Last news in Fakti

24 Април, 2017 22:30 28 423 18

Една много нетипична Opel Astra

Една много нетипична Opel Astra - 1

Едва ли има човек познаващ автомобилите, който да не знае за съществуването на Opel Astra. Поколението ѝ от 90-те наречено F и до сега продължава да е много разпространено, а спортния вариант GSI остава любимец на мнозина. Той разполага само със 150 конски сили и с 204 в ограничено количество произведено специално за ЮАР, които за времето си бяха напълно достатъчни да носят удоволствие. Този автомобил във видеото обаче, е извадил много тежка комбинация, която е доста нетипична - напречно разположен 3.0-литров V6 с турбокомпресор и задвижване на четирите колела, като мощността надвишава 600 конски сили и определено ни изненада.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 2 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Иван

    21 7 Отговор
    Ето това е опел който бих карал.
    Представете си физиономиите на собствениците на немски премиуми като ги изпревариш все едно са спрели.
    Скоро ще почвам подобен проект с купе на 2105.(обаче с 1.8Т че японски двигатели почти не се намират, а и няма част за тях, та да е по-евтино)

    Коментиран от #2, #3

  • 2 бай Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    1.8Т 20v+(01E+заварен/Torsen централен диференциал)+LSD
    Малко като проекта VAG-VAZ от tuning.bg, само че вместо VR6, 1.8T.
    Мислел съм си за БМВ и Мерцедес, ама 4 цилиндровите им са много зле, винаги препоръките са за смяна с редови 6-так или V8.
    А 1.8Т има много части.
    Иначе ми се искаше да е японски, ама няма, поне не и евтини(5000лв за необорудван RB25DET, айде бе...)

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 3 Mercedes-Benz

    11 7 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    В тоя сайт, мечтата на всеки клавиатурен боец е да "къса" немски премиуми, много комплекси много нещо, чак пикселите по монитора ми примигват като чета такива коментари!

    Коментиран от #5

  • 4 hellmaker

    23 3 Отговор
    Опел си е Опел. С малко постига много. Красиви и бързи коли, надеждни и не са скъпи.
  • 5 бай Иван

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Mercedes-Benz":

    Ако се вгледаш в шофьорите на немските премиуми ще забележиш че са или дебели вратове(батки) или са м...ли.
  • 6 dynamo

    2 1 Отговор
    Успех на ентусиастите:)
  • 7 гощо

    1 2 Отговор
    Само дето не видях никъде V6 двигател?!?! Хубаво е като се преписват статии поне малко да е запознат човек!!!

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Е НЕ

    4 2 Отговор
    Иначе само хулите вагените, ама 1.8Т е най-търсеният двигател...защо ли 😁
  • 9 Някой

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Гошо, ти клипа гледа ли го въобще ??, то си го пише 3,2 V6 ама нали все някой трябва да се направи на разбирач, а на самия клип където дават моторния отсег не виждаш ли, че отпред излизат 3 тръби на изпускателния колектор, респективно от другата страна към купето се предполага, че са още 3, Гошко 3+3 колко прави мойто момче - седни си получаваш двойка
  • 10 бегачка

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Ами то го пише бе брачед ама кой да чете

    Публикувано във факти.бг: Този автомобил във видеото обаче, е извадил много тежка комбинация, която е доста нетипична - напречно разположен 3.0-литров V6 с турбокомпресор и задвижване на четирите колела, като мощността надвишава 600 конски сили и определено ни изненада.
  • 11 два тона.

    3 0 Отговор
    По лекият печели , все пак нисана тежи почти два тона
  • 12 Ото

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "бай Иван":

    Значи не мога да ви разбера това "феновете" на т. нар. japan power. Сами си противоречите и сами ставате за резил. Под всяка статия сте се изказали и оплюли наред - Мерцедеси, БМВ-та, ГоУфове, ВАГ и цяла Германия, но на края щял 1,8 Т да търси. И предлога какъв бил разбираш ли???!!! Че RB25DET бил 5000 необорудван. Ми много ясно, че ще е толкова. Колко да е двигателя на R33 и R34? Че и не само за тях. Като сте такива фенове в Англия се продават доста двигатели от Хонда Прелюд примерно. Това е доста прилична кола с доста прилични двигатели, които подлежат на доста тунинг. Съвсем спокойно може да се намери двигател за около 1000 лв. Сега няма да ти изброявам колко още двигатели може да си намерят за без пари от невероятните японски коруби, защото няма да има никакъв смисъл. И знаеш ли защо няма да има смисъл? Споко, ще ти кажа. Защото ти накрая пак ще се метнеш на 1,8 Т. Защото форумните майстори, които зададоха направлението на голяма част от истинските фенове на МПС(от всякакъв тип) "изчезнаха", заради такива разбирачи, подобни на теб и сега ти няма от къде да намериш истинска тема от истински фен и конструктор, по която да се водиш. Ти може само да хулиш напред, назазд, ВАГ, МАГ, ГоУф, МоУф и накрая ще си на 1,8 Т. Заради такива като теб знаещите хора се скатаха. Много знаещи разбираш ли? Много бил скъп еди кой си двигател, който бил виждал само на картинка, но бил много добър. Ти знаеш ли примерно, че ако искаш да направиш нещо смислено, а не проста да в

    Коментиран от #15

  • 13 Ото

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "бай Иван":

    вземеш една прогнила Лада и да и бутнеш един двигател от Голф са ти нужни 12-16 К? Споко! Знаем, че не знаеш. Тунинговай ладата и отлитай. Бисери като твоите могат да служат само за присмех.
  • 14 Ото

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "бай Иван":

    Смях приятелчете, форумни плъхчето. Невероятен тунинг щял да прави, но еФФФтин, разбираш ли? Само като прочетеш подобно изречение в което е съставено от има няма десет думи, които са коренно различни и ти иде да пукнеш от смях. Нямало еФтини японски двигатели???!!! Такъв дефицит не е срещан по нашите географски ширини от 1996 година, когато нямаше ориз и хляб по магазините. Само това ще напиша и спирам, защото така или иначе няма смисъл да се опитваш да налееш вода в издънена кофа. Имам приятел - истински фен на колите. Човека не е някакъв изключително заможен, но е с големи мечти и влага всичко в тях. Та той си взе Голф 3 ГТИ. Момчето му направи тунинг за около 12 000. Няколко пъти по-скъп от самата кола. Но сега се радва, че е на около 400 к.с. Това е смислен тунинг. Какво и как прави и кое колко струва хич няма да пиша. Няма да стигне деня. Няма и да има смисъл. Комплексарите ще си останат такива, каквото и да им напишеш. Каквито и факти да им извадиш. Въпреки, че не може да става и дума за факти в сайт в който всеки е анонимен
  • 15 бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ото":

    много ми е интересно каква скоростна кутия ще му сложиш на тоя двигател от Prelude за задно, и също колко ще издържи тая скоростна кутия и колко ще ти струва общо всичко(адаптерите за скоростни кутии не са евтини)
    Защо да не е 1.8Т?
    От волво ли да е? Като изключим двигателите на Т5-ците другото не става- слаби биели,бутала,висока компресия, не държи на голямо турбо.
    От Сааб? Стават кутии от омега, само че тея кутии ги чупи и опеловия двигател.
    Я кажи кои са тея евтини японски двигатели?
    И как ще ги преправиш на задно?
    SR20DE- има на примера ама ако се поразтърсиш ще видиш че скоростна кутия от 200SX не става.
    4G63- просто няма смисъл, разликите са толкова много спрямо 4G63T че ще е по-евтино и лесно директно да се вземе 4G63T.
    Honda B/K- става им кутия от S2000 ама ако намериш двигател който си заслужава, щото тея които са без VTEC ще похарчиш още двойно за да издържат 300-400 коня.
  • 16 Фен

    1 0 Отговор
    Използват се 1.8Т мотори, защото най-лесно се намират и са най-евтини
  • 17 Фен

    0 0 Отговор
    И пак зависи 1.8Т ще избереш
  • 18 Лудница

    5 0 Отговор
    Не е същия двигател, но опел имат нещо мн яко - разработка на Лотус и Cosworth - c20xe...