Last news in Fakti

21 Септември, 2010 10:55 4 471 20

Суперкабрио от Lotus

  • lotus-
  • elite-
  • донато коко-
  • париж 2010

Автомобилите на Lotus винаги са имали какво да покажат на конкуренцията по отношение на динамичните показатели, но отдавна се нуждаят от дизайнерско освежаване. По всичко личи, че дългоочакваният Elite ще стане първият представител на новия стил на марката, който налага наетият неотдавна бивш дизайнер на Ferrari Донато Коко.

Кабриолетът с твърд покрив ще заеме централно място на щанда на Lotus в Париж. Дизайнът му се различава радикално от сегашните модели в гамата на британците Elise и Evora. Тежи цели 1 650 кг, което вероятно ще накара основателят на компанията и маниак на темата ниско тегло Колин Чапман да се обърне в гроба.

Elite ще се оборудва с двигател, доставян от Toyota. V-образният осмак от Lexus IS-F ще се монтира зад предния мост на четириместния купе-кабриолет и ще се комбинира с уникална автоматична трансмисия с интегрирана хибридна система за кратковременно увеличение на мощността. 620-те конски сили ще позволяват ускорение до 100 км/ч за около 3.6 секунди и максимална скорост от 315 км/ч, което гарантира на автомобила място сред елите на суперкарите.

Концептът от снимките трябва да стигне до конвейера през 2014 г. Прогнозната му цена стартира от £115 000 (около 137 000 евро).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DGD

    4 6 Отговор
    qk lotus malko na DB9 mqza
  • 2 Мончо

    22 5 Отговор
    Най накрая от Лотус да направят нещо красиво и стилно! На този бивш дизайнер на Ферари явно му допада визията на LAMBORGHINI REVENTON,защото виждам в предната част някои елементи от Lamboto!
  • 3 Stelio

    2 4 Отговор
    То май от доста коли са взаимствали... като форма, предница и малко по-издължени фарове има прилика и с Mazda RX8 ...
    Иначе се е получило красиво ...

    Коментиран от #18

  • 4 Blabla

    4 2 Отговор
    Еми не е лоша,не бих казал,че ми прилича на ревентон както каза някой по-горе.Готина е.
  • 5 moliv

    2 4 Отговор
    На мен пък ми прилича на фейслифт на Селика
  • 6 VW Group

    2 3 Отговор
    a i djantite sa ot porshe cayenne turbo :D
  • 7 Real

    1 1 Отговор
    Много красива кола, трудно ми е да я свържа стилово с Lotus, но все пак ми харесва (все пак се кефя на японски "бегачки"). Но нещо много пари ми се вижда.
  • 8 DDT

    5 0 Отговор
    Лотус евтин няма. Дори най-малкия (мисля е Елиз) е в добро състояние поне 15 000 Евро в Германия. Демек колкото една нова кола. Но за това което предлага, цената е ОК. В крайна сметка това е марка с отколешни традиции и име.Няма как да е евтино,нали ?
  • 9 japan

    0 1 Отговор
    Proporcii - Ferrari, strani4na linia - toyota celica, dvigatel - toyota, zadniza - toyota,predniza - mazda rx8. Nali4ieto na tolkova mnogo Toyota v kolata obe6tava dobro ka4estvo nai-posle,4e predi6nite lotusi beha vse na serviz ili pokriti s platni6te v koko6arnika na selo ;) ultra kofti ka4estvo imaha. P.S. Tegloto ot 1500kg ne e nikak visoko za kola s V8 motor!!! Tova ne vie Elise - karting igra4ka!

    Коментиран от #11

  • 10 vic

    0 1 Отговор
    Една от най красивите коли.Те отдавна ползват мотори на тойота.
  • 11 аз

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "japan":

    Интересно ми е, колко Lotus-а си виждал, че знаеш, че са трошливи? За твое сведение, от Лотус използваха двигател и на Celica. Освен това философията на Lotus е използването на ДВГ, с невисока мощност и много ниско тегло на автомобила, без излишни глезотии. Това са коли за шофьори, а не за "мамини синчета". "Картинг играчката" Elise може да разплаче по завоите много шофьори на по-мощни автомобили.
  • 12 Viva Italy

    1 2 Отговор
    Прилича на Evora но с по-агресивен и модерен дизайн.Определено е достоен конкурент ТТ i Z370.
  • 13 Viva Italy

    1 2 Отговор
    Не бях прочел за двигателя, това по скоро ще е конкурент Ферари 458 и Макларън MP4.
  • 14 до Viva Itali

    4 1 Отговор
    Ти нещо отдавна не беше писал?!
  • 15 japan

    0 0 Отговор
    kolega...niama zna4enie kakva im e bila filosofiata prez 1990 be 4ovek,vij 4e kolata e goliama i e V8 ti ima6 lisi idea kolko teji edin V8 ta govori6 za leki dvigateli,tazi kola kakto kaza drug kolega tuk e konkurent na ferrari i nqma ni6to ob6to sus spartanskite lotusi ot ednovreme, 100% 6te ima climatronic i el. sedalki ,koi 6te ia kupi ina4e? ti li?

    Коментиран от #17

  • 16 russian

    0 1 Отговор
    мяза ми на моя "мохер".с това v8 е почти като него.:)
  • 17 аз

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "japan":

    Философията за ниско тегло не е от 1990, а от създаването на марката. Не казвам, че модела е лош, а че не е Lotus. Малко е тъжно, че всички марки изоставят характерните си черти, и започват все по-малко да се различават. МВ правят градски автомобил, BMW ще започват предно предаване, Citroen почти забравиха за хидроактивното окачване... Какво още да очакваме? Morgan с дизайн на космическа совалка? Скоро хлапетата във форума ще могат само да се джавкат, коя автомобилна емблема е по-красива.
  • 18 mm

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Stelio":

    Прав си колега, но колата наистина е много хубава. поздравления за красивото возило.
  • 19 TOYQ

    3 0 Отговор
    KADE E BACE 4O4KO S AYGOTO
  • 20 bat audi

    1 0 Отговор
    А на мен Aygo-то на баце Чочко ми харесва повече..по-мощна е ...и в завойте е по-стабилно.Айгото е звяр в овча кожа...аххххххаааааахахахаха