13 Март, 2018 12:06 8 226 23

Toyota се извини за новата Supra

  • toyota-
  • supra

Забавянето на новото поколение на Supra принуди Toyota да поиска прошка от поклонниците на модела. В интервю за австралийското издание Drive ръководителят на проекта Тецуя Тада се извини от името на компанията, че е накарала феновете да чакат над 15 години.

"Щеше ни се да възродим Supra много по-рано. Искаме да се извиним, че това отне толкова дълго време. Минаха 15 години, за което наистина съжалявам", казва Тада.

Последната Supra слезе от конвейерите на Toyota през далечната 2002-ра. Японците разработват ново поколение на култовия модел от няколко години в сътрудничество с BMW. Баварците представиха своята версия на автомобила с концепта Z4.

Подробности за новата Supra все още няма. По неофициална информация купето ще получи 3.0-литров редови шестак с турбокомпресор и мощност 340 к.с., но са планирани и по-достъпни модификации с четирицилиндров двигател с мощност 200-250 к.с. Не се изключва и появата на хибридна версия с 400 коня.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Агент69

    18 7 Отговор
    Прощавам им!
  • 2 гост

    27 3 Отговор
    Супра е била достъпна и кола с много потенциал за развиване. Затова е била любима. Сега правят нещо, което е изначало скъпо и дори не е по-мощна от тогавашните варианти. Сега Тойота 86 е тази кола.

    Коментиран от #9, #18

  • 3 Ввв

    10 11 Отговор
    Мазда е къде къде по-красива,,,
  • 4 Ярослав Станчев

    17 41 Отговор
    Смееееех,смех,15 години чакане и накрая 340 коня.Ми той някой голф 1,8 турбо с чип ще я препарира където я хване.Ма иначе легенда била,голяма легенда,няма що.

    Коментиран от #7, #8

  • 5 Ей това се

    9 0 Отговор
    казва да се извиниш!
  • 6 Dart

    21 9 Отговор
    Този не чист Японец щом слагат на кола Икона в спорта двигател от bmw СРАМ И ПОЗОР
  • 7 Dart

    18 8 Отговор

    До коментар #4 от "Ярослав Станчев":

    От bmw какво очакваш ракета ли да видим кой ще купи тоз мелез
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Никой

    17 7 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Много хора възхвалявайки старата Супра игнорират факта, че повечето и версии са бавни ГТ коли без особено възможности. Забравете нфс и филмите и осъзнайте, че 80% от Суприте са астматични гт коли. Да, има туйн турбо версия и да, тя е страхотна. Но като нова тя е струвала 50к долара, почти двойно на базовата, хич не е била достъпна. Известна е заради участието си в бързи и яростни и в потенциала за тунинг на двигателя. Нещо, което n55 също притежава. Така или иначе новата кола няма възможност да отговори на леко безпочвените твърде големи очаквания на "феновете". Също както 1М няма същата популярност както е30 м3. Нищо, че е по-добро.

    Коментиран от #16

  • 10 Ярослав Станчев

    12 26 Отговор

    До коментар #8 от "Про":

    Не знам колко са вървежни тия японски бараки дето си ги споменал,но съм се возил в Порше 911.По-балансирана бегачка от Поршето едва ли ще изкараш,тъй че пази тишина и си ближи плаката на Супрата.

    Коментиран от #11

  • 11 OLELEEE

    17 14 Отговор

    До коментар #10 от "Ярослав Станчев":

    БАЛАНСИРАНА...???? С МОТОРА В ГАЗА...ЯВНО СИ СПАЛ НАКРИВО!ЕДИНСТВЕНОТО БАЛАНСИРАНО ПОР...Е GT С ЦЕНТРАЛЕН МОТОР...ЕДИНСТВЕНОТО...СКОРО ЩЕ СЕ ОТКАЗВАТ И ТЕ ОТ ТАЗИ КОНЦЕПЦИЯ...КОЛКОТО И КЛАСИЧЕСКА ДА Е ...,НО ОСТАРЯЛААААА.ЧЕТИ!! А ЗА МВW САМО ДА КАЖА....Е.. 50/50 РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ОТ 30 ГОДИНИ...Д С ПРЕДЕН МОТОР...ТОВА Е БАЛАНС....ВСИЧКИ МОДЕЛИ ОТ 1 ДО 7 САРИЙНО.КОГАТО ПОР...Е ГО ПОСТИГНЕ ИЛИ WV ИЛИ НУЛИТЕ/ОООО/ АЛУДИ...ЕЛА МИ КАЖИ.С Е Р И Й Н О ...НЕ САСТЕЗАТЕЛНИ КОЛИ...НИЕ ВОЗИМ ДЕЦАТА СИ В СЕРИЙНО КОЛИ НЕ В ГТ ИЛИ ДТМ.БАЛАНС....РАЗБРА ЛИ!!!БАЙ

    Коментиран от #20, #21

  • 12 разочарован фен

    14 3 Отговор
    ...и още един път, ще се извинят скоро заради това BMW недоразумение !!!
    След още 15 години нов тираж !
  • 13 SR 20

    12 2 Отговор
    просто трябваше да върнат старата супричка
  • 14 SR 20

    9 0 Отговор
    просто трябваше да върнат старата супричка
  • 15 Про

    5 1 Отговор
    Е няма такива разбирачи! Виждали сте ги тези коли на картика от дъвка турбо само.
  • 16 гост

    11 0 Отговор

    До коментар #9 от "Никой":

    Така е. Голяма част от суприте в САЩ са с автоматична кутия и под 200кс. Голямото чудо е основно този балансиран и много здрав двигател 2JZ, който е имал потенциал да бъде спортист с добро турбо и още малко части за няколко хиляди долара. Или колата за 5-10х.долара става 400-600кс. надежден спортист.
  • 17 John Doe

    9 8 Отговор
    Стига сте ревали бе ! Това, че е с BMW мотор може да бъде само в плюс за новата супра. Да 2jz е страхотен мотор, но баварските шестаци по нищо не отстъпват - мотра стана прочут покрай един глупав филм. Просто американците започнаха да бълват афтърмаркет чаркалъци за него и модата беше да се модифицира. И да, с една торба пари се вадят добри коне от него. В същото време, в същите години, bmw има M50b25, който с части събрани от моргите от други мотори на bmw, а именно колянов вал от 2.5tds (оня мотор дето за нищо не ставал), и бутала от m42b18(оная косачка, is-ката), спокойно вади 700 - 800 магарета - това с бюджет 5 - 6 К лв. А в момента с новите поколения турбо агрегати, нещата са още по-добри. N54 не случайно се нарича 2jz на 21-ви век. Само изчакайте някоя друга година и гледайте какви назобани супрички ще се появят!
  • 18 ассд

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    От къде знаеш какво правят и колко е скъпо ? Да не би ти да си част от екипа ?
  • 19 некойси

    5 3 Отговор
    Аз пък си помислих че се извиняват за това че носата супра е повече BNV.
  • 20 Ххл

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "OLELEEE":

    Пич, вземи прочети едно букварче първо и после да се надъхваш по форумите ;)
  • 21 Ярослав Станчев

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "OLELEEE":

    Ти си неграмотен бе.
    Прочети колко състезания е спечелил 911,дето бил с мотора в г..а и пак ела да ми пишеш за пикливи БМВ-та и прехвалени Супри.Не случайно Хонда преди да направят новата НСХ взеха 911 ГТ3РС за тестове,за да видят как се прави управляема,балансирана,състезателна кола.Не тестваха БМВ,нито Супра,а тестваха Порше.
    Ай ся бегай да сричаш буквара,смешник.

    Коментиран от #23

  • 22 Алфа Ромео

    6 0 Отговор
    Те трябва да си направят харакири не просто да се извиняват заради този странен мелез, не знам кой истински фен на Супра ша си го купи.
  • 23 Про

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ярослав Станчев":

    Ти си един кон с капаци и това си е. Аз живея в САЩ посещавам/участвам автомобилни състезания като любител. Става дума за обикновенни хора, младежи, някои от които още в колежа. Колко от тях могат да си позволят порше? А имаш ли представа колко му е поддръжката като започнеш да се състезаваш? За сметка на това всеки може да си купи Mazda mx-5 или subaru brz, старо м3 итн например и да си прави кефа с минимални модификации. Не ми обяснявай, че не вървят или не са балансирани, че си пълен профан. Да на паркинга има Поршета и др суперколи, пускат ги по малко на пистата, ама никой не си прави кефа така както с по-достъпните коли.