Разглеждайки редовно огромната картотека на mobile.bg, сме попадали на какви ли не автомобили. Сред тях има и такива, които спокойно могат да се нарекат колекционерски, като при това, цената им е съвсем адекватна. Такъв е случаят с произведеното през 2008 година BMW M5 touring.
Тази кола е направена в едва 1 025 бройки, което няма как да не я определи като колекционерска машина. Освен това Е60 М5 идва с V10 мотор, който няколко пъти е печелил наградата "Двигател на годината". Той произвежда 507 к.с., предавани към задните колела чрез опционалната 7-степенна автоматична трансмисия SMG III.
Тази скоростна кутия разполага с лаунч контрол за потресаващо бързи стартове. Ускорението на това комби е под 5 сек. от 0 – 100 км/час и може да направи обиколка на Нюрбургринг за 8:13 мин., което е дяволски бързо по всички стандарти. И най-хубавото, когато такъв екземпляр бъде обявен за продажба у нас, цената му е не повече от тази на чисто нова Corolla, например. Кое ще изберете?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ......
Коментиран от #60
09:51 07.04.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Антон
Пишман гъзарите, хардкор феновете и ганя дошъл от село в големи град ще избере емката. Нали трябва да го мислят за велик.
09:58 07.04.2018
4 GGGG
Коментиран от #15
10:15 07.04.2018
5 GGGG
Аз ще добавя и:
Към сервиза и плачиш...
10:18 07.04.2018
6 Иванчо l-ви
10:29 07.04.2018
7 Гошо
11:24 07.04.2018
8 тъйва
11:40 07.04.2018
9 Mpowered
БМВ-то винаги ми е преоритет номер 1.
Коментиран от #37
11:54 07.04.2018
10 Гост
11:57 07.04.2018
11 Японеца
За такова БМВ трябва да си с възможности!
11:59 07.04.2018
12 Андрей Николов
Коментиран от #63
12:29 07.04.2018
13 Никой
Коментиран от #14
12:48 07.04.2018
14 Гошо
До коментар #13 от "Никой":
Пикът на ДВГ е W12 и W16 на VW, това тук е далечКоментиран от #16
13:12 07.04.2018
15 Палячовци
До коментар #4 от "GGGG":
600.000 на м5 тва да не ти е дизеларка бе палячо. Само знаете да джафкате без да сте наясно14:36 07.04.2018
16 Бачо Киро
До коментар #14 от "Гошо":
Това БМВ е с колекционерска стойност. Не само заради лимитираната серия, а защото е правено от BMW Sauber F1 Programm. Двигателят и скоростната кутия са правени специално за това М5 и Е63/64 М6. Естествено не е за обикновените хора, няма лошо..?14:45 07.04.2018
17 Антон
Вижте си коментарите - превъзнасяте се по дараци на 10-12 и повече години. Ама нормално - ганя е мазохист, иска даобикаля моргите за части брак, дс разпитва по форумите, коя част може да бъде заченена с по-еврина такава, да се вози в смардяща кола с нацепена кожа по седалките, да слуша мнението на кварталния капцитет кое какво дърво е , но задъшжиелно да бъде немски премиум брак.
Вместо като бял човек да кара кола в гаранция, да пие едно кафе в климатизиран шоурум докато му сменят маслото и т.н.
Комунистите за 45 год. така са ви промили мозъците, че сте се научили да цените само мизерията.
Коментиран от #18, #32
14:46 07.04.2018
18 Никой
До коментар #17 от "Антон":
Вместо да нареждаш другите, само защото са истински фенове на коли и се "превъзнасят по 10 годишни дараци" карай пластмасовия нов кош, на който си доплатил, за да имаш електрически стъкла и климатик, и остави останалите да се радват на истински коли. Това, че не всеки може да си позволи чисто ново М5 не означава, че не може да си вземе такова на по 10 години и да му се радва. Тука не става въпрос за Ганьовци или "Европейци", а дали си истински ценител на автомобили, илиги виждаш само като средство за транспорт от А до Б.Коментиран от #23
15:16 07.04.2018
19 Aaa
Коментиран от #56
15:44 07.04.2018
20 НикиД
16:30 07.04.2018
21 руйййй
16:35 07.04.2018
22 Зак
16:48 07.04.2018
23 Антон
До коментар #18 от "Никой":
Става ми смешно, когато някой се изказва неподготвен какво карам.Мисли си че карам пластмасова кола за която съм платил ел.стъклата.
Няма лошо - мисли си че си ценител на коли, купувайки си нещо което нито ти е по джоба, нито по възможностите да експлоатираш нормално.
Знам знам, много е европейско да обикаляш автоморгите и да търсиш дадена част.
А колата винаги в средство да отидеш от т.А до т.Б.. След половин век може да говориш че това е кола за ценители, в момента вече и е минало времето отдавна за нормалните хора
16:58 07.04.2018
24 Гост
Коментиран от #25
17:06 07.04.2018
25 Магарето изпревари коня
До коментар #24 от "Гост":
Аз винаги съм се чудил защо Mercedes не са направили до сега V10 ? Audi поне иматКоментиран от #27
17:11 07.04.2018
26 Ewwe
17:15 07.04.2018
27 GGG
До коментар #25 от "Магарето изпревари коня":
Ауди имат V10 ама нямам V12 имат W12 , апак Мерцедес имат V12 ама нямат V10 xaxa , БМВ имат V8, V10, V12, V16Коментиран от #36, #66
17:18 07.04.2018
28 Айде стига де
17:41 07.04.2018
29 Ей,
Коментиран от #55
17:51 07.04.2018
30 брей,брей
След 10г.Бавареца ще струва поне двойно.И то не тука,в България,защото са малко тези които могат да го оценят.
От 7 години карам такъв Туринг,не М разбира се,530хд е,даже цвета му е същия.В работата имаме Авенсис на 4 години.Даже и база за сравнения няма с БМВ-то.С отварянето на вратата на Тойотката те "лъха"ефтинджоса на материалите и изработката.Същото е и като вдигнеш капака,който между другото вече почва да ръждясва...Карайте си дараците със здраве,хората не са глупави за да викат на някои автомобили "премиум сегмент"...
Коментиран от #33
18:19 07.04.2018
31 Гост
18:24 07.04.2018
32 Гост
До коментар #17 от "Антон":
Чета ти глупостите и не разбирам ти изобщо прочете ли статията?Разбра ли, че става дума за М5, а не за обикновено Е61?
Каква нацепена кожа сънуваш?
Да предпочетеш нова Корона пред 10 годишно М5, показва абсолютна тъпотия, драги.
И не говори кой е Бай Ганьо, защото явно и на училище не си ходил, щом не може да проумееш, че точно твоята дребнавост и сметкаджийство са олицетворение на образа на Алеко Константинов.
М5 е инженерен шедьовър, а Корола е за кроманьонци като теб, които нямат капацитета да проумеят техническата страна.
19:49 07.04.2018
33 Антон
До коментар #30 от "брей,брей":
Леле и ти какъв разбирач си!Да сравняваш авенсис с пета серия не е уместно. По-скоро го сравнявай с лексус гс.
А дали цената ще бъде двойна след 10 год. - може да отвориш мобилето и да видиш такива морги, били премиум преди 15-20 год. от типа на амг, емки, каиени турбо за какви пари се продават. И после си задай въпроса защо са толкоз евтини. Абсолютно непродаваеми мъртъвци!
А ако си убеден в това което пишеш , купи си една такава емка, и кога стане на 30 год. я продай и направи кинтите. Ама нещо май не ви стиска да инвестирате в пододни коли за ужким ценители.
Коментиран от #38, #39, #47
19:52 07.04.2018
34 Disela
19:57 07.04.2018
35 Вальо
20:27 07.04.2018
36 ГостЪт от другия свят
До коментар #27 от "GGG":
БМВ имат и W12 на 7-ма серия 750I20:36 07.04.2018
37 пфууу
До коментар #9 от "Mpowered":
Пише се "прИоритет" ве неграмотник такъв !!! Личи си, че си бе еН ве "шИфьорчИ" ! Аман от селяни с претенции !20:53 07.04.2018
38 Никой
До коментар #33 от "Антон":
Няма смисъл да се спори с теб. Просто ти имаш различни приоритети и очаквания от колите. Направо не те знам какво правиш в тази секция на сайта, след като толкова не те интересуват. Относно цената - много варира спрямо състоянието на такива скъпи за поддръжка коли. Ако искаш може да вземеш е39 м5 за 15000, но ще дадеш още толкова, за да я придадеш във вид. Има запазени е34 и е39ки и за 6 цифрени цени. Разбирам те, искаш удобство, безпроблемна механика, нисък разход и практичност. Ами познай, има и хора които се интересуват от звук, мощност, управление и стил. Затова има и различни коли на различни цени. А да не започвам темата, че много хора обичат да се занимават с колата си, да научават как работи и да си я сглобяват по предпочитанията. Предполагам този начин на живот ти изглежда немислим. Естествено трябва да има и такива като теб, да обират масивното обезценяване като напуснеш шоурума и да даваш 3но повече да ти сменят едно масло и филтри в специализирания сервиз.Коментиран от #43, #44
21:02 07.04.2018
39 Хаха
До коментар #33 от "Антон":
Не им отваряй очите къде да инвестират. Сега куцо кьораво сакато ще се юрне да купува бутикови бмв-та, чакащи реда си да бъдат рециклирани на автогробището. Обаче се знае че цената ще нараства, тва е бмв брат, емка брат, бутикова кола брат, немски премиум брат, знаиш ли как върви кат на релси с гумите студен регенерат. Хаххахахаха, внимавайте да не съборите световната икономиката с кубче ламарина било бмв някога.21:08 07.04.2018
40 Бмв
22:46 07.04.2018
41 Бмв
22:47 07.04.2018
42 Бмв
22:50 07.04.2018
43 Антон
До коментар #38 от "Никой":
Много се сте ми забавни. Две от колите ми са по-бързи от това, с повече коне от това, на възраст под 2 год., със същия или по-добър звук, с подобен разход на гориво, все още в гаранция. Така че засега не можеш да ме плашиш с разход на гориво или да ми изтъкваш звук.....23:17 07.04.2018
44 Антон
До коментар #38 от "Никой":
Сега малко по същество:Да приемем че закупуваме такова бмв на цена от 37 000 лв. - нито най-евтино,нито на-скъпо според мобиле.
Два комплекта джанти с летни и зимни гуми за ползване 4 год. общо около 8000 лв./167 лв.месечно. Каско около 1700 лв./142 лв. месечно, Го -300 или 25 лв.на месец.данък около 1180 лв. или 98 лв.на месец. До тук: 432 лв.
Да приемем че караш 1500 км /месец което е 50 км на ден. При градски разход от около 20 на сто и високооктанов бензин, горивото което ще ти е нужно е 720 лв./месечно. И имаш 432+720 прави 1152 лв. на месец само масраф да караш -12-14 годишна немска бегачка. Сега сложи битови сметки, деца, уроци, курсове, някой лев да спестиш, дрешка, зимна,летна почивка и т.н. разходи по колата на жена ти, все срамота е ти да имаш емка ,а тя с трамвая. Другите разходи какви са ти си ги знаеш по-добре.Сега си отговори на въпроса какъв месечен доход в хил.лв. трябва да имаш за да караш 507 к.с.бмв емка. Ако имаш такъв доход, имаш и малко повече мозък и не си купуваш издухана бегачка. Разбираш ли ?
Тука не съм сложил и ремонтите които са неизбежни, и които ще бъдат почти ежегодно.Ето за това ти казвам на гол тумбак чифте пищови. Да може ти да клечиш и да му смениш маслото, може да го караш с прегорели летни гуми, и зимни на 10 год., може да не му правиш каско, да го караш по 10 км на ден. Малко става циганска работа не мислиш ли?
Ама вие сте играчи и знаете.......
Коментиран от #52
23:25 07.04.2018
45 Пробата
00:10 08.04.2018
46 Пробата
00:14 08.04.2018
47 брей,брей
До коментар #33 от "Антон":
Да де,ама тия "морги"дето им викаш ти, ще се продават и карат и след 15-20 г. както сам признаваш...А Тойотката отдавна ще бъде претопена за втори живот ...я като тиган,я като тенджера...А такива автомобили хората ще продължават да вадят и от стари гаражи, и от плевни, и от морги. И ще продължават да ги възстановяват.Има достатъчно движещи се по улиците примери за това...06:57 08.04.2018
48 Ivan
09:06 08.04.2018
49 Честит празник на всички
09:17 08.04.2018
50 Няма име
09:18 08.04.2018
51 Ivan
Следващото ще пак такова само че или е91 или ф31. Може и на някое е61 дизел от 2.0 до 3.5д да скокна. Винаги съм гледал разхода на една кола като приоритет. Все пак семейство и две малки деца повечето знаете как е. Тук спорът е безмислен.
09:23 08.04.2018
52 Гост
До коментар #44 от "Антон":
Я ни кажи какви са тези две коли, които ги имаш и са по-мощни от 507 к. с.И какви 8000 лева сънуваш за гуми като комплект летни 255/40/19 Yokohama са 1000 лева, а зимни същия размер Toyo са 1200 лева.
И да те светна, че и за смешната Корола каското е толкова, но за смяна на масло ще ти отрежат главата.
Изобщо не те разбирам що за комплексар си?
И аз карам японска кола, но не съм такъв заслепен хейтър и не мога да си кривя душата, че това БМВ е шедьовър!
Коментиран от #53, #54
09:52 08.04.2018
53 Антон
До коментар #52 от "Гост":
Христос Воскресе!Семейната ми кола е новата панамера......
За себе си имам гтр р35 2017.........
Съпругата ми джитка с друго........
Поздрави
Коментиран от #58
10:06 08.04.2018
54 Гост
До коментар #52 от "Гост":
Специално смяната на маслото при М5 Е60 винаги ще е по скъпа. Само виж 9 литра 10/60 масло колко излиза.10:23 08.04.2018
55 Митю
До коментар #29 от "Ей,":
Накефи ме,до преди 2 год. имах такава.Наложи се да я сменя с Либра
11:11 08.04.2018
56 John Doe
До коментар #19 от "Aaa":
И по-добре, че няма да си купиш! Ти не си за тази марка. Всеки един бранд уважаващ традициите си следва някаква дизайнерска линия. Точно това ги прави и толкова добри! За разлика от японските ширпотреби, които нямат никаква концепция, която да следват - всеки нов модел е коренно различен от предходния, все едно няма никакви корени. Истинският фен винаги че търси линията на Hofmeister и бъбреците в екстериора на едно bmw, без тях то просто няма да е bmw.11:25 08.04.2018
57 John Doe
Коментиран от #61, #73
11:41 08.04.2018
58 Гост
До коментар #53 от "Антон":
Бъди жив и здрав тогава. Явно си далеч от Корола и по-бързо до М5, но може би мразиш марката.11:54 08.04.2018
59 jambazina
11:57 08.04.2018
60 ванката
До коментар #1 от "......":
личи си че неразбираш от коли13:44 08.04.2018
61 Тралала
До коментар #57 от "John Doe":
ама ти верно лиако вземем и сравним един ролс или майбах с твойте бмвенце какво ще излезе
може да кажем виж джон каква кожа ползва за таблото а гюнтер сложил евтинка черна пластмаса
Коментиран от #67
13:51 08.04.2018
62 Гост
14:39 08.04.2018
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Ввв
16:18 08.04.2018
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Пурко
До коментар #27 от "GGG":
А Volkswagen имат Bugatti.На една пресконференция изпълнителния директор на VW обяснява, как с всяка продажба на едно Bugatti губят по около 2млн. евро. Журналистите питат: "Тогава, защо ги продават?", директорът отговаря - "Защото можем да си го позволим."
19:42 08.04.2018
67 John Doe
До коментар #61 от "Тралала":
Само дето сравняваните коли от мен с в един клас, като едната е с близо 14 години по-нова и е светлинни години назад като концепция от старата бангия.Коментиран от #68
20:59 08.04.2018
68 Тралала
До коментар #67 от "John Doe":
добре де ще ти го кажа по друг начингюнтер от бмв не е способен да произведе нещо като ролс
те дори нямат негов конкурент
и кво излиза
по твойта логика бмв са бангии след като нямат нешо което дори малко да се доближи до ролс
Коментиран от #70
08:08 09.04.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 John Doe
До коментар #68 от "Тралала":
Пък аз пак ще ти кажа че сравнявам две коли от така нареченият “c” клас. И още нещо, точно същият Гюнтер произвежда Ролс, който е ет тъй нареченият луксозен клас, той би могъл да се сравнява с Майбах примерно. По същият начин както аз сравнявам моята таратайка с КойотатаКоментиран от #71
09:47 09.04.2018
71 Тралала
До коментар #70 от "John Doe":
Приличаш на пъпчив пубер.Бмв нямат нищо в класа на ролс!
Това че бмв протежава бранда ролс не означава нищо. Същото като да си мислиш че шкода и бугати са едно щото концерна е един.
Кажи ми кое бмв отговарв като пресрож на ролс.
Кое бмв отговаря като престиж на майбах.
Бмв дори нямат такъв модел с който да ги сравним. Сам виждаш колко си цениш колата - сравняваш я с тойота и се кефиш колка с велики бмв.
Кажи модел на бмв който отговаря на ролс?
Коментиран от #72
14:09 09.04.2018
72 John Doe
До коментар #71 от "Тралала":
Ти си човека, който разсъждава като пубер. Освен брандове има едно нещо наречено клас. Така наречените, A, C, E, S, a ролс е от луксозният, както и майбах. Пак ще го обясня, барем го схванеш от третия път. Аз сравнявам два автомобила от C клас, два автомобила, които са в една категория. Няма как да сравняваме 3-та серия с Ролс.18:23 09.04.2018
73 Хихих
До коментар #57 от "John Doe":
Сега да ти кажа защо ти имаш амортисиор на капака а Тойтата няма.Японеца за нещо което ще се ползва(отваря)30-40 пъти в целия живот на колата,не налива мангизи за амортесиорчета и др.щуротии.Знам го от личен опит.Гюнтер знае каква "машина"е направил и,че ще седи доста по сервизите та затова е сложил глезотийки,да им е по-удобно на майсторите в сервиза дет се вика.02:50 10.04.2018