Last news in Fakti

7 Май, 2018 10:54 21 125 26

Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас

  • subaru-
  • impreza-
  • автомобилът на старо
Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас - 1
Impreza пета генерация

Днес ще спрем вниманието ви на един модел, който има ярко рали минало. Става въпрос за Subaru Impreza - една компактна 4х4 кола, която се произвежда от 1997 година. В зависимост от това, какви пари бихте отделили за покупката на Impreza, то цените варират от 2 000 до 20 000 лв, като това зависи от възрастта и генерацията на модела.

Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас
Impreza четвърта генерация

От Impreza има пет генерации, като и петте са с 4х4 задвижване и с опозитни двигатели. Независимо от моделната генерация, ако има автомобил, който е неразривно свързан с рали автомобилите, то това със сигурност е Subaru Impreza. За това са виновни легенди като Колин Макрей, Ричард Бърнс, Петер Солберг и други.

Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас
Impreza трета генерация

Но не това е най-важното в случая. Impreza е емблема за адекватно 4х4 задвижване, както и за издръжливи боксерни двигатели. Моделът се предлага като комби, седан и хечбек, но която и от трите версии да изберете, знайте, че ще трябва много да се постараете, за да затънете в кал, сняг, чакъл или каквото и да е.

Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас
Impreza втора генерация

Impreza дава независимост, но трябва да се внимава с двигателя, който е скъп за поддръжка, заради необичайното разположение на цилиндрите. Какви автомобили Subaru Impreza се продават у нас, можете да разгледате ТУК.

Кола на старо с рали минало, която може да се купи у нас
Impreza първа генерация


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Автмобилен критик

    36 36 Отговор
    Отвратителен дизайн вс.поколения! Двигатела е добър обаче дизайн и возия 3=!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Някой

    27 31 Отговор
    Дизайнът е въпрос на вкус, а за возията недей да говориш, притежавам такава и смея да кажа, че си много добре:)
  • 5 Автмобилен критик

    25 6 Отговор
    Както каза въпрос на вкус,а както знаеш за вкус не се спори!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 гост

    39 7 Отговор
    Субарото е хубава кола за зимата и спортна само във версията си WRX. Обикновените коли не са нищо интересно, атрактивно или каквото и да е било, камо ли емоционално. Забавление може да си правите в снега, но истинската легенда е само WRX.
  • 8 Миро

    29 16 Отговор
    Супер автомобили са и петте генерации. просто не са за всеки. Така че който не ги харесва, няма нужда да ги плюе. карайте си конфекцията и не се бъркайте в живота на хардкорфеновете на Субару.
  • 9 Гост

    16 7 Отговор
    Дано не ви се чупи на пета генерация автоматикът, че ще плачете много

    Коментиран от #13

  • 10 Не мерси

    23 15 Отговор
    Субару има ярко бъдеще с ръждата
  • 11 Трябва да съм луд да имам субару

    22 30 Отговор
    Пълни боклуци

    Коментиран от #12, #25

  • 12 гост

    26 8 Отговор

    До коментар #11 от "Трябва да съм луд да имам субару":

    Трябва да съм луд да имам пасат ...

    Коментиран от #19

  • 13 Гост

    1 9 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Пета генерация е само cvt

    Коментиран от #21

  • 14 vasik atanasova

    3 9 Отговор
    само двигателя става
  • 15 JDM fan

    5 5 Отговор
    Та те даже и генерациите са объркали... Къде са така наречените Blobeye, Hawkeye?
  • 16 Хаха

    17 6 Отговор
    Пак почнаха да хейтят хората, които не са карали Субару :)
  • 17 Владислав Димитров

    16 11 Отговор
    Субарист това е диагноза ! Положителна диагноза !
  • 18 Нищо ново уни

    6 6 Отговор
    Грозно,много....и защо не взема нещо красиво,което и да бяга?еМ?
  • 19 123

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Eми, ако ти стиска, изправи сериен Пасат срещу серийно Субару. Ще е интересно ..
  • 20 Патил от немски и иатлиански коли

    16 5 Отговор
    Карал съм немска и италианска кола.Субару не ме интресеуваха изобщо и японските коли като цяло не ги харесвам.Наложи се да си взема по-проходима кола и според парите реших да си взема Outback H6 3.0 - понеже нямах и много пари попаднах на такова субару,но доста омаслевено и най-вероятно прегрявано - взех него.Аз липно като за първоначално обслужване му смених само и единствено масло и маслен филтър.Карам си го вече почти 2 години и съм сменил два маркуча за антифриза за около 60 лв -кола на 18 години. Каквото има работи като ново по електрониката - панорамни люкове не течат и работят идеално,ел.стъкла,ел.седалки,подгрявания,автоматик,автопилот всичко работи . Аз съм от хората,които не си пазят колите и натискат стабилно и при студен двигател,зимата цялото е в сняг и никой е ми чисти пътя - живея си в гората и това ми е колата - 18 годишно Субару с прегрят мотор,който работи по-тихо от повечето чисто нови коли и вади много добър звук когато натисна газта.И газова уредба съм сложил и си го карам зверски.Ако трябва да кажа нещо като минус на тази кола е само високия разход 20/100 градско газ си ги удря,извънградско 14/100.Друга кола няма да ми свърши работа за мойте условия. Имах VW Polo 6n2 1.4 - не гореше много,но за две години съм дал над 2000 лв за ремонти - съединител,карета,свещи,кабели,масло скорости,маховици и накрая се отказах да го правя и го продадох счупено - отделно,че ел.стъклата правеха проблеми,релето на бензиновата помпа се ебаваше,гаснеше
  • 21 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Не е само cvt, има и ръчка.
  • 22 qqqqqq

    5 5 Отговор
    Друго си е Ауди S1 или Ланчия Делта S4. Класики в жанра. Ама са мооого скъпи.

    Коментиран от #23

  • 23 Малко коментар за мечтателите ;)

    6 3 Отговор

    До коментар #22 от "qqqqqq":

    Друго си е Dodge Chalenger SRT HellCat,Ferrari,Lamborghini,Bugatti,S-Class,BMW M5 и т.н. Тук има много хора които освен 15 годишни голфче,пасатче,ауди А3 и др. подобни не могат да си позволят и нямат пари и тях да поддържат коментират как еди какви си скъпи коли били много хубави. И Субаруто не е кола,която всеки може да поддържа и като се счупи нещо скъпо струващо и айде колата е боклук.
  • 24 Sliven

    6 4 Отговор
    Аз признавам само Ланчия Делта Интеграле!!!
  • 25 impreza

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Трябва да съм луд да имам субару":

    ЛУД дааа,за да лудееш ти трябва SUBARU
  • 26 Obay

    1 1 Отговор
    За селяните само голфо с 300 коня
    И селско БМВ 3 с голямо прасе.....
    Селска държава...