Jeep представи на моторното шоу в Ню Йорк новото поколение на всъдехода Grand Cherokee. Производството му стартира догодина в завода в Детройт. Според официалното съобщение, возилото ще бъде построено върху платформата на Mercedes-Benz ML. За първи път в историята на съществуването си получава пневматично окачване, което в един от петте си възможни режима на работа може да увеличи клиренса до максималните 28 сантиметра.
Дължината на междуосието на новия Grand Cherokee е същата, както при Mercedes-Benz ML - 2 915 милиметра. Габаритната дължина на този Jeep в сравнение с предшественика си е увеличена със 135 милиметра, а широчината - със 76 милиметра. Устойчивостта на усукване на купето е заякнала със 146 процента. Предното и задно окачване са независими. По думите на представители на Jeep, освен че по този начин е подобрено управлението на возилото, е създадена възможност резервното колело вече да е скрито в салона на автомобила.
Версията с едновременно задвижване на четирите колела също ще бъде достъпна с пневматично окачване Quadra-Lift с пет режима на височина (от 20.5 до 28 сантиметра) и система Selec-Terrain, която самостоятелно променя режима на работа на двигателя, трансмисията, спирачната уредба и системата 4х4 в зависимост от типа на пътя. Освен два режима 4х4 Quadra-Lift при висока скорост за подобряване на аеродинамиката автоматично се намалява клиеренсът до 19 сантиметра, а при паркиране - за облекчаване на влизането и излизането от автомобила - до 16.5 сантиметра.
На северноамериканския пазар Grand Cherokee ще се предлага с два двигателя: 3.6-литров V6 с мощност 280 к.с. и осемцилиндров двигател HEMI с обем 5.7 литра и мощност 360 к.с.
Гамата двигатели за европейския пазар ще включва и турбодизели.
11 Април, 2009 16:57 2 074 1
Cherokee с пневматично окачване
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 srt8
15:49 08.09.2011