Last news in Fakti

8 Август, 2017 07:15 10 648 38

Над 10 % от поръчките за Model 3 отказани

Над 10 % от поръчките за Model 3 отказани - 1

Шумът около най-малкия и достъпен електрически модел на Tesla продължава. При първата поява на свободните поръчки се създаде невиждана суматоха, която се превърна в километрични опашки. Това се изрази в общо 518 хиляди резервации за автомобила - постижение било всички рекорди, което шокира другите автомобилни производители.

То обаче, шокира и компанията на Елън Мъск, защото предвидените производствени мощности изобщо не са сособни да произведат това количество в близките две години. В момента - след започване на производството, това се трансформира в изчакване за изработването на автомобила между 12 и 18 месеца.

Според Business Insider, тези забавяния са довели до намалението на поръчките до 455 хиляди за една година, което е наистина голяма разлика.

Елън Мъск изобщо не се притеснява от този факт и споделя, че това е като да "чакаш за хамбургер час и половина - дали искаш да убеждаваш още хора да си купуват хамубргери?". Ние напълно разбираме, защо няма притеснения - след пускането на първите 30 готови автомобила Tesla приема по близо 1800 поръчки за Model 3 на ден.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трифонов

    41 55 Отговор
    Точно както винаги съм казвал, няма автомобилен производител, който да не разполага с несравнимо повече ноу-хау за производството на електромобили, в сравнение с Тесла. До две години - периодът, в който трябва да се чака, за да получиш този грозен и допотопен в техническо отношение електрокар - всички останали автомобилопроизводители ще предлагат по няколко такива в различни класове, на много по-високо технологично равнище, в среден и в премиум сегмент, както и такива на идентична, а много вероятно и на по-ниска цена. И не виждам точно на какво трябва да си, за да си купиш тоя боклук за 40 хил. долара, при положение, че през 2019г. и след само 3 месечно чакане след поръчката, за същите пари, ще можеш да си купиш напълно електрическо БМВ 3-та серия, Мерцедес С клас или Ауди А4... Това са коли, а не телефони!!! За тях има значение какво пише на емблемата и от колко време произвеждат автомобили!

    Коментиран от #7, #21, #38

  • 2 Random

    12 19 Отговор
    Опаа, нещо не са чак толкова розови нещата...
  • 3 Тесла за пирони

    24 6 Отговор
    Въпрос на вкус казало кучето и ...... изяло киселото грозде.
  • 4 AC DC

    23 5 Отговор
    ако си бяхме запазили производството на електрокари,сега щяхме да си правим електрички с 2 батерии от 4волта и половина,ама нейсе,ще си купуваме теслички.
  • 5 Гост

    11 9 Отговор
    Ауууу, това е долна инсинуация. Сега "гост" ще започне да вади от 10 кладенеца вода, за да ни покаже колко "иновативно" е да пльоснеш таблет в асинхрон с останалия интериор и да няма ел. седалки в базовия модел.

    Коментиран от #20

  • 6 Хмхмх

    22 26 Отговор
    Преди 4 дни имах възможността да се возя и карам най-бързият модел tesla p100d ludicrous и за мое огромно съжаление останах безкрайно разочарован. Единственото хубаво нещо е, че е много бърза 0-100 за 2.29 и пробегът от 300 мили с едно зареждане, всичко останало е надценено - ужасно некомфортни седалки, сравнително тясно пространство за седящите отзад, външните фуги по колата са все едно е правена в някоя бивша съвецка република и да не забравим изключително високата цена от 140 000 £. Така че според мен хората са започнали да се осъзнават и съвсем скоро балонът тесла ще се спука.

    Коментиран от #8, #13, #22

  • 7 Аз съм

    27 21 Отговор

    До коментар #1 от "Трифонов":

    Само ти си вярваш в това което си написал.Знаеш ли какво е,кон с къпаци или праволинеен човек?Това си ти!Значи Тесла е б....к а бмв и т.н. са супер а?Как определи даден автомобил,че е б.....ук без да си го притежавал или виждал.Или искаш да ни кажеш на нас как твоята жена е най-красивата и си е взел д.....на, а всички други жени са К..Ходи си направи тату на челото бмв,Мерцедес,Ауди и се хвърли от висок блок.
  • 8 Аз съм

    24 13 Отговор

    До коментар #6 от "Хмхмх":

    Човек защо ръсиш глупости точно за фугите на Тесла.Ако си се качвал в няква удряна и некадърно направена може фигите да са зле.В Пловдив има 4 Тесли. 2 от тях съм ги оглеждал лично.И такова животно с гадни фуги не видях.А повярвай това ми е работата и имам доста набито око.За друго немога да кажа но като сглобка и изпълнение автомобила изглежда доста стегнат,масивен и здраво направен.

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Хмхмх

    10 4 Отговор

    До коментар #8 от "Аз съм":

    Не зная дали е била удряна или не, но все пак става въпрос за tesla model s p100d току що получена от представителство на Тесла в Англия и само на 20 мили, а за фуги става въпрос за предния капак, просто не ми хареса разстоянието, което се получава. Не казвам, че е лоша кола, просто е малко надценена. Това е моето впечатление от автомобила.
    А и да не забравя, че иначе ще започнат едни коментари, колата не е моя, а е на близък приятел.
  • 10 Аз съм

    23 5 Отговор
    А,бе каквото и да е ние си правим моабет тука,тесла това тесла онова.А човека си надгражда и мащабира бизнеса.Само в Америка да му купуват колите гладен няма да е.Ние тук да му мислим,че и домати вече не произвеждаме за износ и вътрешният пазар.С дините е същото,от Любимец са, само дето са минали през гръцкото КПП.Мъск е много голям играч и знае какво и как да го направи.Ще видите,че не след дълго време ще пусне автомобил който ще е много достъпен за голямата маса хора.Просто той сега се е концентрирал за техният пазар повече.А всички знаем,че американците са грандомани.Аз на ден минавам между 10 и 30км. в Пловдив.Бих си купил ел.мобил 100-120к.с. Да изминава150- 200км. най-важните екстри.Това автоматически ще направи такъв автомобил с доста по-ниска и достъпна цена.Доста фирми с търговски представители биха купили също такива автомобили.Мъск ще удари Европа много брутално след това са японците затова всички започва да се чешат по главите ква стана тя.Настъпва времето в което старият къдящ двигател да подаде щафетата и отиде в музея.

    Коментиран от #12

  • 11 Гост

    12 3 Отговор

    До коментар #8 от "Аз съм":

    Човека споделя неговите впечатления. На мен пък дизайна не ми харесва, всеки има различен вкус. Но 250 000 лева, наистина е непосилно за 99,99% от хората.
  • 12 Гост

    15 13 Отговор

    До коментар #10 от "Аз съм":

    Вярвай си на глупостите. Мъск викаш ще е хегемон, а? Ти в кой век живееш?
    И хубаво се занимаваш с фуги, но вземи чети малко история. ДВГ е с 50 години по-нова технология от електродвигателя. Каква щафета, какви 5 лева? А корабите и самолетите, ти ли ще ги буташ?
    Като чета такива неграмотни коментари, чак ме напушва на смях.
    Да, нека има електрички, но да са алтернатива на сегашните коли.

    Коментиран от #14, #16, #17, #19

  • 13 Неграмотен

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Хмхмх":

    Бхахахахах, преди 4 години нямаше модел S P100D още повече с "Ludicrous Mode"

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Неграмотен

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Неграмотен":

    Сори, грешно прочетох.
  • 16 BMW

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Явно ти трябва малко да прочетеш , я провери от кога е измислен автомобил на ток и тогава пиши , че се излагаш . Явно и от развитието в световен мащаб не се интересуваш и пишеш пълни глупусти .
  • 17 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Пак не позна ! Мъск Е хегемон , а не "ще е" . За има няма пет години от нула стигна до челната петица като цена сред автомобилните производители и дори любимите ти ВАГ признаха , че им е основния конкурент и то изпреварил ги по технологии ! И не са само те , всички други са на това мнение , но не всички си го признават . И ти казах да не говориш в множествено число , а какво ти харесвало на теб си е твой проблем

    Коментиран от #24

  • 18 BMW

    9 1 Отговор
    Събрали се веднъж художник, математик, градинар, философ и малко дете и седнали около една кръгла маса. В средата на масата имало една хубава, сочна, лъскава и добре узряла червена ябълка. Задачата на всеки от присъстващите била да я огледа внимателно и да напише на листовете пред себе си, какво точно вижда.



    Художникът:



    - Ябълка с великолепен червен цвят.



    Математикът:






    - Ябълка с правилна кръгла форма.



    Градинарят:



    - Много добре узряла ябълка.



    Философът:



    - Плодът на първородния грях.



    Детето изяло ябълката и казало:



    - Колко беше вкусна!



    ***



    Светът е един, но ние всички гледаме на него с различни очи!
  • 19 безчетков

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Напротив, първата кола е с ел. мотор бе невежа!

    Коментиран от #23

  • 20 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Какви кладенци и каква вода те тресат ? Даже хората са ти написали , че за Тесла това е добре дошло . Тия 50-60 000 отказали се ще ги наваксат само за месец от новите поръчки и то без да ги притискат старите срокове за доставка и пак ще продължат да имат поръчки за две-три години напред , без да са дали една стотинка за реклама и измислени "дилъри" ! Ти си мисли за твоите любимци , дето имали по 17000 поръчки на ден , ама имат по 7-8000 евро РАЗХОД на поръчка за реклама и дилърчета !
  • 21 Morgoth

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Трифонов":

    Тесла са вече от доста време на пазара, но от европейските производители за момента не виждаме конкуренция. Изкарват малки градски коли, на цената на ликсозен седан, които издържат по 150 км с едно зареждане на батерията и още малко с допълнителен генератор, който заема половината багажник.
  • 22 Гадина

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "Хмхмх":

    Карал си ама насън. И като се събуди беше плувнал в пот от жегата.
  • 23 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "безчетков":

    Нали това казвам?! Явно коментарът трябва да го насочиш към номер 16 с ник БМВ ;)
  • 24 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Нямаш равен по фантасмагории - хахахаха
    Кога сънува, че ВАГ са ми любими? Или така е по-лесно?
    Апропо, научи ли кой е Айнщайн и защо етерът е махнат от Менделеева таблица и как Никола Тесла е грешал за него?
  • 25 Никой

    2 1 Отговор
    Това, в което повече от вас тук грешат, е че сравняват Теслите с ДВГ автомобили. В момента да се направи ел автомобил, който е добре направен и има абсолютно същите екстри като двг на същата цена, е невъзможно. Още повече са такава сравнително малка компания, която няма ресурс от 100 човека, които гледат само дали фугите на капака са точни. Хората, които купуват Тесли просто искат точно ел автомобил и в момента на пазара няма по-добър. Точка. Вече ако искаш най-добър лукс, сглобка и материали за парите си, ще вземеш кола с двг от голям производител като Мерцедес. Тук става въпрос, че разработката на нова технология и имплементирането и в кола е изключително скъпо, затова, за да е относително достъпна отвътре и отвън ще е базова в сравнение с БМВ 3та серия за същите пари направена на базата на технология, която се разработва, усъвършенства и тества вече сумати време.

    Коментиран от #26

  • 26 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Никой":

    Изобщо не можеш да ме убедиш, че е скъпо да направиш ел. седалки и стилен интериор в електромобил за 35 000$. Това са някакви безумни оправдания. Та Дачия за 8 000$ има по-красив интериор.
    Тесла се купувала от хора, които искали електрички. Ти защо не си купиш?

    Коментиран от #27

  • 27 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Ами скъпо е да. Особено като счетеш, че това е малка компания, която в момента инвестира в производството и разработката на батерии и целта е минимално количество опции, за да се оптимизира процеса на производство. Искам да ми кажеш къде има ел автомобил за 35к долара със същите характеристики и ел седалки и "стилен интериор" и тогава ще те призная. И да, хората, които си купуват като цяло ел автомобил имат поне още един с двг, тъй като в момента няма достатъчно суперчарджъри. Може би отчасти в САЩ единствено има хубаво покритие на места. Тесла си купуваш за гъзария и да усетиш как се кара ел кола. В бъдеще това ще се промени. Сигурен съм, че след 15 години ел автомобилите ще са истинска алтернатива на двг, но това вече зависи от развитието на батериите и инфраструктурата.

    Коментиран от #28

  • 28 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    Абе стига измислици-премислици. Как можеш да кажеш, че е скъпо да сложиш таблета малко по-ниско и малко по-навътре? И изобщо колко струва да сложиш две ел. моторчета на предните седалки?
    Да не мислиш, че всяка фирма ги произвежда? Та нали ги поръчват на фирми подизпълнители?!
    Но пък твоята логика изглежда малко по-нормална от онази на "гост", който каза, че до няколко години всички производители щели да копират този ужасен интериор от модел 3 - хахахахаха.
    Но "гост" си е неспасяем случай - привижда му се етер и мисли, че Субару ще фалират, защото нямат електромобил, като в същото време Субару е един от лидерите по продажби в САЩ!

    Коментиран от #29

  • 29 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Кое колко навътре и надолу трябвало да бъде не можеш да съдиш по снимка. По-интересно ще е как ще се усеща на живо. А и това са напълно субективни мнения. И на мен честно казано не ми допада, но и не съм се засилил да купувам Тесла. Не мога обаче да не изразя адмирации, за това, че започнаха от нулата и все още съществуват като наистина постигат успехи, което означава, че знаят какво правят. Пожелавам им успех, защото света се нуждае от по-бърза смяна към неизчерпаеми източници на енергия.

    Коментиран от #30

  • 30 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Никой":

    Жалко, че си повярвал на подобни плоски лъжи!
    Не мога да адмирирам Тесла, защото нищо иновативно не правят, а преекспонират стари технологии с държавни пари!
    А това, че тласкали света към неизчерпаемите източници на енергия, е толкова нелепо, че всеки един физик ще ти се изсмее.
    Но това е участта на човечеството, да се мята от лъжа в лъжа - от Светата инквизиция към Холокоста, от Озоновата дупка до Глобалното затопляне, от Дизелгейт до Електрогейт. Докато света се управлява само от парите, вместо от науката и разумът, няма да може да излезем от батака.

    Коментиран от #31

  • 31 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Искаш големите градове да станат невъзможни за живеене? И да умрат още милиони хора, от рак на белите дробове? Защото това ще се случи доста скоро ако не се промени нещо. Или мислиш, че и това е пълна измислица и изгорелите газове са напълно безвредни? Никой тук не ти говори за глобално затопляне. То не може да бъде спряно на този етап, независимо дали вярваш или не в него. Става въпрос за локалното замърсяване, което ТРЯБВА на всяка цена да се избегне и ограничи. Това ще стане само с електрички. А вече дали това ще има добър ефект като цяло, зависи от начина, по който се добива електроенергията. Петролът е източник на изчерпаема енергия, а електричеството добито от атомни централи, ВЕЦ, сл. панели и т.н. е неизчерпаема енергия, поне от гледната точка на човечеството. Във всеки случай трябва да се разработва алтернативната енергия, ако не искаш в бъдеще всички да се движат с каруци. И интересно, че споменаваш парите, защото нали знаеш къде са големите пари, които управляват целия свят и хората, на които не им е особено изгодно всички да вземат да карат електрички ;) И за твое сведение в момента Тесла са върнали абсолютно всички дългове към страната си, за разлика от някои други компании залагащи на стара слава *ГМ*.

    Коментиран от #32

  • 32 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Никой":

    Виж сега, напълно съм съгласен, че замърсяването трябва да спре! Обаче съзнаваш ли колко е глупаво да кажеш, че заради електричките, е много умно да изнесем замърсяването извън градовете. А водата която пиеш и храната, която ядеш, да не мислиш, че идват от града?
    Вече има достатъчно проучвания, които посочват, че нито нефта е изчерпаем, нито електричките ще са по-чисти в световен мащаб!
    Я ми кажи кое в една кола с газова уредба е по-токсично от една Тесла например? Мразя газовите и харесвам бензина, но в името на здравето, бих карал на метан например. Много лесно се отклонява този въпрос, но за сега по-еко е газта - ФАКТ.

    Коментиран от #33, #34

  • 33 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Много от тези статии и "проучвания", които имаш предвид и които твърдят как производството на батрията някакси замърсява повече от карането на двг години наред, са опровергани няколкократно. Да не говорим, че самото добиване, преработване и транспортиране на петрол, гас и т.н е доста пагубно за природата, така че още преди да е достигнал до резервоара е оставил голям отпечатък върху околната среда. От друга страна електричеството в много области, дори в днешно време, се добива по доста "чисти" начини. Вода, храна, почва всичко това бива замърсено ежегодно на големи мащаби заради инциденти при транспорт/добив на нефт, така че не знам накъде биеш с твоите аргументи. Така че преминаването към ел автомобили според мен със сигурност ще + за околната среда като цяло.
    Горенето няма как да е перфектен процес и винаги има недоизгорени отпадни продукти. Не ти пожелавам да опитваш да дишаш от ауспуха на газифицирана за 800лв 25 годишна Астра, ама щом си убеден, че е безопастно - давай.

    Коментиран от #35

  • 34 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    И нефт, въглища и т.н това са изчерпаеми ресурси. Това да кажеш дай да го използваме докат не свърши нацяло, без да разработваме алтернативи, не гарантира устойчиво бъдеще.
  • 35 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Никой":

    Ако мислиш, че крайностите и апокалиптичните сценарии ще убедят нормален трезво мислещ човек, нещо си се объркал.
    Вземи прочети как се се образува гаЗта, а не пиши глупости, че била изчерпаем източник!
    А това с примера за газова уредба за 800 лева на 25 годишна кола, е толкова плоско, че чак не ми се коментира - все едно да те накарам да изядеш 25 годишна батерия!
    Като нямаш аргументи, не си измисляй!

    Коментиран от #36

  • 36 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Не те знам какво имаш предвид, тъй като всички полезни изкопаеми се образуват в стечение на милиони години, а не е от днес за утре. Това означава, че с нарастващото използване те ще свършат в крайна сметка. Газовата уредба я дадох за пример, който ти очевидно не си схванал. Никой не те кара да ядеш батерии, но не можеш без да дишаш, нали? Мисля, че предоставих достатъчно аргументи, които ти така удобно избягваш да коментираш.

    Коментиран от #37

  • 37 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    Тц, не позна - природен газ се образува навсякъде при гниене в анаеробна (безкислородна) среда.
    Всъщност ако се замислиш ще разбереш, че петролните компании не позволяват производството на метан в предприятия и всячески искат газта да се добива само от кладенците за петрол. Та никакви милиони години не ти трябват и хората имат решения отдавна по въпросът за производството на метан - http://energia.elmedia.net/bg/2011-2/editorials/%D0%BE%D1%82-%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D1%86%D0%B8-%D0%BA%D1%8A%D0%BC-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_00197.html
    Надявам се разбираш, че ако наистина искаме решение на проблема със замърсяването на градовете, газифицирането е част от решението. Заради това повечето производители сега обмислят именно варианти с газ и хибриди. Нека има и електрички, няма лошо - само да няма лобиране и фашистко налагане на едните за сметка на другите.
  • 38 Четирифонов

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Трифонов":

    Какво уникално-феноменално-мутро-чалгарско мнение си из.кал....