Last news in Fakti

11 Май, 2017 05:30 9 036 24

Новото Infiniti се оказа не съвсем ново

  • infiniti-
  • qx80
Новото Infiniti се оказа не съвсем ново - 1

В началото на април тази година от Infiniti разкриха един прототип на огромен всъдеход, който ще се превърне в следващото поколение на флагманския QX80. Дизайнът на всъдехода е доста футуристичен и следва стилистиката на прототипа QX Sport Inspiration, представен на изложението в Пекин миналата година.

От марката заявиха, че представянето на серийната версия ще стане до края на тази година. По-интересното е, че под тази екстравагантна обвивка не се крие почти нищо ново. В основата на модела ще залегне същата рама, която използва и предшественика, а в движение автомобилът ще се привежда от същия атмосферен 5.6-литров V-осмак.

Доскоро се твърдеше, че в QX80 ще се монтира турбинираният V6, с който в момента се интегрира в седана Q50 и купето Q60, но към момента тази информация се опровергава. Според хората от Infiniti, от технологична гледна точка сегашната генерация е изключително успешна, а двигателят отговаря на всички изисквания.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    11 26 Отговор
    Стига с тия японски кокали! Те не са това което бяха! Останаха си на едно ниво и изостанаха! Казвам го като човек който години е карал японски коли,като човек запалил много хора по марката Хонда каращи я и до днес! За съжаления вече нещата не са същите!

    Коментиран от #2

  • 2 Driver

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Колега,Инфинити е собственост на Нисан,която е собственост на Рено,така че,не е много Японска.Същия е и проблема с споменатата от теб Хонда,докато се произвеждаха в Япония бяха наистина много добри,но от както откриха завода в Англия и за Европа се правят само там качеството драстично падна!Има си причина ВСИЧКИ Английски марки да фалират и сега да са собственост на чужди(не Английски) компании.Надявам се след брекзит производството на Хонда,Нисан и др отново да се върне в Япония.

    Коментиран от #3, #16

  • 3 бай Иван

    21 9 Отговор

    До коментар #2 от "Driver":

    Оф, аман от "разбирачи".
    Нито нисан е собственост на рено, нито рено е собственост на нисан.
    Просто са се обединили.
    Едните за да имат надеждни двигатели, другите за да имат някаква идея за европейският пазар.
    Двигателите са си японски- Nissan VQ(V6)/Nissan VK(V8), рено нямат нищо в разработката им.
    Ползват ги защото са признати в цял свят с надеждността си.

    Коментиран от #11

  • 4 опаааа

    17 2 Отговор
    до бай Иван
    това не е точно “Просто са се обединили.“ Нисан притежава 15 % от Рено, а Рено има 44% от Нисан(Wikipedia). От друга страна в Нисан се слагат дизеловите мотори на Рено.

    Коментиран от #5

  • 5 бай Иван

    4 9 Отговор

    До коментар #4 от "опаааа":

    Ама не е и нисан е собственост на рено, нали?

    Коментиран от #10

  • 6 Гост

    5 2 Отговор
    И какво като рамата е същата? Механичната архитектура на автомобилте е почти непроменена от 80-те години. Това се случва при всички марки, дори при така тачения у нас немския премиум. Променя се само само опаковката, отдоло си остава почти същото, вярно променят нещо колкото да не ги обвинят в мързел и нали все пак трябва да са по-скъпи частите за новия защото иначе няма оборот. Аз лично нямам нищо против да си купя стара техника, чиито проблеми са ясни, в модерна опаковка. А относно двигателя ги поздравявам, че поддържат големите атмосферни мотори живи.
  • 7 Ловеца на поршета

    3 13 Отговор
    То това нещо е толкова грозно че дори мега грозния GT-R бледнее пред него!

    Коментиран от #9

  • 8 Jack Bauer

    2 9 Отговор
    "Футуристичен дизайн" като прочетох щях да умра от смях, това ди е обикновен куб наподобяващ дизайна на Land rover Discovery от '95.
  • 9 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ловеца на поршета":

    След фейслифта не е толкова зле.
  • 10 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #5 от "бай Иван":

    Явно изобщо не си наясно с корпоративно управление . Ако беше чувал за контролен пакет (27% от акциите) и правата на притежаващия го , щеше да си наясно , че същия коли и беси в тази компания , а за 44% от акциите даже няма смисъл да говорим , това е абсолютна еднолична власт , притежаващия го е господ в тази фирма . Да не говорим , че около 7% са на свързани с Рено висши мениджъри , тоест Рено контролира над 51% от всички акции . Още съмнения имаш ли кой кого притежава ?
  • 11 Гост

    3 6 Отговор

    До коментар #3 от "бай Иван":

    Бай Иване много ги разбираш!!! Те Рено размениха акции с Лада сега новата Лада серийно щяла да излиза с двигател на gtr .
  • 12 въх

    1 5 Отговор
    Олеее - ужас..
    Че те китайците вече ги правят по-красиви!
  • 13 soni

    6 4 Отговор
    То нисан купиха и контролен пакет акции (34%)от мицубиши. По вашата логика и мицубиши е собственост на рено. Реално няма нищо общо с рено,както и нисан. Едно е да има общи интереси съвсем друго е придобиване на дадена фирма,но българщина...

    Коментиран от #14, #15, #18

  • 14 бай Иван

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "soni":

    И аз това им викам, ама гледай колко минуси са ми нацвъкали.
  • 15 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #13 от "soni":

    А чия собственост е според теб ? На извънземните може би ? Сигурно и Дачия , Лада и Самсунг моторс не са на Рено ? Или просто на теб не ти изнася реалноста !

    Коментиран от #20

  • 16 Луи Гилотината

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Driver":

    В Англия правят Авензис. Във Франция произвеждат Ярис. В турция Корола и Версо. Айго май беше в Чехия. Хибридите преди ги правеха само в Япония, сега не знам дали още е така.
  • 17 непознат

    0 5 Отговор
    По грозна кола не съм виждал, наистина,без пари да ми я дяват я продавам на момента,а не пак да я плащам,невиздана грозотия
  • 18 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "soni":

    И това е "нищо общо" , да не говорим , че до 2-3 години всичко , като почнеш от платформите и двигателите и стигнеш до дилърите и сервизите ще бъде общо :
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21004-mitsubishi-puska-dva-modela-syvmestno-s-renault/

    Коментиран от #19

  • 19 soni

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Нима когато на твоето работно място се появи някого с когото имате общи интереси сте го отпращали,съмнява ме. А ако не сте то това значи ли,че другата фирма ви е закупила? Нисан,както и Рено,имат собствени заводи и собствени разработки. Общите им проекти са за да предложат на пазара нещо което ще бъде подходящо за масовия потребител. От това печелят и двете кмомпании,но и двете имат свои собствени разработки.Интересно ми е как реши че статия от преди три години е доказателство на твърдението ти. Ми,че ако открия че мерцедес е била партньор на кока кола преди 80 години то това означава ли че Кока кола притежават Мерцедес? (За неразбралите последното изречение е просто пример с първите две компании за които се сетих)

    Коментиран от #21, #22

  • 20 Soni

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    По спомен преди няколко години рено и нисан произвеждаха двигатели за няколко модела Мерцедес. Това значи че Рено притежава и Мерцедес?
  • 21 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "soni":

    „Това не е случай, в който осъществяваме сделка и сядаме да мислим какво ще правим оттук нататък. Това е конкретен и мащабен план за сътрудничество между марките Nissan и Mitsubishi. В него, при това с пълна сила, ще се включи и марката Renault”, коментира Гон пред Automotive News.

    Впрочем Mitsubishi Motors и Nissan вече имат опит от сътрудничеството помежду им. Например, Mitsubishi разработваше за Nissan редица компактни автомобили, представени на японския пазар. Именно откритите при тях несъответствия между реалните и обявените данни за разхода на гориво доведоха до проблемите с Mitsubishi Motors, които наложиха сделката с Nissan.
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28494-shefyt-na-renault-nissan-obeshta-golemi-promeni-v-mitsubishi/
  • 22 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "soni":

    Когато някой с когото "имате общи интереси" закупи 34% от акциите на компанията ти , означава че твоят з-ник вече е негов и той може да прави с него каквото си поиска , включително да те закрие и разпродаде на части , тия дребни подробности известни ли са ти или не се вписват в представите ти за "взаимно сътрудничество" ? Всъщност Нисан можеха да унищожат Мицубиши без да дадат една стотинка , просто трябваше да заведат дело за измама заради колите които Мицубиши произвеждаше по тяхна поръчка , но мисля и това не влиза в зализаните ти представи за сътрудничество . Мицубиши оттук нататък ще бъде само едно име , имащо толкова самостоятелност , колкото Сеат , Шкода или Ауди от Фолксваген , но това всъщност е още от когато ги беше купил Мерцедес , който едва не фалира заради тях , но с Карлос Гон такъв вариант няма , до две години ще ги обърне с хастара навън ако трябва , но ще влязат в ред . Достатъчно ли ти се изясни или още ще се рееш в облаците ?

    Коментиран от #23

  • 23 soni

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    За моя радост,аз изразявам мнението си и имам личните си доводи и доказателства за него. Изразих мнението си с което не целях да обременя никого нито пък да го наложа. Аз не робувам на комплекси и уважавам само ясно изразеното,лично мнение на човек,което е поднесено както трябва. Останалите просто няма как да ме "трогнат". Имам още доста доводи,но както казваше един мой учител - На сила можеш да вземеш,но да дадеш не.

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "soni":

    А пък за моя радост , мнението и "личните ти доводи и доказателства" може да са интересни на някоя сбирка на приятелчетата ти , но да оспорваш неща които знае всеки първокурсник по мениджмънт и финанси и са А и Б в корпоративното управление е много меко казано инфантилно и говори само за липса на здрав разум