Last news in Fakti

7 Април, 2018 09:45 31 820 73

Едно колекционерско BMW, което се среща и в БГ

  • bmw-
  • e60-
  • м5-
  • комби
Едно колекционерско BMW, което се среща и в БГ - 1

Разглеждайки редовно огромната картотека на mobile.bg, сме попадали на какви ли не автомобили. Сред тях има и такива, които спокойно могат да се нарекат колекционерски, като при това, цената им е съвсем адекватна. Такъв е случаят с произведеното през 2008 година BMW M5 touring.

Едно колекционерско BMW, което се среща и в БГ

Тази кола е направена в едва 1 025 бройки, което няма как да не я определи като колекционерска машина. Освен това Е60 М5 идва с V10 мотор, който няколко пъти е печелил наградата "Двигател на годината". Той произвежда 507 к.с., предавани към задните колела чрез опционалната 7-степенна автоматична трансмисия SMG III.

Едно колекционерско BMW, което се среща и в БГ

Тази скоростна кутия разполага с лаунч контрол за потресаващо бързи стартове. Ускорението на това комби е под 5 сек. от 0 – 100 км/час и може да направи обиколка на Нюрбургринг за 8:13 мин., което е дяволски бързо по всички стандарти. И най-хубавото, когато такъв екземпляр бъде обявен за продажба у нас, цената му е не повече от тази на чисто нова Corolla, например. Кое ще изберете?

Едно колекционерско BMW, което се среща и в БГ


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ......

    132 63 Отговор
    Па Королата ше изберем. На баварко ше му плащам грешна пара за данъка, а и...зимата пак ше е у гаража.

    Коментиран от #60

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Антон

    111 50 Отговор
    Королата ще изберем , така мислят умните хора.
    Пишман гъзарите, хардкор феновете и ганя дошъл от село в големи град ще избере емката. Нали трябва да го мислят за велик.
  • 4 GGGG

    96 34 Отговор
    Естествено, че бих избрал новата корола. Първо километрите на BMWто 100% са превртани поне 2-3 пъти (колкото с били предишните собственици и реално е на поне 600 000км и второ, човек който си е купил такава кола 100% я е карал с педала на гаста до ламарината и е изцедил живота до край. Естествено тука ще е на 150 000км и я е карала баба веднъж седмично до магазина или църквата....

    Коментиран от #15

  • 5 GGGG

    80 19 Отговор
    Качваш се и палиш... както вика човекът от автокъщата..
    Аз ще добавя и:
    Към сервиза и плачиш...
  • 6 Иванчо l-ви

    35 22 Отговор
    Идеалната семейна кола !!!
  • 7 Гошо

    30 57 Отговор
    Това 500коня и да е само на задно си е абсолютна простотия....
  • 8 тъйва

    72 29 Отговор
    Потресяващо завистлив отбор юнаци сте бре!Толкова ви е кисело, че ще се поболеете от завист, ако някой кара такава кола. Не бмв,корола или друга марка , ами и пари за билетче за градския даже няма да имате!
  • 9 Mpowered

    55 80 Отговор
    Само бавноразвиващите се ще вземат королата.
    БМВ-то винаги ми е преоритет номер 1.

    Коментиран от #37

  • 10 Гост

    59 31 Отговор
    Бих избрал BMW след няколко години то няма да е загубило цена .
  • 11 Японеца

    46 6 Отговор
    В мобилен бг няма, в де има от 25К евра нагоре!
    За такова БМВ трябва да си с възможности!
  • 12 Андрей Николов

    45 37 Отговор
    Ествествено новата Королоа!! За какво са ни дърти бангии със скъпа поодръжка?

    Коментиран от #63

  • 13 Никой

    61 3 Отговор
    Глупав въпрос, с цел да се подклаждат безсмислени спорове в коментарите. Купуването на колата е само началото. Ако имаш няколко пъти над средния доход на българина, то М5 е60/61 си е сделка. Атмосферен V10, просто това е пикът на двигателите с вътрешно горене според мен. Не мисля че истински фен, след като е карал такава кола, няма да започне да я иска с цялото си сърце и душа. Бъдеща класика, на която цените само ще се качват, просто такава кола никога повече няма да стигне до шоурумите. Ама си трябва кешовица. Аз лично, с моя доход нито бих взел М5, нито нова Корола - просто защото нито имам парите за поддръжка, нито пък смятам колите само като превозно средство.

    Коментиран от #14

  • 14 Гошо

    12 48 Отговор

    До коментар #13 от "Никой":

    Пикът на ДВГ е W12 и W16 на VW, това тук е далеч

    Коментиран от #16

  • 15 Палячовци

    39 12 Отговор

    До коментар #4 от "GGGG":

    600.000 на м5 тва да не ти е дизеларка бе палячо. Само знаете да джафкате без да сте наясно
  • 16 Бачо Киро

    35 4 Отговор

    До коментар #14 от "Гошо":

    Това БМВ е с колекционерска стойност. Не само заради лимитираната серия, а защото е правено от BMW Sauber F1 Programm. Двигателят и скоростната кутия са правени специално за това М5 и Е63/64 М6. Естествено не е за обикновените хора, няма лошо..?
  • 17 Антон

    28 42 Отговор
    После ми говорите че сме били гробницата за коли на европа. Обяснението ниските доходи.
    Вижте си коментарите - превъзнасяте се по дараци на 10-12 и повече години. Ама нормално - ганя е мазохист, иска даобикаля моргите за части брак, дс разпитва по форумите, коя част може да бъде заченена с по-еврина такава, да се вози в смардяща кола с нацепена кожа по седалките, да слуша мнението на кварталния капцитет кое какво дърво е , но задъшжиелно да бъде немски премиум брак.
    Вместо като бял човек да кара кола в гаранция, да пие едно кафе в климатизиран шоурум докато му сменят маслото и т.н.
    Комунистите за 45 год. така са ви промили мозъците, че сте се научили да цените само мизерията.

    Коментиран от #18, #32

  • 18 Никой

    52 6 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Вместо да нареждаш другите, само защото са истински фенове на коли и се "превъзнасят по 10 годишни дараци" карай пластмасовия нов кош, на който си доплатил, за да имаш електрически стъкла и климатик, и остави останалите да се радват на истински коли. Това, че не всеки може да си позволи чисто ново М5 не означава, че не може да си вземе такова на по 10 години и да му се радва. Тука не става въпрос за Ганьовци или "Европейци", а дали си истински ценител на автомобили, илиги виждаш само като средство за транспорт от А до Б.

    Коментиран от #23

  • 19 Aaa

    14 31 Отговор
    Хубава машина, но не мога да разбера как различавате едно БМВ от 1992-а, 1998-а или 2008-а? Една и съща двойна решетка отпред, почти едни и същи фарове, задница, почти същите гразен волан и табло? Едното имало някаква си лайстна някъде, другото било с буква М и 20 или 40 повече коня, а отвън все еднакви?!?!? Ще си купя БМВ (а и въобще немска машина) тогава, когато отвън не мога да позная, че е БМВ.

    Коментиран от #56

  • 20 НикиД

    10 11 Отговор
    Нова Корола. Определено!
  • 21 руйййй

    5 3 Отговор
    доста келемета са за цианкалий, като искате пийте ,ще стане тогава едно приятно място за живеене!
  • 22 Зак

    11 16 Отговор
    Бмв да ако ми е служебна става друг да плашта масрафа и.тия които копуват стари бмвета са комплксари и на пътя се правят на велики .
  • 23 Антон

    4 10 Отговор

    До коментар #18 от "Никой":

    Става ми смешно, когато някой се изказва неподготвен какво карам.
    Мисли си че карам пластмасова кола за която съм платил ел.стъклата.
    Няма лошо - мисли си че си ценител на коли, купувайки си нещо което нито ти е по джоба, нито по възможностите да експлоатираш нормално.
    Знам знам, много е европейско да обикаляш автоморгите и да търсиш дадена част.
    А колата винаги в средство да отидеш от т.А до т.Б.. След половин век може да говориш че това е кола за ценители, в момента вече и е минало времето отдавна за нормалните хора
  • 24 Гост

    16 7 Отговор
    Двигатела е УНИКАЛЕН..... Мерцедес могат да мечтаят за такъв V10

    Коментиран от #25

  • 25 Магарето изпревари коня

    9 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Аз винаги съм се чудил защо Mercedes не са направили до сега V10 ? Audi поне имат

    Коментиран от #27

  • 26 Ewwe

    14 2 Отговор
    Целта е една, да предизвика спор в коментарите. Ясно е че такъв автомобил е меко казано екзотика, най-вероятно има повече екстри от новата Корола, но за ежедневни нужди, здравия разум ще предпочете новото. Причината е малкото амортизационни разходи, икономичност, по- евтина поддръжка сравнение с БМВ-то и т.н. На всички е ясно, че с времето БМВ-то ще си вдига цената за разлика от Королата......
  • 27 GGG

    4 6 Отговор

    До коментар #25 от "Магарето изпревари коня":

    Ауди имат V10 ама нямам V12 имат W12 , апак Мерцедес имат V12 ама нямат V10 xaxa , БМВ имат V8, V10, V12, V16

    Коментиран от #36, #66

  • 28 Айде стига де

    11 5 Отговор
    Алооооо статията е за бутикова кола а не дали королата или бмв е по хубаво.А такива писаници като колко пари за данък на баварията или че много гори са глупости. Въпрос на пари в джоба. Лъв слама не яде.
  • 29 Ей,

    7 5 Отговор
    Че ви изядем сите с мойта марейка, има цели 100 коня и е вече почти йънгтаймер, щот' е къде '97-ма. И е комби. А - и е дизел. Хак да ви е ;)

    Коментиран от #55

  • 30 брей,брей

    15 8 Отговор
    След 10г. Тойотката ще струва колкото струва желязото на килограм,ако не е претопена дотогава...
    След 10г.Бавареца ще струва поне двойно.И то не тука,в България,защото са малко тези които могат да го оценят.
    От 7 години карам такъв Туринг,не М разбира се,530хд е,даже цвета му е същия.В работата имаме Авенсис на 4 години.Даже и база за сравнения няма с БМВ-то.С отварянето на вратата на Тойотката те "лъха"ефтинджоса на материалите и изработката.Същото е и като вдигнеш капака,който между другото вече почва да ръждясва...Карайте си дараците със здраве,хората не са глупави за да викат на някои автомобили "премиум сегмент"...

    Коментиран от #33

  • 31 Гост

    9 5 Отговор
    507 коня на задно предаване само е пълна недосмислица за мен а пък за разхода на гориво въобще не ми се мисли да не говорим че през зимата като падне снега не можеш го изкара от гаража.Разбира се че бих взел Тойтата ако трябва да избирам.БМВ-то не е за всекидневно ползване.Пък да не говорим че в случая това комби стой изключително грозно в сравнение със седана.
  • 32 Гост

    11 10 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Чета ти глупостите и не разбирам ти изобщо прочете ли статията?
    Разбра ли, че става дума за М5, а не за обикновено Е61?
    Каква нацепена кожа сънуваш?
    Да предпочетеш нова Корона пред 10 годишно М5, показва абсолютна тъпотия, драги.
    И не говори кой е Бай Ганьо, защото явно и на училище не си ходил, щом не може да проумееш, че точно твоята дребнавост и сметкаджийство са олицетворение на образа на Алеко Константинов.
    М5 е инженерен шедьовър, а Корола е за кроманьонци като теб, които нямат капацитета да проумеят техническата страна.
  • 33 Антон

    9 8 Отговор

    До коментар #30 от "брей,брей":

    Леле и ти какъв разбирач си!
    Да сравняваш авенсис с пета серия не е уместно. По-скоро го сравнявай с лексус гс.
    А дали цената ще бъде двойна след 10 год. - може да отвориш мобилето и да видиш такива морги, били премиум преди 15-20 год. от типа на амг, емки, каиени турбо за какви пари се продават. И после си задай въпроса защо са толкоз евтини. Абсолютно непродаваеми мъртъвци!
    А ако си убеден в това което пишеш , купи си една такава емка, и кога стане на 30 год. я продай и направи кинтите. Ама нещо май не ви стиска да инвестирате в пододни коли за ужким ценители.

    Коментиран от #38, #39, #47

  • 34 Disela

    10 1 Отговор
    Жигули това е моята кола,ръгам на трета хвъркат павета
  • 35 Вальо

    7 10 Отговор
    Това че една кола е бутикова ми е през Онази работа. За мен колата е средство за придвижване от т.А до т.Б и единственото което ме интересува е какви разходи ще ми прави, особено грешните пари които ще давам всяка година на държавата. Тази болка която ще изпитвам не може да се успокои със никаква возия или скорост която ще ми рекламите. Тези неща са за малоумниците за които единствено важно е да покажат ВИЖТЕ МЕ КОЙ СЪМ АЗ И КАКЪВ ГО ВАДЯ! Аз бих избрал Тойотата, а дори да не е тя, то кола с лесна и евтина поддръжка и двигател до 100 коня
  • 36 ГостЪт от другия свят

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "GGG":

    БМВ имат и W12 на 7-ма серия 750I
  • 37 пфууу

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Mpowered":

    Пише се "прИоритет" ве неграмотник такъв !!! Личи си, че си бе еН ве "шИфьорчИ" ! Аман от селяни с претенции !
  • 38 Никой

    7 3 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Няма смисъл да се спори с теб. Просто ти имаш различни приоритети и очаквания от колите. Направо не те знам какво правиш в тази секция на сайта, след като толкова не те интересуват. Относно цената - много варира спрямо състоянието на такива скъпи за поддръжка коли. Ако искаш може да вземеш е39 м5 за 15000, но ще дадеш още толкова, за да я придадеш във вид. Има запазени е34 и е39ки и за 6 цифрени цени. Разбирам те, искаш удобство, безпроблемна механика, нисък разход и практичност. Ами познай, има и хора които се интересуват от звук, мощност, управление и стил. Затова има и различни коли на различни цени. А да не започвам темата, че много хора обичат да се занимават с колата си, да научават как работи и да си я сглобяват по предпочитанията. Предполагам този начин на живот ти изглежда немислим. Естествено трябва да има и такива като теб, да обират масивното обезценяване като напуснеш шоурума и да даваш 3но повече да ти сменят едно масло и филтри в специализирания сервиз.

    Коментиран от #43, #44

  • 39 Хаха

    9 5 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Не им отваряй очите къде да инвестират. Сега куцо кьораво сакато ще се юрне да купува бутикови бмв-та, чакащи реда си да бъдат рециклирани на автогробището. Обаче се знае че цената ще нараства, тва е бмв брат, емка брат, бутикова кола брат, немски премиум брат, знаиш ли как върви кат на релси с гумите студен регенерат. Хаххахахаха, внимавайте да не съборите световната икономиката с кубче ламарина било бмв някога.
  • 40 Бмв

    4 6 Отговор
    Тея с короната са много прости хейтъри
  • 41 Бмв

    2 3 Отговор
    Сори королата
  • 42 Бмв

    1 3 Отговор
    Ако има някъде такова в бг пишете имам интерес
  • 43 Антон

    6 5 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    Много се сте ми забавни. Две от колите ми са по-бързи от това, с повече коне от това, на възраст под 2 год., със същия или по-добър звук, с подобен разход на гориво, все още в гаранция. Така че засега не можеш да ме плашиш с разход на гориво или да ми изтъкваш звук.....
  • 44 Антон

    23 5 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    Сега малко по същество:
    Да приемем че закупуваме такова бмв на цена от 37 000 лв. - нито най-евтино,нито на-скъпо според мобиле.
    Два комплекта джанти с летни и зимни гуми за ползване 4 год. общо около 8000 лв./167 лв.месечно. Каско около 1700 лв./142 лв. месечно, Го -300 или 25 лв.на месец.данък около 1180 лв. или 98 лв.на месец. До тук: 432 лв.
    Да приемем че караш 1500 км /месец което е 50 км на ден. При градски разход от около 20 на сто и високооктанов бензин, горивото което ще ти е нужно е 720 лв./месечно. И имаш 432+720 прави 1152 лв. на месец само масраф да караш -12-14 годишна немска бегачка. Сега сложи битови сметки, деца, уроци, курсове, някой лев да спестиш, дрешка, зимна,летна почивка и т.н. разходи по колата на жена ти, все срамота е ти да имаш емка ,а тя с трамвая. Другите разходи какви са ти си ги знаеш по-добре.Сега си отговори на въпроса какъв месечен доход в хил.лв. трябва да имаш за да караш 507 к.с.бмв емка. Ако имаш такъв доход, имаш и малко повече мозък и не си купуваш издухана бегачка. Разбираш ли ?
    Тука не съм сложил и ремонтите които са неизбежни, и които ще бъдат почти ежегодно.Ето за това ти казвам на гол тумбак чифте пищови. Да може ти да клечиш и да му смениш маслото, може да го караш с прегорели летни гуми, и зимни на 10 год., може да не му правиш каско, да го караш по 10 км на ден. Малко става циганска работа не мислиш ли?
    Ама вие сте играчи и знаете.......

    Коментиран от #52

  • 45 Пробата

    6 6 Отговор
    Баварвца си го бива ,не карам БМВ но това е добро а тоа тъп винкел антон дс го...под вода
  • 46 Пробата

    3 3 Отговор
    Не бих карал елек.тролей и коли тип Дачия.Да живее бензина и дизела
  • 47 брей,брей

    3 7 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Да де,ама тия "морги"дето им викаш ти, ще се продават и карат и след 15-20 г. както сам признаваш...А Тойотката отдавна ще бъде претопена за втори живот ...я като тиган,я като тенджера...А такива автомобили хората ще продължават да вадят и от стари гаражи, и от плевни, и от морги. И ще продължават да ги възстановяват.Има достатъчно движещи се по улиците примери за това...
  • 48 Ivan

    5 4 Отговор
    Може да е дарак на 10 години. Няма начин да е на 600000км , такива бензинки мощни нямат голям пробег защото не е 2.0л дизел да гори 5 нафта. Отделно ако знаете какви баби съм виждал в УК с какви коли джъткат (ще вметна Мерцедес слс 600, Ягиар ф-тайп R)и тва баби над 65 годинки ги караха. Така че не бих се изненадал. За пробега и предишния собственик, нима те са комплексари по вашите разсъждения, не разбирасе просто са пенсионери с възможност, а не като нашите сървайвари с 250лева се чуди лекарствата ли да си вземе или тока да си плати. Относно до качеството този 10 годишен дарак е 5 звезди над пластмасовата тойота ситроен дачия и още куп таралясници който след година само струват под 20к. Цената винаги говори . Специално Е60 камоли пък този модел винаги би ми доставил повече емоции и желание да го карам отколкото тая астма Тоуота.
  • 49 Честит празник на всички

    6 1 Отговор
    Антоне,КОЛЕКЦИОНЕРСКИ автомобил е такъв,който се съхранява в подходящ гараж и се кара рядко.Какви 1500км на месец.Спора е излишен
  • 50 Няма име

    5 9 Отговор
    Така да изясня малко!Тази бангия с 500+ коня изобщо не може да се сравнява с корола,нито по разход,нито по вървеж!!Но нека да видим от тази гледна точка.Ако сравяваме супра и този кенеф,какво ще изберете?Може би този дарак,който ще платите три пъти над тази цена на,която сте го взели по сервизите....Няма какво да говорим бмв-то изобщо не може да се сравнява със супрата...
  • 51 Ivan

    5 1 Отговор
    Като цяло ще вметна , че бмв-ето е за състезатели, това не е тип семейна кола, може да се използва , но не е. Същото е с рс6 на ауди. Тоуотата не бих я карал защото това са много пари първоначална инвестиция, качеството не е кой знае какво, имат едни нови брони и фарове това е. Лично за семейна кола имам е46 320д комби. Дарак , но за сметка на това надежден, имам 9000км за последните 2 месеца с него. Разход 5-5.5л извън със нормално каране 115-130км/ч. Возя си семейството имам къде да си сложа количката на бебето ,багажа , достатъчно ми е.
    Следващото ще пак такова само че или е91 или ф31. Може и на някое е61 дизел от 2.0 до 3.5д да скокна. Винаги съм гледал разхода на една кола като приоритет. Все пак семейство и две малки деца повечето знаете как е. Тук спорът е безмислен.
  • 52 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #44 от "Антон":

    Я ни кажи какви са тези две коли, които ги имаш и са по-мощни от 507 к. с.
    И какви 8000 лева сънуваш за гуми като комплект летни 255/40/19 Yokohama са 1000 лева, а зимни същия размер Toyo са 1200 лева.
    И да те светна, че и за смешната Корола каското е толкова, но за смяна на масло ще ти отрежат главата.
    Изобщо не те разбирам що за комплексар си?
    И аз карам японска кола, но не съм такъв заслепен хейтър и не мога да си кривя душата, че това БМВ е шедьовър!

    Коментиран от #53, #54

  • 53 Антон

    3 2 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Христос Воскресе!
    Семейната ми кола е новата панамера......
    За себе си имам гтр р35 2017.........
    Съпругата ми джитка с друго........
    Поздрави

    Коментиран от #58

  • 54 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Специално смяната на маслото при М5 Е60 винаги ще е по скъпа. Само виж 9 литра 10/60 масло колко излиза.
  • 55 Митю

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "Ей,":

    Накефи ме,до преди 2 год. имах такава.
    Наложи се да я сменя с Либра
  • 56 John Doe

    8 1 Отговор

    До коментар #19 от "Aaa":

    И по-добре, че няма да си купиш! Ти не си за тази марка. Всеки един бранд уважаващ традициите си следва някаква дизайнерска линия. Точно това ги прави и толкова добри! За разлика от японските ширпотреби, които нямат никаква концепция, която да следват - всеки нов модел е коренно различен от предходния, все едно няма никакви корени. Истинският фен винаги че търси линията на Hofmeister и бъбреците в екстериора на едно bmw, без тях то просто няма да е bmw.
  • 57 John Doe

    10 5 Отговор
    Едно приятелче си взе тойота на 5 години. Аз пък карам bmw е46 на 19 години. Разбира се двамата се майтапим един друг за избора си на коли. Неговите доводи за покупката на по-нов японец са, че е на по-малко километри (което в последствие се оказа че е точно обратното) и че е "по-комфортна". Ходихме на канал с японката да я видим и на мен се падна честа да и отворя предния капак - отварям го, вдигам го, пускам и той пада - бил със щека :D . Тогава му казах "Виж си новата тойота, даже амортисьори няма на капака, а Гюнтер преди колко години е снабдил моя кош с такива". Та идеята ми е, че просто няма никакво място за сравнение, дори след 10 години новите тойоти, няма да притежават това, което притежава М5-цата от статията.

    Коментиран от #61, #73

  • 58 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Бъди жив и здрав тогава. Явно си далеч от Корола и по-бързо до М5, но може би мразиш марката.
  • 59 jambazina

    3 0 Отговор
    Уникални баварки, но не са за всеки, сравнението с корола е ни в клин, ни в ръкав, да не говорим за изписването "БГ" в заглавието, толкова ли ви мързи да напишете името на родината си?
  • 60 ванката

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "......":

    личи си че неразбираш от коли
  • 61 Тралала

    2 4 Отговор

    До коментар #57 от "John Doe":

    ама ти верно ли
    ако вземем и сравним един ролс или майбах с твойте бмвенце какво ще излезе
    може да кажем виж джон каква кожа ползва за таблото а гюнтер сложил евтинка черна пластмаса

    Коментиран от #67

  • 62 Гост

    2 3 Отговор
    90% са колекционерски в БГ.Автопарка дроб.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Ввв

    7 3 Отговор
    Корола ще си купи този,който няма финансова възможност или хал хабер си няма от коли,всеки друг човек с вкус към шедьоврите би избрал М-ката,то е ясно
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Пурко

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "GGG":

    А Volkswagen имат Bugatti.
    На една пресконференция изпълнителния директор на VW обяснява, как с всяка продажба на едно Bugatti губят по около 2млн. евро. Журналистите питат: "Тогава, защо ги продават?", директорът отговаря - "Защото можем да си го позволим."
  • 67 John Doe

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "Тралала":

    Само дето сравняваните коли от мен с в един клас, като едната е с близо 14 години по-нова и е светлинни години назад като концепция от старата бангия.

    Коментиран от #68

  • 68 Тралала

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "John Doe":

    добре де ще ти го кажа по друг начин
    гюнтер от бмв не е способен да произведе нещо като ролс
    те дори нямат негов конкурент
    и кво излиза
    по твойта логика бмв са бангии след като нямат нешо което дори малко да се доближи до ролс

    Коментиран от #70

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 John Doe

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Тралала":

    Пък аз пак ще ти кажа че сравнявам две коли от така нареченият “c” клас. И още нещо, точно същият Гюнтер произвежда Ролс, който е ет тъй нареченият луксозен клас, той би могъл да се сравнява с Майбах примерно. По същият начин както аз сравнявам моята таратайка с Койотата

    Коментиран от #71

  • 71 Тралала

    0 2 Отговор

    До коментар #70 от "John Doe":

    Приличаш на пъпчив пубер.
    Бмв нямат нищо в класа на ролс!
    Това че бмв протежава бранда ролс не означава нищо. Същото като да си мислиш че шкода и бугати са едно щото концерна е един.
    Кажи ми кое бмв отговарв като пресрож на ролс.
    Кое бмв отговаря като престиж на майбах.
    Бмв дори нямат такъв модел с който да ги сравним. Сам виждаш колко си цениш колата - сравняваш я с тойота и се кефиш колка с велики бмв.
    Кажи модел на бмв който отговаря на ролс?

    Коментиран от #72

  • 72 John Doe

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Тралала":

    Ти си човека, който разсъждава като пубер. Освен брандове има едно нещо наречено клас. Така наречените, A, C, E, S, a ролс е от луксозният, както и майбах. Пак ще го обясня, барем го схванеш от третия път. Аз сравнявам два автомобила от C клас, два автомобила, които са в една категория. Няма как да сравняваме 3-та серия с Ролс.
  • 73 Хихих

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "John Doe":

    Сега да ти кажа защо ти имаш амортисиор на капака а Тойтата няма.Японеца за нещо което ще се ползва(отваря)30-40 пъти в целия живот на колата,не налива мангизи за амортесиорчета и др.щуротии.Знам го от личен опит.Гюнтер знае каква "машина"е направил и,че ще седи доста по сервизите та затова е сложил глезотийки,да им е по-удобно на майсторите в сервиза дет се вика.