Британският производител на спортни автомобили Lotus пусна в мрежата първото рекламно филмче на новото поколение Esprit. Клипчето с продължителност точно 1 минута показва различни моменти от процеса на проектиране и разработка на суперкара, както и окончателната външност на серийния модел.
Новото поколение Esprit ще се появи на пазара догодина. Автомобилът ще се оборудва с 4.8-литров V8 с мощност 612 к.с. и седемстепенна полуавтоматична трансмисия с два съединителя. Ускорението до 100 км/ч ще отнема по-малко от 3 секунди, а максималната скорост ще достига 340 км/ч.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
16:24 19.12.2011
2 AMG
17:00 19.12.2011
3 Атанас Велики
Коментиран от #4
17:25 19.12.2011
4 Име:
До коментар #3 от "Атанас Велики":
@3 Не забелязваш ли че суперкарите са умираща порода? Това са последни издихания. В бъдеще суперкари ще карат само шейховете. Едва ли ще има вече 10 и 12 цилиндрови мотори.Коментиран от #12
17:36 19.12.2011
5 Атанас Велики
Коментиран от #8
17:58 19.12.2011
6 Атанас Велики
18:07 19.12.2011
7 ГОШУ☺
18:10 19.12.2011
8 Име:
До коментар #5 от "Атанас Велики":
@5 Защо да не ти противореча бе? Ти да не си краля?Коментиран от #10, #16
18:21 19.12.2011
9 AMG
20:10 19.12.2011
10 Атанас Велики
До коментар #8 от "Име:":
@8 Не бе! Щото съм винаги прав и си подкрепям позицията с доста качествена информация! Сигурно си прав, че е края на V12ките, но тва далече не е края на суперкарите! Днешното им изобилие надминава всички рекорди!Коментиран от #13
20:29 19.12.2011
11 AMG
20:40 19.12.2011
12 Kobester
До коментар #4 от "Име:":
@4 Глупости. Защо мислиш така??? Много хора(вкл. и аз) биха си купили суперкар(ако имат пари) като 2ра или 3та кола. Това не са коли които да ги караш всеки ден, но 3-4 пъти в месеца.21:17 19.12.2011
13 Име:
До коментар #10 от "Атанас Велики":
@10 Ако за тебе супер кар с ел. двигател ще носи същия кеф като сегашните супер кари и още повече старите суперкари (без електроники които да ти помагат да шофираш, с тежките съединители и тежки волани, без еърбеците и тракшън контролите), то тогава винаги ще ги има. Но просто няма да са същите.22:37 19.12.2011
14 Атанас Велики
23:31 19.12.2011
15 Атанас Велики
23:33 19.12.2011
16 ВИП АМГ
До коментар #8 от "Име:":
@8 kolega tuka ima dosta kompleksari.23:35 19.12.2011
17 AMG
23:42 19.12.2011
18 Атанас Велики
23:44 19.12.2011
19 Атанас Велики
Коментиран от #20
23:46 19.12.2011
20 Име:
До коментар #19 от "Атанас Велики":
@19 Говорех за нещо съвсем различно. Суперкарите имаха дух, които дори днешните не притежават. Както примерно не може да се сравнява ламбо контач с авентадор, ферари GTO с 458 италия. Но това са неща които всеки усеща по различен начин. Това че сега са по-бързи от преди не ги прави по-добри суперкари.00:02 20.12.2011
21 AMG
00:09 20.12.2011
22 Атанас Велики
00:10 20.12.2011
23 Атанас Велики
00:17 20.12.2011
24 Христо Цветанов
0-100км/h 1.9сек
0-160 3.9
0-320 10.9
max speed 420
а и като се има напредвид че двигателят на Бугатти Вейрон е създаден от инжинетите на Порше и VW така че извода е че Порше могат да създадът шосеен автомобил който да надмине всички рекорди по параметри но не това е целта , гледам че в този форум прекалено много се комплексират хората от към параметри и националност на дадена марка дали защото карат кола от същата марка или просто по параметри е по добра . За човек който може да си позволи суперкар и гледа естетически на нещата по важното е какво усещане дава колата на шофьора , удоволствито от шофирането поведение на пътя , качеството на изработка и дизайнът разбира се :) така че всичко останало е свързано със състезателна цел или с комплекси
Коментиран от #29
05:30 20.12.2011
25 Христо Цветанов
05:43 20.12.2011
26 Христо Цветанов
05:46 20.12.2011
27 МММ
Цитат: В края на 1981 г. се появява Лотус 88 - последният модел, дело на Чапман. Блестящия гений и тук си проличава - прави двойно шаси, въвежда активното окачване. Всъщност модел 88 е и първият с шаси от карбон. Колата е толкова сполучлива, че мачка на тестове конкуренцията с над 2 секунди. ФИА веднага се намесва и забранява колата (затова днес за първата кола с шаси от въглеродни нишки се счита МР4/1 на Макларън). Чапман побеснява, изпокарва се с всички и се зарича повече да не стъпи на пистата. Малко по-късно през една декемврийска вечер прелита над Ламанша със своя самолет в страхотна буря. През нощта умира от инфаркт, едва 54 годишен. Из падока плъзва слух, че Чапман просто се е скрил в Южна Америка, за да не гледа пропадането на Лотус и само чака благоприятен момент да се върне. Това не е от неуважение към него, просто никой не ще да повярва, че този гений е загинал. От там нататък историята на Лотус е трагична и върви към бавна, но сигурна смърт.
06:26 20.12.2011
28 МММ
07:38 20.12.2011
29 Атанас Велики
До коментар #24 от "Христо Цветанов":
@24 Не знам кво обясняваш за състезателна кола... Никога не са правили такова порше за улиците... правили са само мнооого по-бавни реплики! А що се отнася до качеството на изработка, днешните автомобили са значително по изящни и с отделено повече внимание на детаила! Качеството е нараснало благодарение на технологиите. Като вземеш съвременен интериор и интериор на кола от 60те,70те,80те, та дори и 90те, ще ти се стори много недодялан и грозен! И никой не се коплексира от към параметри... Те са основния показател на този клас коли! А усещането е субективен фактор, който ти и аз не можем да преценим, но за всеки важи поотделно!Коментиран от #30
10:54 20.12.2011
30 Име:
До коментар #29 от "Атанас Велики":
@29 Зависи от човека. На мен пък си ми харесват старите интериори на суперкарите. Защото са леки опростении т.н. Новите безспорно са от по-качествени материали. Пример: Този стар интериор на ферари далеч не ми се струва грозен. А пък относно дизайна на мен лично много повече си ми харесват старите коли че дори и ретро класиките от 60те и 70те. Супер колата с най-хубав дизайн за мен е ламбо миура. Всеки с вкуса си.Коментиран от #32
11:36 20.12.2011
31 Боби
11:48 20.12.2011
32 Атанас Велики
До коментар #30 от "Име:":
@30 Абе недодялана работа... днешните коли хем предлагат умопомрачителни характеристики, хем предлагат комфортен, практичен и много добре оборудван интериор изграден от модерни и висококачествени материали... Тва е, че днешните суперкари са повече коли, отколкото старовремските!Коментиран от #34
11:56 20.12.2011
33 Атанас Велики
11:59 20.12.2011
34 Име:
До коментар #32 от "Атанас Велики":
@32 Повече коли ли? Зависи каква ти е представата за автомобила изобщо. Старите супер кари са човекът и машината, никакви излишни неща. Това е че возят по-добре, карат се по-лесно, по-бързи са, по-удобни, по-екологични дори е вярно на 100%. Но дали ми харесват повече е съвсем отделен въпрос. Пак казвам разни хора разни идеали. Всеки с мнението си. Точно затова са интересни споровете. Ако всички харесвахме една и съща музика, един и същ тип жени, едни и същи коли, храна и т.н светът щеше да е ужасно скучен. Не ме разбирай погрешно, не мразя новите суперкари, даже много бих искал да покарам някое порше, ферари, астън....12:38 20.12.2011
35 Атанас Велики
13:55 20.12.2011
36 Атанас Велики
13:57 20.12.2011
37 Христо Цветанов
15:20 20.12.2011
38 Атанас Велики
17:10 20.12.2011
39 Атанас Велики
17:38 20.12.2011
40 Атанас Велики
23:54 20.12.2011
41 Атанас Велики
23:57 20.12.2011
42 Evolution
20:37 21.12.2011
43 Христо Цветанов
23:57 22.12.2011