Last news in Fakti

25 Април, 2018 11:15 8 395 65

M3 срещу Giulia QV

  • bmw-
  • alfa romeo-
  • m3-
  • giulia-
  • quadrifoglio-
  • драг

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio раздаде наново картите в сегмента на спортните седани със самата си поява преди 2 години. Въоръжена с 2.9-литров V6, настроен от "инженери с опит във Ferrari", италианката впряга 510 к.с. и 600 Нм за ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди.

Вечният еталон в класа BMW M3 разполага с доста по-скромен арсенал от "едва" 431 к.с. и 550 Нм и със 7-степенната трансмисия DCT се нуждае от 4.1 сек. за достигането на отметката от 100 км/ч (4.3 с 6-степенната ръчна предавателна кутия).

Цифрите на хартия обаче са едно, а реалността - съвсем друго. Собствениците на напълно заводски Giulia QV и M3 решават да сложат край на спора, като премерят силите им в ускорение и доускорение на обикновено шосе.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ghost

    20 14 Отговор
    80 конски сили в повече,нормално...
  • 2 BRABUS

    61 15 Отговор
    Алфата го прави лудо това ве ме зе🙈
  • 3 filo

    15 48 Отговор
    Какво е това състезание при положение, че едната кола има 80 к.с вповече. Вярно е, че италиянските умират бързо, но това все пак са нови коли.

    Коментиран от #4

  • 4 Разплакан

    54 15 Отговор

    До коментар #3 от "filo":

    А Германците и особено БМВ не умират :)))
    Ходи питай някой по сервизите тези бегачки как разплакват хората.

    Коментиран от #5

  • 5 filo

    28 31 Отговор

    До коментар #4 от "Разплакан":

    Гледам, че БМВ са предпочитани от много хора, докато алфи и в Италия са рядкост. Това е така, защото алфите са супер коли. Известни са с това, че вървят добре, но за кратко.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Alfa is the one

    26 13 Отговор
    BМW е с по-голяма кубатура и пак яде бой.

    Коментиран от #9

  • 8 Кобрата

    30 73 Отговор
    1-во, че мощностите не са равностойни, и второ, че бързината не винаги е най-важна...
    Колкото и да е мощна тази "Алфа Умрело", аз пак бих взел BMW-то, просто защото германските двигатели са по-здрави, с по-дълъг живот и по-голям ресурс. А също и удоволствието е друго!
    Не ме интересува, колко минуси ще ми натрупат разбирачите, аз съм се убедил с опита. Не случайно на тези италианските камиони Iveco им слагат германски двигатели Magirus, защото с онзи двигател камиона става катър, а италианските са слаби и се трошат бързо.
    Същото е и при колите.

    Коментиран от #44, #45, #58

  • 9 Кобрата

    14 27 Отговор

    До коментар #7 от "Alfa is the one":

    Тук не е важна само кубатурата, погледни добре нютонметрите и конете, а също и теглото е от значение, което в случая не е написано

    Коментиран от #10

  • 10 Разбирач

    60 8 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Пич и аз съм фен на Бмв, но съм карал и Giulia-та и нещата са съвсем различни. Не можеш на черното да кажеш бяло. Когато колата е добра, добра е независимо от марката. Говориш като 13 годишен fanboy. Да не говорим, че Алфата е доста по-атрактивна от БМВ-то нс външен вид.

    Коментиран от #13

  • 11 Мартин

    34 5 Отговор
    BMW манияците не са доволни, щото не били еднакви конете, не било честно. Еми пичове, колите са в един клас, трябва ли другите производители да си нагаждат конете според немците?
    Доколкото здравината - тук говорим за луксозни спортни автомобили. Не си мислете, че Вашите 318-ки имат нещо общо с М3 - ресурсите на автмобила се ползват на макс, съответно и ремонтите са много по-чести.

    Коментиран от #15

  • 12 smeh

    10 20 Отговор
    Не ме кефят неща, които за 10г се обезценят 10 пъти.

    Коментиран от #22

  • 13 Кобрата

    9 37 Отговор

    До коментар #10 от "Разбирач":

    Добре е да прочетеш коментар №5, колегата ти го е казал -Алфите са супер коли, но за кратко... Даваш си парите и след 5 години имаш един боклук, на който не можеш да сваксаш.
    То естествено, че като е нова ще върви, вземи си една 10 годишна Алфа примерно и гледай колко са качествени...
    А това как ти тълкуваш написаното от мен и на колко годишен ме оприличаваш, не ме вълнува изобщо, аз като съм станал шофьор ти не си бил плануван най-вероятно, ама както и да е...

    Коментиран от #27

  • 14 Мартин

    12 15 Отговор
    Пропуснах да добавя!
    В САЩ М3 започва от 63 000 долара, а Джулия от 38 000. Нека да се обезценява по-бързо, тя е почти двойно по-евтина като нова.

    Коментиран от #19, #43, #61

  • 15 Кобрата

    10 20 Отговор

    До коментар #11 от "Мартин":

    Никой не е казал да си ги надграждат спрямо немците, просто не трябва да се сравняват коли, с такава разлика в мощността, ако е 10-20 коня добре, ама тук става въпрос за 80 коня.
    Това е все едно да сравняваш кола с 80 коня, с кола 160 коня... Някак не се връзва, нали?

    Коментиран от #24

  • 16 Кобрата

    7 24 Отговор
    До автора на статията: Пуснете един конфликт BMW vs Alfa, да видим повечето хора, кое ще изберат и да се приключи спора.

    Коментиран от #17, #18, #30

  • 17 filo

    12 5 Отговор

    До коментар #16 от "Кобрата":

    Колега, като се загледаш коя от двете марки се кара по улиците повече и всичко е ясно. По- меродавен показател няма. Всъщност всеки има право на избор какво да харесва и какво не. Не е необходимо да се обиждаме по това направление. Разбирам, че голяма част от пишещите са в ученическа възраст и кръвта им е гореща, темпераментни са точно като алфата, но все пак. Алфата е кола, която също има почитатели, нищо че има около два - три модела, които в момента могат да предложат. Разбира се в сравнение с БМВ това е безкрайно малко, но вероятно италианците не си правят труда да предлагат по-голяма моделна гама, защото вероятно кандидатите за потапяне в италиянския темперамент ще са ограничено количество.

    Коментиран от #25

  • 18 ALFER

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Кобрата":

    Сладур :-)
  • 19 Петър

    16 3 Отговор

    До коментар #14 от "Мартин":

    Giulia Quadrifoglio започва от 73, 38 е базовата.
  • 20 GTE

    4 17 Отговор
    Ценово Алфата е над два пъти по-евтина от М3-ката.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "smeh":

    В такъв случай- у гората.
  • 23 Random

    11 0 Отговор
    Двигателя не е баш "настроен от инженери с опит от Ferrari" ами си е F154 от California, GTC4Lusso и Portofino с отрязани 2 цилиндъра.
  • 24 Steks

    23 4 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    Тоз пък и той с какво искаш да я сравнят с м5 ли била 80коня по малко не знам си какво ха ха ами да са я направили и те 500 бе имам чувството че от БМВ ви плащат да ги защитавате но си е факт в този сегмент Алфата си отнася БМВ-то и не не съм с някакъв фен на Алфа
  • 25 Кобрата

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "filo":

    Прав си колега! Съгласих се с теб!
    Няма смисъл да се спори с хора, които дори нямат шофьорска книжка, не говоря за всички разбира се, но както каза ти, има доста такива тук.
  • 26 Кобрата

    3 6 Отговор

    До коментар #21 от "АЛФА Q 4":

    С този коментар, описваш единствено себе си...
    И в това, което си написал, вярваш само ти
    Вече разбрахме какъв си, излишно е да си показваш простотията повече
  • 27 Митко

    25 5 Отговор

    До коментар #13 от "Кобрата":

    Аз карам Алфа 147 jtd вече 7ма година и гарантирам, че това е много качествен и здрав автомобил и върви прилично и гори малко, но не разбирам защо феновете на BMV толкова се дразните от Алфата!

    Коментиран от #28

  • 28 Кобрата

    8 6 Отговор

    До коментар #27 от "Митко":

    Аз не се дразня, а от името на останалите не мога да отговарям, всеки е свободен да кара каквото иска и да прави каквото иска, карайте си Алфите и мълчете, не е нужно да плюете по германските коли.
    Отговарям ти, само защото коментарът ти беше изпратен за мен.
  • 29 Гост

    15 2 Отговор
    Удоволствието, което ти дават красивите автомобили на алфа ромео, не може да се сравни с останалите масови марки. Когато гроздето е високо, значи е кисело. Общо взето такива са доводите на “кобрата” :D
  • 30 hdjghfhd

    16 3 Отговор

    До коментар #16 от "Кобрата":

    Ами точно поради причината, че всички ще се хвърлят на BMW-то, аз си избирам Алфата. Искам да ти напомня, че теста е между две коли, които се съревновават в един клас. Не се оправдавай с мощностите. И друго бих те посъветвал: отиди в шоурума на вносителя на Алфа Ромео и покарай една Guilia /каквато и да е!/ след това седни и си задай въпроса дали ти е харесало, отговора си го дай само за себе си. А що се отнася за надеждността на тези коли, ако не си имал никога Алфа Ромео, не се наемай с коментари. Тях ги остави на тези които се "мъчим" с тези коли!
  • 31 Иво

    8 16 Отговор
    Това са две несъпоставими коли. До колкото знам Джулия е еквивалента на 5 - та серия. Така че тук се сравняват различни по клас автомобили. Друго би било да се сравни със съответната М5. Да, фен съм на БМВ, но не карам такова. Фен съм и на Алфа - с удоволствие бих карал една Брера ( ама да намериш читава е почти невъзможно )За съжаление в нашата мила родина БМВ се превърна в символ на комплексарщина и простотия.

    Коментиран от #33, #37

  • 32 Косьо Йотов

    17 3 Отговор
    Да , италианките и особено Алфа Ромео са много чупливи коли , много са некачествени и въобще не се занимавайте с тях! Карайте си немските супер возила: БенВе-та , Голф-ове и т.н.! Оставете Алфите на нас да се мъчим! Ама ние мноооого се мъчим с тях! Повервайте ми!
  • 33 Гост

    13 0 Отговор

    До коментар #31 от "Иво":

    В грешка си колега. Алфата е в класа на 3 серия.
  • 34 Plameni

    6 3 Отговор
    Цената на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio е 75000$,а не 38000$ с около 10000$ е по-скъпа от BMW M3
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Виктор

    11 0 Отговор

    До коментар #31 от "Иво":

    Ем човече тя и М5 цата ше земе.Алфата е яка щото е нова, разчупва стереотипа и изглежда уникално
  • 38 Пробвайте с

    3 2 Отговор
    C 63 AMG
    😀

    Коментиран от #49

  • 39 Алфа Ромео

    1 1 Отговор
    Не е коректна надпреварата БМВ е с 80 коня по-малко.
  • 40 Алфа Ромео

    7 0 Отговор
    На последната гонка от място се чува много ясно мотора на БМВ, развърта се по-трудно губи обороти при смяна на предавката.
  • 41 Steks

    9 1 Отговор
    Веднага да се направи нова гонка BMW M5 доработено от G-Power срещу 156 1,9 jtd 116 коня щото някои хора ще припаднат след малко ....
  • 42 пропов

    4 1 Отговор
    Я ми кажете, вие умници, колко плаката на БМВ имаше по дестските стай навремето и колко на Алфа? Аааа?Колко победи имат БМВ в състезания с турстически и рали автомобили( близки до заводските) и колко Алфа. От там почнете. Пък че сега Алфа се опитват да изплуват с парите на ФИАТ, и са направили наистина добра кола(не само красива), ами дано да успеят. И аз я харесвам , но БМВ М си е бразец за този клас от мноого време.
  • 43 Чичу Ади

    3 6 Отговор

    До коментар #14 от "Мартин":

    В САЩ има БМВ-та по $30К така, че твоят пример прилича на лайнян вестник- безполезен и за четене и за бърсане. Не мога да разбера, как мозъчни инвалиди, които не правят разлика между Джулия и Джулия Куадрифолио, успяват да направят разлика между М3 и 316i ? Освен това тези тестове се правят със стандартните гуми, които при М3 са Мишелин Пилот Спорт, а при Алфата са полусликове Пирели. Разликата е доста голяма. И за да се спре с това сравниние, то има екип от маркетолози, които са преценили, че ще продадат с 1000 М3-ки повече от Алфа, без да се налага да надуват мотора повече от 431 коня. ГПауър този двигател го помпят до 700+, пригоден за ежедневно каране, а не за 2-3 гонки. Двигателите от Ферари не са никакъв плюс, тъй като се славят като изключително проблемни.

    Коментиран от #46, #47, #50, #57

  • 44 Жоро

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Абе българина си знае бмв и гоУф ..и квото и развитие да търпи автомобилостроенето, нема шанс да му обясниш ...Както се изказваха на времето феновете на НОКИА зо САМСУНГ е ти така, а то после кво стапа ?!
  • 45 Трифонов

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Имам БМВ, 2 броя, чисто нови, много съм доволен, фен съм и т.н. Обаче не си прав! Единственото, по което Алфа Ромео отстъпва на БМВ, е маркетинг и мениджмънт. Не се изказвай неподготвен, защото така мнението ти просто олеква. Аз съм имал и съм карал и съм поддържал читава Алфа преди много години и твърдя убедено, че са точно толкова надеждни, колкото и всички останали коли, които се продават на подобни цени. Джулия QV се продава на цената на М3 и със сигурност е и също толкова добре направена. Разликите са в това, че: върви много повече и звучи най-добре от всички автомобили в този клас, а за М3 да не говорим - ако ще звучи една кола така, както звучи М3, по-добре напълно безшумно да го направят! От техническа гледна точка, Алфата е по-добрата спортна кола. Ала истината е, че и аз бих взел М3. И това е така, защото М3-ката, е значително по-добрият избор от финансова страна. А това за икономически рационалния субект, не е без значение. И това обяснява защо, независимо, че е великолепен спортен автомобил, продажбите на Алфа Джулия, като цяло, а не само на QV, са просто плачевни!!! Иначе колите им са страхотни!!!

    Коментиран от #51, #53

  • 46 Българин

    5 0 Отговор

    До коментар #43 от "Чичу Ади":

    Брей. Ти много си умен. Гледай да не се пръснеш от злоба. Благодарение на измамите и лъжите на Германия в Европа колите са скъпи и калпави. Но вече има Интернет и хората виждат истината. Продажбите на другите фирми тръгна нагоре. Тоест ще има пари за нови и по хубави модели от които ще печелим ние клиентите. Ще караме по добри коли а не грозни скъпи и нискотехнологични немски бангии. Алфа вече се върна на мястото си което и е утредено. Това ще накара другите да се развиват а от това ще спечелим ние. Хайде със здраве
  • 47 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Чичу Ади":

    Прав си колега че имат проблемни двигатели. За 60 000 километра три обслужвания. Това ще рече на всеки 20 000 километра
  • 48 kick

    9 0 Отговор
    До всички пръдльовци хейтващи Алфата, деца, тази марка е с най-дългата състезателна история от съществуващите днес марки!
  • 49 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Пробвайте с":

    М 3 го изяжда
    В този сегмент истинските конкуренти са М3 и QV
  • 50 ALFER

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Чичу Ади":

    Ех, мъкаааа! Веднъж Гоуф, цел живот Гоуф!
  • 51 filo

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "Трифонов":

    Как така са супер коли, а в същото време продажбите са плачевни.
  • 52 bai pesho

    0 2 Отговор
    Скоро ще излезе следващото м3, което ще бъде над 500 к.с. тогава ще мерим, сега сравнянват кола, която е на няколко месеца с кола
    модел 2013 г.

    Коментиран от #54

  • 53 hdjghfhd

    7 0 Отговор

    До коментар #45 от "Трифонов":

    Поздравявам те за коментара. Аз също съм фен, само че на Алфа, но има BMW-та за които си мечтая и умирам от кеф като ги видя. Пример М5 Е39, една от ная семплите и красиви коли които се движат по пътищата. За съжаление М3-ката от статията не събужда никакви чувства у мен!
  • 54 Steks

    4 0 Отговор

    До коментар #52 от "bai pesho":

    Айде още един с разбито сърце горкия тц тц поне като не си наясно коя кола кога е излезнала на пазара ми поне прочети статията бе млади момко Алфата е вече модел на 2 години какви месеци ги дрънкаш и ти още малко ще кажеш че вчера е произведена първата бройка
  • 55 Бай Благой

    1 0 Отговор
    Тва беЕнВе...направо не знае къде се намира!
  • 56 Бумър

    3 2 Отговор
    А бре защо сравнявате Мола Ви са алфа 510 коня с Бумърче с 433 кончета, нали сме са рАзбрали да сравняваме само коли с еднАкВа мощност.
    Бива ли такива работи.

    Отгоре на всичко и Бумърчето е малко повече кубатура, ама алфата е с 80 впрегнати кончета повече от бумърчето.

    Нидейти така и ние бумърити сме ора, що ни задминавате вие с по-малката кубатура алфистчиета ниедни!!!
  • 57 Алфа Ромео

    5 0 Отговор

    До коментар #43 от "Чичу Ади":

    5.0 литров V10 на БМВ биелни лагери консуматив на всеки 100 000 км, 4.4 литров V8 вероятност от счупени дюзи на около 80 000 км и мятане на целия мотор в кофата. Няма да продължавам щот не ми се пише, има достатъчно инфо ако искаш в нета, на това ли казвате здрава кола като плюете по Алфа, Алфата може да не е толкова надеждна, но не съм съгласен че баварката е такава.
  • 58 Ivan

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Много ми е интересно какъв по точно опит имаш с двете марки, че разбираш толкова много :)
  • 59 Plameni

    1 0 Отговор
    Резултатите при такива тестове могат да бъдат каквито си пожелаете.
    Тест за ускорение проведен от Carwow между BMW M3 ,Alfa Romeo Giulia QV и Mercedes C 63 AMG . Mercedes C 63 AMG беше последен ,a при тест със същите автомобили само, че проведен от Top Gear , Mercedes C 63 AMG беше първи.
  • 60 vasik atanasova

    4 0 Отговор
    алфата е убиец уау
    остана и здравина да има
  • 61 Човек

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Мартин":

    Нормално за хубава кола се плаща повече
  • 62 верде

    1 0 Отговор
    Доводът как не е честен спорът, защото бмв-то е 80 коня по малко, доказва умствения капацитет на доста от феновете на марката. Класът е еднакъв, и двете са горе долу трилитрови шестаци с две турбини. Това че бмв са успели да изкарат само толкова коне, си е техен проблем. Сравняват се колите по кубатура, и в състезанията е така, има класове по кубатура, не по конски сили. Нали затова всеки гледа да изкара повече от дадената кубатура. Един успява, друг не. Дано са успели да го разберат феновете на бмв.
  • 63 xcbxbcx

    1 2 Отговор
    БМВ-то 4х4 ли е? Ако не е това обяснява защо алфата така го изяде на старта, пък и някой беше писал за това че била с по добри гуми алфата. Ако всики харесваха алфите на старо цените щяха да са доста по високи. Така че карайте си БМВ-тата супер са, не поглеждайте към алфа.
  • 64 дфбдбдфб

    2 0 Отговор
    Предлагам да се направи тест по български със стари коли, примерно 159(таткото на джулия) срещу 10 годишна 3ка, ама поне кубатурите да им са еднакви
  • 65 зцзьжцзжь

    1 0 Отговор
    На старт от място и двата пъти БМВ-то тръгва леко спира и после потегля все едно го е страх да не направи фалстарт, не ми се струва съвсем равен старта. Лошото е, че са много скъпи тея Алфи, затова не се продават много, тоя алчен Марчионе само печалбата го интересува, съсипа Ланча, сега на ред е Алфа. По добре ще е ако ги продаде на някои китайци поне ще развиват марката