Last news in Fakti

7 Август, 2017 10:37 149 372 148

Най-надеждните коли след 300 хил. км

  • рейтинг-
  • употребявани автомобили-
  • класация
Най-надеждните коли след 300 хил. км - 1

Американското издание Consumer Reports публикува класация на най-безпроблемните автомобили с пробег над 200 000 мили (321 869 км). Рейтингът е съставен след потребителско проучване и засяга предимно модели, продавани само Щатите, но въпреки това представлява интерес заради отчетливия превес на марки от определена държава и липсата на такива от цял континент. Отличниците са подредени във възходящ ред в съответствие със степента на надеждност според американците.

10. Ford F-150

Най-надеждните коли след 300 хил. км


На последното 10-а място, но все пак в елита се класира най-популярният американски автомобил. Неотдавна Ford обнови F-150, добавяйки дизел в гамата от двигатели. Цените на пикапа започват от $27 300.

9. Toyota Highlander

Най-надеждните коли след 300 хил. км


От Consumer Reports определят този модел като един от най-добрите кросоувъри с три реда седалки. Базова цена: $30 630.

8. Toyota 4Runner

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Поредната, но далеч не и последна Toyota в рейтинга се оборудва с четирилитров V6 и петстепенен автоматик. Моделът търпи критики за неудачните настройки на окачването, големите кренове в завой и посредствената управляемост, но това явно не пречи на надеждността. Цена: $34 200.

7. Toyota Corolla

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Consumer Reports оценява високо комфорта, тишината в салона и просторния за компактен седан интериор. В Щатите базова Corolla струва $18 500.

6. Honda Civic

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Предлаган с каросерия седан, хечбек и купе, японският бестселър има дори наточена версия с 320 к.с. и цена $33 900. Иначе цените на модела стартират от $18 740.

5. Toyota Sienna

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Произвежданият в щата Индиана наследник на Previa трупа точки с тихия интериор и комфортната возия, но търпи критики за "американското" си окачване, в което има доста ирония. Най-евтината версия на минивана струва $29 700.

4. Honda CR-V

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Хвалено за отличната управляемост, простора и икономичността, японското SUV се разминава с челната тройка на косъм. Цените на петото поколение на модела започват от $24 045.

3. Toyota Prius

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Миналата година Consumer Reports обяви Prius за най-икономичния сред автомобилите, които редакторите на изданието някога са тествали. Средният разход на японския хибрид в изпитанията е бил 4.52 л/100 км.

2. Honda Accord

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Продажбите на новото 10-о поколение започват през есента. Новият Accord ще трябва да защитава репутацията на предшественика си, който се подрежда на второ място сред най-надеждните модели с пробег над 320 000 км.

1. Toyota Camry

Най-надеждните коли след 300 хил. км


Toyota престана да предлага този автомобил на Стария континент преди повече от 10 години заради слабо търсене. Ако се съди по репутацията на Camry обаче, европейските автомобилисти само губят от това решение.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Опелджия

    140 58 Отговор
    Къде са ,Алди и ПАсата, Пасата 5,1 5,5 :D

    Коментиран от #16, #132, #140

  • 2 така е

    122 33 Отговор
    Еми... почти изцяло само японки :) Имам познат с една стара Корола'98 - еми стара кола, личи си, обаче вози стегнато, не дава проблеми.. много доволен беше човека, той вече не я кара, ама много доволен беше...
  • 3 ffоо

    138 32 Отговор
    Ей къде живееш в Америка ли?? ало къде тука всеки втори ли кара тези коли дай нещо актуално за българския народец бе !!!

    Коментиран от #8

  • 4 MasterBoy

    309 11 Отговор
    Най-надеждните коли след 300 хил. км са поддържаните коли!

    Коментиран от #92

  • 5 Иван

    95 290 Отговор
    Пожелавам на всички с японски коли да си изживеят мечтания скучен и безпроблемен живот със сивите си и грозни автомобили и никога да не разберат какво е да караш премиум марка!!!! Всемки има право сам да избира колко скучен и ограничен да е живота му.

    Коментиран от #11, #14, #19, #141, #148

  • 6 Красо Зелето

    154 7 Отговор
    Всяка кола може да навърти над 300, 400, 500 000км. но си иска своето. Само с '"Каране'' може да се возиш на КАРУЦА, но не и на кола.
    Легендите, че Италянците не сменяли масло и минавали 500 000 км. отдавна са мит. Просто при нас попадат милионници дето не са поддържани в края на живота си!

    Коментиран от #120

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 тупалка

    32 9 Отговор

    До коментар #3 от "ffоо":

    Е да ама по-лесно е нещо готово, отколкото да се потруди..
  • 9 onq s konq

    204 38 Отговор
    Мойто беенве наскоро стана на 400 хиляди па не съм имал особени проблеми с него освен че три пъти му смених мотора и два пъти скоростите!Сега гледам че малко ходи на една страна та маи му се е пооткачил задния мос ама това са бели кахъри!Колата е бетон и върви на самолет!

    Коментиран от #80, #123

  • 10 HONDA POWER

    97 55 Отговор
    А, ама как няма Мерцедес, БМВ, Ауди, Фолцваген??? Много съм учуден и тежко изненадан! Не може да бъде, да живее немската машина продънена (хлипайки).

    Коментиран от #26, #62

  • 11 Шпек Салам Народен

    87 25 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Решил съм да си взема "Субару Легаси" комби, 2006 г.2.0,165 к.с.
    Само на мен ли не ми изглежда скучна?

    Коментиран от #18

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 John

    44 25 Отговор
    Hyundai Santa fe, безспорен лидер в САЩ, Русия и близкия изток, а сега и в Европа. Не случайно е СУВ №1 в щатите и закупен главно от семейства с малки деца. В Русия е лидер има достатъчно писано в тяхните форми.
  • 14 тони

    115 13 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Пожелавам ти още дълги години да си караш 20 годишното премиум БМВ/Ауди.
  • 15 Alyosha

    57 11 Отговор
    И Аз имам една на толкова и до сега слагам само гориво , масло и гуми. Даже дълбоко се съмнявам , че е на 300хил. по- склонен съм да вярвам , че е на милион и 300хил., защото е 1985г и ако искате вярвайте в момента си я карам най-активно,всеки ден минавам по 50 км до работата ми. Колата е 110% сигурна и надеждна. Където не съм решил там не съм отишъл.
  • 16 SubaruFan

    28 20 Отговор

    До коментар #1 от "Опелджия":

    А къде е ръждивия хлопел ??? Присмял се хърбел на щърбел хаха !
  • 17

    5 3 Отговор
  • 18 onq s konq

    11 85 Отговор

    До коментар #11 от "Шпек Салам Народен":

    Ако държиш на комби силно ти препоръчвам беенве 325 тедеес със 140 коня!

    Коментиран от #101, #121, #147

  • 19 Morgoth

    121 33 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Ако знаеш само колко ми е скучно с моят японски автомобил :)
    Много ми е тъпо когато 350-те коня ме изстрелят директно пред тира който изпреварвам или пък когато в паркинга на мола маневрирам без да се чува никакъв звук и хората се чудят как може така. Ама какво да правиш, те японците хич нямат премиум марки :)

    Коментиран от #28, #50

  • 20 ДЯДО

    126 0 Отговор
    Никой ли не забеляза цените ? Защо в Европа са много по скъпи? Може би защото стандарта там е по нисък или същите коли тук са позлатени вместо грундирани!?!

    Коментиран от #27

  • 21 onq s konq

    20 96 Отговор
    И все пак немското си е немско!Е сега като се загледах по опстоино видях че точно форд е на първо място и е пред сички японски легени!

    Коментиран от #33, #96

  • 22 кроко

    56 8 Отговор
    Този джип-Toyota 4Runner е убиец, жалко е, че не ги харчат в България, аз и така и така с немам парици за такъв нов, но все пак...)
  • 23 Пазарен Либерализатор

    48 22 Отговор
    Един Форд и всичко друго японки, не съм изненадан. Лада Нива я няма в тази класация, колко жалко....
  • 24 Бай Джап

    102 39 Отговор
    Класацията е як шут в г.за на немските кочини и техните фенове и няма какво да се коментира освен да си мълчат на.рани !
    Иначе комплексарчета с малки, меки пишочета дет да искат да се големеят с "премиум" марки, колко искаш в БГ. Обаче поне да бяха мъже, а не да слагат на немски кочини за по над 200 бона газови уредби и да ходят по нощите да зареждат да не ги види някой да им се смее ха ха !
  • 25 Човек

    37 6 Отговор
    Очаквайте ги скоро в Дупница и Горубляне.
  • 26 Morgoth

    58 17 Отговор

    До коментар #10 от "HONDA POWER":

    Немските коли в САЩ са доста по-малко и затова често липсват в класациите.
  • 27 Morgoth

    34 13 Отговор

    До коментар #20 от "ДЯДО":

    Причините са комплексни, от една страна са високите европейски стандарти, които със сигурност са по-високи от американските. Следват данъците и митата. И накрая - американсия пазар на всякаква техника е изключително конкурентен, което сваля доста цените.

    Коментиран от #143

  • 28 Иван

    23 6 Отговор

    До коментар #19 от "Morgoth":

    Чудесно. Близо си до моите.... Значи знаеш за какво говоря. В класацията липсват премиум японските марки. Към такива - респект....
  • 29 Чавдар войвода

    79 23 Отговор
    Нека да направят и класация за трошливи коли след 300км./триста километра/. Ще сме свидетели на един дълъг списък от немски 'премуми'.
  • 30 бат пешо

    34 8 Отговор
    Много ясно, че няма как да има европейски или друг премиум, както няма и лексус или инфинити примерно. Няма как като набиеш всички възможни екстри и иновации в една кола, тя да бъде надеждна колкото колите в класацията - проста логика. А вече съвсем друга тема е, че след 300к нещата опират до поддръжка преди всичко останало.
  • 31 ЛУД ИДИОТ

    51 16 Отговор
    А къде е Лексус в класацията?
    Познавам 2-ма души със стари Лексус-и,единият е на 2000 сс (1999 г) и е на 800 000 км - двигател и кутия (автомат) никога не са отваряни и продължава да върви.
    Другият е на милион мили(1 600 000 км) хохо ;) 4000 сс (1995 г) - двигател и кутия никога не са отваряни и върви като нов...
  • 32 Красо Зелето

    6 5 Отговор
    Ето още един пример! Внос Италия - Шевролет Матиз
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34

    29 7 Отговор
    това е американска класация
    кво да пишат
    ТО Е ЯСНО
  • 35 cody

    58 17 Отговор
    Нищо ново!Отново истинските,коравите,надеждните машини със здрави двигатели,здраво окачане и надеждна електроника.
    Не е като при немските,сервиз след сервиз като почнеш от двигател,и стигнеш до електрониката,оставаш без пари.
    Немската кола е да стои пред дискотеката,за друго не става.Японската кола е да я караш,където ти падне и на всякакъв терен

    Коментиран от #38, #42

  • 36 бай

    54 27 Отговор
    Японските шир употреба издържат по над 300 хил без ремонти.Немските премиуми на 100 хил основен ременот.Ако е японски премиум обаче,то немските трябва да се крият някъде разликата ще е фрапантна
  • 37 Радо

    41 22 Отговор
    То голям праз една кола да навърти 300К км. Навремето Жигулитата таксита съм чувал изкарваха по 400К км без ремонт, и изобщо не е било някакъв феномен.

    Коментиран от #146

  • 38 ЛУД ИДИОТ

    57 16 Отговор

    До коментар #35 от "cody":

    Да ти кажа има японски коли,с които предпочитам спра пред дискотеката,отколкото с мерцедес или бмв. ;)
  • 39 Генчо Пушката

    50 5 Отговор
    Де'.а и разбирачите....до онзи ден сите бяхме на москали и жиги:). С'я сме '.ати капацитетите:)))
  • 40 Алекс

    25 19 Отговор
    А защо никой не спомена w124???
  • 41 qerrty

    27 9 Отговор
    моето паджеро, набор 02.2006г ще стане на 300к км. към края на годината. Да чукна на дърво досега без проблем
  • 42 така е

    36 28 Отговор

    До коментар #35 от "cody":

    Аз,също бих предпочел за спра пред дискотеката едно Инфинити,вместо някой немски кош
  • 43 оги

    20 37 Отговор
    Манипулирана класация от страна световен елит който не иска хората да купуват европейски коли за да могат да фалират по лесно европа. Иначе голфа пасата и най вече волвото треа да са тука

    Коментиран от #46, #103

  • 44 Шаран БГ

    37 8 Отговор
    Туй Трабанта за нищо го нямате, мааму стара !Като че ли ги спряха от производство,а? Не съм питал в Цвикау. Шкода 105 Л бе царицата на пътя. Москвича малко се излагаше във снежно време. Ама два бетонни бордюра в багажника решаваха проблемите. Сега лесно и всичко има : и ФолЦвагени, и Опели, и Фордове, че и Сааб и Волво даже. За Мерцедеси, Ауди и БМВ да не говорим. Шевролети и Дачии - бе какво ли нещеш. То много тенекия-много нещо ! Много и красиви италианки и японки!! Всичко има за сиромашка България по на 20-25 години !!
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Пича

    37 17 Отговор

    До коментар #43 от "оги":

    Хайде бе, от 10г.и повече дори все ви маниполират класацийте.Застанете като пичове един път поне,а не като меки китки и си признаите ,че са ви чупливи и скъпи немските автомобили за парите които броите.
  • 47 БМВ

    28 39 Отговор
    Защо в класацията има само безлични азиатски кенефи, които ги карат "stay at home moms" до магазина и обратно в щатите?

    Коментиран от #48

  • 48 просто

    52 18 Отговор

    До коментар #47 от "БМВ":

    Защото евтиния азитаски кенеф,издържа 300 хил без ремонт.Докато ислямския кенеф БМВ на всеки 100 хил се правят основни ремонти по двигателя.
  • 49 Ллев Лландау

    13 11 Отговор
    Има лъжа, долна лъжа и статистика!
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Деда ви

    20 5 Отговор
    Язе гледам да спирам с хубавите тасове откъм хоремага , че от другата страна излетеха некъде по дупките на шосето ...
  • 52 Pepi N

    20 34 Отговор
    Много грозни тия японки...
  • 53 Мерджо

    23 39 Отговор
    Немските коли ги няма в класацията защото малко хора могат да си ги позволят

    Коментиран от #98

  • 54 Учуден

    35 4 Отговор
    А,бе, гледам, че Rolls-Royce, Bentley и Jaguar никакви ги няма.
    Явно, не ги карат много.....
  • 55 незнайко

    22 6 Отговор
    Всичко само японско, това да не е някакъв МАЙТАП ? Без форда разбира се защото е техен !
  • 56 Някой

    33 14 Отговор
    Е..си, Тойота и Хонда, Хонда и Тойота, чак на 10-то място един Форд! И това, когато говорим за надеждност над 300к, хаха, нека немските фенове не се ядосват и техните коли ги бива!
  • 57 propov

    26 23 Отговор
    Пръво на пръво, в америка се внасят и правят джапански коли, който са доста различни от тез за европа. Второ, там се кара на много по големи разстояния и се навъртат бързо тия километри. Ама пък погледнато след години, тия японки вехтеят доста повече европейските. Аз почти не съм виждал джапанка жива на над 20 год, пък е пълно с добри европейки. И трето , хамериканците имат европ. кола за премиум, идват им скъпи и хич и не ги вкарват в статистики. Ама като стане дума за Волво, Бенц или Биймър или дори Народната кола и им се отварят задниците. Тия статистики просто нямат нищо общо с нас е Европа.
  • 58 Пича

    40 14 Отговор

    До коментар #50 от "Мерцедес":

    Аз,ще ти кажа какво кара човека.LEXUS HIBRID,а не мерджан 7-ма употреба с пластмасова имитация на махагон,газово по-скъпо от колата и миризма на предишни собственици тип циганско майне.Дано си разбрал кой е комплексара ако имаш леко мозък.

    Коментиран от #60

  • 59 alf

    9 25 Отговор
    да а мерцедес са най надежни след 800 000 км
  • 60 123

    12 2 Отговор

    До коментар #58 от "Пича":

    На мене ми прилича на Инфинити Хибрид.
    Пък както казва Стойков - мириши на лук(с)
  • 61 Host

    13 5 Отговор
    Това не е вярно ! Има Трабанчета , които вървят след 1 000 000 км , само защото се поддържат . Ласка , смазка и желание .
  • 62 Мартин

    19 27 Отговор

    До коментар #10 от "HONDA POWER":

    Тук скъпи коли не виждам. Това по ми прилича на класация за "най-надеждните японски коли и форд за американското простолюдие" или "какво да караш при ограничен бюджет". Кой нормален човек ще има желание да кара подобни щайги повече от 300К км?

    Коментиран от #63, #65

  • 63 Алекс

    42 14 Отговор

    До коментар #62 от "Мартин":

    А,кой нормален ще кара,коли на картела с измамни двигатели,които се чупят?Кой,нормален ще кара автомобили с фалшиво 4х4?Кой нормален ще кара проблемно ТДИ?Кой нормален иска да виси по сервизите и да плаща една камара пари скъпи части?Кой,нормален иска с немско 4х4 да не може да изкачи един баир?
    Айде,моля ти се.Немските морги......

    Коментиран от #73, #85

  • 64 Винету

    46 3 Отговор
    Навремето имах Сивик, Д15б2, взех го на 270 хил. Карах го до 430 хил., след което го продадох на някъв пич, който също го е карал 5-6 години... Преди месец ми висна ченето, като я видях в нашия квартал, със същия номер..., а бе тя си е :)
  • 65 123

    25 12 Отговор

    До коментар #62 от "Мартин":

    Кой нормален би карал Фолксваген или Ваг групата?С проблемни двигатели,хванати в измама и картел?Пассат и голф с возия като на дърво?Минеш през дупка пада ти окачването и бъбрека?

    Коментиран от #136

  • 66 аматьор

    14 19 Отговор
    Глупости... притежавам Мерцедес на 450000 км ( първата ми "западна" кола). Не е "цвете", но работи без проблем. Тази статия си е чиста реклама на японци, не че не съм доволен ит Нисан-а който имах.
  • 67 жеката

    37 13 Отговор
    Японските народно коли,побеждават немските "премиуми".
    Ами,ако се включат японските премиуми?
  • 68 Paco_RZ

    43 16 Отговор
    Аз съм си HONDA ACCORD 2004 2.4 VTEC, комби, автомат и съм супер доволен. Върви стегнато, возията перфектна, не харчи много ( 8.6 - 8.9 л/100км,при нормално каране ),много удобна, голям багажник, върши ми перфектна работа. За немски кочини не искам и чувам...
  • 69 MasterBoy

    49 0 Отговор
    От коментарите разбирам, че тук всеки притежава най-надеждната кола. Много се радвам за всички :-)
  • 70 Тойота

    22 6 Отговор
    6/10 са Тойоти , много ясно :)
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 ххххххх

    28 15 Отговор
    Аййй, защо няма немски курници??!?!
  • 73 Мартин

    31 15 Отговор

    До коментар #63 от "Алекс":

    Я недей говори глупости. Не ми се хващайте вие за картели. Към днешен ден има ли доказано наличие на картел? Разговори между концерните е имало (това не е забранено), но дали е имало някакви финансови договорки и дали някой по веригата е ощетен тепърва има да се доказва. Всеки е невинен до доказване на противното. А и вие с 15 годишните коли точно от немски картел никога не сте били ощетявани. Така че недейте много да ми се палите. Не ми вади аргументи, които не ти носят никакви дивиденти. CDI-та, TDI-та, като се поддържат добре и не са на милион км не правят проблеми. Да не би пък дизеловите Тойоти да са самото инженерно съвършенство? Нищо подобно. Всички коли си имат своите проблеми. А това дали една кола е надеждна или не, зависи на 95% от човека който я кара. Всички добре знаете, но не желаете да си признаете, че хубавото е скъпо. И скъпото е хубаво. Пример - колко от вас професори биха избрали Toyota Camry пред Mercedes S за всекидневното си 100 километрово пътуване до работа и обратно? Отговора на въпроса при вас опира само до финансиране и по-конкретно липсата му. Немското това, немското онова. Като няма кинти, така ще викате, как да е другояче .

    Коментиран от #119

  • 74 Тодор

    47 1 Отговор
    С познат видяхме един да слиза от старо Волво. Отпред на решетката имаше надпис Diеsel. Бяло купе, без удар и без никаква ръжда Заприказвахме човека. Оказа се първи собственик, Волвото - 1987, на 740000 км, НЕ СЕ ПРОДАВА!!!
  • 75 mediator37

    16 17 Отговор
    Парад на грозотата, филм на ужасите! Няма да мога да спя тази вечер.
  • 76 А другите

    16 14 Отговор
    Не всички японски са цвете, особено с европейски консорциум. Нисан-Рено - никой не иска да чуе за този трошлив автомобил.
  • 77 бмв е34

    8 16 Отговор
    точно тези надали са надежни на толкова километра виж старите бмв та 80 и 90 те бяха надежни коли щом даже сега още се карат и се движат да не говорим немското не японското
  • 78 Atanasov

    15 8 Отговор
    Притежавал съм Opel Kadett,Renault 11,Opel corsa,Opel asta,ford fiesta,proton wira,maruti lxz,Toyota cynos,Suzuki alto.По надежност на 1во място Toyoata,2ро сузики.3то Форд

    Коментиран от #83

  • 79 Тони

    29 0 Отговор
    Аз имам Ауди 200 куб 92г, на над 300к км, поддържана и върви прекрасно за годините си.
    Имам и Хонда Сивик 1.5 96г, с не Добър външен вид, но с перфектен двигател и ходова част, така че не виждам защо са тези споровес и заяждания. Поддържаш ли колата, тя се отблагодарява.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Мунчо

    5 4 Отговор
    Бай Колю, дето живей на съседната улица, че тАва са коли, които са многобройни. За супер скъпи возила тук май не става дума. Премиуми и в САЩ не се купуват по две в годината в семейството.
  • 82 jambazina

    11 20 Отговор
    Пропуснали са да отбележат че това е класация след гамата на Мецредес!
  • 83 Пашов

    29 7 Отговор

    До коментар #78 от "Atanasov":

    Много смешно, не - жалко - изглеждат тези от вас, дето са се хванали като удавници за тази или онази марка. Все едно бащите ви са ги построили тези фабрики! Има един безпогрешен индикатор за стойността на една стока и това е цената, която пазара ѝ позволява да поддържа устойчиво. Иначе всеки може да има предпочитания относно конкретните качества на тази или онази стока. По отношение на автомобилите, надеждността след 300,000 км, далеч не е сред приоритетите на "нормалния" купувач. Просто защото няма да кара толкова дълго една кола, а ще си купи нова. И докато не започнем да мислим и работим по въпроса "какво да направя, за да мога да си позволя нова (или сравнително по-нова) кола", ще си говорим коя прави по-малко проблеми и ще продължаваме да изкупуваме кокошарниците от чужбина.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 ksiksis

    11 11 Отговор

    До коментар #63 от "Алекс":

    Карал си ти автомобил от ВАГ. Кой знае какъв ефтин кокошарник си взел и после колите били лоши хахах. Първата немска кола която взех я карах седем години без да ремонтирам нищо консумативи. Сегашната която карам също няма проблеми . Но българина иска да вземе най големия таласъм който се продава на пазара и да бъде читав. Хаха такъв филм няма. Затова си карайте колите които са ви по възможностите или харесвате и не коментирайте колко лоши виждаш ли били другите. В момента карам ауди а6 2007 г. Прекрасен автомобил и не смятам да го продавам скоро. Иначе ти си карай каквото искаш
  • 86 бай Пешо

    27 11 Отговор
    Абе не знам ква е тая по.рана класация ама първата ми кола беше Лада 1500 ес продадох я на 356000 км немаше да хлопне немаше да тропне по мотора не беше барано.2 рата ми беше Мерц 124 взех го на 250 хил.и го карах 4 години е кво да ви кажа цза мен по идиото устойчив автомобил няма няма и да има.Сега карам Е класа 2008г 320 дизел и ще ви кажа,че ако имах възможност щях да си купя чисто нова 124ка нишо ,че няма ДВД та и телевизори и всякакви други модерни изг.зици.
  • 87 бай Пешо

    12 16 Отговор
    Абе не знам ква е тая посрана класация ама първата ми кола беше Лада 1500 ес продадох я на 356000 км немаше да хлопне немаше да тропне по мотора не беше барано.2 рата ми беше Мерц 124 взех го на 250 хил.и го карах 4 години е кво да ви кажа цза мен по идиото устойчив автомобил няма няма и да има.Сега карам Е класа 2008г 320 дизел и ще ви кажа,че ако имах възможност щях да си купя чисто нова 124ка нишо ,че няма ДВД та и телевизори и всякакви други модерни изгъзици.
  • 88 волен сидеров

    14 19 Отговор
    С ТЕЗИ ЛАМАРИНИ ЕДВА ЛИ ЩЕ ИЗДЪРЖАТ ТОЛКОВА японците,ОСОБЕНО В ЕВРОПАТА-блаженни са вярващите и мечтателите-особено българина

    Коментиран от #122

  • 89 хм колко интересно

    22 1 Отговор
    абе да си кажа правичката карам опел омега 2001 година и сега е на малко повече от 485 000 км. и по-сериозната намеса по мотора е смяна на гумички на клапаните и гарнитура на глава ... всичко друго е само обслужване ... според моите виждания (разбирания) е приемливо
  • 90 Plovdiv

    20 8 Отговор
    Само като прочетох "американското" и спрях да чета.
  • 91 Някой

    17 5 Отговор
    В Щатите като цяло колите се карат повече, отколкото където и да е! Няма как - големи разтояния и градове. Затова и пазарът налага определени изисквания към автопроизводителите, всеки е слушал за разлики между американските модели на дадена марка с тези в другите континенти! Америка и е най-големият пазар за автомобили. Всеки иска да продава там. За всяка нова кола се води електронно досие, което е задължително за периода на гаранция, но голяма част от сервизите го подържат и след това, защото е въпрос на престиж. Съвсем очаквано е, голяма част изследваните в класацията коли, да са гаранционни, тогава потърпевши от фабрични дефекти или чупливост са потребителите или производители. Мненията, че надеждната кола е добре подържаната е в ред, но повечето хора педпочитат да платят за подръжка на определен пробек 1к вместо 20к или 10к. Тази класация не е изненада, защото японците отдавна са номер 1 в Щатите и не само за коли, просто хората знаят, че след като дадена стока е японска, тя е качествена. За съжаление европейските коли са назад в тази класация. Имат заводи в Щатите, Мексико и Канада, но не могат някакси да пробият, а кой не иска на такъв пазар!
  • 92 Алфа Ромео

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "MasterBoy":

    Не е много сигурно, има коли които и да ги поддържаш добре пак не стават.
  • 93 Опел астра 99

    9 12 Отговор
    Моя Опел 99има по-добра стойка от тия грозотилища. Само Форда каде ми хареса.
  • 94 Gost

    9 12 Отговор
    Безмислена класация
  • 95 гощо

    40 7 Отговор
    Като живял в Щатите ще потвърдя подобна класация! Там хората не се надскачат и са разумни в разходите си! По тази причина карат тези 4 цилиндрови японски коли! Ефтини,икономични и уж не се трошели много! А на колегата от първият коментар ще кажа,че Ауди и други немски премиум марки карат само заможни хора! Не е като тук,заплата 1000лв ма се качил в Ауди,БМВ или Мерцедес и като трябва обсужване стискаме зъби и после марките били лоши! Истината е,че сме бедни за премиум марки,не можем да ги обслужваме!
  • 96 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Форда е на последно място !
  • 97 немски паляк

    24 10 Отговор
    хахаах къде сте дойчланд маняци ??? винаги напред с технологиите сте и винаги вътре в сервизите майка ! американците има достатъчно пари за фаувета и биймъри нали знаете ??? айде сега , вървете до близкия реп за новия АУТО БИЛД и четете за новите мерцедесчета и беевенца със страшните иновации дето ше ги карате ЕВЕНТУАЛНО след 10 години и ще влизат само в класациите на най-добре оборудвани и натокани , но никооога в класация НАЙ-ЗДРАВИ И НАДЕЖДНИ ! Ама това е американска класация бе , абе какво разбират тея паляци от коли бе човек...... карат ми само някви смешни V8 и едрогабаритни танкове... тотални профани хахахахаа
  • 98 ЛУД ИДИОТ

    22 5 Отговор

    До коментар #53 от "Мерджо":

    Прав си.
    Малко хора могат да си позволят да харчат луди пари за немски кенефи,поддръжката им и най-вече честият им престой по сервизите,нали ги виждам всеки ден...
  • 99 евро

    16 8 Отговор
    ПЛАТЕНА СТАТИЯ.
    Всяка поддържана кола ще мине минимум 300- 400хил.км.
    Хайде да видим тия Тойоти и Хонди без поддръжка колко ще изкарат!?
    Японските коли не съм сигурен колко са здрави ,но са скучновати на вид и постни откъм оборудване и екстри евтини пластмаси и повечето нямат добра антикорозионна защита.
    В България всички коли "нов" внос са на по 400 000 + км.
    Значи ли това, че всички са надеждни??
  • 100 аижа

    13 12 Отговор
    Всичко горенаписано важи при едно условие - ръждата да не е изяла крехките японки , които гонят опелите по ръждясване.
  • 101 BMW

    7 0 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    големи неграмотници тука.....взимайте всички тълковния речник иначе бегом марш на село, където няма нет...
  • 102 John Doe

    12 4 Отговор
    Не че нещо, ама тук са ми изтапанчени някакви коли на по 2, 3 години и можели да минат над 300 000км. Тук в българия сигурно 70% от колите са на повече километри и са на средна възраст 12, 13 години. Аз какво да кажа като карам Е46 с мотор m52tu на 18 години и 250 000 км. (толкова пише на километража, не се знае колко са) и моторчето си пее и маслото, колкото го налея при смяна, толкова и точа за следващата. Ама се кара с 0w40. A какво да кажем за ония кораби - 124-ките дето сичките са милионници и не си знаят годините. Всичко е до добро обслужване и поддръжка на дадения автомобил.
  • 103 всички

    9 2 Отговор

    До коментар #43 от "оги":

    ли манипулират?Немските ''премиуми'' ,като са сигурни в качеството ,защо не дават по 7 год. гаранция ала КИА?Вече и някой френски скочиха на 5 год. фабрична гаранция!Хай прехвалените инженерни чуда да манипулират зомбираните си клиенти с повече от 2 год. ;)

    Коментиран от #104

  • 104 John Doe

    16 15 Отговор

    До коментар #103 от "всички":

    Не дават, понеже не им е нужно да го правят, не че напоследък са много качествени. Ама за пример ще дам BMW, те са най скъпия автомобилен бранд и това го постигат дори с малката си гаранция, високата цена и не чак толкова надеждните си напоследък автомоболи. Независимо че киите са здрави и с голяма гаранция никога няма да ги стигнат. Просто няма как да сравниш Киата с Баварката, Аудито или Мерцедеса. Да здрави и надеждни са, но всичко свършва до там. Ако не си виждал последния модел Киа и ти го снимат, но без емблема, ще разбереш ли че това е Киа? Ако ти снимат обаче Някоя от трите премиум марки без емблема, дали няма да ги разпознаеш? Един бизнесмен, който обича лукса, дизайна, комфорта, дали ще си купи Киа, дали ще му пука, че S класата е с малка гаранция. Ето за това трите бранда са си N1, и не виждам кога в скоро време, ще имат конкуренция в лицето на японците. Не си спомням и досега да съм видял автомобилно ревю което да гласи "Мерцедес вади конкурент на Лексус/Инфинити", ама за обратното има доста примери. Така че до утре да спорите, фактите са си факти, немсите автомобили са еталон! А сега консервените собственици давайте с минусите - доста им се радвам!

    Коментиран от #105

  • 105 ЛУД ИДИОТ

    17 9 Отговор

    До коментар #104 от "John Doe":

    Ти може да не си гледал или чувал,но аз гледах предаване по ТВ-то,сравняваха новата S-класа с високите класове на Лексъс.
    Само ще ти кажа,даже швабата каза,че Лекса е по-добрият автомобил.
    Това,че Лексус се е родил по-късно като вавтомобилна марка не озчава,че е по-надолу от Мерцедес,даже точно обратното.
    Историята си я запази за себе си,тук се вадят изводи от факти. ;)

    Коментиран от #107

  • 106 Годжилан

    15 6 Отговор
    А бе всеки си хвали магарето то е ясно.но японците са се доказали във времето...колко и да плюете по тях правят едни от най-надеждните двигатели.имал съм митсубиши лансер 1996 год.беше такси и за 12 години му навъртях 1163000 км продадох го преди 2 год.и човека още го кара и със добро ме споменува
  • 107 John Doe

    7 14 Отговор

    До коментар #105 от "ЛУД ИДИОТ":

    Ти май нещо не схвана. Ревюта колкото щеш, но в никое не сравняват Мерцедес със Лексъс, а обратното - Лексъс с Мерцедес, по простата причина че Мерца е еталонът! Дерзай

    Коментиран от #109

  • 108 БМВФЕН

    8 12 Отговор
    Японските коли са просто добре сглобени коли и нищо повече.

    Коментиран от #124

  • 109 ЛУД ИДИОТ

    17 4 Отговор

    До коментар #107 от "John Doe":

    Точно сравняваха Лексус с Мерцедес.
    Всеки ден виждам Мерцедеси,къде стари,къде по-нови в сервизите до вкъщи и други "премиум" немски марки.Само ще ти кажа,че дори един ден да си купя немски автомобил,то това няма да е Мерцедес-НИКОГА.
    Аз Лексус нямам,но познавам хора,които имат,по-добър е от Мерцедес,приеми го - факт.Това даже го казват вашите фенове.
    Аз не дерзая,приятелю,дерзай ти,защото има за какво.
    Не съм роб на марка и никога няма да бъда,даже не карам японска кола,нито немска-просто слушам и виждам какво се случва около мен.
    Лека вечер.

    Коментиран от #110

  • 110 John Doe

    9 8 Отговор

    До коментар #109 от "ЛУД ИДИОТ":

    Аз също не съм фен на Мерцедес, и също нямам намерение да си купувам. Казвам просто, че те са еталонът и така ще си бъде и за напред. Никъде не съм казал и че Лексъс е по-лош автомобил, но е факт, че Мерца е по-ценен и купуван. Просто исках да кажа, че колкото и да се напъват, колкото и добри коли да правят японците, те си остават японски коли и са гонещите - гонещи не като качество, а като маркетинг, реклама, имидж. Не целя да обидя никой фен на японските коли.

    Коментиран от #111

  • 111 ЛУД ИДИОТ

    4 2 Отговор

    До коментар #110 от "John Doe":

    Тук може би си прав.АМА САМО MOЖЕ БИ! :D :D :D
  • 112 Карам сичко

    11 2 Отговор
    Японците разбират от коли но не само,разбират и от търговия .Продават коли на по ниски цени с по добро качество от тези японски, които се карат в Европа.Като прибавиш и гаранционно обслужване много километри или поне 5 години и нещата се случват от самосебеси.А за това една кола как ще се чуства след 300к километра зависи от това как са се държали с нея преди това.А немските и шведските лимузини и джипове съм останал с впечатлението че ги карат доктори,адвокати,рапъри,хора,които могат да си ги позволят барабар с потдръжката дори за тяхна сметка.А колите произведени за Япония както и домашните климатици немат нищо общо с тези за Сащ и Европа ,ама нищо общо ,което не е честно все пак,и ние сме хора макар че не сме с дръпнати очи.А европейските коли ,дано не бъркам мисля ,че се произвеждат с най високо качество за Белгия и Дания.А стара кола закупена от Холандия не съм видял досега изгнила.И да не ме нахраните сега карам стара италянка.
  • 113 Bai

    4 4 Отговор
    Лада Москвич Щкода Фият произведени до 1992г
  • 114 браво ванка

    3 1 Отговор
    ти си уникален шедьовър,сега остава да дадеш подобно мнение и за здравословният начин на живот,хак да има е скучен 90 годишен безпроблемен живот лишен от прекрасни кастанети,невероятни изкуственни стави,модерни инвалидни колички,е.ати скуката
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 gost

    3 6 Отговор
    Няма ги немските стари каски, я забравете старите борги. Това е по-нова класация за нови модели там не карат коли за 2-3 хил долара беднячета, хейтърчета не се излагайте вече и да се смея не става омръзвате
  • 117 Subaru

    11 2 Отговор
    Subaru legacy Това е колата. В гората не отстъпва на джипката. На магистралата 180 не е проблем годината 91 още си го карам над 300 хиляди километра пробег
  • 118 vvv

    17 4 Отговор
    Карам 10 години Тойота корола Версо-дизел. Железна е! Минах 200 000 км. Само лампи, масло и филтри съм сменявал. Жена ми си купи малък Фолксваген- нов за 3 години пет пъти в сервиза
  • 119 Барабар с двеста

    4 5 Отговор

    До коментар #73 от "Мартин":

    Колега, много злост хвърляш. Само да спомена, че примера ти е неудачен. Карал съм и съм се возил на Камри, не тук разбира се и само да кажа, че на мен много ми допадна и като возия и като здравина, но няма нищо с аналогичният европейски събрат авенсис, турски боклук. С мерджа е същото. За бг е едно, за др. съеани е др. Ако трябва да избирам, коя от двете марки бих карал с удоволствие, това е точно камрито, но ако съм някой сноб и паралия, то за престиж, ще избера мерджа, добре, че не това е водещо при мен.
  • 120 Каламбур

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Красо Зелето":

    Да, мит е, но наполовина, относно жабарите. Те все още не сменяват масло, но за това пък не изкарват и 100000 км, поради простият факт, че това е народът, който купува най много и често нови коли на глава от населението, макар и народни коли в ценово отношение. Освен това си уважават и тяхното производство, нищо че са на последна дупка
  • 121 Хитър Петър

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    2.5 тдс хахайайа..е няма такъв боклук!!
  • 122 Алекс

    6 5 Отговор

    До коментар #88 от "волен сидеров":

    Нека да са им проблемни ламарините, а вие с продуханите беемвта си шлаифайте по рядко главите, подменяите гарнитури и си мерете компресията, туко виж сменяите и сегменти, че нали знаете кат отворите немския мотор та смените и цялата карантия.
  • 123 Цеци

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "onq s konq":

    Е кви проблеми три двигателя две кутий ти нищо не си сменил то на тия бмв-та само купетата им са здрави.
  • 124 немеца

    9 2 Отговор

    До коментар #108 от "БМВФЕН":

    А немските какво са, недобре сглобени коли за много пари! Търсят се гъзари и шапшали, за куповачи...
  • 125 любител

    5 5 Отговор
    Имам Ягуар, Бмв 740i, и Нисан Мурано. Мойте впечатления са ,че немският автомобил е години напред.
  • 126 Бай Иван

    7 1 Отговор
    Карам пасат б2 комби 1988 год италянка от Горубляне 17 год никакви проблеми даже не е ръждясала 1.8 моно 90 КСнай здравият двигател 1 256 000 само гарнитура на главата и то аз съм виновен оставих я без вода че бях с бъбречна криза и за 6 км я прегрях.Ангрнажа има защита
  • 127 Yes

    10 3 Отговор
    Колеги аз живея в Кипър тук 90%от автопарка е японски а всяка 2ра кола е Toyotota ???Изводите оставяю на вас

    Коментиран от #128

  • 128 притежаващ Субару

    6 1 Отговор

    До коментар #127 от "Yes":

    Живял съм преди 10 години в Кипър...и да всяка 2-а кола беше японка,но и всяка 3-а беше мерцедес.За всеки влак си има пътници.
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Mitsubishi

    6 3 Отговор
    Какъв невиждан интерес е предизвикала тази статия !!!??? Ти да видиш...!!! Дай му на Българина хляб и зрелища и разбираш защо е на това положение ???!! Защото всичко знае, всичко може, разбира и от политика ( само на чашка ) , разбира и от автомобили ( защото имал свой човек или защото някой си , така му казал ) , разбира и от мода, защото Някоя си моделка била така облечена и Ние естествено трябва да сме в час с модата ! Винаги съм се чудил, ако в някой реалити формат, някой изяде едно л.йно и стане известен, това ще се превърне ли в част от ежедневното меню на така разбиращия от всичко и подражаващ на всичко народ??? Имам Мицубиши Галант VR4 произведен 1988г! Втори собственик съм! Аз си го карам от 22 години и не съм спирал да го карам. Колата няма ръжда. Всеки агрегат работи. Включително и климатика. През годините съм сменял много коли, много! Всички японски коли, произведени след 1992 в Европа, вече са покойници! Колите произведени в Япония, са корозионно устойчиви! Запомнете го! И са наистина надеждни. Проблема у нас е в некомпетентните майстори и сервизи и освен това в менте частите! А тях ги има в изобилие, заради огромната надценка на оригиналните части! За датчик на разпределителен вал се искат 1500 лв., като същия струва 200$. Естествено, че ще си купя нов и оригинален за 200$ от чужбина, и няма да дам 1500 лв. на български търговец, който ще ми продаде стока със съмнително качество и ще се радва какви кинти е изкарал от будалата!!! Наскоро се за
  • 131 Оня от Враца

    3 5 Отговор
    Дачия Сандеро 1.4. МРi газ такси на 500 х.км. Гуми,масло(5w-40), оригинални части( 2 употреба) и газ до дупка по свищовския офроуд. Аре бегай оттука.
  • 132 Stovepipe

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Опелджия":

    опрай си правописа
  • 133 селянин от обеля

    1 3 Отговор
    Електричката /Приус/как е попаднала в класациите? В USA VW се внася от Мексико или Бразилия, а не от Германия и е некачествена кола, БМВ се произвежда в Южна Каролина т.е. с хамериканскио качество
  • 134 Жоро Хубавеца

    2 5 Отговор
    Аз пък карам чисто нов джип - модел 2017. Като ми омръзне, ще го върна и ще си взема друг - от същата година, в която го купувам. Дреме ми на фара, колко километра щял да издържи. Да го ***** бедните! :)
  • 135 Лимонад

    5 3 Отговор
    Немските коли трудно минават 200 000. Те са вечно млади и джамбазите се грижат за това. За справка - Дупница и Горубляне. Немска кола над 200 000 няма. Такава може да се купи евентуално само от собственик :)
  • 136 Jim

    2 4 Отговор

    До коментар #65 от "123":

    На времето купих запазен /газов/ Chrysler stratus "само" на 288х.км.
    Карах го за семейна кола 9 години по родните пътища изминавайки 80 х.км.
    Смея да твърдя, че при добра грижа и поддръжка много автомобили надживяват дори гаранцията на боята на плоизводителя ! Фен на американските !!!
  • 137 Иван

    2 4 Отговор
    А руснаците направили класация за най-ненаджните коли до 100 000км и гордо отбелязват че първите места се държат от техни родни марки.
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 някой

    3 1 Отговор
    Двата най надеждни автомобила не се предлагат в Европа поради слабо търсене.И как няма да е слабо като 80% от ново продадените пасати от този клас са на немски фирми.Германия провежда протекционизъм и задушава конкуренцията.Японците си изтеглиха моделите от пазара и пак продават но на пазари които не се защитават по този начин.
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Боляр

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Народът е казал: Не търси глупака, Иванчо сам ще се покаже.
  • 142 Пробата

    2 0 Отговор
    Не обиждай ладата ,баща ми караше 1600 на 3цилиндера вървеше ,старите кошници са много по здрави
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Plameni

    3 2 Отговор
    Друга американска класация за надеждност на автомобили над 300000 км.I See Cars класира TOYOTA Camry не на първо място,а на шесто. TOYOTA Prius не е на трето място, а на четиринадесето едно място пред Mercedes S клас.
    При положение, че Mercedes S клас има десет пъти повече екстри които могат да се повредят, значи е най-надежден.
    Не се чупи това което го няма.
  • 145 Лексус

    2 1 Отговор
    Къде в класацията е Лексус
  • 146 Т-34

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Радо":

    ЧУВАЛ
  • 147 Мнение

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    Че то бмв кола ли е бре ))) то е за комплексари които излизат на пътя светкат с фарове да им правят път, селска история. А бмв е най калпавата кола, знай го от мен, паил много пъти с бмв. Най хубавото бмв е продаденото бмв когато се кортулисаш от него
  • 148 Теодор Маринов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Завиждам ти на цветния и супер динамичен живот, изпълнен със стрес дали ще стигнеш до крайната точка и да нервничиш по сервизите кпга най после ще я оправят тази премиумка и колко време ще мине до следващото закъсване на пътя. Ама пък върви тая кола бе, не е като японските, само че докога...