Американското издание Consumer Reports публикува класация на най-безпроблемните автомобили с пробег над 200 000 мили (321 869 км). Рейтингът е съставен след потребителско проучване и засяга предимно модели, продавани само Щатите, но въпреки това представлява интерес заради отчетливия превес на марки от определена държава и липсата на такива от цял континент. Отличниците са подредени във възходящ ред в съответствие със степента на надеждност според американците.
10. Ford F-150
На последното 10-а място, но все пак в елита се класира най-популярният американски автомобил. Неотдавна Ford обнови F-150, добавяйки дизел в гамата от двигатели. Цените на пикапа започват от $27 300.
9. Toyota Highlander
От Consumer Reports определят този модел като един от най-добрите кросоувъри с три реда седалки. Базова цена: $30 630.
8. Toyota 4Runner
Поредната, но далеч не и последна Toyota в рейтинга се оборудва с четирилитров V6 и петстепенен автоматик. Моделът търпи критики за неудачните настройки на окачването, големите кренове в завой и посредствената управляемост, но това явно не пречи на надеждността. Цена: $34 200.
7. Toyota Corolla
Consumer Reports оценява високо комфорта, тишината в салона и просторния за компактен седан интериор. В Щатите базова Corolla струва $18 500.
6. Honda Civic
Предлаган с каросерия седан, хечбек и купе, японският бестселър има дори наточена версия с 320 к.с. и цена $33 900. Иначе цените на модела стартират от $18 740.
5. Toyota Sienna
Произвежданият в щата Индиана наследник на Previa трупа точки с тихия интериор и комфортната возия, но търпи критики за "американското" си окачване, в което има доста ирония. Най-евтината версия на минивана струва $29 700.
4. Honda CR-V
Хвалено за отличната управляемост, простора и икономичността, японското SUV се разминава с челната тройка на косъм. Цените на петото поколение на модела започват от $24 045.
3. Toyota Prius
Миналата година Consumer Reports обяви Prius за най-икономичния сред автомобилите, които редакторите на изданието някога са тествали. Средният разход на японския хибрид в изпитанията е бил 4.52 л/100 км.
2. Honda Accord
Продажбите на новото 10-о поколение започват през есента. Новият Accord ще трябва да защитава репутацията на предшественика си, който се подрежда на второ място сред най-надеждните модели с пробег над 320 000 км.
1. Toyota Camry
Toyota престана да предлага този автомобил на Стария континент преди повече от 10 години заради слабо търсене. Ако се съди по репутацията на Camry обаче, европейските автомобилисти само губят от това решение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Опелджия
Коментиран от #16, #132, #140
10:46 07.08.2017
2 така е
10:46 07.08.2017
3 ffоо
Коментиран от #8
10:46 07.08.2017
4 MasterBoy
Коментиран от #92
10:47 07.08.2017
5 Иван
Коментиран от #11, #14, #19, #141, #148
10:49 07.08.2017
6 Красо Зелето
Легендите, че Италянците не сменяли масло и минавали 500 000 км. отдавна са мит. Просто при нас попадат милионници дето не са поддържани в края на живота си!
Коментиран от #120
10:50 07.08.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 тупалка
До коментар #3 от "ffоо":
Е да ама по-лесно е нещо готово, отколкото да се потруди..10:51 07.08.2017
9 onq s konq
Коментиран от #80, #123
10:58 07.08.2017
10 HONDA POWER
Коментиран от #26, #62
10:59 07.08.2017
11 Шпек Салам Народен
До коментар #5 от "Иван":
Решил съм да си взема "Субару Легаси" комби, 2006 г.2.0,165 к.с.Само на мен ли не ми изглежда скучна?
Коментиран от #18
11:02 07.08.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 John
11:02 07.08.2017
14 тони
До коментар #5 от "Иван":
Пожелавам ти още дълги години да си караш 20 годишното премиум БМВ/Ауди.11:02 07.08.2017
15 Alyosha
11:04 07.08.2017
16 SubaruFan
До коментар #1 от "Опелджия":
А къде е ръждивия хлопел ??? Присмял се хърбел на щърбел хаха !11:04 07.08.2017
17
11:05 07.08.2017
18 onq s konq
До коментар #11 от "Шпек Салам Народен":
Ако държиш на комби силно ти препоръчвам беенве 325 тедеес със 140 коня!Коментиран от #101, #121, #147
11:06 07.08.2017
19 Morgoth
До коментар #5 от "Иван":
Ако знаеш само колко ми е скучно с моят японски автомобил :)Много ми е тъпо когато 350-те коня ме изстрелят директно пред тира който изпреварвам или пък когато в паркинга на мола маневрирам без да се чува никакъв звук и хората се чудят как може така. Ама какво да правиш, те японците хич нямат премиум марки :)
Коментиран от #28, #50
11:07 07.08.2017
20 ДЯДО
Коментиран от #27
11:07 07.08.2017
21 onq s konq
Коментиран от #33, #96
11:11 07.08.2017
22 кроко
11:13 07.08.2017
23 Пазарен Либерализатор
11:18 07.08.2017
24 Бай Джап
Иначе комплексарчета с малки, меки пишочета дет да искат да се големеят с "премиум" марки, колко искаш в БГ. Обаче поне да бяха мъже, а не да слагат на немски кочини за по над 200 бона газови уредби и да ходят по нощите да зареждат да не ги види някой да им се смее ха ха !
11:25 07.08.2017
25 Човек
11:27 07.08.2017
26 Morgoth
До коментар #10 от "HONDA POWER":
Немските коли в САЩ са доста по-малко и затова често липсват в класациите.11:39 07.08.2017
27 Morgoth
До коментар #20 от "ДЯДО":
Причините са комплексни, от една страна са високите европейски стандарти, които със сигурност са по-високи от американските. Следват данъците и митата. И накрая - американсия пазар на всякаква техника е изключително конкурентен, което сваля доста цените.Коментиран от #143
11:41 07.08.2017
28 Иван
До коментар #19 от "Morgoth":
Чудесно. Близо си до моите.... Значи знаеш за какво говоря. В класацията липсват премиум японските марки. Към такива - респект....11:54 07.08.2017
29 Чавдар войвода
12:08 07.08.2017
30 бат пешо
12:23 07.08.2017
31 ЛУД ИДИОТ
Познавам 2-ма души със стари Лексус-и,единият е на 2000 сс (1999 г) и е на 800 000 км - двигател и кутия (автомат) никога не са отваряни и продължава да върви.
Другият е на милион мили(1 600 000 км) хохо ;) 4000 сс (1995 г) - двигател и кутия никога не са отваряни и върви като нов...
12:30 07.08.2017
32 Красо Зелето
12:31 07.08.2017
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34
кво да пишат
ТО Е ЯСНО
12:47 07.08.2017
35 cody
Не е като при немските,сервиз след сервиз като почнеш от двигател,и стигнеш до електрониката,оставаш без пари.
Немската кола е да стои пред дискотеката,за друго не става.Японската кола е да я караш,където ти падне и на всякакъв терен
Коментиран от #38, #42
12:50 07.08.2017
36 бай
12:53 07.08.2017
37 Радо
Коментиран от #146
12:53 07.08.2017
38 ЛУД ИДИОТ
До коментар #35 от "cody":
Да ти кажа има японски коли,с които предпочитам спра пред дискотеката,отколкото с мерцедес или бмв. ;)12:54 07.08.2017
39 Генчо Пушката
13:00 07.08.2017
40 Алекс
13:12 07.08.2017
41 qerrty
13:16 07.08.2017
42 така е
До коментар #35 от "cody":
Аз,също бих предпочел за спра пред дискотеката едно Инфинити,вместо някой немски кош13:17 07.08.2017
43 оги
Коментиран от #46, #103
13:22 07.08.2017
44 Шаран БГ
13:33 07.08.2017
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Пича
До коментар #43 от "оги":
Хайде бе, от 10г.и повече дори все ви маниполират класацийте.Застанете като пичове един път поне,а не като меки китки и си признаите ,че са ви чупливи и скъпи немските автомобили за парите които броите.13:40 07.08.2017
47 БМВ
Коментиран от #48
13:51 07.08.2017
48 просто
До коментар #47 от "БМВ":
Защото евтиния азитаски кенеф,издържа 300 хил без ремонт.Докато ислямския кенеф БМВ на всеки 100 хил се правят основни ремонти по двигателя.14:03 07.08.2017
49 Ллев Лландау
14:11 07.08.2017
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Деда ви
14:27 07.08.2017
52 Pepi N
14:31 07.08.2017
53 Мерджо
Коментиран от #98
14:36 07.08.2017
54 Учуден
Явно, не ги карат много.....
14:40 07.08.2017
55 незнайко
14:40 07.08.2017
56 Някой
14:52 07.08.2017
57 propov
14:55 07.08.2017
58 Пича
До коментар #50 от "Мерцедес":
Аз,ще ти кажа какво кара човека.LEXUS HIBRID,а не мерджан 7-ма употреба с пластмасова имитация на махагон,газово по-скъпо от колата и миризма на предишни собственици тип циганско майне.Дано си разбрал кой е комплексара ако имаш леко мозък.Коментиран от #60
14:55 07.08.2017
59 alf
15:08 07.08.2017
60 123
До коментар #58 от "Пича":
На мене ми прилича на Инфинити Хибрид.Пък както казва Стойков - мириши на лук(с)
15:22 07.08.2017
61 Host
15:25 07.08.2017
62 Мартин
До коментар #10 от "HONDA POWER":
Тук скъпи коли не виждам. Това по ми прилича на класация за "най-надеждните японски коли и форд за американското простолюдие" или "какво да караш при ограничен бюджет". Кой нормален човек ще има желание да кара подобни щайги повече от 300К км?Коментиран от #63, #65
15:28 07.08.2017
63 Алекс
До коментар #62 от "Мартин":
А,кой нормален ще кара,коли на картела с измамни двигатели,които се чупят?Кой,нормален ще кара автомобили с фалшиво 4х4?Кой нормален ще кара проблемно ТДИ?Кой нормален иска да виси по сервизите и да плаща една камара пари скъпи части?Кой,нормален иска с немско 4х4 да не може да изкачи един баир?Айде,моля ти се.Немските морги......
Коментиран от #73, #85
15:38 07.08.2017
64 Винету
15:39 07.08.2017
65 123
До коментар #62 от "Мартин":
Кой нормален би карал Фолксваген или Ваг групата?С проблемни двигатели,хванати в измама и картел?Пассат и голф с возия като на дърво?Минеш през дупка пада ти окачването и бъбрека?Коментиран от #136
15:40 07.08.2017
66 аматьор
15:43 07.08.2017
67 жеката
Ами,ако се включат японските премиуми?
15:44 07.08.2017
68 Paco_RZ
15:55 07.08.2017
69 MasterBoy
16:02 07.08.2017
70 Тойота
16:24 07.08.2017
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 ххххххх
17:02 07.08.2017
73 Мартин
До коментар #63 от "Алекс":
Я недей говори глупости. Не ми се хващайте вие за картели. Към днешен ден има ли доказано наличие на картел? Разговори между концерните е имало (това не е забранено), но дали е имало някакви финансови договорки и дали някой по веригата е ощетен тепърва има да се доказва. Всеки е невинен до доказване на противното. А и вие с 15 годишните коли точно от немски картел никога не сте били ощетявани. Така че недейте много да ми се палите. Не ми вади аргументи, които не ти носят никакви дивиденти. CDI-та, TDI-та, като се поддържат добре и не са на милион км не правят проблеми. Да не би пък дизеловите Тойоти да са самото инженерно съвършенство? Нищо подобно. Всички коли си имат своите проблеми. А това дали една кола е надеждна или не, зависи на 95% от човека който я кара. Всички добре знаете, но не желаете да си признаете, че хубавото е скъпо. И скъпото е хубаво. Пример - колко от вас професори биха избрали Toyota Camry пред Mercedes S за всекидневното си 100 километрово пътуване до работа и обратно? Отговора на въпроса при вас опира само до финансиране и по-конкретно липсата му. Немското това, немското онова. Като няма кинти, така ще викате, как да е другояче .Коментиран от #119
17:36 07.08.2017
74 Тодор
17:52 07.08.2017
75 mediator37
18:16 07.08.2017
76 А другите
18:41 07.08.2017
77 бмв е34
18:47 07.08.2017
78 Atanasov
Коментиран от #83
19:10 07.08.2017
79 Тони
Имам и Хонда Сивик 1.5 96г, с не Добър външен вид, но с перфектен двигател и ходова част, така че не виждам защо са тези споровес и заяждания. Поддържаш ли колата, тя се отблагодарява.
19:18 07.08.2017
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Мунчо
19:32 07.08.2017
82 jambazina
19:57 07.08.2017
83 Пашов
До коментар #78 от "Atanasov":
Много смешно, не - жалко - изглеждат тези от вас, дето са се хванали като удавници за тази или онази марка. Все едно бащите ви са ги построили тези фабрики! Има един безпогрешен индикатор за стойността на една стока и това е цената, която пазара ѝ позволява да поддържа устойчиво. Иначе всеки може да има предпочитания относно конкретните качества на тази или онази стока. По отношение на автомобилите, надеждността след 300,000 км, далеч не е сред приоритетите на "нормалния" купувач. Просто защото няма да кара толкова дълго една кола, а ще си купи нова. И докато не започнем да мислим и работим по въпроса "какво да направя, за да мога да си позволя нова (или сравнително по-нова) кола", ще си говорим коя прави по-малко проблеми и ще продължаваме да изкупуваме кокошарниците от чужбина.20:04 07.08.2017
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 ksiksis
До коментар #63 от "Алекс":
Карал си ти автомобил от ВАГ. Кой знае какъв ефтин кокошарник си взел и после колите били лоши хахах. Първата немска кола която взех я карах седем години без да ремонтирам нищо консумативи. Сегашната която карам също няма проблеми . Но българина иска да вземе най големия таласъм който се продава на пазара и да бъде читав. Хаха такъв филм няма. Затова си карайте колите които са ви по възможностите или харесвате и не коментирайте колко лоши виждаш ли били другите. В момента карам ауди а6 2007 г. Прекрасен автомобил и не смятам да го продавам скоро. Иначе ти си карай каквото искаш21:12 07.08.2017
86 бай Пешо
21:21 07.08.2017
87 бай Пешо
21:21 07.08.2017
88 волен сидеров
Коментиран от #122
21:55 07.08.2017
89 хм колко интересно
22:15 07.08.2017
90 Plovdiv
22:48 07.08.2017
91 Някой
23:40 07.08.2017
92 Алфа Ромео
До коментар #4 от "MasterBoy":
Не е много сигурно, има коли които и да ги поддържаш добре пак не стават.00:27 08.08.2017
93 Опел астра 99
04:49 08.08.2017
94 Gost
07:46 08.08.2017
95 гощо
08:16 08.08.2017
96 Гост
До коментар #21 от "onq s konq":
Форда е на последно място !10:55 08.08.2017
97 немски паляк
11:26 08.08.2017
98 ЛУД ИДИОТ
До коментар #53 от "Мерджо":
Прав си.Малко хора могат да си позволят да харчат луди пари за немски кенефи,поддръжката им и най-вече честият им престой по сервизите,нали ги виждам всеки ден...
12:09 08.08.2017
99 евро
Всяка поддържана кола ще мине минимум 300- 400хил.км.
Хайде да видим тия Тойоти и Хонди без поддръжка колко ще изкарат!?
Японските коли не съм сигурен колко са здрави ,но са скучновати на вид и постни откъм оборудване и екстри евтини пластмаси и повечето нямат добра антикорозионна защита.
В България всички коли "нов" внос са на по 400 000 + км.
Значи ли това, че всички са надеждни??
14:55 08.08.2017
100 аижа
16:21 08.08.2017
101 BMW
До коментар #18 от "onq s konq":
големи неграмотници тука.....взимайте всички тълковния речник иначе бегом марш на село, където няма нет...16:34 08.08.2017
102 John Doe
17:07 08.08.2017
103 всички
До коментар #43 от "оги":
ли манипулират?Немските ''премиуми'' ,като са сигурни в качеството ,защо не дават по 7 год. гаранция ала КИА?Вече и някой френски скочиха на 5 год. фабрична гаранция!Хай прехвалените инженерни чуда да манипулират зомбираните си клиенти с повече от 2 год. ;)Коментиран от #104
17:09 08.08.2017
104 John Doe
До коментар #103 от "всички":
Не дават, понеже не им е нужно да го правят, не че напоследък са много качествени. Ама за пример ще дам BMW, те са най скъпия автомобилен бранд и това го постигат дори с малката си гаранция, високата цена и не чак толкова надеждните си напоследък автомоболи. Независимо че киите са здрави и с голяма гаранция никога няма да ги стигнат. Просто няма как да сравниш Киата с Баварката, Аудито или Мерцедеса. Да здрави и надеждни са, но всичко свършва до там. Ако не си виждал последния модел Киа и ти го снимат, но без емблема, ще разбереш ли че това е Киа? Ако ти снимат обаче Някоя от трите премиум марки без емблема, дали няма да ги разпознаеш? Един бизнесмен, който обича лукса, дизайна, комфорта, дали ще си купи Киа, дали ще му пука, че S класата е с малка гаранция. Ето за това трите бранда са си N1, и не виждам кога в скоро време, ще имат конкуренция в лицето на японците. Не си спомням и досега да съм видял автомобилно ревю което да гласи "Мерцедес вади конкурент на Лексус/Инфинити", ама за обратното има доста примери. Така че до утре да спорите, фактите са си факти, немсите автомобили са еталон! А сега консервените собственици давайте с минусите - доста им се радвам!Коментиран от #105
17:46 08.08.2017
105 ЛУД ИДИОТ
До коментар #104 от "John Doe":
Ти може да не си гледал или чувал,но аз гледах предаване по ТВ-то,сравняваха новата S-класа с високите класове на Лексъс.Само ще ти кажа,даже швабата каза,че Лекса е по-добрият автомобил.
Това,че Лексус се е родил по-късно като вавтомобилна марка не озчава,че е по-надолу от Мерцедес,даже точно обратното.
Историята си я запази за себе си,тук се вадят изводи от факти. ;)
Коментиран от #107
18:08 08.08.2017
106 Годжилан
18:12 08.08.2017
107 John Doe
До коментар #105 от "ЛУД ИДИОТ":
Ти май нещо не схвана. Ревюта колкото щеш, но в никое не сравняват Мерцедес със Лексъс, а обратното - Лексъс с Мерцедес, по простата причина че Мерца е еталонът! ДерзайКоментиран от #109
18:13 08.08.2017
108 БМВФЕН
Коментиран от #124
18:25 08.08.2017
109 ЛУД ИДИОТ
До коментар #107 от "John Doe":
Точно сравняваха Лексус с Мерцедес.Всеки ден виждам Мерцедеси,къде стари,къде по-нови в сервизите до вкъщи и други "премиум" немски марки.Само ще ти кажа,че дори един ден да си купя немски автомобил,то това няма да е Мерцедес-НИКОГА.
Аз Лексус нямам,но познавам хора,които имат,по-добър е от Мерцедес,приеми го - факт.Това даже го казват вашите фенове.
Аз не дерзая,приятелю,дерзай ти,защото има за какво.
Не съм роб на марка и никога няма да бъда,даже не карам японска кола,нито немска-просто слушам и виждам какво се случва около мен.
Лека вечер.
Коментиран от #110
18:28 08.08.2017
110 John Doe
До коментар #109 от "ЛУД ИДИОТ":
Аз също не съм фен на Мерцедес, и също нямам намерение да си купувам. Казвам просто, че те са еталонът и така ще си бъде и за напред. Никъде не съм казал и че Лексъс е по-лош автомобил, но е факт, че Мерца е по-ценен и купуван. Просто исках да кажа, че колкото и да се напъват, колкото и добри коли да правят японците, те си остават японски коли и са гонещите - гонещи не като качество, а като маркетинг, реклама, имидж. Не целя да обидя никой фен на японските коли.Коментиран от #111
18:38 08.08.2017
111 ЛУД ИДИОТ
До коментар #110 от "John Doe":
Тук може би си прав.АМА САМО MOЖЕ БИ! :D :D :D18:53 08.08.2017
112 Карам сичко
19:11 08.08.2017
113 Bai
20:59 08.08.2017
114 браво ванка
21:43 08.08.2017
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 gost
22:18 08.08.2017
117 Subaru
22:22 08.08.2017
118 vvv
22:36 08.08.2017
119 Барабар с двеста
До коментар #73 от "Мартин":
Колега, много злост хвърляш. Само да спомена, че примера ти е неудачен. Карал съм и съм се возил на Камри, не тук разбира се и само да кажа, че на мен много ми допадна и като возия и като здравина, но няма нищо с аналогичният европейски събрат авенсис, турски боклук. С мерджа е същото. За бг е едно, за др. съеани е др. Ако трябва да избирам, коя от двете марки бих карал с удоволствие, това е точно камрито, но ако съм някой сноб и паралия, то за престиж, ще избера мерджа, добре, че не това е водещо при мен.23:50 08.08.2017
120 Каламбур
До коментар #6 от "Красо Зелето":
Да, мит е, но наполовина, относно жабарите. Те все още не сменяват масло, но за това пък не изкарват и 100000 км, поради простият факт, че това е народът, който купува най много и често нови коли на глава от населението, макар и народни коли в ценово отношение. Освен това си уважават и тяхното производство, нищо че са на последна дупка23:59 08.08.2017
121 Хитър Петър
До коментар #18 от "onq s konq":
2.5 тдс хахайайа..е няма такъв боклук!!08:46 09.08.2017
122 Алекс
До коментар #88 от "волен сидеров":
Нека да са им проблемни ламарините, а вие с продуханите беемвта си шлаифайте по рядко главите, подменяите гарнитури и си мерете компресията, туко виж сменяите и сегменти, че нали знаете кат отворите немския мотор та смените и цялата карантия.09:01 09.08.2017
123 Цеци
До коментар #9 от "onq s konq":
Е кви проблеми три двигателя две кутий ти нищо не си сменил то на тия бмв-та само купетата им са здрави.09:12 09.08.2017
124 немеца
До коментар #108 от "БМВФЕН":
А немските какво са, недобре сглобени коли за много пари! Търсят се гъзари и шапшали, за куповачи...15:07 10.08.2017
125 любител
21:21 07.11.2017
126 Бай Иван
21:14 09.11.2017
127 Yes
Коментиран от #128
10:22 11.11.2017
128 притежаващ Субару
До коментар #127 от "Yes":
Живял съм преди 10 години в Кипър...и да всяка 2-а кола беше японка,но и всяка 3-а беше мерцедес.За всеки влак си има пътници.19:12 13.11.2017
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Mitsubishi
10:38 09.12.2017
131 Оня от Враца
20:49 19.12.2017
132 Stovepipe
До коментар #1 от "Опелджия":
опрай си правописа10:19 03.01.2018
133 селянин от обеля
10:47 04.01.2018
134 Жоро Хубавеца
18:21 04.01.2018
135 Лимонад
16:08 06.01.2018
136 Jim
До коментар #65 от "123":
На времето купих запазен /газов/ Chrysler stratus "само" на 288х.км.Карах го за семейна кола 9 години по родните пътища изминавайки 80 х.км.
Смея да твърдя, че при добра грижа и поддръжка много автомобили надживяват дори гаранцията на боята на плоизводителя ! Фен на американските !!!
18:37 06.01.2018
137 Иван
22:16 06.01.2018
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 някой
14:10 18.01.2018
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Боляр
До коментар #5 от "Иван":
Народът е казал: Не търси глупака, Иванчо сам ще се покаже.21:55 02.02.2018
142 Пробата
06:18 28.02.2018
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Plameni
При положение, че Mercedes S клас има десет пъти повече екстри които могат да се повредят, значи е най-надежден.
Не се чупи това което го няма.
11:13 24.03.2018
145 Лексус
16:51 13.01.2019
146 Т-34
До коментар #37 от "Радо":
ЧУВАЛ06:03 13.08.2019
147 Мнение
До коментар #18 от "onq s konq":
Че то бмв кола ли е бре ))) то е за комплексари които излизат на пътя светкат с фарове да им правят път, селска история. А бмв е най калпавата кола, знай го от мен, паил много пъти с бмв. Най хубавото бмв е продаденото бмв когато се кортулисаш от него14:43 29.08.2019
148 Теодор Маринов
До коментар #5 от "Иван":
Завиждам ти на цветния и супер динамичен живот, изпълнен със стрес дали ще стигнеш до крайната точка и да нервничиш по сервизите кпга най после ще я оправят тази премиумка и колко време ще мине до следващото закъсване на пътя. Ама пък върви тая кола бе, не е като японските, само че докога...22:50 09.09.2020