В началото на април тази година от Infiniti разкриха един прототип на огромен всъдеход, който ще се превърне в следващото поколение на флагманския QX80. Дизайнът на всъдехода е доста футуристичен и следва стилистиката на прототипа QX Sport Inspiration, представен на изложението в Пекин миналата година.
От марката заявиха, че представянето на серийната версия ще стане до края на тази година. По-интересното е, че под тази екстравагантна обвивка не се крие почти нищо ново. В основата на модела ще залегне същата рама, която използва и предшественика, а в движение автомобилът ще се привежда от същия атмосферен 5.6-литров V-осмак.
Доскоро се твърдеше, че в QX80 ще се монтира турбинираният V6, с който в момента се интегрира в седана Q50 и купето Q60, но към момента тази информация се опровергава. Според хората от Infiniti, от технологична гледна точка сегашната генерация е изключително успешна, а двигателят отговаря на всички изисквания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
Коментиран от #2
07:22 11.05.2017
2 Driver
До коментар #1 от "гощо":
Колега,Инфинити е собственост на Нисан,която е собственост на Рено,така че,не е много Японска.Същия е и проблема с споменатата от теб Хонда,докато се произвеждаха в Япония бяха наистина много добри,но от както откриха завода в Англия и за Европа се правят само там качеството драстично падна!Има си причина ВСИЧКИ Английски марки да фалират и сега да са собственост на чужди(не Английски) компании.Надявам се след брекзит производството на Хонда,Нисан и др отново да се върне в Япония.Коментиран от #3, #16
08:05 11.05.2017
3 бай Иван
До коментар #2 от "Driver":
Оф, аман от "разбирачи".Нито нисан е собственост на рено, нито рено е собственост на нисан.
Просто са се обединили.
Едните за да имат надеждни двигатели, другите за да имат някаква идея за европейският пазар.
Двигателите са си японски- Nissan VQ(V6)/Nissan VK(V8), рено нямат нищо в разработката им.
Ползват ги защото са признати в цял свят с надеждността си.
Коментиран от #11
08:34 11.05.2017
4 опаааа
това не е точно “Просто са се обединили.“ Нисан притежава 15 % от Рено, а Рено има 44% от Нисан(Wikipedia). От друга страна в Нисан се слагат дизеловите мотори на Рено.
Коментиран от #5
08:45 11.05.2017
5 бай Иван
До коментар #4 от "опаааа":
Ама не е и нисан е собственост на рено, нали?Коментиран от #10
09:00 11.05.2017
6 Гост
09:51 11.05.2017
7 Ловеца на поршета
Коментиран от #9
11:51 11.05.2017
8 Jack Bauer
12:49 11.05.2017
9 бай Иван
До коментар #7 от "Ловеца на поршета":
След фейслифта не е толкова зле.13:19 11.05.2017
10 гост
До коментар #5 от "бай Иван":
Явно изобщо не си наясно с корпоративно управление . Ако беше чувал за контролен пакет (27% от акциите) и правата на притежаващия го , щеше да си наясно , че същия коли и беси в тази компания , а за 44% от акциите даже няма смисъл да говорим , това е абсолютна еднолична власт , притежаващия го е господ в тази фирма . Да не говорим , че около 7% са на свързани с Рено висши мениджъри , тоест Рено контролира над 51% от всички акции . Още съмнения имаш ли кой кого притежава ?13:38 11.05.2017
11 Гост
До коментар #3 от "бай Иван":
Бай Иване много ги разбираш!!! Те Рено размениха акции с Лада сега новата Лада серийно щяла да излиза с двигател на gtr .15:49 11.05.2017
12 въх
Че те китайците вече ги правят по-красиви!
15:59 11.05.2017
13 soni
Коментиран от #14, #15, #18
17:11 11.05.2017
14 бай Иван
До коментар #13 от "soni":
И аз това им викам, ама гледай колко минуси са ми нацвъкали.20:59 11.05.2017
15 гост
До коментар #13 от "soni":
А чия собственост е според теб ? На извънземните може би ? Сигурно и Дачия , Лада и Самсунг моторс не са на Рено ? Или просто на теб не ти изнася реалноста !Коментиран от #20
21:01 11.05.2017
16 Луи Гилотината
До коментар #2 от "Driver":
В Англия правят Авензис. Във Франция произвеждат Ярис. В турция Корола и Версо. Айго май беше в Чехия. Хибридите преди ги правеха само в Япония, сега не знам дали още е така.22:12 11.05.2017
17 непознат
23:31 11.05.2017
18 гост
До коментар #13 от "soni":
И това е "нищо общо" , да не говорим , че до 2-3 години всичко , като почнеш от платформите и двигателите и стигнеш до дилърите и сервизите ще бъде общо :http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21004-mitsubishi-puska-dva-modela-syvmestno-s-renault/
Коментиран от #19
09:39 12.05.2017
19 soni
До коментар #18 от "гост":
Нима когато на твоето работно място се появи някого с когото имате общи интереси сте го отпращали,съмнява ме. А ако не сте то това значи ли,че другата фирма ви е закупила? Нисан,както и Рено,имат собствени заводи и собствени разработки. Общите им проекти са за да предложат на пазара нещо което ще бъде подходящо за масовия потребител. От това печелят и двете кмомпании,но и двете имат свои собствени разработки.Интересно ми е как реши че статия от преди три години е доказателство на твърдението ти. Ми,че ако открия че мерцедес е била партньор на кока кола преди 80 години то това означава ли че Кока кола притежават Мерцедес? (За неразбралите последното изречение е просто пример с първите две компании за които се сетих)Коментиран от #21, #22
16:25 12.05.2017
20 Soni
До коментар #15 от "гост":
По спомен преди няколко години рено и нисан произвеждаха двигатели за няколко модела Мерцедес. Това значи че Рено притежава и Мерцедес?16:29 12.05.2017
21 гост
До коментар #19 от "soni":
„Това не е случай, в който осъществяваме сделка и сядаме да мислим какво ще правим оттук нататък. Това е конкретен и мащабен план за сътрудничество между марките Nissan и Mitsubishi. В него, при това с пълна сила, ще се включи и марката Renault”, коментира Гон пред Automotive News.Впрочем Mitsubishi Motors и Nissan вече имат опит от сътрудничеството помежду им. Например, Mitsubishi разработваше за Nissan редица компактни автомобили, представени на японския пазар. Именно откритите при тях несъответствия между реалните и обявените данни за разхода на гориво доведоха до проблемите с Mitsubishi Motors, които наложиха сделката с Nissan.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28494-shefyt-na-renault-nissan-obeshta-golemi-promeni-v-mitsubishi/
15:37 13.05.2017
22 гост
До коментар #19 от "soni":
Когато някой с когото "имате общи интереси" закупи 34% от акциите на компанията ти , означава че твоят з-ник вече е негов и той може да прави с него каквото си поиска , включително да те закрие и разпродаде на части , тия дребни подробности известни ли са ти или не се вписват в представите ти за "взаимно сътрудничество" ? Всъщност Нисан можеха да унищожат Мицубиши без да дадат една стотинка , просто трябваше да заведат дело за измама заради колите които Мицубиши произвеждаше по тяхна поръчка , но мисля и това не влиза в зализаните ти представи за сътрудничество . Мицубиши оттук нататък ще бъде само едно име , имащо толкова самостоятелност , колкото Сеат , Шкода или Ауди от Фолксваген , но това всъщност е още от когато ги беше купил Мерцедес , който едва не фалира заради тях , но с Карлос Гон такъв вариант няма , до две години ще ги обърне с хастара навън ако трябва , но ще влязат в ред . Достатъчно ли ти се изясни или още ще се рееш в облаците ?Коментиран от #23
15:52 13.05.2017
23 soni
До коментар #22 от "гост":
За моя радост,аз изразявам мнението си и имам личните си доводи и доказателства за него. Изразих мнението си с което не целях да обременя никого нито пък да го наложа. Аз не робувам на комплекси и уважавам само ясно изразеното,лично мнение на човек,което е поднесено както трябва. Останалите просто няма как да ме "трогнат". Имам още доста доводи,но както казваше един мой учител - На сила можеш да вземеш,но да дадеш не.Коментиран от #24
17:55 13.05.2017
24 гост
До коментар #23 от "soni":
А пък за моя радост , мнението и "личните ти доводи и доказателства" може да са интересни на някоя сбирка на приятелчетата ти , но да оспорваш неща които знае всеки първокурсник по мениджмънт и финанси и са А и Б в корпоративното управление е много меко казано инфантилно и говори само за липса на здрав разум14:48 14.05.2017