Снимки, направени по време на закрито представяне на второто поколение Dacia Duster пред журналисти, показват за пръв път интериора на румънското SUV. Новият модел ще бъде представен на салона във Франкфурт след седмица.
В оформлението се забелязват както познати, така и съвсем нови елементи. Воланът с четири спици, например, има дизайн, който може да се види в почти всеки модел на Dacia от последните две години. Традиционните три циферблата обаче са отстъпили място на два с дисплей помежду им.
На очи се набиват трите отвора на вентилационната система над централната конзола, новата мултимедия и дисплейчетата в кръглите контролери на климатичната инсталация. Информационно-развлекателната система ще се предлага в две версии, като по-евтината е позната добре от фейслифта на Logan.
На централната конзола се появяват държачи за чаши, скоростният лост има плосък връх като в някои модели на Renault, а бутоните за управление на страничните стъкла са мигрирали на кората на шофьорската врата.
Новият Duster ще се оборудва с 1.2-литров бензинов двигател с принудително пълнене и 1.5-литров турбодизел. В зависимост от модификацията ще се предлагат двойно предаване и шестстепенна трансмисия EDC с два съединителя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #16
13:40 05.09.2017
2 User
Ужас.
Коментиран от #5
13:47 05.09.2017
3 гост
Коментиран от #4
14:10 05.09.2017
4 123
До коментар #3 от "гост":
Не..., всеки следващ нов модел е с поне 5-10 % по-скъп. И вероятно по-добре Каджар от Дъстър. Ама в този ред на мисли - за още 1-2000 лева по-добре Шкода Карок, ако не му вдигнат много цената спрямо Йети.15:18 05.09.2017
5 незнайко
До коментар #2 от "User":
И как по точно таблета кореспондира с останалите системи замисляте ли се ???Коментиран от #7
15:28 05.09.2017
6 Ввв
Коментиран от #8
15:28 05.09.2017
7 User
До коментар #5 от "незнайко":
Син зъб :)15:43 05.09.2017
8 бай Иван
До коментар #6 от "Ввв":
Не, vag поне знаят как да правят табла.Техните са най-хубави.
На другите немци таблата им са претруфени, дебели, абе грозна работа.
А на останалата част от света са даже и с разхвърляни бутони и странни чупки.
Коментиран от #13
15:46 05.09.2017
9 Грую
16:19 05.09.2017
10 Дедо Ви Я
Коментиран от #11
17:04 05.09.2017
11 123
До коментар #10 от "Дедо Ви Я":
По принцип си прав. Но, ако искам дуракоустойчив автомобил, непретенциозен и здрав ще си взема едно Ленд крузърче от 90-те години. Дъстъра, ако не се налага да го караш на дълъг път и по магистрала е ок. Но, ако ти се налага - поддържаш два автомобила като теб. И защо да не се правят сметки. За някаква дребна на фона на цената му сума допълнително и Рено и Шкода са пъти по-добри.Коментиран от #15
17:26 05.09.2017
12 дъстъровод
17:31 05.09.2017
13 Ввв
До коментар #8 от "бай Иван":
Ахаха точно пък "дървените"им табла са всичко друго,но не и красивиКоментиран от #14
17:42 05.09.2017
14 бай Иван
До коментар #13 от "Ввв":
Тебе ако ти харесва безпорядък и всякакви чупки, то на мен - не.18:06 05.09.2017
15 Дедо Ви Я
До коментар #11 от "123":
Значи айде да не вкл. двайсет годишни дедовци. Още повече, че няма как да постигнеш 6 мазут градско с ленд-а! А на дъстъра тва му е нормалният градски разход... и 8/100 извън, ама с до 130!!! Хаха. Иначе и за дълъг и моторуей-я си е ок! Верно, 140 таван, за да си спокоен, ама и кой жиб е нормално да се юрка с повече?! И аз така съм си направил кривата сметка. Колата ми е за кеф и суперпаркетни дестинации. За всичко друго... дъстъра в нивата и ма боли фара.Коментиран от #17, #42
19:12 05.09.2017
16 MCV
До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":
Най високото оборудване на Дъстър струва 35 хиляди, погледни им ценовата листа.19:25 05.09.2017
17 Гост
До коментар #15 от "Дедо Ви Я":
Дъстър бил джип - хахахахахаХайде събуди се деди! Дъстър е SUV - правиш ли разлика???
А има още една камара ДЖИПОВЕ, които ще вдигнат повече от 130 км/ч.
Карай си работния кон и не му придавай някакви митични характеристики, че ставаш смешен!
19:31 05.09.2017
18 7444
19:53 05.09.2017
19 гост
Коментиран от #32
20:00 05.09.2017
20 onq s konq
Коментиран от #31
20:24 05.09.2017
21 ЦИЦЕРОН
Коментиран от #22
21:37 05.09.2017
22 Гост
До коментар #21 от "ЦИЦЕРОН":
Все едни и същи простотии - новото било ново, гроздето било кисело, изобщо разкази под шипковия храст!То за това 30 годишна G class на 200 000 км струва повече от нов Дъстър, нали?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=248909015&categories=OffRoad&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=12&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&minPrice=14000&pageNumber=1&scopeId=C
Та всеки с предпочитанията си, но високия клас автомобил, макар и 15 годишен, дава повече сигурност, повече динамика, повече комфорт и то за по-малко пари.
Да кажеш, че Дъстър е автомобил за средната класа в Германия, е нелепо - Дъстър е работен автомобил и никой нормален германец не би возил децата си в нов автомобил с 3 звезди в краш тестовете!
Коментиран от #26
22:09 05.09.2017
23 То пък един гост
Коментиран от #24
22:59 05.09.2017
24 Гост
До коментар #23 от "То пък един гост":
Колкото и никове да смениш, все същите глупости ще пишеш!Трябва да си доста заблуден щом смяташ 30 годишна G class за таралясник, пък Дъстъра да го смяташ за нещо велико!
А ако ти си имал проблеми с достигането до точка Б, аз не съм имал с колите си втора употреба. Но в крайна сметка никой не е застрахован и желая на всички безаварийни километри, независимо дали са с Дъстър или с друг автомобил.
23:12 05.09.2017
25 ооооооо
Пък чакай да дам пари за румънско..
00:11 06.09.2017
26 гларус
До коментар #22 от "Гост":
това е истината00:23 06.09.2017
27 Това исках да чуя от теб
00:24 06.09.2017
28 гост
Дачия предлага търсен продукт на пазара: евтина кола за непретенциозни ползватели. Специално тази подобрена версия елиминира недостатъка на неприятния салон на старото поколение и подобрява външния дизайн. Стига да не надуят много цените то този дъстър ще увеличи много продажбите, защото е подходящ не само за служебни/работни цели, а и за семейството. Приятен е за каране, харчи малко и е с голям клиренс. Това е кола за хора, търсещи нова кола, не е за сметкаджии, които са готови да платят една чанта с пари за употребено немско, без каквато и да е гаранция.
09:36 06.09.2017
29 Купувам го
Коментиран от #30
11:28 06.09.2017
30 гост
До коментар #29 от "Купувам го":
Да, така е. Не познавам човек, който да се е оплакал от ненадеждност, камо ли от цената й. Всички си ги карат, повечето служебни, минават през редовно и евтино обслужване и казват, че са доволни от колите. Тази нова версия на цена до 25-6х.лв ще е много по-добра покупка отколкото амортизирано и ново МПС от друга марка. Преди даваха 10% отстъпка за семейства, ако правят толкова процента нормално при всяка кола ще си вдигнат продажбите с много.11:54 06.09.2017
31 Anti BMW
До коментар #20 от "onq s konq":
БМВ -на 30 години ,имал съм !!!Няма по проблемна кола .Всички Бмв-та са с еднакъв дизайн .Боклуци!!! Моето беше добре познатата и прехвалена М535! , Комфорт 0,возия 0 ,здравина ..... ,на дизайн -грозотия .Спомням си как един познат със Рено 21 турбо пак горе -долу на същите години ми направи смешен !!!Направо ме разплака. А реното беше 2000куб.см и по малко конски сили от моя грозник (big six)12:37 06.09.2017
32 Таралясник
До коментар #19 от "гост":
Продават милиони бройки...!? Дрън,дрън....къде ги продават бре ? В Русия и Украйна само че с емблемата на Рено ! Дачия им прилича на колиба за извънградска почивка !Коментиран от #41
13:33 06.09.2017
33 Niki
Коментиран от #35
14:03 06.09.2017
34 Утрепа рибата
С този дъстър в планината ли да отидеш, на магистралата ли да караш, офроуд ли да го пробваш, кеф ли да си правиш докато го караш, комфорт ли да изпиташ, на естетика ли да се насладиш кое бе Ники му е хубавото?
14:49 06.09.2017
35 Гост
До коментар #33 от "Niki":
Професионално се занимават с коли само в заводите, където ги произвеждат.3 годишно Х3 няма как да купиш с парите за нов Дъстър. Разбираш ли каква простотия си написал?
15:24 06.09.2017
36 ВАГ
23:38 06.09.2017
37 ВАГ
Заменям 2годишен Дъстър за 5 годишен немски СУВ ...
Заменям 2 годишна Дачия Лоджи за VW Шаран на 6-7 години.
И двете оферти са за без доплащане .
23:44 06.09.2017
38 Гост 2 оригинала
А да ги сравняваме с 20 годишна Геги е смешно, колкото и смешно е твърдението, че Дъстъра е велик. Кола като кола, скъпа все още за нас, но сравнение с останалите ва пазара не е лоша оферта за хора без претенций и свободно време да висят по форумите в търсене на части.
Коментиран от #39, #44
08:43 07.09.2017
39 гост
До коментар #38 от "Гост 2 оригинала":
Има доволно количество хора, които ще си го купят. У нас само една реформа на данъци и лизинг ще подпомогне продажбите на нови коли. Ние сме единственните в ЕС където стара и пушеща, 20г. изтормозена кола струва 10лв, а нова, с всички еконорми 310лв. Още преди 15г. в Германия ситуацията бе такава, че голф 2 струваше 400евро за данъци, такси и застраховка при цена от 500евро за самата кола, а ново БМВ 3 беше освободено от данък, такси и преглед за първите 3г като застраховката му бе по-ниска от тази на голфа. Та нормалното на Запад е непостижимо у нас вече толкова години. Имах надежда, че ще се променят нещата щом сме в ЕС, но явно нищо не се променя и никой не иска да го промени. Всички мрънкачи, че новото било скъпо ще си променят мнението при реални изисквания, където не лежиш под колата 2 дена, а се ходи на сервиз за стара кола и се плащат солидни пари за труд. Хората нямат време за губене, имат по-важни неща отколкото да чоплят стари барутници и да ги хвалят. ТЮВ си върши работата и щом не покриеш нормите не получаваш преглед. У нас каквото и да е все е минало. Повечето може да дават по 150лв за цигари на месец, но не могат да дават 200лв за лизинг на нова кола, така ли?Коментиран от #40
09:04 07.09.2017
40 Гост
До коментар #39 от "гост":
Много коректен коментар, всичко е точно така. Но може би проблема е в нивото на стандарта у нас, не знам. Представям си какво ще стане ако дигнат данъците и таксите на старите коли, маса народ ще ревне и като цяло доста хора ще са засегнати финансово. Включително и сервизите, доставчици на части и други около бизнеса със коли. Не е просто. Иначе лизинга на Дачия/Рено не е висок, връзва се около левче на ден оскъпяване. Със сигурност новата кола е по изгодна в дългосрочен план но живота у нас не може да се планира така. По спокойно ми е да плащам 350 лева каско отколкото 1500. Е верно, като влезна в сервиза рева ама пак се преглъща.10:07 07.09.2017
41 123
До коментар #32 от "Таралясник":
А Тойота къде си продава милионните бройки?В Европа, у нас? Да бе! Ще се учудиш колко коли продават в Африка, Южна Америка и при арабите.
10:14 07.09.2017
42 123
До коментар #15 от "Дедо Ви Я":
Качи се на едно Йети, което с 10-тина % по-скъпо и ще разбереш разликата, която струва доста повече. И няма да ти се налага да поддържаш друг автомобил за дълъг път. Като качество даже Н6 на ГУ е много по-добро от Дъстъра.10:17 07.09.2017
43 Вагове
11:35 07.09.2017
44 Гост
До коментар #38 от "Гост 2 оригинала":
Претенций да не е римски император?Винаги ми е било забавно как хора с недобра граматика, се опитват да генерализират и да дават акъл.
Колко от новите Дачии са фирмени и колко чисто лични, та генерализираш колко много хора ги предпочитат?
И защо да не се сравняват 20 годишна гега с Дъстър - нали са уж джипове и се купуват с пари?!
Къде са ти доводите?
Същия си като гост, само празни приказки за сервизи и други глупости.
Като започнете да ми изкарвате парите, тогава ми давайте акъл какво да си купя, а до тогава си карайте служебните Дъстъри и се заблуждавайте, колко сте велики!
Аман от комплексари!!!
Коментиран от #45, #46
12:40 07.09.2017
45 Бял негър
До коментар #44 от "Гост":
Някой водил ли си е статистика колко от новите Дачии са бели на цвят и защо са толкова много?12:55 07.09.2017
46 Гост
До коментар #44 от "Гост":
Епа ти си карай щайгата, кво ми даваш па на мен акъл. Нали имаш кинти, купи си нещо готино и остави комплексите на бедняците като мен. Не знам защо винаги темата е Дачия и хората които и симпатизират срещу всички останали. Тука граматически как стоя? Ок или да ходя на курсове?Коментиран от #48
13:03 07.09.2017
47 Гост
Коментиран от #49
13:09 07.09.2017
48 Гост
До коментар #46 от "Гост":
Ами замисли се защо темата е винаги: симпатизантите на Дачия срещу всички други - просто защото пишете простотии.По-голяма щайга от Дачия за 35 бона - НЯМА! Тръгнал да пише за щайги с този евтин служебен автомобил - леле колко мъка има по света!
15:36 07.09.2017
49 Гост
До коментар #47 от "Гост":
Толкова ли ти е мозъчето - да пишеш с чужди никове за морги на Горубляне?Къде съм казал, че нов автомобил не си заслужава? Писах, че 35 бона не си заслужават за нова Дачия - правиш ли разлика?
И да те питам - ти жена ти девствена ли я взе или просто избиваш комплекси, като се мислиш за център на света и е особено важно за теб всичко да е ново?
Дачия с хляб сравняваш - страшен паралел и интелект, просто нямам думи!!!
15:40 07.09.2017
50 Гост
Коментиран от #51
16:01 07.09.2017
51 Гост
До коментар #50 от "Гост":
Представям си какво дърво е в леглото - същото като колата ти!Ама то комплексите къде да ги избиваш, освен тук!
17:10 07.09.2017
52 Гост 2 оригинала
- за 35 000 ставате собственик на премиум модел 4х4 от немските марки като условието е да е около 10 годишен и някъде между 200 и 300 000 километра. Естествено има изключения, но те са рядкост.
- за тези пари излизат малко употребявани японски /Сузуки/ или корейски машини /КИА, Хюндай или нещо подобно. Някой са още в гаранция и километрите са добри/малко.
- за 35 000 може да се вземе нов СУВ от малките /не знам дали е 4х4 на Рено, Форд, Шкода, Пежо и такива подобни.
- за 35 000 може да вземем и Г класа с която може да се качиш и на Луната. Верно, на 25 години е, ама пък е ДЖИП.
- за 15 000 се вземаме премиум 4х4 или лимузина и с останалите си я поддържаме и си ходим насам натам.
- за 35 000 си вземаш и черешката на тортата и наша форумна любимка Дачия.
Такааа, дотук добре. Въпроса е какво следва?
Ми нищо! Кой каквото му е на кеф.
Кое е правилното може да каже само човек ползвал и поддържал такива коли. Купуваш, харчиш, продаваш и разликата я делиш на времето за ползване и виждаш файдата. Със сигурност някои път Дачия ще е по добрата покупка, но на 100 процента ще има случай когато сме се набутали с нея. Кефа от колата изчезва бързо и накрая са важни разходите. Ако може да си позволиш премиум 4х4 на тази цена, т
17:18 07.09.2017
53 Гост 2 оригинала
Финансово как ще ни дойдат нещата не знаем, трябва да пробваме.
Емоционално обаче, Дачията отива в миманса и като поведение, скорост, сигурност и какво ли още не.
Въпроса е кой я купува, коя е таргет групата, какво се търси и очаква от нея. Практичност, ниски разходи, безпроблемност....
Аз нямам против втората употреба, ама някой да ми се гъзари с ДЖИП за 20 000 бона и да ми реве после колко са му скъпи частите, те това не ме кефи. Щом не можеш да го поддържаш не ми го хвали. Не е за тебе. И недей да плюеш новото само заради факта, че е някаква румънска щайга, която дори и да искаш не може да си купиш и да я сравняваш с 15 годишни премиум марки, на които дори антифриза е 50 лева литъра.
И аз искам Х5, ама не мога да го поддържам по начина по който аз смятам че е редно. Та така, кой каквото иска и му е кеф. Ще видите, че палачинката ще се обърне и след 5 години, дай Боже, ще търсим само нови коли.
Коментиран от #54
17:42 07.09.2017
54 Гост
До коментар #53 от "Гост 2 оригинала":
Нали няколко пъти дъвкахме тази тема? Това за 50 лева литъра антифриз, са някакви врели-некипели.Таргет групата на Дачия си е служебен автомобил и на такива, които въртят 30-40 000 км на година.
Както казах, това е моето мнение - карам си 11 годишен Форестър, който е на половината пари от нова Дачия, но ми дава мощ, ксенон, навигация, здрав автомат и читаво 4х4. Дали е по-надежден, никой не може да каже - аз мога да си го поддържам и за сега нямам ядове със скъпи ремонти.
Нека сме живи и здрави и повече толерантност :)
Коментиран от #55
17:58 07.09.2017
55 Гост 2 оригинала
До коментар #54 от "Гост":
Не приятел, това за консумативите не са фантасмагорий, за съжаление. За моята хубавица литъра е 40 лева. При дилъра естествено, оригиналналдъ. А маслото е 60 кинтака литъра, пак при него, ама щото е с Коко Шанел вътре... И съм далече от премиум марките:)Коментиран от #56
18:05 07.09.2017
56 Гост
До коментар #55 от "Гост 2 оригинала":
Ето, виждаш ли как сам си противоречиш? Новата нямаш избор да не се набуташ с тези цени, а старата може да я караш и с 10 лева литъра - разлика няма. Ако не вярваш, вземи прати проба в някоя лаборатория да видиш, че са абсолютно еднакви. Но аз каквото съм виждал в Мото-Пфое и Балканастар, никога не бих закарал повече кола при тях.Накрая излезе, че с новата кола, пак се набутваш едни излишни 200-300 лева за смяна на консумативи.
Щом ти доставя удоволствие и имаш излишни пари, карай нова Дачия - няма лошо :)
Коментиран от #57
18:12 07.09.2017
57 Гост 2 оригинала
До коментар #56 от "Гост":
Ааа, това не за Дачия бе човек. То остава и на Дачия.консумативите да са толкова, малииий.На тази кола ако едва смяна на.маслото в дилъра е повече от 150 лева, то тогава тя се губи още едно от пледимствата, .аси.
Коментиран от #58
18:20 07.09.2017
58 Гост
До коментар #57 от "Гост 2 оригинала":
И каква е тогава колата ти и къде я обслужваш?Коментиран от #60
18:23 07.09.2017
59 rumpi
Не е лукс но за парите е супер
Коментиран от #61
18:26 07.09.2017
60 Гост 2 оригинала
До коментар #58 от "Гост":
VW, тригодишен.Коментиран от #62
18:34 07.09.2017
61 Гост 2 оригинала
До коментар #59 от "rumpi":
Супер, браво. И как е от към разходи за поддръжка? Щото ние само си говорим ама конкретни цифри никой не дава.18:41 07.09.2017
62 Гост
До коментар #60 от "Гост 2 оригинала":
Стига бе човек, освен ако не караш Фаетон, разходите ти са нереално високи!Коментиран от #63
19:01 07.09.2017
63 Гост 2 оригинала
До коментар #62 от "Гост":
Е чак Фаетон не е, за съжаление:) Малко по малък е. Но това е реалността. Евро стандарта си го иска. За това ти казвам, че ако наистина искаш да поддържаш автомобил по стандарт, дори и да не използваш оторизирания сервиз, нещата са дебели. Дори и колата да е на 10-15 години например. Алтернатива има, ама какво е качеството, еле пък гаранцията.Коментиран от #64
19:08 07.09.2017
64 Гост
До коментар #63 от "Гост 2 оригинала":
Явно няма да кажеш какъв е, но направо ти се чудя как може да даваш толкова пари за сервиз?Аз пък ти казах, че съм виждал как само доливат масло в "оторизиран сервиз" и вземат една камара пари. А ти им вярвай, че ти поддържат колата както трябва.
Обаче 60 лева литър за масло, без да е на Фаетон, аз никога не бих платил. Гарантирам ти, че моя двигател с Ravenol SVI, ще издържи пак толкова. Лично съм виждал как W 203 (C 220 CDI), достига без проблем 300 000 км с наливно масло. Не, че бих го направил, но е показателно какви измами правят с масла и антифриз.
И не те виждам как ще се качиш на Дъстър, след като явно караш висок клас автомобил и му угаждаш доста.
19:17 07.09.2017
65 Гост 2 оригинала
Коментиран от #66
19:34 07.09.2017
66 Гост
До коментар #65 от "Гост 2 оригинала":
Така кажи. Аз мисля, че го искаш за основна кола :))))))))))))20:22 07.09.2017
67 Гос
07:14 08.09.2017
68 dsd
Tова са продажбите на този автомобил само в европа
13:34 08.09.2017