Last news in Fakti

2 Март, 2010 14:37 11 125 23

VW Amarok пристига в Европа

  • volkswagen-
  • amarok-
  • женева 2010

Новият пикап на Volkswagen направи официален дебют на европейска земя в Женева. Продажбите на Amarok започват в началото на лятото.

Първоначално моделът ще се предлага само с двойна кабина. Версия с единична се очаква през 2011 г. Базовата модификация ще бъде със задно задвижване. Двойно предаване 4MOTION ще се поръчва срещу допълнително заплащане. В списъка с опциите ще присъства и диференциал с повишено триене Torsen, който ще позволява разпределяне на въртящия момент в съотношение 40:60 процента в полза на задния мост.

Amarok ще се екипира с две версии на 2.0-литров TDi. Базовият ще разполага със 120 к.с. и 340 Нм при 2 000 об/мин. Средният му разход е 7.5 л/100 км. По-мощната модификация ще бъде снабдена с втори турбокомпресор, който увечилава табуна на 163 коня. Максималната стойност на въртящия момент от 400 Нм ще бъде достъпна още при 1 500 об/мин, а средният разход няма да надхвърля 7.6 литра.


Двигателите на пикапа покриват стандартите за екологичност Euro-5 и ще се комплектоват с шестстепенна скоростна кутия.

Amarok ще се предлага с три нива на оборудване. Базовата версия залага на пределна простота и ще бъде лишена дори от електрически стъкла.

Trendline ше разполага с доста луксозни аксесоари като брони, огледала и дръжки на вратите в цвета на купето, електрически пакет, полуавтоматичен климатик, многофункционален дисплей, креуз контрол и 16-цолови колела.

Highline ще допълва оборудването на по-ниското ниво с хромирани елементи, 17-цолови джанти, климатроник, висококачествена озвучителна система и луксозни седалки.

Според VW пикапът им е най-просторният в класа си. Двойната кабина предлага достатъчно място за петима пътници, а когато задната седалка не се ползва, може да се сгъне за увелачаване на багажния обем.

Легенът на Amarok има размери 1 555 на 1 620 мм и позволява превоза на товари с основа до 2.5 квадратни метра. Разстоянието между арките на колелата е 1.22 м. Това прави от немския пикап първия в този клас, който поема странично европалет. Товароносимостта е 1.15 тона, а максимално допустимата маса на ремарке достига 2.8 тона.

Стандартното оборудване за европейските пазари ще включва ESP с функционална възможност за стабилизиране на ремаркето. Контролиращата бордова електроника ще има режим Off-Road, който ще може да се включва при скорост до 100 км/ч. При него стабилизиращата програма, електронните блокажи на диференциалите, системата против пробуксуване и ABS-ът ще работят съвместно за повишаване на проходимостта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DGD

    8 10 Отговор
    120 KONE (POLOVINATA IZMRELI) TO EDVAM 6E MI DARPA QHTATA AZ S MOQ PIKAP 357 KONE MI IDVA NAGORNI6TE KAMOLI S TVA
  • 2 pickup li?

    5 7 Отговор
    Фирмата за голфове пуска и пикапи . За ученички . Прав е колегата , имената на пикапите са Додж Рам , Форд ф и Шевролет Силверадо и то от 350 коня нагоре . Останалото е т...к работа !
  • 3 go6o

    5 4 Отговор
    Za mene 120k.n. sa naistina mnogo malko za takav pikap.To kato poglednesh ima leki koli na koito bazovite dvigateli imat poveche kone.Nai malko bi trqbvalo da e s 190-200k.n. ako re6i6 da izprevarish nqkoi to 6te se mrakne.
  • 4 choveka

    4 3 Отговор
    vsichki se specialisti stanaha, siguren sum che dizel ne ste karali puk takamoli ot novite i moga da vi kaja che 120 konq sa mu napulno dostatuchni + tova e s turbo ne e chist i toq amarok napravo shte razcepi nqkoi ot gore napisanite djipove, i moga da kaja che dodge ford shevrolet tova ne sa djipove a sa sporniq varqnt na amerikanskata voenna tehnika :)
  • 5 pickup li ?

    5 7 Отговор
    На choveka ще му кажа само едно : Купи си един Додож Рам 5.7 Хеми като моя , покарай го малко и тогава изкажи мнение . То от голфчето всичко с тази емблема ти се струва хубаво ...
  • 6 Shega

    5 3 Отговор
    Що боси хора има!!!!При пикапи,джипове и други автомобили предназначени за offroad или за теглене на някакъв товар било то яхта,ремаркета и още темподобни не се гледа толкова конските сили а мощността тоет Hm.При това "голфче" 400Hm мога да ти кажа,че яхтичката ще бъде теглена без проблем.Ръгаш бавни и тръгваш!!А за изпреварването "максималната стойност на въртящия момент от 400 Нм ще бъде достъпна още при 1 500 об/мин" НЕ МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ ИМАШ ПРОБЛЕМ И С ТОВА !!!!!
  • 7 vlf

    3 2 Отговор
    като са ти малко 120 коня и 400 нм,поръчай си го с 5.0 v10 tdi и тогава ще дърпаш яхта с натоварен додж рам на нея.Пикапа е супер и разхода му е супер.
  • 8 уфф

    3 1 Отговор
    Еех ама знаещи бе ! То още от сега ти казват , че 4х4 е опция , той бърза да ръга бавните . Ами ако няма такива какво ще ръгаш ? Задно предаване ,почти никакви екстри и доста условности , това май ще е новия пернишки хит . За цената още нищо , амо ще се прави в Аржентина . Интересно...
  • 9 уфф

    3 1 Отговор
    УППС SHEGA , не се гледали конските сили , а мощността . Точно това се мери в конски сили или киловати , другото , което си го чувал се казва въртящ момент на двигателя . В какво се измерва , не НМ , а Nm . Има малка разлика , ама и други знаещи не я схващат .
  • 10 did

    3 2 Отговор
    И пак много електроника по четворката . С толкова екстри един туарег така се окопа пред очите ми , че ми идеше да се снимам с него...
  • 11 Добромир

    5 2 Отговор
    Е хора тоя пикап не е направен да ти гори кът Урал както американските щайги. VW се стремят към комфорта и стандартен икономичен двигател. На, който не му харесва да си земи американската щайга му гори 20/100, че и повече бензин. И да ви кажа баща ми кара L200 2.5TD 100 коня е и си върви чудесно мицубишито и за мене лично си е по-добро от американските пикапи при положение, че съм карал Додж Рам и F серията на Форд.
  • 12 touran

    6 3 Отговор
    Ее хора този пикап не е за сравнение със американските пикапи които са със 6.0л двигатели и харчат 50/100л.! Това е за сравнение със Тойота Хилукс,Митсубиши Л200,Нисан Навара.... и т.н.!
  • 13 toi

    3 5 Отговор
    Това пикапче е за хора , които като го видат първо питат колко гори . Американските щайги са си много хубави , ама когато грозденцето е кисело и си броиш стотинките на бензиностанцията , как да кажеш , че са хубави . Народната марка е за тези хорица .Не , че колите Фолксваген са лоши , ама как може да си кръстиш топ модела ФАЙТОН /вид луксозна каруца/ !
  • 14 diky

    3 1 Отговор
    Хубаво форумче . Някъде четох , че било секси в Европа да караш малка кола .Май някой се опитва да ни обясни ,че обедняването е секси . Ама май има и доста съгласни с това .Момчета , айде да не си пишем глупости , ясно е кои играчки са ни по-интересни . Големите камиончета са си доста готини. На всеки пожелавам огромен пикап и готини мацки . Бачкайте здраво и без простотий !
  • 15 Pe6o

    2 0 Отговор
    E koi tui sq 120 i 163 konq izlagaciq... za pikap naistina ot 300 350 konq nagore. No ina4e ima faca i kakto kazva "vlf" V10 TDI 6te e po dobre ot 2.0 TDI :D :D :D
  • 16 Bogi-Hemito

    1 3 Отговор
    Moiat ford go poru4ah ot 6tatite i e sus 10.0L dvigatel.2700 konski sili e.Ima 4 turbo kompresora. na magistrla sum vdigal 412km/h a kilometraja mu e do 500. Strahmee da go nastupvam o6te.koito iska da go povozia da mine prez varna i da pita za bogi-hemito. A nemskite vw-ta sa za malki mom4enca koito si igraiat s .
  • 17 raptor

    1 1 Отговор
    Незнам къв ти е Форда ,ма скоро ше мина,да видя.фаоветата не стаат за пикапи.Ка не го разбират теа ора.Направо ше стои смешно до един SRT 10 DODGE RAM.
  • 18 stax

    2 0 Отговор
    Истинските автомобили за OFFROAD са Нисан Митсубиши Ленд Роувър Мерцедес Г класа Тойота VW Тoureg и Додж Рам .. Вече този Амрок .. не мога да кажа нищо за него изцяло нов е ще си покаже с времето а пък колкото до разбирачите мисля че не са прави защото това е базовият двигател все пак се предлагат и други нали така по мощни ? а пък вече че от VW ни карат да си доплащаме някой неща като например 4Motion е задължителен за пикап .. не би трябвало лично на моя голф 6 ме накараха да си доплатя много неща като пакет пушачи и още много някой дребни неща който мисля че би трябвало да си ги има във базовия пакет екстри ..
  • 19 DA

    3 0 Отговор
    Този Амрок нещо ми е куц още откъм името .И сега като му праснат една базова цена 35 000 евро и като трябва да доплатиш за всичко каквото се сетиш ще дойде на цената на Додж Рам Хеми плюс горивото за първите 100 000 км .В единия случай се правиш на модерен , а в другия случай караш истински звяр 4х4 345 коня при това много здрав без турбини , комон рейли и др. скъпоструващи изгъзици .А за Рама какви тунинги и аксесоари има , само да имаш въображение ...
  • 20 W 16 4

    0 1 Отговор
    Ole lele, edin po-gore e pisal,4e phaeton bilo karuza hahh vie ste mai ot nqkoe dale4no selo vsi4kite,tazi duma nee selko-bulgarska , phaeton e luxozno vozilo i predi vek, i sega v tozi vek dumata e su6tata. A za pick-upite nemojete da razberete,4e samo v bulgaria se kara dodje ram i se hodi na kafe s nego, samo v BG se kara lincoln navigator ot 155 visoka blondinka do solariuma i obratno, takova ne6to nqma nikade po evropa, tva e selsko-sofiiskata vi kratuna ! Za VW moga da kaja 4e zvu4i smislen kato ideia pick-up, pritesnitelnoto e samo TDI-to, koeto vuv vsi4kite im modeli ve4no e v serviza za kompresora ili za te4ove i defekti. Ako sprat da pestqt ot ka4estvo nqma da e zle !
  • 21 why

    3 0 Отговор
    Пикап с двигател на голф не е много добре . Става пикапче . В крайна сметка на който му харесва ще го купи .А който има пари може да си купи и нещо по-истинско . А дали ще ходи на кафе с него или не си е лично негова работа . А фолксвагена наистина вече не е еталон за качество . Дори 5.0 тди ве 10 също дава дефекти . Що се отнася до файтона , по-добре А 8 това поне всеки го знае...
  • 22 ha

    1 1 Отговор
    Ще се конкурира с Дачия Дастър по грозотия.
  • 23 Todor

    0 0 Отговор
    Tva 120konq sa malko tva spored men trqbva da e pone 4.8litrov dvigatel 8cilndrov i 30-350konq tva e malko dosta