TDI

    13 27 Отговор
    1.9 TDI 90/110 ВЕЧЕН!!!! ;)
  • 67 БГТО

    6 13 Отговор
    te ot ford nesa znaeli kakvo pravqt.........netrqbva da zlobeem .....ve4e horata tarsim dizain ne ka4estvo tolkozzzz....
  • 68 БГТО

    4 12 Отговор
    te ot ford nesa znaeli kakvo pravqt.........netrqbva da zlobeem .....ve4e horata tarsim dizain ne ka4estvo tolkozzzz....
  • 69 ДедоПоП

    22 6 Отговор
    Имам си Daewoo Tiko 1.600.000 реални км от които 100.000 са на бензин а всичкто друго на газ.За тези км една гарнитура на двигателя и 2комплекта окачване.
  • 70 dexter

    21 13 Отговор

    До коментар #17 от "той":

    Айде ся неразрушим. Имал съм Субару - пълен кенеф. Ръждясва почти колкото Опел Вежда ...
  • 71 dexter

    24 18 Отговор

    До коментар #60 от "Subaru forever":

    Ти Субару имал ли си? Митсубишитата са 10 пъти по-здрави.
    Субару - прехвален ръждив кенеф ...
  • 72 No coment

    22 6 Отговор
    Вижте сега на всички които много разбират..Само да ви кажа нещо интересно..Стига всички са хвалили коли "икони" както им казвам.вечно само Бенц,БМВ и други... Стига всеки все казва за чичо му,леля му,на брат му един негов приятел,на баба му и т.н.Само да питам как навивал за 5-6 години 1500000 км??? ВИЕ ЧУВАТЕ ЛИ СЕ???Аз лично имам Волво което имам 4 година и съм му навъртял 115000км.Всеки може да разбере колко карам горе долу.Ама мохабети за 1500000 км.и нищо му нямало ,някой беше писал за 190 Мерцедес че бил на 3-4 милиона километра....???!!!??? Малко сте смешни и по математика никви Ви няма..За нашите пътища няма коли и американските не биха издържали бай ти Митко да ги разхлопва по баири и чукари ама такива сме...Караме на хората 15 употреба коли и се радваме на предаване с флагман марки и цъкаме като мине мутрафела с бегачката.....Айде и малко мисъл да се влага като коментирате че аман от разбирачи

    Коментиран от #80

  • 73 Си знаят

    11 4 Отговор

    До коментар #14 от "Golf":

    Имам блокиран такъв мотор с код ABS след 18 000км изминати с ниско налягане на маслото, мигаща лампа и гаден пищящ зумер..
  • 74 босе

    25 4 Отговор
    Техния "аршин" е различен....колите са им различни като модели,макар от една и съща марка.Аз притежавам Мерцедес W 124-Е280 -редови шестак,на 320 000 км е,държа го в гараж....не ме оставял никога на пътя,поддържам го добре....според мен ще изкара поне още толкова!!!
  • 75 Bulii

    13 6 Отговор
    VW T4 Carawelle 800000km 2.5 TDI /75kw nay zdraviya Bus koyto sim imal. Prevozvam gurbet4ii za evropa vsyaka sedmiza, super nadejden Bus.
  • 76 BmW uuuu

    7 34 Отговор
    530д е най-здравата карайте си японските ,дрънкулници пък аз ще карам бмвууууууу
  • 77 Бай ви Курти

    14 10 Отговор
    Карал съм немско, докато бях в Европа, карал съм и японско отвъд океана....мога да ви кажа, че според мен подобни класации са глупост за европейците, безсмислена история....
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 aaaaaaa

    13 4 Отговор

    До коментар #72 от "No coment":

    пич ти за таксимитрови шофьори не си ли чувал, едни хора които возят други хора в жълти автомобили срешу заплащане, купуват си колите нови за да миогат да покрият критериите за 10 гидишна кола и с нея си вадят хляба. еми ето тези хора ги навъртат тия многото километри за отрицатрелно време и предимно градско И ПРЕДИМНО НА ГАЗ И МЕТАН по нашите счупени пътища. какво се чудиш?
  • 81 MUGEN

    5 13 Отговор
    Дали могат така Немските Трошляци 1.6 https://youtu.be/LaMiTBKTzaw
  • 82 Кирчо

    6 25 Отговор
    А, за АЛФА РОМЕО 156 1.9 JTD, какво ще кажете !
  • 83 КИКО

    6 20 Отговор
    Някъкво на мнение за АЛФА 156 1.9 ЖТД !

    Коментиран от #87

  • 84 гощо

    22 8 Отговор
    Живях в Щатите,там Тойота и Хонда минават за най здравите и най разумни за покупка коли! Колегата от коментар 1 вероятно има предвит Тойота за европейският пазар,тя се произвежда в Турция и е друга случка! Виждал съм Хонда Леджънт 3.0 на 380.000мили. Нямаше никакви съмнения,работеше си гладки вървеше супер!
  • 85 гощо

    17 11 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    В Америка немски коли не може да кара всеки,класацията е за масовките,ползвани от почти всички! Така,че колкото и да ти се иска да захапеш немското.....няма друго като него!!! Аз лично бях от хората които се разграничаваха от немската кола,карах всякакви боклуци,но прогледнах!!! Късно,но по добре от никога!
  • 86 ТАД

    4 2 Отговор

    До коментар #38 от "СССР":

    Я си помисли пак?
  • 87 JTD

    8 5 Отговор

    До коментар #83 от "КИКО":

    До 82 и 83
    Мотора е здрав, без проблеми 500 000км. Зависи от много фактори, но все пак. На около 320 000 - 400 000 се прави турбото и съединителя, който е с двумасов маховик.
    А и съм чел по принцип, че е здрав мотор. Монтира се в СААБ, Опел, мулти джета 120к.с. 150к.с. най-често срещан сред тях.
  • 88 шовинист

    21 12 Отговор
    Класацията е абсолютно обективна. Каквито и да са краварите, при тях няма компромиси относно колите и общественото мнение не се формира от списанието Ауди билд. Освен това в сащ АГУ и дизел няма, да не говорим за метан. Всичко е на бензин и се кара много. 200 000 мили /около 323000 км./ се навъртат за 4-5 години, защото и разстоянията са големи. А европейските коли наистина са пълен боклук. В последните години само Волво има нещо общо със здравина. Колкото до Форд - правените в Турция, Испания, Белгия, Румъния и къде ли не още модели са ЕС са пълно дърво, макар че са по-добри от фауве или шкода. Форд САЩ винаги са били с добър имидж.

    Коментиран от #133

  • 89 asoos

    10 4 Отговор
    тук е пълно с разбира чи
  • 90 Toti

    7 11 Отговор
    Toyota Avensis Verso diezel zdrava kato slifovan diamant
  • 91 A4 na 350K km

    16 6 Отговор

    До коментар #27 от "iiii":

    Колега не си случил на машина аз карам 2.5 (набеден за най-чупливия мотор на ВАГ групата) взех го от Германия преди година и половина почти и е на 349 000км. Със сервизна история и всичко от до ами мотора не го пипам освен за смяна на масло.Мисълта ми е че не е от марката а от стопанина (в случая тоя преди теб явно)
  • 92 Веселяк

    9 3 Отговор
    Абе всички коментираме коли и разни километри сама че никой не си попитва защо купуваме колите на втора рака от Европа . Мисълта ми е че най хубавата кола е този който се купува от магазина ( чисто нов)!
  • 93 Тодоров

    12 7 Отговор
    Веднага се вижда, че това е просто една поръчкова анкета, нямаща нищо общо с реалността.
  • 94 Ейму

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    Не виждаж ли че това са коли карани по статистика в САЩ и по пътища без дупки
  • 95 BMW

    2 6 Отговор

    До коментар #32 от "БМВ":

    А така един истински коментар до тук...😎..на същото мнение съм брат
  • 96 Голф 3

    5 8 Отговор
    Наи здавия автомобил е голф3
  • 97 Doc

    4 2 Отговор
    Ами защо сте сложили най горе снимка на таблото на волво

    Коментиран от #121

  • 98 Надин

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    В моргите, за скрап, където е и останалото "немско качество".
  • 99 Мерц

    8 3 Отговор
    Моят Мерцедес 190Е 1.8 е на 366 000 и сменям само консумативи.Смених гърнета миналата година и тази вежда на калник,че е уличница. Пожелавам Ви и на вас такава 25годишна кола.Наздраве!
  • 100 Мерц

    7 2 Отговор
    А и хамериканците не поставят висока летва...
  • 101 Радомир

    1 1 Отговор
    Преведи някоя статия от европейски сайт, кой го е грижа за американски модели
  • 102 124

    6 1 Отговор
    На моят Mercedes s320 на 320000км.няма нещо което не съм сменил последно и ключарките се наложи да правя ,всички правим ама не си признаеаме най добрата кола е новата в днешно време всичко се прави за печалба .
  • 103 вижся

    6 1 Отговор
    Те американците освен Тойота и форд друго не купуват...
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Гери

    7 3 Отговор
    До Golf500000 как ги мина за седем години,нещо не се връзва.Можеш,ама като превъртиш километража на место.Двойката няма живи набори.За тези км ще ти трябват поне десет години без да спираш.
  • 106 Валентин

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    Toyota "трошляк" 😂😂 Това мога да ти каже, че са едни сред най надеждните коли!!!
  • 107 Нов

    4 2 Отговор
    Изобщо не могат да се сравняват тези класации, с българския пазар.
    Аз съм доволна от японските автомобили.
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Тъпанар

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Golf":

    Къде ги врътна тези ПОЛОВИН МИЛИОН километра за 7 години бе,паляк 😂 До луната ли ходи ?!?!
  • 111 кади

    0 1 Отговор
    Моя кадилак е на 500 000 2005 чисто нов от магазин,дотук масла,филтри и спирачки,датчици 3200 к 220 кс. по тих е от тролей
  • 112 Роби

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    Да бе Форд е мръсна дума .един форд запалил зимата и го кръстили фокус.фолксваген голф е н1.карам голф 2 дизел и му правя коктейл нафта горяло масло и олио.нема яд.

    Коментиран от #120

  • 113 Онзий

    2 0 Отговор
    В Бъгария са много автомобили над 300 хи за10 г спокойно се навътат200 хи и по вече Така че вБългария има много над 15-25 г.
  • 114 автотенекеджия

    6 0 Отговор

    До коментар #17 от "той":

    Чукам, изчуквам всякакви..... коли. Не казвай, на българина, че има неразрушим автомобил! Ако има такъв той ще го разруши. След един комоциум, ударих се с колело в стена като малък, чуждо и му отказаха контфите, видях тунел, светлина и ада. Огромни котли и вътре се пържат грешници и навред пазят дяволи да не излязат наказаните, само пред българския казан няма дяволи. И се зачудих защо? Две дяволщета си говореха - едното пита другото: Тези няма ли да избягат?, а второто отвърна:, Не няма как. Тате ги извика един по един и им каза едно и също: Твои хора се канят да избягат. Ако избягат оставаш сам да се пържиш. И сега, а някой рече да орескочи навън и другите го смъкнат обратно.... И като излязох от комата видях, че и тук е така. А, рече някой с ум и тфуд да просперира и веднага го лепнат я рекет, я лицензи я забрани. Не казвай на българите, че нещо не могат! Докато мигнеш и са го сторили. Тати е казал на маман, че не може такава готина селянка да живее в града и докато се обърне, тя го е направила заврян зет у града в кутийка.
  • 115 Гост

    3 1 Отговор
    За японските коли в частност, хонда и дайхацу, мога да кажа, че дори и за 30 годишна кола не е нормално да ти се счупи нещо, особено по ходовата част, там ако се счупи нещо обърнете се към телевизията нека съобщят, че е станало чудо.
  • 116 Разбирача

    2 2 Отговор
    Ся да ви кажа че много взехте да ставате разбирачите.Запомнете го от мен понеже споменавате много Форда европейския Форд е най-голевия боклук който може да се предложи на пазара от немските марки Опела също.Тойтата е супер не е трошлива дори е много здрава даже.Всички японски машини за здрави с изключение на Маздата нещо тази марка въобще не ме кефи от никъде.Волвото също е яко ако е всичко оригинал волво визирам мотор скорости и т.н.Ами това е засега от мен разбирача слушайте ме и хора ще станете.
  • 117 Даниел

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Класацията е за Америка.. Северна
  • 118 Г. Е. М.

    3 4 Отговор
    Само японка, там е истината. Американците не са тъпи, за да ги купуват масово, друг е въпроса какво се произвежда за/в Европа...
  • 119 Гъзз

    0 1 Отговор
    Хвали старо ,а карай ново....!!!
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 S80

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Doc":

    Това са намерили това са снимали ;)
  • 122 S80

    0 0 Отговор
    Зависи всичко от поддръжката на автомобила, за да изкара до толкова километри. Ако не желаете да разчитат на поддръжката, вземате Волво, то търпи на безхаберие.
  • 123 Ккк

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кичо":

    Вуте , пил си, пак бълнуваш
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 САМО ТДС

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    В ТДС-А Е ИСТИНАТА
  • 127 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "тойота":

    Корола седан D4D от 2005г. 350 х.км.за първи път евентоално ще сменям предни лагери.преди 2 години изгоря лампа десен фар и не спирам редовно вече да сменям двигател само комсумативи от оторизиран сервиз при пследния преглед при майстор ми казаха че 2 дюзи са тръгнали .Не знам що е ремонт по колата желязна е

    Коментиран от #128

  • 128 Димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #127 от "Марио":

    Марио, знаеш ли, че си неграмотен тъпанар?
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 ела

    2 0 Отговор
    Немските коли произведни след 2005 EURO 4 са проблемни и рядко достигат 250.000 хиляди ( карал съм и Mercedes както и VW Vvariant 6 ) след 2005 година.Вечно расходи и много скъпо подържане.
  • 131 тодор

    0 0 Отговор
    ....
  • 132 гост1

    1 0 Отговор
    японците са доста години назад с техните консервени кутии кога ще имат кола луксозна като Maybach бърза като Bugatti или Lamborgini,Ferrari,Köenigseg, Mercedes,McLarn, Lotus има още много японкике не може да се сравняват със европейските коли.Може да се съревновават сас Hyndai, Kia, Great wall,Tata, и други такива консерсени кутии около горе изброените нямат място за сравнение
  • 133 pomisleteParvo

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "шовинист":

    за 4 години 323 000км са много за нормален човек да измине със своя личен автомобил помисли малко преди да пишеш глупости не говорим за таксиджии или тираджии няма значение Колко са големи разстоянията в Америка 4години са 1460дена като разделиш 320 000км на 1460дена прави по 219км на ден ако махнем Събота и неделя прави около 300км тези километри всеки ден ги изминават само таксиджиите и тираджиите и има още някои друг доставчик на някви стоки
  • 134 Порвари

    0 0 Отговор
    Волвото къде е . Девиза му е не се притеснявай ще те надживея

    Коментиран от #135

  • 135 Ицо

    0 1 Отговор

    До коментар #134 от "Порвари":

    Колега, Волвото е на снимката. Ако го бяха вкарали в класацията, то считай че ще изреват много хора, че е платена реклама.
  • 136 Не ме интересува

    0 0 Отговор
    Карам MB W 123 300D с петстепенна скоростна кутия и климатик, произведена през май 1985 г. - последната лодка. Хич и нямам намерение да я сменям. С този автомобил отиваш до Луната и се връщаш.