Световният пазар на автомобили расте, но основните играчи си остават едни и същи. В първата десетка на най-големите автомобилни производители са "едни и същи лица". Тази година обаче се наблюдава известно разместване в топ 10.
Така например алианса Renault-Nissan (в него вече влизат и Lada, и Mitsubishi бел.ред.) започна мащабна експанзия в Китай и продажбите скочиха. Ford пък бележат спад в продажбите си с цели 6%. За първите четири месеца от 2018-а са продадени 30.7 млн. автомобила, което е ръст с 3% спрямо аналогичния период от миналата година.
Практически обаче световния пазар се държи от десет основни концерна. Всички те, с изключение на Ford и Honda отчита ръст през 2018-а. По-долу е класацията за първите месеци на 2018-а, като са посочени броят продадени коли и динамиката на продажбите в проценти.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 фитила
13:53 08.06.2018
3 конфекционер
14:21 08.06.2018
4 Японеца
14:54 08.06.2018
5 PSA
Коментиран от #6
15:55 08.06.2018
6 гост
До коментар #5 от "PSA":
PSA са толкова ИМЕННО с продажбите на Опел , иначе щяха да са след Сузуки , както по-рано !!Коментиран от #9
16:35 08.06.2018
7 е и кво от тва
Коментиран от #8, #11
17:10 08.06.2018
8 до е и кво от тва
До коментар #7 от "е и кво от тва":
Еми по-добра е за това говорят фактите и продажбите ! Това е реалността независимо дали ти можеш да я приемеш или отказваш да я приемеш … И в тая "сбирщина" както я наричаш влизат някои от най-добрите брандове в света като Ауди , Порше , Бентли , Ламборджини и Бугати … Нищо японско не може дори бегло да се доближи до тия машини но това ти няма как да го осъзнаеш понеже си неук в сферата на автомобилите !17:34 08.06.2018
9 или
До коментар #6 от "гост":
PSA никога не са били след Suzuki!19:40 08.06.2018
10 Гошо
20:02 08.06.2018
11 ВАГ
До коментар #7 от "е и кво от тва":
Запъртък , ВАГ си правят всичко сами , Тойота събира мотори на Хонда,Мазда,Пежо във френски , немски или хамерикански купета и се наричат производител. Ако го нямаше дизелгейт (който се отнасяше за всички марки) ВАГ сега щеше да има продажби колкото Рено и Тойота взети заедно.Коментиран от #12
23:43 08.06.2018
12 пейо
До коментар #11 от "ВАГ":
Тука нещо се обърка. Колата се сглобява от ВАГ, ама частите не си ги прави ВАГКоментиран от #13
10:57 09.06.2018
13 ВАГ
До коментар #12 от "пейо":
РАЗРАБОТКИТЕ са на ВАГ , т.е. всички части са измислени от инжинерите на ВАГ , докато двигателите и купетата на тойота са разработени от немски,френски и японски (на Хонда и Мазда) инжинери ,Тойота просто си плащат за това ... което не е забранено и се вижда ,че е печелившо ,няма лошо .Важно е да го измислиш а не да го произведеш ,производството го могат и китайците.
22:43 10.06.2018