Забавянето на новото поколение на Supra принуди Toyota да поиска прошка от поклонниците на модела. В интервю за австралийското издание Drive ръководителят на проекта Тецуя Тада се извини от името на компанията, че е накарала феновете да чакат над 15 години.
"Щеше ни се да възродим Supra много по-рано. Искаме да се извиним, че това отне толкова дълго време. Минаха 15 години, за което наистина съжалявам", казва Тада.
Последната Supra слезе от конвейерите на Toyota през далечната 2002-ра. Японците разработват ново поколение на култовия модел от няколко години в сътрудничество с BMW. Баварците представиха своята версия на автомобила с концепта Z4.
Подробности за новата Supra все още няма. По неофициална информация купето ще получи 3.0-литров редови шестак с турбокомпресор и мощност 340 к.с., но са планирани и по-достъпни модификации с четирицилиндров двигател с мощност 200-250 к.с. Не се изключва и появата на хибридна версия с 400 коня.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Агент69
12:19 13.03.2018
2 гост
Коментиран от #9, #18
12:26 13.03.2018
3 Ввв
12:33 13.03.2018
4 Ярослав Станчев
Коментиран от #7, #8
12:55 13.03.2018
5 Ей това се
13:10 13.03.2018
6 Dart
13:36 13.03.2018
7 Dart
До коментар #4 от "Ярослав Станчев":
От bmw какво очакваш ракета ли да видим кой ще купи тоз мелез13:38 13.03.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Никой
До коментар #2 от "гост":
Много хора възхвалявайки старата Супра игнорират факта, че повечето и версии са бавни ГТ коли без особено възможности. Забравете нфс и филмите и осъзнайте, че 80% от Суприте са астматични гт коли. Да, има туйн турбо версия и да, тя е страхотна. Но като нова тя е струвала 50к долара, почти двойно на базовата, хич не е била достъпна. Известна е заради участието си в бързи и яростни и в потенциала за тунинг на двигателя. Нещо, което n55 също притежава. Така или иначе новата кола няма възможност да отговори на леко безпочвените твърде големи очаквания на "феновете". Също както 1М няма същата популярност както е30 м3. Нищо, че е по-добро.Коментиран от #16
14:09 13.03.2018
10 Ярослав Станчев
До коментар #8 от "Про":
Не знам колко са вървежни тия японски бараки дето си ги споменал,но съм се возил в Порше 911.По-балансирана бегачка от Поршето едва ли ще изкараш,тъй че пази тишина и си ближи плаката на Супрата.Коментиран от #11
14:37 13.03.2018
11 OLELEEE
До коментар #10 от "Ярослав Станчев":
БАЛАНСИРАНА...???? С МОТОРА В ГАЗА...ЯВНО СИ СПАЛ НАКРИВО!ЕДИНСТВЕНОТО БАЛАНСИРАНО ПОР...Е GT С ЦЕНТРАЛЕН МОТОР...ЕДИНСТВЕНОТО...СКОРО ЩЕ СЕ ОТКАЗВАТ И ТЕ ОТ ТАЗИ КОНЦЕПЦИЯ...КОЛКОТО И КЛАСИЧЕСКА ДА Е ...,НО ОСТАРЯЛААААА.ЧЕТИ!! А ЗА МВW САМО ДА КАЖА....Е.. 50/50 РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ОТ 30 ГОДИНИ...Д С ПРЕДЕН МОТОР...ТОВА Е БАЛАНС....ВСИЧКИ МОДЕЛИ ОТ 1 ДО 7 САРИЙНО.КОГАТО ПОР...Е ГО ПОСТИГНЕ ИЛИ WV ИЛИ НУЛИТЕ/ОООО/ АЛУДИ...ЕЛА МИ КАЖИ.С Е Р И Й Н О ...НЕ САСТЕЗАТЕЛНИ КОЛИ...НИЕ ВОЗИМ ДЕЦАТА СИ В СЕРИЙНО КОЛИ НЕ В ГТ ИЛИ ДТМ.БАЛАНС....РАЗБРА ЛИ!!!БАЙКоментиран от #20, #21
14:56 13.03.2018
12 разочарован фен
След още 15 години нов тираж !
15:17 13.03.2018
13 SR 20
15:26 13.03.2018
14 SR 20
15:27 13.03.2018
15 Про
15:39 13.03.2018
16 гост
До коментар #9 от "Никой":
Така е. Голяма част от суприте в САЩ са с автоматична кутия и под 200кс. Голямото чудо е основно този балансиран и много здрав двигател 2JZ, който е имал потенциал да бъде спортист с добро турбо и още малко части за няколко хиляди долара. Или колата за 5-10х.долара става 400-600кс. надежден спортист.15:46 13.03.2018
17 John Doe
21:58 13.03.2018
18 ассд
До коментар #2 от "гост":
От къде знаеш какво правят и колко е скъпо ? Да не би ти да си част от екипа ?01:02 14.03.2018
19 некойси
08:05 14.03.2018
20 Ххл
До коментар #11 от "OLELEEE":
Пич, вземи прочети едно букварче първо и после да се надъхваш по форумите ;)09:36 14.03.2018
21 Ярослав Станчев
До коментар #11 от "OLELEEE":
Ти си неграмотен бе.Прочети колко състезания е спечелил 911,дето бил с мотора в г..а и пак ела да ми пишеш за пикливи БМВ-та и прехвалени Супри.Не случайно Хонда преди да направят новата НСХ взеха 911 ГТ3РС за тестове,за да видят как се прави управляема,балансирана,състезателна кола.Не тестваха БМВ,нито Супра,а тестваха Порше.
Ай ся бегай да сричаш буквара,смешник.
Коментиран от #23
10:23 14.03.2018
22 Алфа Ромео
11:45 14.03.2018
23 Про
До коментар #21 от "Ярослав Станчев":
Ти си един кон с капаци и това си е. Аз живея в САЩ посещавам/участвам автомобилни състезания като любител. Става дума за обикновенни хора, младежи, някои от които още в колежа. Колко от тях могат да си позволят порше? А имаш ли представа колко му е поддръжката като започнеш да се състезаваш? За сметка на това всеки може да си купи Mazda mx-5 или subaru brz, старо м3 итн например и да си прави кефа с минимални модификации. Не ми обяснявай, че не вървят или не са балансирани, че си пълен профан. Да на паркинга има Поршета и др суперколи, пускат ги по малко на пистата, ама никой не си прави кефа така както с по-достъпните коли.13:48 16.03.2018