Last news in Fakti

26 Април, 2018 15:10 5 180 26

Подробности за топ купето на BMW 8er

  • bmw-
  • m850i-
  • xdrive
Подробности за топ купето на BMW 8er - 1

Германците от BMW разкриха интересни технически подробности, касаещи предстоящата най-наточена цивилна версия на новата осма серия. Става дума за автомобила, който ще бъде обозначен с индекс M850i xDrive.

Двувратото купе беше показано на видео и снимки, но все още скрито под сравнително тежък камуфлаж. Ясно е обаче, че колата ще разполага с изцяло преработен V-образен осемцилиндров мотор, с активен заден диференциал.

Подробности за топ купето на BMW 8er

Мощността на осмака ще нарасне с 67 коня, а пиковият момент - със 100 Нм. Така преработеният агрегат на M850i xDrive ще разполага с 530 конски сили и с максимален въртящ момент от 750 Нм. Последният ще е достъпен от 1 800 об/мин.

Агрегатът ще работи съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия, която е с възможност и за ръчно превключване на скоростите. С креновете в завоите ще се бори активното спортно окачване, което е с електронно управляеми стабилизиращи щанги.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 CL500

    9 9 Отговор
    Малко учудващо е последен топ модел, М-ка с 4,4 литров двигател да е под 600 коня и под 1000 Нм и то дори не близо до това.
    Новото Ес-купе от 2018 АМГ ги вади 612 коня и 900 Нм от 4.0 литров двигател и ускорение до 100 за 3.5 сек (със спортната кутия спийд шифт и 4-матик+).
    Мислех, че 8-цата ще е по-наточена от 6-та серия, ама май няма да е. Тя М6 е 560 коня, има и една Алпина 600 коня на 6-та серия, и двете пак с 4.4 литрови двигатели.
    Затвърждава ми се мнението, че М-ките на БМВ са до 3-та и 5-та серия, при големите спортни купета не са кой знае какво.

    Коментиран от #2

  • 2 ЧужденецЪ

    13 7 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    Приятелче толкова да не разбираш от коли... Нито алпината на 6 серия е 600 коня, нито новата М петица е 560 кс (600) нито това ще е върховата 8ца ( ще има М8 със 600++ кс.)

    Коментиран от #3, #4

  • 3 CL500

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "ЧужденецЪ":

    Чухденец, е колко да са, айде кажи! Понеже ми се сториха малко тия коне и ей сега проверих тия споменати модели за 2018-а и са толкова. За М5 не съм писал колко коня е, защото не са ми интересни седаните. Аз си харесвам купетата ... 2 врати са ми достатъчни ;-)
    Дай връзка да ги видим колко са...
    А и коя ще да е по-върховата 8-ца, някоя Алпина ли? А и тогава пак Брабусите нямат стигане...
    Разбирам, че си фен на БМВ, няма лошо, но както казах - те са силни до М5, в по-горен клас не ги търси.
  • 4 CL500

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "ЧужденецЪ":

    Виж тук за 2018 М6 - някакви мижави 560 коня и само 680 Нм, добре, че е поне при 1,500 об/мин. Единствено с компетишън пакета стига 600 коня.
    https://www.bmw.bg/bg/all-models/m-series/m6-gran-coupe/2015/at-a-glance.html
    Това е за гранд купето с 4 врати, но двигателя е същия...

    Коментиран от #7

  • 5 Трифонов

    8 1 Отговор
    Аз пък ще си купя базовият двигател... там най-малкият, какъвто и да е. Готин цвят, шикозен, спортен салон и малко екстри и точка! И ще ми е предостатъчно. Колата ще е разкошна! Не ми трябват 600++ коня... Тя и без това ще е със стартова цена от 200 бона, което е абсолютно безбожие, как не съм дал 400 бона за изгъзица с 600 коня!!!
  • 6 мм84

    10 1 Отговор
    Колата изглежда страхотно ддори и с тежък камуфлаж. Излъчва спортно елегантна визия.
    До колегата фен на Мерцедес - това не е М версията. Ако има такава тя ще се появи след година и каква ще е мощността - само може да се гадае.
  • 7 Никой

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "CL500":

    Сегашното М6 е на пазара от 2012, как очакваш да не отстъпва на Е класата, която излезе преди 2 години? S купе не е конкурент на 6та серия, а на новата 8ца, която върховият модел, ще е М8, най-вероятно с мотора от М5, който си е 600+.

    Коментиран от #8

  • 8 CL500

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Никой":

    Ами де да знам това М ли е, не е ли.. Гледам означение М850i ...
    А Е-класата си е в класа на 5-та серия, не на 6-та.
    Иначе последната М5 е 592 коня, а Е63 АМГ е 603 коня!
    Не че има някамво значение, де :-)

    Коментиран от #10, #11

  • 9 Прост

    6 4 Отговор
    Аве ко ми спорите тука 500-600 коня били малко ко било аве вие да не карате самолети кой знае карате орси по 50-60 коня големи шегаджии сте тука е и не виждате ли че това не е истинско М8 а М850i изчакайте да излезе истинската М-ка тогава говорете
  • 10 smeh

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "CL500":

    Цифрите изобщо вече не са реален показател. Ауди и БМВ са си поставили за цел да видят докъде могат да достигнат с шантажирането на цифрите относно мощността и въртящия момент. И всичко това е прикрито зад "загубите" от 4x4, които варират като % и реално не може да се сметне точната мощност на мотора. Т.е пишат се по-малко коне от колкото са реално - така и потребителите доволни - по-ниски данъци и впечатление тип ала:
    -"Гле'ай как въри за толкоз малко коне"
    така и емисиите/разхода изглеждат по-приемливи.

    В нета има сума примери на коли мерени на дино от 2-те марки, които на колела дават "само 10%" загуби спрямо посочената от производителя мощност, като същевременно се знае, че за 4x4 загубите са доста над тези 10%. Но т'ва не е наш проблем.
  • 11 Никой

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "CL500":

    6та серия е най-близо до 5ца купе, тоест Е класа купе. Както има M550i и М5, двете неща са различни. Всичко е маркетинг, да продаваш кола на гърба на емблема, който всеки знае. Самата кола не е истински М. Дали +-20 коня какво значение, както каза колегата производителите много занижават цифрите. Да не говорим, че има много по-важни неща от максимална мощност и въртящ момент.
  • 12 Гост

    3 0 Отговор
    Колата на живо изглежда страхотно.Видях я преди една седмица в Южна Франция град и Истрес .
  • 13 Хахахаха

    3 6 Отговор
    Мали какви експерти има тука.... само като видя Бензин,Масло и Вода ми става лошо.
    Мерцедес експерта, всички показатели на дирниците м5,м6 са с занижени показатели на 5та предавка 5тицата вади 610 коня. Иначе колата е една МЕРЦЕДЕС БЕНЗ Е-КЛАСА S

    Коментиран от #16

  • 14 John Doe

    7 2 Отговор
    До колкото четох в чужди сайтове, се очаква, м8 да е с 6.6 v12. Да не се притеснява фенът на мечоците. И да, винаги Баварките са били с по-слаби мотори от тези на Мерцедес, но за сметка на това щутгартците винаги ядат бой по пистите от преките си конкуренти. Не е достатъчно, един автомобил да бъде само мощен и това добре го знаят в BMW.

    Коментиран от #15

  • 15 CL500

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "John Doe":

    Ааа, не винаги, не винаги! Наистина за 1-2 десетилетия Мерцовете сякаш изоставаха, но в последните години не само, че наваксаха, но и изпревариха преките си конкуренти. С последните гами модели нещата се промениха, но разбира се заклетите фенове на БМВ още си живеят 15 год. назад. Мерц минаха и по общи продажби БМВ, малката А-класа АМГ с 2-литровото моторче издуха и аналогичните БМВ и Ауди. Е-класата АМГ също се изравни с 5-цата и т.н. За линейно ускорение до 200 или 300 Мерц не можеш ги стигнеш. Да не говорим, че БМВ няма баш спортен модел. А за Мерц можеш да намериш видеа как ГТ-Р на Мерц само със задно е по-бърз на писта от Нисан ГТ-Р, всеки вече говори за напълно промененото поведение на спортните Мерцове спрямо преди. А тук като се прибави и винаги по-добрия интериор и материали от конкурентите, няма какво да говорим.
  • 16 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Хахахаха":

    Абе не знам каква е колата, ама тая която си написал не съществува още.

    Коментиран от #18

  • 17 бмв

    5 1 Отговор
    CL500 карай си ръждивия мерцедес и не обсъждай бмв.Прав си ,че последните 2 години мерцедесите вдигнаха нивото малко , но това отново е далеч от нивото на бмв и дори на ауди.А за мерцедесите от 96 до 2015г мога да кажа ,че са по зле и от рено и пежо,а цената им свръх висока.Добре че имат име от едно време ,че да имат някакви продажби.

    Коментиран от #19, #21

  • 18 Хахахаха

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "1234":

    Еми стой си на дачията компас.. https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/68234/zmer-004.jpg
  • 19 Хахахаха

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "бмв":

    Как ще го кажеш експерте? Кво си карал? 124 убита от бой? Сменил си ху... най-обичам да ми се обясняват комплексари които не са се качвали в кола за над 100 хиляди лева.
    S- КЛАСАТА винаги ще е пред 7мицата, и това никой не може да го отрече, още когато дойде чочонето с 7.3 литра двигател, на Алпина им стана лошо и направиха Б5Алпина която е 5 литрова. Защо няма серийна м7? А гамата на Мерцедес се продава като топъл хляб и то силовите агрегати 500,600,63 и 65.
    НЕ СЛУЧАЙНО Е КАЗАНО МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКО ОСТАНАЛО!!!!
  • 20 Mpowered

    5 2 Отговор
    БМВ-то винаги е ТОП 1.
    Няма мерцедеси,няма аудита.
  • 21 CL500

    0 5 Отговор

    До коментар #17 от "бмв":

    Абе, че не ми е ръждив ЦЛ-а, не е. Вярно е, че вече стана на 10 години, но жалко, че не можеш да му видиш състоянието (вероятно не можеш и да си позволиш да го имаш). Интересно ми е какво е твоето БМВ... Те продажбите показват черно на бяло какви са реалностите, ама вие заслепените фенове на БМВ си знаете само едно. Кажи колко коли над 100К евро от 3-те немски премиуми виждаш по улиците, кои са най-много. Напълни се с нови Ес-купета, нищо, че цените им са над 150К евро. А защо ли и цените не им падат (че и аз ги чакам тия от 2014-а да паднат, но не ми се дават 100 К евро за 63АМГ, а това са вече 4 годишни коли, излязъл е и феслифта от 2018-а, ама не падат)... Ама те паралиите са прости, нали, хахха. Само вие сте умниците. И както казах за ГТ-Р-а, няма БМВ, което и да си помисли да му се опре на писта, дори и да е 4х4. Казах ти, американски, английски и т.н. авто-предавания не спряха да му хвалят острото управление и директния волан, ама нищо, ти си повтаряй твоята мантра, за да спиш спокойна, ххаха
  • 22 бмв

    3 0 Отговор
    Хаха момче осъзнай се.Мерцедеса не е лош ,но е дъртаняшки.Да те видя срещу моето чипосано бугати което го карам събота и неделя.Едва ли Цл-а ти вдига 469 км/ч,но си гори доста ама газ не ми се слага.

    Коментиран от #24

  • 23 toyota

    3 1 Отговор
    Като глвдам паралиите в бг не само са прости ,ами са си направо бавноразвиващи.Това ,че татенцето с връзки в герб изкарва пари ,изобщо не значи ,че са умни .Поне да бяха възпитани.Тука всеки CL ,Bmw i bugati кара , ама буквално кара колело и ако е събрал пари за петък и събота си хваща такси.
  • 24 CL500

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "бмв":

    Тук не те разбрах... Какви Бугатита, какви 5 лева. Не ти разбирам сарказма. Да не би да си си помислил, че се хваля - как може, който и да е, да се хвали с кола за около 40К лева, да не карам нещо кой знае какво скъпо, бе човек ...
    Бих казал, че те разбирам донякъде, защо мислиш, че Мерцедес е дъртяшки :-) , но зависи от МОДЕЛА. Не можеш да кажеш това за всеки един модел, особено за моделите от 2010 някъде насам, че и по-ранните...
    А другия - тойотаджията - оффф, какво да ти кажа и на теб. Какво татенце, какви други коли. Ако взема да ти се обяснявам, пак ще кажете, че се хваля, а далееч не искам това. Аз не съм на 20 год., а на почти 40 и всичко си изкарвам за работа за чужда компания (когато работиш вече 15 год. като офицер на кораб, повечето като старши офицер, простата сметка ще излезе, че си изкарал за целия си стаж досега около 1 млн. лева). Само, че си знаеш как си изкарал парите, далеч от всички, които обичаш и затова се научаваш да цениш парите. Затова и не смятам да давам за обезценяващи се ламарини (дали Мерц, Бмв или каквото и да е) някаква голяма сума, а по-скоро за недвижима собственост. Ама както и да е. Дори не знам, защо ти се обяснявам, както и да е...
    Айде лека, всеки да кара каквото му радва душата и най-важното - безаварийно.
  • 25 бмв

    1 0 Отговор
    Човече прав си.И аз не робувам на марки.Било то бмв мерц ауди.Да ти кажа имам бмв,тойота и хонда.И аз си ценя парите.Хондата мислих ,че е пълен боклук,но вече за 2 години имам над 100к км с нея и е на газ.Просто е адски икономична чак обезмисля другите коли.Купих я и я обслужих за по малко от 2000лв.Бмв е супер .Мощен и икономичен двигател но си е скъпа кола ( данъци каско и т.н.).Тойотата е най-добра съотношение цена качество.15 години я карам и имам едни накладки сменени.Мерцедес карам вс божи ден,но е служебен.Дразни ме е ,че е скъп а не предлага нещо повече от тойота примерно.Поне бмв доставя удоволствие а и доколкото виждам са по надеждни.
  • 26 бял

    0 0 Отговор
    Велики , това са колите и моторите на СС !