ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
поздравления. Изключително точно написан материал за родната действителност. Тези коли трябва да се избягват, защото нямат продаване в повечето случаи.
от 3 месеца си продавам мерцедеса, карам го по 3-4 месеца годишно, през останалото време стои в гараж, няма драскотина, досега нито веднъж никой не ми е звъннал даже...
За мен статията не е обективна. Има си хора, които търсят и хечбеци с 3 врати и такива за "лимузини от края на ХХ век" и за американски коли. Всеки си знае сам за себе си какво иска и какво ще си купи
Статията е обективна .Браво! Става вапрос не ,че няма кой да купи американски коли или хечбек с 3 врати ,но такива продажби са едва 5% затова пише наи-трудно продаваемите коли , а не непродаваеми.
Продавам Шкода Суперб 2004г.,регистрирана.Да видим дали имате интерес,след като не я включват в тази класация,и не е топ автомобил от края на 20 век...
Това за емериканските автомобили не е баш така. Вече има ибей, амазон, алиекспрес. може ад стоиш пред компютъра и да купуваш стоки от цял свят. За това проблема не е толкова с частите, колкото с огромните двигатели и съпътстващите ги огромни данъци, застраховки, разход.
От VAG групата Vw, Audi, Seat и Skoda, които са с бензиновите двигатели 1.4i със 75к.с. и 1.6SR със 101к.с. са почти непродаваеми. Или в краен случай, ако наистина искате да се отървете от подобна кола едва ли не трябва да я "подарите" на купувача. По автокъщите обаче е пълно с подобни трошки, защото джамбазите са ги купили от някои италиански автоморги за без пари. Това е така, защото купетата са прекалено тежки за тези конски сили, ускорението е мудно, а липсата на мощност се усеща осезаемо, особено при баир. Удоволствието от шофирането напълно се убива, при комбинацията баир + 4 пътника. Колата просто спира да ускорява, докато не се добере до някой равен участък. Двигателите често страдат от запекли сегменти + някакви други износвания, поради което горят много масло, бълвайки облаци синкав дим и воня на изгоряло масло от ауспусите. Освен това тези коли имат прекалено слаби скоростни кутии.
Ало, класаторите, вие да не сте дрогирани, та твърдите че не се продават "Пежо" и "Ситроен"?! Да не живеете в някой друг свят?! Как така е пълно с тези марки по улиците, пък не се препродавали?!
Извинявам се много, но статията е повърхностно написана. И коли грохнали кочини се продават и пежо 607 с 2,7 дизелов се харчи и китайец се продава. Еле пък 3 врат хечбек (от старите хонда сивик например, нямате си на идея хондаджиите как се избиват за някой стар 20+ годишен такъв прогнил кош). Всяко едно си има точно определена целева група, която си дебне пазара и купува на момента това, което търси. И дали ще се продаде бързо или никога няма да се продаде, всичко опира до едно просто нещо - ЦЕНАТА. Когато цената е изгодна, стоката се продава. Не може да искаш на 20 годишен линкъл континентал 25 000лв (цена като за 10 годишна Х5-ца) и да очакваш, че ще я продадеш - дори и най-върлия фен на Лънкълн не е такъв балък, че да го купи. Но ако ще да продаваш грохнала, прогнила до основи, не карана с годините едно например бмв Е30 316 купе от 1985-а година (т.е. хем е уморена, с най-слабия мотор, само с предни врати) и искаш 500лв което е нормалната цена за един такъв (една идея по-скъпо от това, да го предадеш за скрап), ще ти я купят до броени дни - я за части, я за проект. Та... парата определя фукарата :) Типичното доказателство на моята теза са колите десняци от Англия - пълно е с тях, карат се масово. Защо ? Те са тотален антипод на тази статия, на теория не трябва такава кола въобще да се вижда тук в България, но на практика се карат много. Защото са относително евтини - на половината, а понякога и на една трета от цената на еквивалентен модел с ляв волан
Казвам ви го като търговец - българина НЕ иска качествено. Иска ЕВТИНО ! Затова просперират магазинчетата "всичко по левче", затова се купуват масово кренвирши, затова се вкарват и съответно купуват само най-мизерните коли от европа и най-вече от Италия (с проблеми, с удари, прогнили тотално) - защото купувача сам определя какво иска да купи. А купувача е идиот, иска най-евтиното, мисли, че по този начин ще прецака дявола, но прецаква само него си. Защото после реве (че си е купил боклук от магазина всичко по левче, има газове и болести заради кренвирша, старата скапана кола купена от горубляне само се чупи). Пазара се саморегулира. И този прост народ (български) си заслужава участта. Това е.
Аз за колите с десен волан разбирам. Купуваш си паджеро и вместо да набиеш 10 бона, даваш 5 и ходиш из поля и гори. Не разбирам защо има десняци вектри и астри, ауди 80 и всякакви коли за по 2000 лева?! Та то само докарването отива към 1000 лева.
Като цяло ВАГ*.ните за си такива, е наскоро прочетох един коментар от 1.9TDI- на 140 000км- маховик+съединител, турбо и актуатор наведнъж.
А тя колата е под 10000лв(Touran 2008).
Смятай колко са качествени и безпроблемни.
А един мой роднина с А4 B6 има проблеми с EGR-а.
За Френските - за някой модели на Ситроен и Рено все още някой българи имат известни предразсъдаци, но това като обобщението в статията е абсолютно невярно
Защо освен "джипове" има и леки коли десняци, където левака струва 1500 - 2000лв ли? Защото приятелю гост както вече казах, българина е просто същество и затова си заслужава участта. Българина е сметкаджия по природа, но винаги си прави сметката без кръчмар. Искам да ти дам реален пример с мен - аз преди години имах една кола, рядка (няма значение марка и модел), спортна може да се каже, двуместна, полукабрио. Понеже започнах почти да не я карам и само плащах за гараж и т.н. реших да я продам, не ми трябва вече (имах още 3 коли, тази ми е била като кола за кеф). Имах приятел, който беше също като мен любител на тия коли. Живял в Англия, там имал 10 (десет) такива през годините е прекупил и препродал. Завърна се в България за постоянно и реши да кара и тук такава кола. Не пожела да купи моята, която беше в ТОП състояние за 30 годишна такава кола - и като състояние и като изпълнение (екстри), с рядко срещан заводски тунинг (казано просто... представи си рядко изпълнение на външен вид боди кит за БМВ М3 или пакет AMG за мерцедес или Rieger за опел). Давах му я за никакви пари, за 3500лв му я предлагах, колата винаги е била (и при мен и при старите собственици германци) е била гаражна, техническо състояние педантично. Моят приятел не пожела да я купи за 3500лв от мен. Какво направи той ? Отива до англия, купува ДЕСНЯК такава кола. По време на транспортирането на ход от Англия той закъсва по пътя с нея. Накрая колата му стъпва на 7 (СЕДЕМ) хиляди лева. И тя е
...накрая неговата кола му стъпва на 7000лв (СЕДЕМ ХИЛЯДИ ЛЕВА) и си остава десняк ръждив (заради кофтия английски климат е тотално прогнила). И е по-бавна от моята, дърпахме се за спорта. Аз все пак успях и продадох моята кола дори за 4500лв на чужденци (хората дойдоха от ЧУЖБИНА и ми купиха моятоа уникално запазена кола), а този идиот мой уж приятел продължава да си кара своят десняк прогнил на стойност 7000лв. Защото моят познат е ИДИОТ доказан, той е тъпанар. Каквито са повечето българи - тъпанари. Без извинение. Не се мисля за много умен човек, но масово българите са глупави хора.
Скоро карах мой приятел до Търново да купува втора ръка и той искаше само и единствено нов внос Ситроен 4 и намерихме много барнат 2007г. за 5200лв. Взе го и сега кара и се кефи.
Не съм съгласен , че Ситроен и Пежо не се търсят, напротив.
Статията би изглеждала по-правдива, ако пишеше, че Алфа Ромео и Ланчия се продават трудно втора ръка, но за Ситроен и Пежо определено не е вярно.
Всъщнсот знам, че за повечето от вас шофирането е нещо посредствено и имането на кола е необходимост, но не мога да разбера, защо си купувате кола с идеята да я продавате лесно след това. Обичкновенно колите, които се продават лесно са скучни, лишени от динамика и като цяло кенеф
Общо взето много точна статия. Пропуснати са и италианските марки Алфа и Фиат, които също бързо губят себестойност, без да обиждам собственицитие на тези марки автомобили. Който не вярва да отвори един сайт за автомобили втора ръка и ще се убеди сам .
Марката Рено също е в кюпа. Тя също е в тази група.
А пък аз моята тойота я продадох за 3 дни. В събота пуснах обявата във вторник дойдоха хората да я видят и в сряда я взеха. Има поддържани и неподдържани коли. По това се различават. А иначе за всяка марка си има купувачи.
На точка Френски автомобили ме загубихте. Преди 3 години продадох служебното си Пежо. Беше ми личен скужебен автомобил, купен от България и поддържан само в официален сервиз на 110к км абсолютно доказуеми. В общи линии изглеждаше като чисто нов. Все пак служебна кола беше седяно само на шофьорската седалка. Без нито един проблем. Продадоха ми го от фирмата на смешна цена слоих си едни 5 бона отгоре и го обявих. За 2 дни ми се обадиха над 20 човека а на втория ден едно семейство ми навря на юнашко доверие 2 бона в ръцете за да не го продам до следващият ден. Не съм очаквал че ще бъде толкова голям интереса. Колата беше на цена точно колкото другите подобни в обявите. На следващият ден дойдоха с парите кеш и им я прехвърлих. Преди нея продадох и личният си Опел който също беше перфектен външно но ми отне половин година и безброй намалявания на цената и накрая дойде един дето направо му го харизах да ми се маха от главата тоя немски боклук. За 4те години които го имах му загубих над 60% от цената и едвам се отървах от него.
до мишо нешамара
пич понеже спомена Двуврато Е 30 за 500 лв дай да купя десетина
че не мога ги приближа нещо на под 3000
двигатела ти го оставям бонус за посредничеството
тръгнах да си продавам полото (1.6 75кс комби99г.)мислих че вагините са търсени коли но се оказа че нее тъка,всв пак го продадох след 95 дни от първото обявяване за 1200 лева.за период от 4 години смених 2 скоростни кутии и ми изгори към един тон масло.сега скочих на АР 159 и до тук(11 месеца) се представя просто великолепно на пук на познатите които ме заклеймиха че съм съгрешил.спрях сектантството и се чувствам по щастлив:)
За всичко съм съгласен, но не и за прогнилото от Италия! Напротив - само там има коли без ръжда,защото времето е топло и не вали. Най-големите ръждиви боклуци са от Германия,Австрия и т.н., но не и Италия,където може да намериш и 30-годишна кола без ръжда.
Я никогиш не чекам да ми се обадат штото не пущам обяви дигам талефоно и идва големо хобот дига"новио внос" остава парата без пазарлък и купоно е до сабалем.
Интересно ми е как се измислят подобни глупости писани в тема като тази.Хората пишещи ги не живеят ли в България или просто драскат с цел да има повече коментари докарващи пари то кликвания.
Стегнете се малко.
Много точни попадения в статията. Пропуснати са единствено руските автомобили, но може би автора кара някоя Лада Нива и преценката му не е безпристрастна. Нищо против нивите де. Просто са демоде с отвратителен интериор и не особено проходими.
С някои неща не съм съгласен.
Пежо е добра марка и си държи цена на вторичния пазар. Вижте колко броя 206, 207, 307, 308, 406, 407 и други разни се търкалят наоколо. Масово разпространени са.
Големите немски лимузини от 90-те също си имат немалка група фенове, особено S-класата.
Същевременно е пропуснат един немалък пазарен сегмент на екзотични автомобили, които действително са непродаваеми.
А за ес класите прасетата - това са най-великите автомобили в целият свят. Каква скъпа поддръжка? Сменил съм доста от тях и не съм пипал нищо по тях, освен консумативи и накладки. Но за да ги караш се иска да имаш някаква класа, а не да си просто служите....иначе е смешно.
Ох, милия автоджамбазин, голема работа си... Я бегай да рупаш сандвичи с лук и сланина, докато подремваш в буса, умирисан на пот, смърдящи крака и пикоч, на некоя бензиностанция по Европата.
Точно БМВ Е-21 и Е-30 са най продаваните коли. Такива купувам и реставрирам от четири години и ги продавам максимум за седмица. Сега съм започнал да реставрирам вече и лади 1200 и 1500S към тях също има много голям интерес и се продават бързо.
Аз за тва нямам кола нямам книжка не ми и трябва да плащам за всичко зстраховки че се движа по пътя винетки малко ти е подръжката летни зимни гуми масло бемзин спирачна течност и куп др. Неща за подръжка като наклатки или не дай си боже скоростната кутия или пр. С двигателя като бутала и т. Н. За едни колата е семейно или лично спешно превозно средство без което не може но това са 25-30% останалите 70-75% са заа селяния тип обиколки в селото виште ме як бас да бичи и ьа газарлък като междувременно повечето са и безработни и добре че баба и дядо продадат имот или мама и тате им дадат кинти за бензин иначе са тарикати ако видите селянин да минава бавно с гордо вдигната глава и да бичи чалга то бъдете сигурни пазете се това е един от 75-те %
Неграмотното българско отношение към Алфа Ромео е едно от многото доказателства, че ние сме малък, но изключително прост народ! Специално 156, 147, GT, Брера, 159, а надявам се и новата Джулия, са супер корави, дуракоустойчиви и надеждни автомобили! Ама на хора невиждащи по-далеч от носа си, как да го обясниш? Важното, е че такива като нас имаме отлични, красиви, ергономични и динамични автомобили! Пък и средностатистическият човек винаги е гледал на много хубавото с едно на ум и недоверие.
най трудно продаваемата кола е москвич щото цината на алумина в нея -80 кила са е по висока от цената на колата и никой не му си продава и си ги караме; и не са нов или стар внос а са праени в Ловеч а ний сме патриоти и караме родното.....затва и държавата ни прай реверанс и ни слага данък 7-8 лева щото са ретро
а вий са чудете колко кит има у ваще таралясници и колко ток у батериите останал на електричката докат доде до вас...горяла там 13 ама са избива от данъка , ремонтите и кат са тури газ си е супер Москвата.....ама дефорсираната - другите имат 20 кила по малко алумин
Значи според тебе щом някой не харесва Алфа ромео е прост, а ти си ерудит понеже си фен на тоя дръгел, от който жив екземпляр не можеш да видиш по улиците. Все пак ми се струва , че е по-вероятно простия да си ти
Отдавна не бях чел толкова необективна статия. Необективна та чак мирише на поръчкова - от вносителите на германски коли 2-ра употреба.
Същото е и в списание Авто Мотор Спорт - пишат, оценяват, класират и винаги немските коли са най-добрите.
А в действителност не е така. Ама карай да върви, българина е компетент по всякаква техника, особено ако няма техническо образование.
Защо пиши те глупости за американските коли аз лично карам от много години и сьм имьл и не една и винаги вьв отлично техническо сьстояние и винаги сьс оригинални части е ремонтирана
Аз си мисля, че всичко извън ВАГ и то немските марки от групата другото е доста трудно продаваемо. Имал съм приятели са се опитвали да търгуват италиански коли, ми зор работа имат си една шепа фенове които си имат канали за снабдяване и извън това зор. Налагало ми се е Волво да продавам, че и две даже, едното замина на части другото на бартер за Опел и продадохме опела после, зор работа. Френските ако им свалиш цената и все пак имат някакъв вид и двигател може и да ги продадеш, но си е до колата.
Айде сега научете нещо и от мен:
От личен опит казвам,че непродадена кола няма и второ за всеки влак си има пътник!
Определящи за цената и състоянието.
Гледайте си работата.имам Рено Еспас с мотора не Матра. Неубиваем и возия супер.имам и Вито имах и Е класа. Рендето не го продавам или сменям. Не кола куче
За франсетата сте в грешка. Пежо е 4-та или 5-та най-разпространена марка в България, следователно се продава и то точно заради ниската цена и г/д адекватното качество. А що се отнася до Реното, тя е най-бързо обезценяващата се от 3-те френски марки.
Къде пропуснахте и Волвото като марката за най-непродаваеми автомобили? Интереса е точно никакъв към тех има един кръг луди фенове само и това ама въри го продавай после.
Аз карам такава със 101к. и ако трябва да я сменям пак бих си търсил от този клас. Върши ми работа и не съм състезател, а и няма удоволствие от шофирането което да успокои болката от плащането на данък който е четири пъти повече от сегашния заради няколко коня повече
Чета...и не си вярвам на очите!!! Тази статия е написана от човек, който изобщо не е в час с продажбите на коли втора ръка в България! Най-много се продават френските на ПСА !!!!! Ако незнаете...прочетете....или отидете до автокъща! Само балъци купуват стари СУПЕР коли...като Мерц, БМВ, и особено АУДИ :)))...За Фолкса...не ми се коментира! Да си ги карат със здраве!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванчев
10:23 13.10.2017
2 onq s konq
Коментиран от #13, #40, #80
10:27 13.10.2017
3 SRS
Коментиран от #64
10:38 13.10.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Пенчо
10:49 13.10.2017
6 Вуте
10:50 13.10.2017
7 Е/Е
Коментиран от #20
10:58 13.10.2017
8 656
10:59 13.10.2017
9 Не съм съгласен
Коментиран от #10
11:14 13.10.2017
10 РЕНООО
До коментар #9 от "Не съм съгласен":
Статията е обективна .Браво! Става вапрос не ,че няма кой да купи американски коли или хечбек с 3 врати ,но такива продажби са едва 5% затова пише наи-трудно продаваемите коли , а не непродаваеми.11:30 13.10.2017
11 джамбазина
11:35 13.10.2017
12 Сергей
Коментиран от #28
11:45 13.10.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Вуте
До коментар #13 от "Иларион":
Той е ! Аз даже отидох да го гледам ама този не пожела да излезе от двора !!!11:56 13.10.2017
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 шкода
12:05 13.10.2017
17 Патриот
12:07 13.10.2017
18 сойкаПРИСМЕХУЛКА
Коментиран от #29, #56, #86, #88
12:31 13.10.2017
19
12:47 13.10.2017
20 Иво Георгиев
До коментар #7 от "Е/Е":
Сподели модел, година на производство, мотор и други подробности за Мерцедес-а, и дай линк с обявата да го видим!13:15 13.10.2017
21 Пълни глупости
Коментиран от #47
13:37 13.10.2017
22 PSA
Коментиран от #89
13:50 13.10.2017
23 Кольо Камиона
13:52 13.10.2017
24 Николай
13:53 13.10.2017
25 Мишо но не шамара
Коментиран от #27
14:09 13.10.2017
26 Мишо но не шамара
Коментиран от #48
14:13 13.10.2017
27 Гост
До коментар #25 от "Мишо но не шамара":
Аз за колите с десен волан разбирам. Купуваш си паджеро и вместо да набиеш 10 бона, даваш 5 и ходиш из поля и гори. Не разбирам защо има десняци вектри и астри, ауди 80 и всякакви коли за по 2000 лева?! Та то само докарването отива към 1000 лева.Коментиран от #32, #33
14:19 13.10.2017
28 Random
До коментар #12 от "Сергей":
Да, запазените.Виж Марио М5 например.
Номера е на запад да ги продаваш.
Излизат ми реклами на AutoScout и има един Москвич 2140 за 8900€
14:32 13.10.2017
29 Random
До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":
Като цяло ВАГ*.ните за си такива, е наскоро прочетох един коментар от 1.9TDI- на 140 000км- маховик+съединител, турбо и актуатор наведнъж.А тя колата е под 10000лв(Touran 2008).
Смятай колко са качествени и безпроблемни.
А един мой роднина с А4 B6 има проблеми с EGR-а.
14:36 13.10.2017
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Alex
14:53 13.10.2017
32 Мишо но не шамара
До коментар #27 от "Гост":
Защо освен "джипове" има и леки коли десняци, където левака струва 1500 - 2000лв ли? Защото приятелю гост както вече казах, българина е просто същество и затова си заслужава участта. Българина е сметкаджия по природа, но винаги си прави сметката без кръчмар. Искам да ти дам реален пример с мен - аз преди години имах една кола, рядка (няма значение марка и модел), спортна може да се каже, двуместна, полукабрио. Понеже започнах почти да не я карам и само плащах за гараж и т.н. реших да я продам, не ми трябва вече (имах още 3 коли, тази ми е била като кола за кеф). Имах приятел, който беше също като мен любител на тия коли. Живял в Англия, там имал 10 (десет) такива през годините е прекупил и препродал. Завърна се в България за постоянно и реши да кара и тук такава кола. Не пожела да купи моята, която беше в ТОП състояние за 30 годишна такава кола - и като състояние и като изпълнение (екстри), с рядко срещан заводски тунинг (казано просто... представи си рядко изпълнение на външен вид боди кит за БМВ М3 или пакет AMG за мерцедес или Rieger за опел). Давах му я за никакви пари, за 3500лв му я предлагах, колата винаги е била (и при мен и при старите собственици германци) е била гаражна, техническо състояние педантично. Моят приятел не пожела да я купи за 3500лв от мен. Какво направи той ? Отива до англия, купува ДЕСНЯК такава кола. По време на транспортирането на ход от Англия той закъсва по пътя с нея. Накрая колата му стъпва на 7 (СЕДЕМ) хиляди лева. И тя е14:59 13.10.2017
33 Мишо но не шамара
До коментар #27 от "Гост":
...накрая неговата кола му стъпва на 7000лв (СЕДЕМ ХИЛЯДИ ЛЕВА) и си остава десняк ръждив (заради кофтия английски климат е тотално прогнила). И е по-бавна от моята, дърпахме се за спорта. Аз все пак успях и продадох моята кола дори за 4500лв на чужденци (хората дойдоха от ЧУЖБИНА и ми купиха моятоа уникално запазена кола), а този идиот мой уж приятел продължава да си кара своят десняк прогнил на стойност 7000лв. Защото моят познат е ИДИОТ доказан, той е тъпанар. Каквито са повечето българи - тъпанари. Без извинение. Не се мисля за много умен човек, но масово българите са глупави хора.15:02 13.10.2017
34 mediator37
Не съм съгласен , че Ситроен и Пежо не се търсят, напротив.
Статията би изглеждала по-правдива, ако пишеше, че Алфа Ромео и Ланчия се продават трудно втора ръка, но за Ситроен и Пежо определено не е вярно.
15:24 13.10.2017
35 БМВ
15:38 13.10.2017
36 abv
Марката Рено също е в кюпа. Тя също е в тази група.
16:05 13.10.2017
37 Ник
16:25 13.10.2017
38 Иван Господинов
16:57 13.10.2017
39 Vasik Atanasova
с три подточки за тези над 20 години
за топ лимузините
и за американския масъл кар
17:08 13.10.2017
40 КАДИРОВ
До коментар #2 от "onq s konq":
МНОГО ГИК ДРАЗНИШ И ТЕ СЕ ВЪРЗВАТ САМО ТАКА17:27 13.10.2017
41 Бат Мишо
пич понеже спомена Двуврато Е 30 за 500 лв дай да купя десетина
че не мога ги приближа нещо на под 3000
двигатела ти го оставям бонус за посредничеството
17:40 13.10.2017
42 Ivaylo
18:24 13.10.2017
43 жоро
Коментиран от #44, #68
18:52 13.10.2017
44 Алфа Ромео
До коментар #43 от "жоро":
Евала пич, поздравления за страхотната кола която си избрал, не слушай хората. С какъв мотор ти е Алфетката?Коментиран от #46, #67
19:08 13.10.2017
45 Вуте
19:57 13.10.2017
46 filo
До коментар #44 от "Алфа Ромео":
Хубави са алфите, затова е пълно с мераклии за тях.19:59 13.10.2017
47 Антон
До коментар #21 от "Пълни глупости":
308 SW дизел 2006-2007 фейса е добра кола , която се продава бързо и лесно ,ако е в добро състояние !Три седалки отзад , серийно панорамен покрив , не раждясва /има много пластмасов елементи / , икономично с евтина поддръжка и пословично рафиниран двигател / дизелов / !
Съотношение цена /качество - Перфектно !
Не доставя удовоствие при шофиране и е малко шумно , но за това пък просторно и практично / голям багажник / !
“Френските коли се продават трудно “ е несериозно заключение без конкретика .
А това реното е най- големия боклук от френските !
Коментиран от #85
20:26 13.10.2017
48 Пешо
До коментар #26 от "Мишо но не шамара":
За всичко съм съгласен, но не и за прогнилото от Италия! Напротив - само там има коли без ръжда,защото времето е топло и не вали. Най-големите ръждиви боклуци са от Германия,Австрия и т.н., но не и Италия,където може да намериш и 30-годишна кола без ръжда.20:34 13.10.2017
49 Роман дизел
21:09 13.10.2017
50 MIROK
21:45 13.10.2017
51 Критика
Стегнете се малко.
21:46 13.10.2017
52 Krisko
21:56 13.10.2017
53 Анонимен
22:12 13.10.2017
54 Кракра
Пежо е добра марка и си държи цена на вторичния пазар. Вижте колко броя 206, 207, 307, 308, 406, 407 и други разни се търкалят наоколо. Масово разпространени са.
Големите немски лимузини от 90-те също си имат немалка група фенове, особено S-класата.
Същевременно е пропуснат един немалък пазарен сегмент на екзотични автомобили, които действително са непродаваеми.
23:17 13.10.2017
55 ВАГ
23:25 13.10.2017
56 Ники
До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":
"Тесен специалист" половин България кара от колите които си изброилКоментиран от #58
23:29 13.10.2017
57 ВАГ
23:30 13.10.2017
58 сойкаПРИСМЕХУЛКА
До коментар #56 от "Ники":
Като нямат пари за нещо по-добро, то тогава ще карат 1.4 и 1.6, защото струват по 2000-3000лв. Ама ако искат да си купят 1.8Т ще се ръсят двойно.01:22 14.10.2017
59 Сашо
02:10 14.10.2017
60 джентълмена
07:23 14.10.2017
61 Баце
Всичко може да се продаде, зависи само от цената.
11:48 14.10.2017
62 Джудж
13:22 14.10.2017
63 спец
13:31 14.10.2017
64 Автовоз
До коментар #3 от "SRS":
Ох, милия автоджамбазин, голема работа си... Я бегай да рупаш сандвичи с лук и сланина, докато подремваш в буса, умирисан на пот, смърдящи крака и пикоч, на некоя бензиностанция по Европата.14:03 14.10.2017
65 Маниак
14:33 14.10.2017
66 Шофиора
20:02 14.10.2017
67 Алфата
До коментар #44 от "Алфа Ромео":
Неграмотното българско отношение към Алфа Ромео е едно от многото доказателства, че ние сме малък, но изключително прост народ! Специално 156, 147, GT, Брера, 159, а надявам се и новата Джулия, са супер корави, дуракоустойчиви и надеждни автомобили! Ама на хора невиждащи по-далеч от носа си, как да го обясниш? Важното, е че такива като нас имаме отлични, красиви, ергономични и динамични автомобили! Пък и средностатистическият човек винаги е гледал на много хубавото с едно на ум и недоверие.Коментиран от #70
20:13 14.10.2017
68 Алфата
До коментар #43 от "жоро":
Ами добре дошъл в "семейството ни"! 159 е уникален автомобил! Уникален!!!20:17 14.10.2017
69 Бат Мишо
а вий са чудете колко кит има у ваще таралясници и колко ток у батериите останал на електричката докат доде до вас...горяла там 13 ама са избива от данъка , ремонтите и кат са тури газ си е супер Москвата.....ама дефорсираната - другите имат 20 кила по малко алумин
02:17 15.10.2017
70 filo
До коментар #67 от "Алфата":
Значи според тебе щом някой не харесва Алфа ромео е прост, а ти си ерудит понеже си фен на тоя дръгел, от който жив екземпляр не можеш да видиш по улиците. Все пак ми се струва , че е по-вероятно простия да си ти17:42 15.10.2017
71 pisna mi
Същото е и в списание Авто Мотор Спорт - пишат, оценяват, класират и винаги немските коли са най-добрите.
А в действителност не е така. Ама карай да върви, българина е компетент по всякаква техника, особено ако няма техническо образование.
21:33 15.10.2017
72 Lovecnamorgi
17:04 19.11.2017
73 Американец
18:48 29.11.2017
74 селянин от обеля
10:12 30.11.2017
75 Пешо Мъката
20:37 18.02.2018
76 Един
От личен опит казвам,че непродадена кола няма и второ за всеки влак си има пътник!
Определящи за цената и състоянието.
12:43 19.02.2018
77 Bibo
08:57 24.06.2018
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Цар
21:08 14.07.2018
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Transporter
23:17 17.09.2018
82 Кукуригууу
17:12 22.06.2020
83 Христо
18:01 22.06.2020
84 Гения
21:37 22.06.2020
85 Гост
До коментар #47 от "Антон":
307 SW трябва да е до 2007г.след това идва 30821:50 22.06.2020
86 Реалист
До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":
Аз карам такава със 101к. и ако трябва да я сменям пак бих си търсил от този клас. Върши ми работа и не съм състезател, а и няма удоволствие от шофирането което да успокои болката от плащането на данък който е четири пъти повече от сегашния заради няколко коня повече22:39 22.06.2020
87 Orlin EntchevЧе
13:39 23.06.2020
88 Dido
До коментар #18 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":
Абсолютно вярно. Потвърждавам!14:05 24.06.2020
89 Този коментар е премахнат от модератор.