Автомобилите на Lotus винаги са имали какво да покажат на конкуренцията по отношение на динамичните показатели, но отдавна се нуждаят от дизайнерско освежаване. По всичко личи, че дългоочакваният Elite ще стане първият представител на новия стил на марката, който налага наетият неотдавна бивш дизайнер на Ferrari Донато Коко.
Кабриолетът с твърд покрив ще заеме централно място на щанда на Lotus в Париж. Дизайнът му се различава радикално от сегашните модели в гамата на британците Elise и Evora. Тежи цели 1 650 кг, което вероятно ще накара основателят на компанията и маниак на темата ниско тегло Колин Чапман да се обърне в гроба.
Elite ще се оборудва с двигател, доставян от Toyota. V-образният осмак от Lexus IS-F ще се монтира зад предния мост на четириместния купе-кабриолет и ще се комбинира с уникална автоматична трансмисия с интегрирана хибридна система за кратковременно увеличение на мощността. 620-те конски сили ще позволяват ускорение до 100 км/ч за около 3.6 секунди и максимална скорост от 315 км/ч, което гарантира на автомобила място сред елите на суперкарите.
Концептът от снимките трябва да стигне до конвейера през 2014 г. Прогнозната му цена стартира от £115 000 (около 137 000 евро).
21 Септември, 2010 10:55 4 471 20
Суперкабрио от Lotus
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 DGD
15:55 08.09.2011
2 Мончо
15:55 08.09.2011
3 Stelio
Иначе се е получило красиво ...
Коментиран от #18
15:55 08.09.2011
4 Blabla
15:55 08.09.2011
5 moliv
15:55 08.09.2011
6 VW Group
15:55 08.09.2011
7 Real
15:55 08.09.2011
8 DDT
15:55 08.09.2011
9 japan
Коментиран от #11
15:55 08.09.2011
10 vic
15:55 08.09.2011
11 аз
До коментар #9 от "japan":
Интересно ми е, колко Lotus-а си виждал, че знаеш, че са трошливи? За твое сведение, от Лотус използваха двигател и на Celica. Освен това философията на Lotus е използването на ДВГ, с невисока мощност и много ниско тегло на автомобила, без излишни глезотии. Това са коли за шофьори, а не за "мамини синчета". "Картинг играчката" Elise може да разплаче по завоите много шофьори на по-мощни автомобили.15:55 08.09.2011
12 Viva Italy
15:55 08.09.2011
13 Viva Italy
15:55 08.09.2011
14 до Viva Itali
15:55 08.09.2011
15 japan
Коментиран от #17
15:55 08.09.2011
16 russian
15:55 08.09.2011
17 аз
До коментар #15 от "japan":
Философията за ниско тегло не е от 1990, а от създаването на марката. Не казвам, че модела е лош, а че не е Lotus. Малко е тъжно, че всички марки изоставят характерните си черти, и започват все по-малко да се различават. МВ правят градски автомобил, BMW ще започват предно предаване, Citroen почти забравиха за хидроактивното окачване... Какво още да очакваме? Morgan с дизайн на космическа совалка? Скоро хлапетата във форума ще могат само да се джавкат, коя автомобилна емблема е по-красива.15:55 08.09.2011
18 mm
До коментар #3 от "Stelio":
Прав си колега, но колата наистина е много хубава. поздравления за красивото возило.15:55 08.09.2011
19 TOYQ
15:55 08.09.2011
20 bat audi
15:55 08.09.2011