Новият пикап на Volkswagen направи официален дебют на европейска земя в Женева. Продажбите на Amarok започват в началото на лятото.
Първоначално моделът ще се предлага само с двойна кабина. Версия с единична се очаква през 2011 г. Базовата модификация ще бъде със задно задвижване. Двойно предаване 4MOTION ще се поръчва срещу допълнително заплащане. В списъка с опциите ще присъства и диференциал с повишено триене Torsen, който ще позволява разпределяне на въртящия момент в съотношение 40:60 процента в полза на задния мост.
Amarok ще се екипира с две версии на 2.0-литров TDi. Базовият ще разполага със 120 к.с. и 340 Нм при 2 000 об/мин. Средният му разход е 7.5 л/100 км. По-мощната модификация ще бъде снабдена с втори турбокомпресор, който увечилава табуна на 163 коня. Максималната стойност на въртящия момент от 400 Нм ще бъде достъпна още при 1 500 об/мин, а средният разход няма да надхвърля 7.6 литра.
Двигателите на пикапа покриват стандартите за екологичност Euro-5 и ще се комплектоват с шестстепенна скоростна кутия.
Amarok ще се предлага с три нива на оборудване. Базовата версия залага на пределна простота и ще бъде лишена дори от електрически стъкла.
Trendline ше разполага с доста луксозни аксесоари като брони, огледала и дръжки на вратите в цвета на купето, електрически пакет, полуавтоматичен климатик, многофункционален дисплей, креуз контрол и 16-цолови колела.
Highline ще допълва оборудването на по-ниското ниво с хромирани елементи, 17-цолови джанти, климатроник, висококачествена озвучителна система и луксозни седалки.
Според VW пикапът им е най-просторният в класа си. Двойната кабина предлага достатъчно място за петима пътници, а когато задната седалка не се ползва, може да се сгъне за увелачаване на багажния обем.
Легенът на Amarok има размери 1 555 на 1 620 мм и позволява превоза на товари с основа до 2.5 квадратни метра. Разстоянието между арките на колелата е 1.22 м. Това прави от немския пикап първия в този клас, който поема странично европалет. Товароносимостта е 1.15 тона, а максимално допустимата маса на ремарке достига 2.8 тона.
Стандартното оборудване за европейските пазари ще включва ESP с функционална възможност за стабилизиране на ремаркето. Контролиращата бордова електроника ще има режим Off-Road, който ще може да се включва при скорост до 100 км/ч. При него стабилизиращата програма, електронните блокажи на диференциалите, системата против пробуксуване и ABS-ът ще работят съвместно за повишаване на проходимостта.
2 Март, 2010 14:37 11 125 23
VW Amarok пристига в Европа
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 DGD
15:50 08.09.2011
2 pickup li?
15:50 08.09.2011
3 go6o
15:50 08.09.2011
4 choveka
15:50 08.09.2011
5 pickup li ?
15:50 08.09.2011
6 Shega
15:50 08.09.2011
7 vlf
15:50 08.09.2011
8 уфф
15:50 08.09.2011
9 уфф
15:50 08.09.2011
10 did
15:50 08.09.2011
11 Добромир
15:50 08.09.2011
12 touran
15:50 08.09.2011
13 toi
15:50 08.09.2011
14 diky
15:50 08.09.2011
15 Pe6o
15:50 08.09.2011
16 Bogi-Hemito
15:50 08.09.2011
17 raptor
15:50 08.09.2011
18 stax
15:50 08.09.2011
19 DA
15:50 08.09.2011
20 W 16 4
15:50 08.09.2011
21 why
15:50 08.09.2011
22 ha
15:50 08.09.2011
23 Todor
15:50 08.09.2011