20 Юли, 2018 11:52, обновена 20 Юли, 2018 11:53 36 910 50

Една кола на старо, само за ценители

  • saab-
  • 9-5-
  • автомобилът на старо
Една кола на старо, само за ценители - 1

Да си купиш кола от първата и последната година на производство на модела има повече минуси, отколкото плюсове. Но да си купиш кола, произвеждана само година и половина е съвсем друго нещо. Това могат да го направят хора, които наистина разбират от автомобили и спадат към определението "ценители". Точно такава е марката Saab, а сега ще ви обърнем внимание на последния Saab 9-5.

Една кола на старо, само за ценители

Истината е, че последното, второ поколение на Saab 9-5 е рядък, ценен и сигурен автомобил. Произвежда се от 2010 до 2012 година на платформата на GM, носеща названието Epsilon II. На тази база се прави и първата Insignia, но сходствата с Opel са малко. Saab 9-5 е по-класен, по-стилен и определено по-премиум автомобил.

Една кола на старо, само за ценители

Пластмасата в интериора е малко в повече за кола от този клас, но това е един от малкото недостатъци на Saab 9-5. За сметка на това 9-5 е стабилен на пътя като курса на шведската крона. За безопасността на тези автомобили, пък се носят легенди. В момента на вторичния пазар у нас могат да бъдат намерени няколко такива машини, като цената им варира от 18 000 до 36 000 лв.

Една кола на старо, само за ценители

Те представляват комфортни и сигурни седани, но проблемът с поддръжката определено е на лице. От друга страна с тази кола ще сте уникален, а ако е в добро състояние впоследствие тя ще стане още по-ценна. У нас екземплярите от втората генерация на Saab 9-5 не са много, но определено има добри предложения. Можете обстойно да ги разгледате ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Onq s konq

    33 132 Отговор
    Манете го тва шлуедско САББ зимата си бенвеце 1991 сери 3 с широки брони и шебедах отгоре мноо е здрао кой ти зима шлуедско на днешну време !! Божееее божеее

    Коментиран от #4, #26, #42, #45, #46

  • 2 Джамбо

    102 36 Отговор
    Купувайте уникати и като се счупи колата си я дръжте в гаража! За колекция.
    Купува се кола, за която има части, както нови, така и втора употреба. Купува се кола, която няма опасност в рамките на месец време да ви бръкне в джоба още два пъти цената, за която сте я купили- примерно дизеляците на Форд Фокус. Купуваш бегачка за без пари и бам дюзи за 2 х.лв. и платка за още толкова и олеле Боже!

    Коментиран от #16, #20, #47

  • 3 Имам Сааб

    54 6 Отговор
    И това със частите е пълна глупост , автора на статията си противоречи
    та нали е на базата на Опел в крайна сметка

    Коментиран от #34

  • 4 незнайко

    48 20 Отговор

    До коментар #1 от "Onq s konq":

    Шведите произвеждат и ВОЛВО !!! Нещо "слузесто" да кажете за
    него ???

    Коментиран от #5, #6

  • 5 гост

    54 35 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    ми не, волво го правят фордо-китайци

    Коментиран от #27, #48

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Яко Пут€лизич

    38 3 Отговор
    Доста си е готин ама са му множко паричките.
  • 8 куку руку ку

    25 24 Отговор
    За успеха на даден модел се съди по това колко години се произвежда.
    Кола, на която за да извадиш ключа трябва да включиш на задна?..

    Коментиран от #9

  • 9 The King

    32 13 Отговор

    До коментар #8 от "куку руку ку":

    ... е само за ценители. не е за теб!

    Коментиран от #21, #29

  • 10 ба ги другарко

    28 16 Отговор
    само за балъци!
  • 11 JPower

    52 19 Отговор
    Плащаш за Сааб, получаваш Опел... миииии, ценен си... Същата боза, като Волво - Форд
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Коментара

    30 8 Отговор

    До коментар #2 от "Джамбо":

    Както си пише и в статията - колата е за ценители, а не за голи комплексари с малки пишки. Карай си фордчето, свиркай с уста докато крета и избягвай неуместни коментари, за да не се излагаш.

    Коментиран от #36

  • 17 Дух

    18 7 Отговор
    Ха, стабилна шведска крона. В момента курса е на най ниското си ниво от както работя със Швеция (14 години), а обезценката само за последните две години е 15%. Така пази боже да е толкова стабилен СААБ-а.
  • 18 Батко ви

    37 28 Отговор
    На всички мишоци с бмв-та и мецедеси-и ще кажа. карайте си кочините и не се бъркайте при истинските коли волво и сааб. Те наистина са само за ценители, а не за комплексали като вас
  • 19 Антон

    28 14 Отговор
    Да да, понеже правят уникалните коли и по тази причина вече не съществуват.Толкова са добри че недоразумението от снимката е опел инсигниа ама с надпис сааб. велико, недостижимо, иновативно.
    Балъчетата свършиха и мантрите за уникалната кола спряха да хващат дикиш. В резултат заминаха в историята където им е мястото и никога повече няма да ги има.
    Толкова за "великите" сааб
  • 20 JEEP

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "Джамбо":

    Не бъркай ежедневната с колекционерската кола.
  • 21 куку руку ку

    4 12 Отговор

    До коментар #9 от "The King":

    То и полското фиатче се пали като стартерът се включва посредством лостче с жило между седалките, но това не го прави за ценители. А аз обикновено си вземам коли от екзотични модели с единични бройки в България. Сигурно не си чувал за Хюндай Сантамо.
  • 22 Аз бре

    1 3 Отговор
    А се чудех сутринта гледайки същото какво е баш ...
  • 23 Луд с кирка

    14 1 Отговор
    На тези коли у Бе гето първо има още много да им се срива цената и чак тогава някой може да говори за някаква стойност която поради някакво причини може да се вдигне. Има модели на СААБ които повече заслужават подобна статия, ама за тях не се пише. Да не би щото въпросните коли от статията са трудно, да не кажа непродаваеми на такива цени затова да е статийката. Колегите, притежаващи колекционерски читав СААБ от "едно време" да кажат.
  • 24 Viki

    9 11 Отговор
    Веднага си личи че това е Инсигния 2010 и не може да се доближи дори до качеството на конкуретния Супърб! Веднага ми се наби липсата на климатроник за задния ред седалки с отделен панел за индивидуална ел.настройка на климатика за задните седалки! - задължителна екстра в този клас която я има дори Супърб 2012г.!
  • 25 Димчи

    5 1 Отговор
    Стара статия!!
  • 26 Шмекер

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Onq s konq":

    За тия пари Е60
  • 27 Много Знайко

    21 11 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Баба ти го прави Волвото! Като не разбирате, четете, че да не пишете глупости!!! Правели го фордо китайци! Смех! Ама всъщност глупостите се пишат от глупави хора....

    Коментиран от #43

  • 28 Определено статия за ценители

    9 1 Отговор

    До коментар #15 от "до 14":

    Определено статия за ценители. 😁😘
  • 29 запознат

    11 2 Отговор

    До коментар #9 от "The King":

    Има проблеми единствено с едрогабаритните части,които са само оргинални,търсил съм за този модел ляво огледало,за втора употреба ми поискаха 400лв,ново беше 640,всичко по двигателите и ходова част е инсигния,и няма проблем с частите,както сааб 9-3 е на платформата на вектра с модел 2003-2008
  • 30 Ачко

    24 3 Отговор
    Мнооооого красива. Жалко за СААБ. СААБ на запад е бил статус - карали са ги архитекти, летци, артисти.

    Коментиран от #31

  • 31 Антон

    7 7 Отговор

    До коментар #30 от "Ачко":

    Добре де, да приемем че точно такива хора каквито описваш са ги карали. Тогава доктори,адвокати,художници какво са карали?
    И какво точно е станало на първата групичка че са спрели да си купуват сааб - изгубили са статуса си или сааб са се провалили. Хахахахаахах
  • 32 toyota

    5 16 Отговор
    Не ми ги хвалете тези шведски боклуци.Незнам как може някой да мислят ,че са мн качествени.Някаква стара слава ще да е.

    Коментиран от #44

  • 33 Тома Неверни

    22 0 Отговор
    Сааб беше Сааб миналият век, уникални коли, но не издържаха на глобализацията.
  • 34 асддса

    8 0 Отговор

    До коментар #3 от "Имам Сааб":

    Да, на базата на опел е, но от сааб са сменили твърде много части.

    Базата не е цялата кола.
  • 35 Koti Puka

    7 7 Отговор
    Шведско само Volvo580-влекач и шведска тройка.

    Коментиран от #37

  • 36 Рокфелер

    15 4 Отговор

    До коментар #16 от "Коментара":

    Кво му е на Форда ,бе бастун?Ти кво караш , некой отпадъчен Пасат ? Или мечтата на ромите?
  • 37 Anonim

    7 4 Отговор

    До коментар #35 от "Koti Puka":

    Аз мога д кажа от опит много по напред са от Волво и в сканднавските страни са по предпочитани. Един подобен Сааб струва малко повече от Мерцедес на годините си... Така че, явно нямаш поглед над нещата..
  • 38 Бай Миле

    10 1 Отговор
    Това е наистина кола само за ценители. Изглежда добре, сигурно и се кара добре, но е просто твърде рядка. За един фен, кефът няма цена. Тук обаче трябва да разграничим фена и разумния потребител.
  • 39 гнида

    6 4 Отговор
    18 хилки не са ли много за 16-18 годишна кола ? Минимум при това .....С толкова пари бих имал предвид и ягуар xj , порше кайен турбо , както и някой готин кадилак .....Определено има избор....... А точно тези автомобили наистина са индивидуални и запомнящи се , както предполагам този седан на сааб !
  • 40 Мани бегай

    12 0 Отговор
    Това не е кола за потребители и хора с консуматорско мислене от типа караш и хвърляш, работил съм по такива коли и в действителност са адски здрави, проблема с поддръжката се свежда до това че частите са доста скъпи и леко трудни за намиране. Но плюсът на рядката кола е че не се правят ментета за нея и каквото и да смениш няма да го правиш втори път доста дълго време.

    Коментиран от #50

  • 41 Ташко Мъдев

    4 8 Отговор
    Тарслясник с претенции.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Шумахер

    7 0 Отговор

    До коментар #27 от "Много Знайко":

    Много точно казано колега задръстените са си задръстени,а аз си падам по шведското!
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Диоген

    2 9 Отговор

    До коментар #1 от "Onq s konq":

    Една от най-стилните лимузини е Ауди А6, първия лифтинг модел, без ръбовете. Не виждам нещо, което го доближава.

    Коментиран от #49

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 АЛФА Q4

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Джамбо":

    ЗНАЧИ ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА КАРАМЕ ГРОЗНИ И ИДИОТСКИ НЕМСКИ БАРАКИ. ЩОТО ИМА ЧАСТИ ЗА ТЯХ.АБЕ АРЕ ЧУПКА БЕ
  • 48 АЛФА Q4

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    МЕРЦЕДЕС СЕ ПРАВИ ОТ КИТАЙЦИ И АУДИ СЪЩО И ОПРЕДЕЛЕНО ИМ ЛИЧИ
  • 49 АЛФА Q4

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "Диоген":

    АБЕ КЪОРЧО.РАЗКАРАЙ СЕ ОТ ТАЗИ ТЕМА И СИ ГЛЕДАЙ КВОТО ВИЖДАШ ПРЕЗ КАПАЦИТЕ
  • 50 АЛФА Q4

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Мани бегай":

    КОЛЕГА ОТ 30 ГОДИНИ САМ МЕХАНИК И ДОСЕГА ЕДНО ЕДИНСТВЕННО стане. ПРАВИХ ДВИГАТЕЛ. ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НАДЕЖДЕН АВТОМОБИЛ..А НЕМСКИ КАСКИ С КУПИЩА.ПО.ТОЧНО ОСНОВНО.ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТАМ ТИЯ ТИ ЛИМУЗИНИ А ЕДИ СИ. НЕ СА КОШНИЦИ МА СА МНОГО РОНЛИВИ.МНОГООО