ФАКТИ.БГ

Сбогом, Opel Astra GTC

Публикувана: 21 Юни, 2018 14:47
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7549
Сбогом, Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Преди дни британското издание Autocar съобщи за спиране на производството на два от моделите на Vauxhall - тривратата GTC и минивана Zafira. Написаното провокира много други медии да обявят, че Opel Zafira спира да се произвежда. Това обаче съвсем не е истина към момента. Zafira продължава да се произвежда въпреки по-слабото търсене на модела в Европа. Спира производството на минивана на Vauxhall, тоест само Zafira с десен волан.

Що се отнася до втория модел - Astra GTC, то информацията е вярна. Тривратата GTC, която остана от семейството Astra J, няма да се произвежда повече. От Opel не предвиждат нито модернизиране на двигателя ѝ под новите екологични стандарти, нито някакъв външен фейслифт. А това е модел от 2012 година. В новата Astra K модел с три врати няма, няма и да има. От тук насетне триврата наточена кола се очаква само в изпълнение Corsa, но предвид световните тенденции, и това ще е до време.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
1 Отговор
Нищо хубаво от франсетата, както обикновено. След време "ЧАО ОПЕЛ".

Оценка:
-16 +26

стоян
2 Отговор
Досега като беше в конгломерата дженерал мотърс защо фалираха Опел от 10 години е на загуба

Коментиран от #8


Оценка:
-4 +21

3
Този коментар е премахнат от модератор
гост
4 Отговор
Точно в момета платформите на ПСА спасяват Опел и им гарантират продажби, каквито със старите шасита и двигатели те няма как да имат. ГМ ги източи максимално, както и Шеви за чуждите пазари. Сега просто ги махнаха и набутаха французите. Разровете се за сделката и ще видите.

Коментиран от #7


Оценка:
-7 +22

вижся
5 Отговор
ЗАКРИВАЙ

Оценка:
-15 +5

Малко сладко патенце
6 Отговор
Все още не е френски, всичко под капака и над капака е от старите модели. Интересен факт е ,че дори Хитлер ги затваря когато идва на власт, и съдейства за създаването на "Народна Каручка":)
И пак не ги е спрял.
Щом аз си я карам, както и мн други значи няма какво да стане.
Важното любов да има.

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +28

Тост
7 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Спасителните платформи на PSA (хаха), всеки си чете и разбира каквото му е на сърце. Само да вметна, че PSA се възползва от разработките и развойната дейност на Опел, а не обратното. PSA с "невероятния" си потенциал, я бяха докарали преди време до там, че държавата да ги съживява и да ги превръща в държавна политика. Така че големите спасители са като "червената армия".

Коментиран от #11, #22


Оценка:
-9 +23

ТКЗС
8 Отговор

До коментар #2 от "стоян":


"конгломерат", та то тва да не сдружение на ТКЗС-тата

Оценка:
-2 +4

Ааа
9 Отговор
Опел даде най доброто в автомобилостроенето дори се конкорираше с фолцваген които бяха на даржавна издръжка от самата германия но опел доказа свото писъствие в европа дори и в света.

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +27

Да да
10 Отговор

До коментар #6 от "Малко сладко патенце":


Абе затваря най-масовия армейски камион е опел блиц

Оценка:
-0 +13

Язе
11 Отговор

До коментар #7 от "Тост":


Какво ползва PSA от Опел,че не се разбира от коментара ти.Дизел ли се учат как се прави,окачване ли?Поне аз не виждам нищо от Опел в Пежо или Ситроен.

Коментиран от #16


Оценка:
-8 +11

Ivan
12 Отговор
Изчезва марката дала на света Ascona 1, Calibra, GSI моделите, легендарната Astra и тн..

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +26

Алфа Ромео
13 Отговор

До коментар #12 от "Ivan":


Вярно, GSI Кадетите голяма работа бяха, 16v 150 коня особено, късаха наред другите подобни резачки.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +18

гощо
14 Отговор
Мдаааа ще съсипят марката тия франсета.

Оценка:
-2 +15

НЕУТРАЛ
15 Отговор
Съсипаха нисан и волво сега е ред на опел

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +13

Тост
16 Отговор

До коментар #11 от "Язе":


Най-общо казано коли се учат да правят. Не говоря за дизел, дизела си го получиха с "обединението" със Ситроен, ама виж за окачването сам си си го написал.

Коментиран от #17, #30


Оценка:
-2 +8

Язе
17 Отговор

До коментар #16 от "Тост":


Искаш да кажеш,че PSA се учат да правят окачване от Опел?Дизел Пежо си имат много преди да купят Ситроен.Пак не се разбира кой какво се учи.Имаха и един добър бензинов V6 французите но го спряха.Сега си имат други от 120 до към 300к.с.

Оценка:
-3 +4

Язе
18 Отговор

До коментар #15 от "НЕУТРАЛ":


Нисан в момента е водещ производител заедно с Рено.Какво са съсипали?Волво също е в добро положение.

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +7

НЕУТРАЛ
19 Отговор

До коментар #18 от "Язе":


Съсипаха ги с моторите на рено

Коментиран от #20, #23


Оценка:
-3 +11

НЕУТРАЛ
20 Отговор

До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":


Нисан със сърце но рено и волво със сърце на рено не е волво

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +7

Тост
21 Отговор

До коментар #20 от "НЕУТРАЛ":


Кажи му, тва се опитвам да му обясня. Без марки, като Нисан, Волво, Опел, Воксхол френските марки нямаше да видят пазар извън Европа (и то не цялата, защото в Германия, Великобритания, северните страни и Русия не им я търсеха особено), това по отношение на научаването (кой - кой).

Коментиран от #28


Оценка:
-4 +6

22
Този коментар е премахнат от модератор
Бай Санде
23 Отговор

До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":


Ей големи капацитети тука бре. Волво от 90-те години ползва мотори на Рено- бензинови, след това на ФВ, послена Форд и т.н.
Е верно, че после малко пофалираха де и то под вещото ръководство на Форд, та се наложи китайците да ги спасява.
Ма кво ли ви обеснявам разбирачи.

Оценка:
-4 +5

Бай
24 Отговор

До коментар #22 от "Бай Санде":


Най-добрата платформа на PSA е на СБА "Пътна помощ".

Оценка:
-1 +12

Хаха
25 Отговор

До коментар #13 от "Алфа Ромео":


Имам същия мотор,сега е отворен за смяна на гарнитура на главата.Самата глава не е мръднала за 25 години и поне 300.000 км.Здрава машина

Оценка:
-1 +5

ХХМ
26 Отговор

До коментар #9 от "Ааа":


Напълно съм съгласен

Оценка:
-1 +3

27
Този коментар е премахнат от модератор
Язе
28 Отговор

До коментар #21 от "Тост":


Без Рено Нисан можеше и да няма.Карал съм Нисан дизел преди години и не беше нещо особенно.А пък за ремонтите да не говорим-два пъти сцепи глава за 2000км.Волво фалира и го купиха Китайци.Колко ли пазар имат,че да фалират?PSA имат Опел от година и е рано да се говори.По твоите думи излиза,че PSA купуват Опел за да не фалират французите!!!!

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +6

Йордан
29 Отговор
Пет години карах Опел астра дизел 82 к.няма зима няма лято работеше като нов.но не мога да кажа лошо за Пежо и Ситроен.като дизел са прекрасни

Оценка:
-1 +8

Хахахаха
30 Отговор

До коментар #16 от "Тост":


PSA да се учи на окачване от лагерните колички Опел - голям смях. Преди карах Ситроен, сега по стечение на обстоятелствата Опел Астра. Няма така твърдо возеща каруца

Коментиран от #31


Оценка:
-7 +3

Nali
31 Отговор

До коментар #30 от "Хахахаха":


Тая каруца с лагерното окачване е в пъти по здрава от мекицата на цитрожена

Оценка:
-1 +9

Тост
32 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Не, те купуват Опел за да излязат на пазари, където ги е нямало досега и за това им е нужна доказана „немска” марка, за това говоря. Това е едно от нещата които включвам, когато казвам кой от кой се възползва.

Оценка:
-0 +6

Опело
33 Отговор
Опел.... Най-скучната и най-грозна кола!

Коментиран от #34


Оценка:
-7 +3

Ivan
34 Отговор

До коментар #33 от "Опело":


До скоро и аз така мислех обаче се сдобих с една Инсигниа 1.6 турбо, много добра кола.

Оценка:
-0 +7

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Българският премиер към председателя на Европейския съвет Доналд Туск
Ооо, к'во стана, Доналд"

Още бисери