Преди дни британското издание Autocar съобщи за спиране на производството на два от моделите на Vauxhall - тривратата GTC и минивана Zafira. Написаното провокира много други медии да обявят, че Opel Zafira спира да се произвежда. Това обаче съвсем не е истина към момента. Zafira продължава да се произвежда въпреки по-слабото търсене на модела в Европа. Спира производството на минивана на Vauxhall, тоест само Zafira с десен волан.
Що се отнася до втория модел - Astra GTC, то информацията е вярна. Тривратата GTC, която остана от семейството Astra J, няма да се произвежда повече. От Opel не предвиждат нито модернизиране на двигателя ѝ под новите екологични стандарти, нито някакъв външен фейслифт. А това е модел от 2012 година. В новата Astra K модел с три врати няма, няма и да има. От тук насетне триврата наточена кола се очаква само в изпълнение Corsa, но предвид световните тенденции, и това ще е до време.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
15:05 21.06.2018
2 стоян
Коментиран от #8
15:10 21.06.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
Коментиран от #7
15:47 21.06.2018
5 вижся
15:49 21.06.2018
6 Малко сладко патенце
И пак не ги е спрял.
Щом аз си я карам, както и мн други значи няма какво да стане.
Важното любов да има.
Коментиран от #10
15:50 21.06.2018
7 Тост
До коментар #4 от "гост":
Спасителните платформи на PSA (хаха), всеки си чете и разбира каквото му е на сърце. Само да вметна, че PSA се възползва от разработките и развойната дейност на Опел, а не обратното. PSA с "невероятния" си потенциал, я бяха докарали преди време до там, че държавата да ги съживява и да ги превръща в държавна политика. Така че големите спасители са като "червената армия".Коментиран от #11, #22
15:58 21.06.2018
8 ТКЗС
До коментар #2 от "стоян":
"конгломерат", та то тва да не сдружение на ТКЗС-тата16:01 21.06.2018
9 Ааа
Коментиран от #26
18:29 21.06.2018
10 Да да
До коментар #6 от "Малко сладко патенце":
Абе затваря най-масовия армейски камион е опел блиц18:43 21.06.2018
11 Язе
До коментар #7 от "Тост":
Какво ползва PSA от Опел,че не се разбира от коментара ти.Дизел ли се учат как се прави,окачване ли?Поне аз не виждам нищо от Опел в Пежо или Ситроен.Коментиран от #16
21:19 21.06.2018
12 Ivan
Коментиран от #13
21:48 21.06.2018
13 Алфа Ромео
До коментар #12 от "Ivan":
Вярно, GSI Кадетите голяма работа бяха, 16v 150 коня особено, късаха наред другите подобни резачки.Коментиран от #25
23:34 21.06.2018
14 гощо
08:04 22.06.2018
15 НЕУТРАЛ
Коментиран от #18
08:47 22.06.2018
16 Тост
До коментар #11 от "Язе":
Най-общо казано коли се учат да правят. Не говоря за дизел, дизела си го получиха с "обединението" със Ситроен, ама виж за окачването сам си си го написал.Коментиран от #17, #30
09:56 22.06.2018
17 Язе
До коментар #16 от "Тост":
Искаш да кажеш,че PSA се учат да правят окачване от Опел?Дизел Пежо си имат много преди да купят Ситроен.Пак не се разбира кой какво се учи.Имаха и един добър бензинов V6 французите но го спряха.Сега си имат други от 120 до към 300к.с.10:15 22.06.2018
18 Язе
До коментар #15 от "НЕУТРАЛ":
Нисан в момента е водещ производител заедно с Рено.Какво са съсипали?Волво също е в добро положение.Коментиран от #19
10:17 22.06.2018
19 НЕУТРАЛ
До коментар #18 от "Язе":
Съсипаха ги с моторите на реноКоментиран от #20, #23
10:23 22.06.2018
20 НЕУТРАЛ
До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":
Нисан със сърце но рено и волво със сърце на рено не е волвоКоментиран от #21
10:25 22.06.2018
21 Тост
До коментар #20 от "НЕУТРАЛ":
Кажи му, тва се опитвам да му обясня. Без марки, като Нисан, Волво, Опел, Воксхол френските марки нямаше да видят пазар извън Европа (и то не цялата, защото в Германия, Великобритания, северните страни и Русия не им я търсеха особено), това по отношение на научаването (кой - кой).Коментиран от #28
10:36 22.06.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Бай Санде
До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":
Ей големи капацитети тука бре. Волво от 90-те години ползва мотори на Рено- бензинови, след това на ФВ, послена Форд и т.н.Е верно, че после малко пофалираха де и то под вещото ръководство на Форд, та се наложи китайците да ги спасява.
Ма кво ли ви обеснявам разбирачи.
11:46 22.06.2018
24 Бай
До коментар #22 от "Бай Санде":
Най-добрата платформа на PSA е на СБА "Пътна помощ".12:09 22.06.2018
25 Хаха
До коментар #13 от "Алфа Ромео":
Имам същия мотор,сега е отворен за смяна на гарнитура на главата.Самата глава не е мръднала за 25 години и поне 300.000 км.Здрава машина13:11 22.06.2018
26 ХХМ
До коментар #9 от "Ааа":
Напълно съм съгласен14:18 22.06.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Язе
До коментар #21 от "Тост":
Без Рено Нисан можеше и да няма.Карал съм Нисан дизел преди години и не беше нещо особенно.А пък за ремонтите да не говорим-два пъти сцепи глава за 2000км.Волво фалира и го купиха Китайци.Колко ли пазар имат,че да фалират?PSA имат Опел от година и е рано да се говори.По твоите думи излиза,че PSA купуват Опел за да не фалират французите!!!!Коментиран от #32
16:15 22.06.2018
29 Йордан
20:25 22.06.2018
30 Хахахаха
До коментар #16 от "Тост":
PSA да се учи на окачване от лагерните колички Опел - голям смях. Преди карах Ситроен, сега по стечение на обстоятелствата Опел Астра. Няма така твърдо возеща каруцаКоментиран от #31
10:31 23.06.2018
31 Nali
До коментар #30 от "Хахахаха":
Тая каруца с лагерното окачване е в пъти по здрава от мекицата на цитрожена12:28 23.06.2018
32 Тост
До коментар #28 от "Язе":
Не, те купуват Опел за да излязат на пазари, където ги е нямало досега и за това им е нужна доказана „немска” марка, за това говоря. Това е едно от нещата които включвам, когато казвам кой от кой се възползва.12:38 23.06.2018
33 Опело
Коментиран от #34
17:17 23.06.2018
34 Ivan
До коментар #33 от "Опело":
До скоро и аз така мислех обаче се сдобих с една Инсигниа 1.6 турбо, много добра кола.19:03 23.06.2018