22 Февруари, 2018 13:17 14 829 35

Какви коли карат руснаците

  • автомобили-
  • русия

Всяка трета кола в Русия е Lada. Информацията е на аналитичната агенция "Автостат", които правят изследване за общия брой автомобили в Русия към дата 1 януари 2018 година. Данните на "Автостат" отчитат автомобилите от всички възрасти, регистрирани в Русия.

Според тези данни в Русия има регистрирани 42.4 млн. автомобила, от които 13.87 млн. са с марка Lada. Това е приблизително 33% от целия автомобилен парк. На втора позиция е японската марка Toyota, от която в Русия се карат 3.76 млн. автомобила.

Третата позиция отново е за японска марка. Това е Nissan, като такива автомобили в Русия са 2.01 млн. Корейските марки Hyundai и Kia се нареждат на четвърто и пето място с резултати 1.87 млн. и 1.68 млн. регистрирани автомобили, съответно.

Шестата позиция, с 1.66 млн. леки коли, е за французите от Renault, а десетката се допълва от Chevrolet с 1.63 млн. коли, Volkswagen с 1.51 млн. коли, Ford с 1.35 млн. коли и Mitsubishi с 1.16 млн. автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    119 38 Отговор
    Имат си лади, карат си ги. А ние какво имаме - едното нищо и караме боклука на европа.

    Коментиран от #8, #15, #23

  • 2 Кики

    37 94 Отговор
    Ти може и да караш боклука на Европа аз пък си карам чисто нова Киа.

    Коментиран от #12, #17, #22, #27, #29, #35

  • 3 незнайко

    39 14 Отговор
    Лада Ларгус = Дачия Логан= Рено Логан.

    Тези лади са от 8000 до 12000 лв
    Аз бих си купил една нова, за сега карам Дачия Логан на 10 години.
  • 4 MTC

    35 19 Отговор
    Такаааа, голяма част от това дето е брандирано като Лада в действителност е Рено / Дачия.
    Разбирам защо карат Тойота, Нисан и Митсу, а също така Хюндай и Киа и не смятам да го коментирам. Просто това е най-надеждно и безпроблемно за Руския лунен пейзаж, условия и масова култура на самоподръжка или пълна неподръжка на техниката.

    Коментиран от #32

  • 5 ужас

    33 19 Отговор
    Вие май не четете - това не са колите които купуват сега, а които са регистрирани в момента - това включва лади от последните 40 години, естествено, че броят им ще е голям. Новите лади там не се купуват - мисля имат около 10% пазарен дял, защото руснаците така и не се научха да правят коли.

    Коментиран от #20, #33

  • 6 ъртъ

    32 20 Отговор
    Е що не карат бмв ,мерцедес и ауди ...явно не са толова прости ушанките....

    Коментиран от #25, #28

  • 7 гост

    5 11 Отговор
    А ако данните ги разглеждат като гласовете на изборите им?
  • 8 Марио

    8 14 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Само не си прав.Не е боклука на европа.Да тези над 10 години да но новите са супер
  • 9 Майстора

    23 18 Отговор
    Ами нормално - вижте обявите в мобайл.бг - първи изчезват Ладите. Здрави, просто устроени коли (такива бяха и западните в миналото), евтина поддръжка и лесен ремонт. А не като сегашните пластмасови боклуци, които издържат по 10 години (стоки с програмиран живот) и после - в леярната.
  • 10 Гост

    29 40 Отговор
    По добре 10 годишните боклуци от Европа от колкото чисто новите руски боклуци.

    Коментиран от #13

  • 11 Алекс

    27 4 Отговор
    Само да кажа, имам Пежо 406, бензин. Пежото не се слави като супер яка кола. Обаче моята съм я взел чисто нова от СФА през 2003 г. Сега е на 178 000 км. Подържам я сравнително добре, с хубави части и навременни ремонти. Сменил съм съединител на 173 000 км заедно с предни амортисьори. Предни дискове на 150 000 км. Предно и задно гърне на 135 000 км ( с него направих компромис и не съм доволен) Задни и предни биалети на около 110 000 км.
    В руски форум четох за такива които са на по над 700 000 км. Та всичко зависи от експлоатацията и подръжката. А че масовия потребител е скръндзав душманин, това вече е друг въпрос.
  • 12 AK47

    22 7 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    До третата година ще я платиш още два пъти на резервни части.Не се заяждам , а ти съчувствам.Такава е политиката на производителите.Сегашните автомобили са плод на дизайнери с компютри , а не на инженери с глави и сметачни линийки , както някога.
  • 13 минаващ

    31 18 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    По- добре здравите стари руски коли, отколкото скапаните 10-годишни западни дараци.

    Коментиран от #14

  • 14 Истината

    16 20 Отговор

    До коментар #13 от "минаващ":

    Ти виждал ли си с очите си здрава стара руска кола в скоро време (като изключим ретро музея във Варна)? Каза ли нещо или само си попръцкваш?
  • 15 Тесла е гувно

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Еми нали доскоро имахме Грейт Уол?!? Може да има още няколко останали бройки. Премиум евтинджос, що не си купи, а? Като не искаш "боклука" на Европа?
  • 16 Петров

    16 18 Отговор
    Ха! Аз здрава нова руска кола не съм виждал, ти за стара говориш. Ахахахаха!
  • 17 Кокал

    17 3 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    Той кара боклука на Европа, ти боклука на Корея.
  • 18 Бунаци

    5 6 Отговор
    Аман от тия спорове за трошки и дараци, замърсяващи природата и от които няма място да минеш!
  • 19 Някой

    9 2 Отговор
    Във Владивласток са най-добре, внясат евтини и нови японки директно от "извора" и нямат проблеми! Само сменят дирекцията..
  • 20 Ти ли Бе

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "ужас":

    Само Калина има 60 000 за второто полугодие на 2017г в Русия,за първото май бяха около 25-30х.
  • 21 Манолов

    4 1 Отговор
    И какво излиза в топ 10, че руснаците много обичат Рено и всичките им брандове са в топ 10 без Дачия.Лада е на Рено, нисан е на Рено .
  • 22 Радек

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    Теб пък кой те пита какво имаш?
  • 23 до Марто

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Ми то по-голям боклук от Лада има ли бе другарю ? :)

    Коментиран от #30

  • 24 Гайтан Веждьо Войвода

    13 6 Отговор
    Коментират руските автомобили хора дето и не са ги помирисвали!Сменил съм 4 нови Лади на времето когато на повечето критици миришеха краката дори и Запорожец!Наистина имат висок разход,нестабилни при високи скорости и хлъзгаво,но почти без ремонти и душманска експлоатация!Нивата е ненадмината,дава известни проблеми,но частите и ремонта евтини!Също Уаз джип е супер машина,висок разход,масла отвсякъде,но няма закъсване,затъвал съм до главините,танк!Имаме от последните серии чистак нов БМВджип(дъщерята),не съм впечатлен и трудно бих го вкарал в душмански условия по разбираеми причини,паркетен,само за пъчене не за ситуации!Тъй,че питам"знаещите"колко Лади са сменили,че лаят против?!

    Коментиран от #31

  • 25 Север о запад

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "ъртъ":

    Не ги карат понеже не издържат на ниските температури. Ако 6 месеца в годината е минус 20, просто не щат да вървят.
  • 26 Мъри

    8 1 Отговор
    Много ми е емешно, когато някой коментира нещо, което нито е карал нито е виждал като нов автомобол какво представлява.изключително прости и лесни за ремонт и екплоатация и доста надежни. Само ще еи кажа, че ладите и волгите по нищо не отстъпваха на западните аналози по онова време.
  • 27 Учуден

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    Че Кия е Лада Нива
  • 28 Учуден

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "ъртъ":

    Купуват, не ме издържат в Русия..
    Скапват се бързо.
  • 29 Гостът

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    Голем к** ! Кът земиш да караш истински коли от 3литра нагоре тогава се хвали. А иначе караш пълен таралясник че за много пари. Въздухар !
  • 30 Гостът

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "до Марто":

    Марто явно не си имал а сигорно не си и карал лада тъй че си обърши супола и си трай. А бе я ... !
  • 31 факт

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гайтан Веждьо Войвода":

    Що не вземеш да се лекуваш , Ладите били хубави , защото частите им били евтини , по-голяма тъпня не бях чувал! Имал съм от нова Лада Самара и нямам думи за какво автомобилно недоразумение става въпрос ,аман от русотролове !
  • 32 Сибирь

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "MTC":

    Освен Лада Ларгус,която е по лиценз на Дачиа,другите лади са собствена разработка ,със собствени възли и агрегати ,с някои изключения. Огромната част от собствениците са доволни,отделно някои автосалони си имат и сериозни промоции .Хората са доволни. И огромната част от пътищата им са по-добри от българските в пъти!
  • 33 Сибирь

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ужас":

    През 2010-12г. имаше държавна програма ,която даваше за върнат съветски автомобил 2000 евро (в руски пари тогава май беше 100 000 рубли). А една нова Лада Класик (2107) беше 4 000 евро. Та огромната част от старите бараки беше върната, Останаха само много запазените ,които са "ретро".Стари Лади има повече в България отколкото там :)
  • 34 Минаващ от тук

    1 0 Отговор
    Е как как отстъпваха Ладите по онова време като си бяха Фиат 124. Все западна машина. После като измислиха смешните Калина, Приора и прочие се сринаха на дъното. Сега с разработките на Рено нещата тръгват нагоре. Впрочем коментираме руснаците и много знае, а нищо наше нямаме. Всичко само се сглобява тук. В крайна сметка какво стана с Грейт Уол. Ще има ли завод, няма ли да има. Пак сме в джаза.
  • 35 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Кики":

    Чисто нова Киа, ама боклук пот Южна Корея.