Last news in Fakti

11 Март, 2018 10:19 57 771 74

Passat 4х4 комби за 5000 лв.

  • volkswagen-
  • passat-
  • употребявани автомобили
Passat 4х4 комби за 5000 лв. - 1

Каквото и да си говорим за нови автомобили, голяма част от българите, по разбираеми причини, все още залагат на колите, втора употреба. Точно поради тази причина често акцентираме на някой доказал се във времето модел, който е добър вариант за всекидневна употреба и наред с това е сравнително достъпен, както като първоначална инвестиция, така и за обслужването му след това.

Сега ще ви обърнем внимание на един до болка познат Volkswagen, но с малко повечко екстри. Става дума за VW Passat B5 Variant 4Motion. Принципно, Passat може да се определи като автомобила на работещия българин. Тази кола е просторна, стабилна, надеждна и практична. Особено ако я комбинирате с 4Motion система за задвижване на четирите колела, която е с Torsen диференциал, вършещ си работата изключително добре.

Passat 4х4 комби за 5000 лв.

По-конкретно говорим за Passat B5, който се произвежда през периода 1996 - 2005 година. Този автомобил може да бъде с надлъжно разположен двигател, което прави колата още по-стабилна в завой. В комбинация с изцяло независимото окачване отпред и отзад, Passat е машина, която няма да ви подведе и в същото време ще предложи необходимия комфорт, дори и докато едната половина от асортимента на Икеа е в багажника, а другата е на покрива.

Бърза справка в най-големия сайт за автомобили у нас показва, че предлагането на подобни автомобили не е никак малко. "Най-изморените" се предлагат за под 3 000 лв, а тези, които се смятат от продавачите за "уникат" са с цени над 7 000 лв. За 5 000 лв обаче има нелоши екземпляри, като се вземе предвид разбира се тяхната възраст. Можете да ги разгледате ТУК.

Passat 4х4 комби за 5000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Край

    45 58 Отговор
    Махай катализатора и газ. Ма щели да се издушат астматиците, ма щели емфиземи и белодробна недостатъчност и ракове да ги морят. Българите ги нее страх от нищо.

    Коментиран от #27, #65

  • 2 Alonso

    68 29 Отговор
    Много добър автомобил. За тази цена бих казал идеален.
  • 3 Марто

    56 16 Отговор
    Хареса ми определението от статията - Публикувано във факти.бг: автомобила на работещия българин. Наистина е така.
  • 4 Потребител

    31 32 Отговор
    1.9 TDI без 4×4 е супер. 130 коня са напълно достатъчни за дълъг път. Добър разход . Аз имах такава и бях много доволен. Още сажълявам че я продадох. Наистина един от най добри варианти за кола за 6-7 хил. Някои екземпляри са като нови.

    Коментиран от #74

  • 5 Мимо

    42 13 Отговор
    Винаги ще има и хвалячи и плювачи на всеки автомобил. Факт е, че Пасата от тази генерация наистина е съвсем приличен автомобил като отношение цена-качество- комфорт. А разхода за автомобил с такива габарити наистина е отличен! Говорим за дизел. За бензинов нямам наблюдения. Но наистина за България това е един страхотен семейно-работен автомобил.

    Коментиран от #7

  • 6 от тук

    35 12 Отговор
    Я да видим кой е продал Субаруто и сега е купил Пасат ;)

    Коментиран от #8

  • 7 Аааа

    17 10 Отговор

    До коментар #5 от "Мимо":

    Такава категория 'семейно-работен автомобил' , не бях чувал ...

    Коментиран от #21

  • 8 Аааа

    42 29 Отговор

    До коментар #6 от "от тук":

    Аз не бих продал Субару , за да си купя Пасат !

    Коментиран от #10

  • 9 Христо

    43 3 Отговор
    Моделите на пасат през посочените години са два - б5 и б5.5. Има голяма разлика в двата модела. И двата модела са с надлъжен мотор, няма вариант за напречен. От бензиновите мотори за избягване е 2.0 а от дизелите 2.5. Системата 4х4 реално е куатро в съотношение 90:10 заден:преден като при необходимост стига до 50:50, постоянно е зацепена. За предпочитане е б5.5 заради многото подобрения и наличието на esp.

    Коментиран от #48

  • 10 и ТЕ ТАКА

    22 43 Отговор

    До коментар #8 от "Аааа":

    Колко ти харчи Субарото?VW са мнооого по-добри поогледай се по улиците това е показател ЦЕНА-КАЧЕСТВО.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Аааа

    24 13 Отговор

    До коментар #10 от "и ТЕ ТАКА":

    Мисуиш ли ?
  • 12 амг вечна мощ

    45 9 Отговор
    Хубав е пасата спор няма ,но е скъп за поддържане! Ремъци ,масла ,филти 1200 лв да ,не говорим ако се разтрака махивика + съединитела 1800 лв а за птедницата ,не ми се говори с тези наши кратери в нашата страна ги правят на 3-4 месеца предница..

    Коментиран от #22, #41, #64

  • 13 Obay

    19 10 Отговор
    Идеално за булгаристанеца..
  • 14 ванката

    34 4 Отговор
    точно вчера гледах в нета същия даже и стеглич(народна ценност) за 4000лв ... а причините за закупуването на по стар автомобил не винаги са свързани с пари някои хора са по умни от болшинството и си купуват по-старите коли не заради парите
  • 15 атанас

    13 15 Отговор

    До коментар #10 от "и ТЕ ТАКА":

    това че има масово даден автомобил не е защото е по добър от друг само се замисли през комунизма пак е имало голф но всеки караше лада жигула и москвич...
  • 16 Германеца

    24 22 Отговор
    За стандартите в България и начина на живот , това е една от най-балансираните коли в съотношение покупна цена, поддръжка, надеждност, комфорт и приложимост в ежедневието.
  • 17 въх

    43 8 Отговор
    много скъпа подръжка за вече стар модел - над 15-16 годишен..
    Сериозно ви казвам.
  • 18 Митака

    14 25 Отговор
    Имам б5,следващата ми ще бъде б5.5. Безкомпромисно!!!
  • 19 Андрей Николов

    34 16 Отговор
    Хубава и относително здрава кола е, но само да не е дизел. Хвърлят турбини, маховици, дюзи, помпи за високо налягане, все неща по-скъпи от ЦЯЛАТА кола! 1.8 с турбина или без или 2.0 115 коня.

    Коментиран от #20

  • 20 Андрей Николов

    37 18 Отговор

    До коментар #19 от "Андрей Николов":

    Да допълня, че и окачването е алуминиево и се троши за норматив :)

    Коментиран от #29

  • 21 Мимо до ааааан*с

    10 5 Отговор

    До коментар #7 от "Аааа":

    Бе, така като гледам не даваш никакво мнение по темата (каквато е идеята на коментарите) а и двата ти коментара са заяждне с някой, дето е казал нещо. Та по-добре ако нямаш какво да кажеш - не казвай нищо! А тази "категория" както я наричаш ти си е лично мое определение, което ако не ти харесва си е твой проблем. Аз няммам претенции да съм такъв експерт , че да категоризиран колите по света! Ама се съмнявам, че и ти си...

    Коментиран от #23

  • 22 Цензор

    19 7 Отговор

    До коментар #12 от "амг вечна мощ":

    Един човек които да даде обективин коментар а не само да ги хвали или обижда . Истината е че са скъпи за поддръжка смяна масла филтри ремъци си е над 1300 с хубави части не наи евтините китаичета , което при кола 5000лв си е доста . 6те носача като тръгнат идругите части и те са си скъпи особено ако пасата е 4х4 . Освен това и пасата си дава и други проблеми . Старите пасати бяха здрави 4 ,5 и 6 са кенефи

    Коментиран от #26

  • 23 Аааа до Мима

    3 7 Отговор

    До коментар #21 от "Мимо до ааааан*с":

    Миме , Миме ... Мноо си зуе ...

    Коментиран от #24

  • 24 МимоЗ

    12 3 Отговор

    До коментар #23 от "Аааа до Мима":

    Продължавам да ти се чудя на акъла...Абе ако нямаш какво да кажеш, просто не казвай нищо бе човек... Напиши нещо по темата все пак.
  • 25 Петко

    25 10 Отговор
    Карайте си Пасаторите и Гоуфовете и пълнете гушките на търговците на коли на по 400-500хил.км. и като почнете с ремонтите по добре си купете нов автомобил,независимо каква марка но да е нов.
  • 26 Член

    19 7 Отговор

    До коментар #22 от "Цензор":

    Кажи евтина за подържане кола 2002-2003г. с такива параметри като Пасата.Коя кола не се троши?Имам Пасат 1.8т 190 000км. го карам по егати и пътищата на ГАЗ и съм пре доволен.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Коко

    18 14 Отговор
    Много ми е интересно,тези които плюят по Пасата какви дръгели карат.Ще помоля да споделят!
  • 29 Пасатор

    23 3 Отговор

    До коментар #20 от "Андрей Николов":

    Ама колега, мнението ти на база личен опит ли е, или каквото си чул от някъде? Защото аз имам ПРЕКИ впечатления от тази кола и не съм съгласен с теб въобще. Купих я за баща ми през 2013 година , колата е 1.9 ТДИ 90к.с. . След първоначалното обслужване - масло, ремъци , филтри и няколко "кокала" по окачването - наистина някъде към 1200 лева излезе всичко, до момента човека се вози и то добре - 90 000 км е минал , та преди месец и малко пак обслужих мотора и имаше разбити пак 2 от носачите и една биалетка общо съм платил 840 лв. А за някакви сериозни ремонти през тези години не се сещам - масло, филтри, накладки...и толкова. А че има разлика от кола да кола вече е друг въпрос и друга тема. Защото когто аз взех тоя за 4500 лв. Се намериха куп разбирачи, дето ми обясняваха, че за 2500 съм щял да взема същия. Та един от тези си купи една гробница за 2200 един месец след мен и наистина на му смени само волана май... Така, че това са много относителни неща.
  • 30 пежо

    16 24 Отговор
    тотал кенеф,нищо здраво няма по него
  • 31 Боре

    19 8 Отговор
    Имам Пасат 1998 ,1.9 TDI afn. 110к.с. 4*4 кожа,теглич,ски сак,климатроник, водна печка от 2008 е моя. Покрай нея смених бая други,но тая съм си казал, че нема да я продам. Кръстил съм я дежурният влекач.
  • 32 Гост

    18 9 Отговор
    Тоз мотор 131к.с.е помпа дюза системата и е най-гаднияот страна на поддръжка бих си го купил
    САМО1.8 ТУРБО ЖЕЛЕЗЕН МОТОР Е
  • 33 Илия Киров

    11 3 Отговор
    Хубава кола, но най-боли, когато започнат проблемите с ходовата част. Алуминиеви носачи и ако не подмениш всички, пак почва да трака след време. Смяна на съединител е доста скъпо. Обслужване по ангренажен комплект също. Иначе е работен кон отвсякъде.
  • 34 Хаха

    35 19 Отговор
    Който даде 5000 за 20 годишен курник е Олигофрен.Уникати били хахаха
  • 35 Осман

    8 1 Отговор
    А ремарке за 300 леа някой да продаде на аби?
  • 36 Гост 1

    24 4 Отговор
    б5,5 Variant 2,8 бензин 30 V 4motion автоматик...кожен салон...в момента съм с такава и е много добра ! 2003 г.е модела...при правилна и навременна поддръжка всяка една кола ще се държи добре на пътя...Успех на всички !
  • 37 Някой си

    14 12 Отговор
    Кютюк, както всички Пасат-и!
  • 38 Госр

    7 10 Отговор
    Тази кола е уникална. Измъкнаха ми една много запазена под носа преди 3 години. Беше 1.9 tdi 131. Като мотори 1.9 tdi 131 и 1.8t са уникални. Проблемите им основно са в предницата заради хубавите ни пътища.
  • 39 волен сидеров

    24 9 Отговор
    Е И това за кола ли го имате.курник със Безбожно скъпа подръжка и особено 4х4
  • 40 Немеца

    17 8 Отговор
    Не бих си купил този таранбук никога при положение, че има поне 5 по-качествени и надежни коли в същият клас и години! Не знам въобще на кой ще му е приятно постоянно да финансира поредния "евтин" ремонт на този толуп!
  • 41 ASZ

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "амг вечна мощ":

    Здрасти, ти в кой година живееш

    Коментиран от #47

  • 42 СУБАРУ

    13 17 Отговор
    НЯМА ПО ДОБРО ЧЕТЕРИ ПО ЧЕТЕРИ ОТ СУБАРОТО

    Коментиран от #45, #46

  • 43 Край

    12 12 Отговор
    Сега видехте ли на какво викам вехта бангия. Те на тази "кола" В Албания забраняват да се вкарват коли след 2009г. Сърбия не дава да се регистрират по-стари от 4г. Тука ни ги рекламират на автоизложението. Нямам против да и и турите теглич и да си карате гроздето за вино есента ама из софия да обгазявате с тия барутници - айде НЕ.

    Коментиран от #55

  • 44 сдфдфдф

    4 5 Отговор
    Единствения недостатък е слабото окачван носачите много бързо се разбиват.Трябваше да сложат окачване на B6 следващия модел.

    Коментиран от #56

  • 45 Боре

    3 3 Отговор

    До коментар #42 от "СУБАРУ":

    Само дето нема дизел в този ценови диапазон.
  • 46 Онзи

    9 2 Отговор

    До коментар #42 от "СУБАРУ":

    Тойота корола 4wd с два блокажа - на централен диф. и торсен отзад
  • 47 амг вечна мощ

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "ASZ":

    Ми в такава ,че в която съм виждал много повече неща за ,които ти си си мечтал! :)
  • 48 550

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Христо":

    Искаш да кажеш че е с постоянно 4х4 и отзад е 90% от мощта ?
  • 49 Омега

    12 3 Отговор
    :-) Аз понеже не съм разбирач като вас и имам малко пари за подръжка карам Опел Омега седан 2.2 2002 год. със всички екстри :-)
  • 50 Бахур Бахар(ББ)

    5 2 Отговор
    Момчета, потрайте. Като ни вземат в Шенген, коли няма да ви трябват. Само по един самолетен билет.
  • 51 Трошката

    8 4 Отговор
    То като му правиш обслужване ремъци ролки и ако са изтрадали носачите по добре да си взема деуга кола наистина по българския джоб но не и vw и audi
  • 52 ЯГШ

    8 7 Отговор
    Пасат синхро, чудесният избор. Най-добре да е автомат 2.5дизел. А пък за втора кола в семейството А класа, А2 или лупо. Вие сте душевно болни мазохисти
  • 53 Трошката

    4 8 Отговор
    Ти тия синхро и А класи ги караш градско 12-20км я да ги видим на ден 150км дали ште можеш да си позволиш подръшката на тия пратляци карал си некога коли пий валериана и лягай
  • 54 Todik

    1 5 Отговор
    Има ли такова животно 4х4 това което пишат в рекламните материали ама нула интерес всичко е лъжа истината е Q 4 без значение на какъв автомобил е монтирана тази система
  • 55 Антон 1

    1 3 Отговор

    До коментар #43 от "Край":

    Ти , от София ли си ? :)
  • 56 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "сдфдфдф":

    Е как да сложат окачване от следващ модел на предходен !:(

    Коментиран от #58

  • 57 VAG

    5 2 Отговор
    Тоз пахсат 4×4 за 16 човека ли е?
  • 58 Бай Тошо

    9 0 Отговор

    До коментар #56 от "Антон 1":

    Иска да каже да не са разваляли здравото окачване от пасат Б3 и чак на Б6 го връщат почти същото и мотора завъртат пак. Експеримент са си били направили което коствало доста разходи по разглобяване на предници за смяна на ремъци и тия хиляди носача без сменяеми шарнири бъркат излишно в джоба
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Vess

    6 9 Отговор
    Пасата НЕ Е най-доброто возило от тези времена.
    Брат ми имаше 2-ка 1,8 бензин, на газ, добре, ама ... той е автомобилен сервизен инженер
    И като дойде време да я сменя, НЕ си купи пак пасат, а Тойота Авенсис Д4Д , и пак добре ама ....
    Сега е на Хонда СРВ, и пак добре амааа...
    Карал съм му всичките коли и не съм доволен, защото ги сравнявам
    с мойто СУБАРУ ИМПРЕЦА 2л, 1997 АВТОМАТИК на газ от 10 години, нямам никакви проблеми, само консумативи и гориво, и най-важното винаги е удоволствие да се управлява този автомобил.
    Имах и Мерцедес С 250 ТД комби и също смятам, че е по добър от Пасата, но
    Всеки влак си има пътници, нали?
  • 61 Va60

    8 3 Отговор
    Освен голям багажник и много проблеми при дизела тази кола няма друго нищо
  • 62 Голф

    4 3 Отговор
    Смених нафтава помпа амортисьори съединител комплект предница кормилна рейка почти всичко смених пофтъшката е доста скъпа
  • 63 Голф

    3 3 Отговор
    Смених нафтава помпа амортисьори съединител комплект предница кормилна рейка почти всичко смених пофтъшката е доста скъпа
  • 64 хаха

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "амг вечна мощ":

    Ти май не живееш в 2018 или караш 2.5 TDI :D

    Коментиран от #73

  • 65 Ганя

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Край":

    Типичен Бай Ганйо
  • 66 1.8/125

    0 3 Отговор
    Чистото 1.8 е истината!
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Aaa

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Aaa":

    Aaa
  • 69 Guest

    0 1 Отговор
    Този фолц фаген се продава за 1000 лева не за 5000 лева ти не познаваш парите човече какво бмв м8 се продава за €450000 €600 намесец
  • 70 Guest

    0 1 Отговор
    Най скъпото бмв м8 света да
  • 71 Guest

    0 1 Отговор
    Неси виждал такова бмв м8 света най скъпите луксозни коли света само милярдерите най скъпите луксозни бмвете м8 света
  • 72 Хайл

    3 1 Отговор
    Аз карам 5-ца 98-ма AFN икономична и добра семейна кола.За двигателя само кийто се интересува от коли знае що за стока е икономичен и супер здрав и непретвнциозен. А иначе по принцип само чат чат по някий шарнир фърля иначе никави други проблеми. Този ми е втория. Карам ги от 2012.Първия беше помпа дюза, ама го откраднаха.. Така, че тея дето го плюят или само по улиците са го гледали или карат бънгии некви и ги е яд!
  • 73 амг вечна мощ

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "хаха":

    Ъъъъ ,не няма и да карам 2.5 ТДИ докато има 2.5 ТД и 3.0 ТД при мерцедес ,Ом 605 и ом 606 най-добрите дизели в света ;)
  • 74 4 motion

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Потребител":

    ... е и аз имам такава, с нормално каране 9-10/100 дизел, че какво му е икономичното?!?
    Още не мога да намеря сервиз, за да ми сменят маслото на междиня диф и то, щото на 90% не знаят къде му е пробката... да купиш нещо по колата - ма хич не са народни цените!
    Но като цяло е добра кола и широка... ма верно е ШИРОКА, дори не съм предполагал що нещо може да побере!!!