20 Февруари, 2012 11:24 25 691 74

Great Wall с различни модели за Русия

  • great wall-
  • hover-
  • voleex-
  • steed-
  • litex motors

 

Утре, 21 февруари е официалното откриване на фабриката за автомобили край град Ловеч. Известно е, че този завод ще прави коли на китайската марка Great Wall, а поточните линии в село Баховица, са направени така, че да могат да произвеждат всички модели на компанията. Въпреки това моделите, които ще се произвеждат у нас на този етап ще са само три - минито Voleex, кросоувъра Hover и пикапа Steed. Явно предвид пазарните изисквания, китайската марка представи в Русия доста по-различни модели от нашите.
На руския пазар ще се продават четири модела, като най-малкият е седан. Това е модификацията Voleex C30, който най-вероятно ще започне да се прави у нас още през есента на тази година. Voleex C30 за руския пазар е оборудван с 1.5 литров бензинов мотор, който притежава мощност от 106 к.с. и има възможност да работи с нискооктанов бензин А92. Руснаците ще могат да избират и от още един седан. Той е по-голям и носи моделното обозначение C50.
Моделът Voleex C50 е позициониран в по-горния клас D, но в базовата си модификация разполага с агрегат, заимстван от C30. Топверсията на С50 обаче притежава и турбо компресор, благодарение на който мощността достига до 133 коня. Най-скъпият вариант на C50 ще има в наличност и екстри като кожен салон, допълнителни въздушни възглавници, шибедах, активни подглавници, климатик и сензорна мултимедийна система с DVD и Mp3.
Още един, непознат за нас модел направи своя дебют в Русия. Става дума за кросоувъра Hover M2, който ще се предлага както с 4х4 система, така и във версия само с предно предаване. Двигателят на Hover M2 отново е същият - 1.5-литров с мощност от 106 конски сили. Оборудването му е сходно с това на C30, но главните преимущества на Hover M2 са системата 4х4 и атрактивната цена от 500 000 рубли (12 600 евро).
Гвоздеят в гамата на Great Wall за руския пазар е колата с повишена проходимост Hover H6. Този автомобил се предлага с дизелов или бензинов двулитрови мотори, разполагащи с мощност 150 и 133 к.с., съответно. Изборът от скоростни кутии също не е малък. Потенциалните клиенти ще могат да избират между пет- и шестстепенни механични трансмисии, а така също като екстра се предлага шестстепенна автоматична скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ML 320 CDI

    0 10 Отговор
    само като им видиш формите и се разбира че са китайски боклуци правени в българия !!!!!
  • 2 Димо

    0 10 Отговор
    Мутрата Гриша изглежда си плаща за всекидневната реклама на китайските боклуци...

    Коментиран от #5

  • 3 милен марков

    5 0 Отговор
  • 4 Путин

    6 0 Отговор
    Тия вероятно са правени в Русия и за Русия. Аз пожелавам успех на новия завод и дано почнат да произвеждат качествено още от първите дни. Ясно ми е, че е невъзможно, но все пак трябва да се постараят.

    Коментиран от #10

  • 5 ВИП АМГ

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Димо":

    @2 zavista kam edin uspial balgarin te iziajda nali?
  • 6 на гришата с любов

    1 3 Отговор
    Общо взето-дървета.Дано съдбата им не е като на Маестро-Ровър ?
  • 7 Методи Методиев

    3 1 Отговор
  • 8 Путин

    4 0 Отговор
    Маестро изпревари времето си. Това беше период на най-голяма криза в България и то истинска, не като сегашната. Маестро бе и автомобил, слязъл отдавна от поточните линии. Шансът му бе БГ, но държавата не подкрепи с нищо проекта. Бяха продадени само 200 автомобила, а трябваше поне 2000. Тогава бях студент във Варна и имах някаква мечта да ме вземат в тоя завод. Дано сегашните младежи успеят в Ловеч.
  • 9 комплексар

    1 4 Отговор
    Слаби двигатели, много слаби... как може на такъв седан и на такъв джип да сложат 1.5 двигател и 2.0 двигател и то без избор да си вземе човек по голям ако реши да си доплати.... такъв голям седан, трябва да им двигател към 2012 година поне 2.5 и нагоре а джипа поне 3.0 и нагоре. Слаба работа.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Христов

    3 0 Отговор
    Страхотни автомобили с добри двигатели. Няма нещо по-хубаво от малките двигатели. Малък разход, ниски данъци, евтина поддръжка
  • 12 ML 320 CDI

    1 3 Отговор
    тези коли са направени за хора които немогат да си позволят хубави немски автомобили.тази автоматична скоростна кутия сигорно на всеки 1000 километра ще се чупи.който е гледал 18-ти сезон 2-ри епизод на топ гиър ще знае за какво става въпрос.който него е гледал и иска да го гледа във замундата го има.тестват няколко китайски коли
  • 13 Клаус Лешке

    2 0 Отговор
    След някоя година всички ще караме китайски автомобили. Ще предлагат модели за всеки джоб и вкус....
  • 14 ML 320 CDI

    0 2 Отговор
    много слабо някога да карам китайски боклук.предпочитам да карам форд или фиат от колкото китайска пръчка

    Коментиран от #15

  • 15 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "ML 320 CDI":

    @14 И те както другите азиатци бързо ще настигнат, европейските марки, а малко по- късно и ще ги задминат. Явно потенциала на Стария континент е започнал да се изчерпва.
  • 16 520 зендер

    2 0 Отговор
    Все ми е тая кой е Гришата и дали са добри тези коли дето ще ги прави.Все пак дано да се копуват.Нека завода да работи и в този регион да има някаква трудова заетост че положението е трагично.

    Коментиран от #24

  • 17 ML 320 CDI

    0 4 Отговор
    те другите азиатци едни коли правят и те.неми се вярва някви китайски боклуци да минат ауди,бмв,мерцедес или фолксваген особено със техния голф

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 18 драйвър

    1 0 Отговор
    Това , за което търпят критика GW е , че нямат разпознаваем дизайн на гамата си от модели . Някак си всеки модел е отделен случай явно силно повлиян от донора , от който са взели лиценза . Това са обаче грешки на разтежа , те и корейците започноха така .
    ML 320 CDI ,ама ако статията е за Форд или ФИАТ тогава ще пишеш какви боклуци са те и колко немските коли са по-добри. А за Топ Гиър да не говорим , защото те колкото са оплювали немските коли никой друг не го е правил . Като ще се сравнява да се сравняват сравнително равни марки и модели . Ако човек има 150 000лв за кола ще знае какво да си купи !
  • 19 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "ML 320 CDI":

    @17 На какво ти се градят изказванията. Всички автомобилни тестове и факти сочат, че не си прав...
  • 20 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "ML 320 CDI":

    @17 А тази кола дето я караш или мечтаеш за нея как е? Електрониката наред ли е? Еърбеците да са ти изскачали без причина?
  • 21 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "ML 320 CDI":

    @17 А тази кола дето я караш или мечтаеш за нея как е? Електрониката наред ли е? Еърбеците да са ти изскачали без причина?
  • 22 Bat Pesho

    2 0 Отговор
    ML 320 CDI, да ти имам разбиранията за великите европейски или по-скоро немски автомобили! Имаше някъде тук в този сайт (може би от днес или преди няколко дни) една статия за най-често развалящите се автомобили според някаква американска агенция. Познай кои коли бяха на челните места - азиатските... Вярно, не китайските, но все пак японски и корейски бяха там. Прочети статията и виж къде се намират прехвалените немски автомобили, които ти споменаваш. Мисля, че само Порше е в челото на класацията, но нека не се заблуждаваме. Порше е просто в различна лига от останалите немски таралясници!
  • 23 Виктор Георгиев

    1 0 Отговор
    Чудя се този М2 конкурент на Шкода Йети ли ще е или ще е още по малък ??
  • 24 Румен Ангелов

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "520 зендер":

    @16 копуват / купуват !!!
  • 25 жужи

    1 0 Отговор
    ML-ка, казах ти - от коли въобще не разбираш и не се излагай във всяка тема!
  • 26 Иван Георгиев

    1 0 Отговор
    "Great Wall Voleex е един от моделите на Great Wall, които ще се произвеждат у нас. Копието на Toyota Yaris доста осезаемо наподобява оригинала отзад, докато в предната част притежава известна доза индивидуализъм. Колегите от Autopress пишат, че Voleex ще се оборудва с 1.5-литров четирицилиндров бензинов мотор със 105 к.с. Той работи с 5-степенна механична скоростна кутия. Серийни са само две въздушни възглавници отпред, а електронна стабилизираща програма няма. Тази информация не е официална и дори е твърде вероятно някои подробности да бъдат променени. За да започнат продажбите на Voleex в Европейския съюз, почти сигурно ще трябва колата да се оборудва със стабилизираща програма. Не е съвсем ясно и как стои въпросът с Toyota, заради дизайна. Според Autopress, в момента Voleex може да се купи единствено в Италия, като внос от Китай."

    Към това може да се допълни че колата тежи едва 1100 кг, а в китайския сайт където са изброени данните на колата наистина не пише да има електронна стабилизираща програма.
  • 27 Румен Ангелов

    3 0 Отговор
    Много гадни сме ! Дай ни само немски коли, италиански парцалки и френски парфюми ! Има и други стоки , които искат слънце да ги огрее ... Поздравление за куража на Гриша Ганчев , вместо да си купи нещо скъпичко , човека има мечти ...
  • 28 ML 320 CDI

    0 5 Отговор
    да не искаш да ми кажеш че тея с дръпнатите очи правят по хубави коли от германците.немога да се съглася защото повечето хора карат немски коли а не азиатски.апък и да си виждъл някой баровец или мутра да кара кола правена от човек с дръпнати очи защото аз несъм виждъл такъв.всеки разполагащ с пари човек кара ауди,бмв,мерцедес или В.А.Г

    Коментиран от #30

  • 29 Бял човек

    2 0 Отговор
    Всяка нова кола е по-хубава от 20 годишните дараци на българските махленски комплексари
    А GW са крупен световен производител, голям шанс е че са избрали нас
    На който не му харесват - прав ви път. Карайте опърдяните курници на албанците и арабите от гетата в ЕС
  • 30 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "ML 320 CDI":

    @28 Смешна логика, която директно те причислява в групата до 15 годишна възраст.
  • 31 драйвър

    2 0 Отговор
    Hover M2 е копие на Scion xD или xB ,разликата е най-вече в решетката и фаровете .


    ML 320 CDI това за мутрите и "баровците" новобогаташи не трябваше да го казваш , направо олекна здраво ! Тия тепегьози изобщо не могат да бъдат критерий за каквото и да било , напротив те са синоним на лош вкус , кич и простотия , на пилеене на пари без мисъл !!!
  • 32 Ванко

    0 1 Отговор
    Бе ти му виж ника на тоя МЛ320 и тихоооо....,аз съм С65АМГ
  • 33 Виктор Георгиев

    1 0 Отговор
    ML320CDI не разбра ли, че не всички коли се правят за да бъдат най-красивите, най-мощните, най-бързите, най-конфортните или каквото там се сетиш още. Никой не ти е казал, че колите на Great Wall са по-добри от Мерцедес и другите немски марки да не ги изреждам, но за бюджетни автомобили са си много добри. Нормално е тези с много пари да си купят скъпи коли вместо евтини. Но не съм много сигурен, че съотношението цена/какво получаваш за парите си при Мерцедес е по- добро от това при Great Wall. Даже съм почти сигурен, че в това отношение китайците са много по- напред.
  • 34 за България

    2 0 Отговор
    Защо ли винаги плюем българското?този завод в бг.ще произвежда коли за масова продажба.нали за тези пари не може да се очаква да бъде всичко най,но вижте само конкурентите за същите пари какво прелагат пък нека тогава хулим.и все пак ние тепърва стъпваме на пазара времето ще покаже какво харесва българинът.Успех на всички които работят в завода,вярвам втях..
  • 35 cream

    0 2 Отговор
    Шест месеца карах такъв Джип, т.е. предният модел.
    Като двигател, добър.
    Като возия - зле.
    Всичко което е ел. по колата не работи /радио, стъкла и т.н./
    Интериор, прост , от някаква измислена пласмаса, всичко скърца.
    Крайна оценка - 3 ..... от 10.
  • 36 NaturaL

    2 0 Отговор
    до ML 320 CDI.. Момче, не знам за кой ли път трябва да ти се каже, да не изказваш мнение по даден въпрос..!Некомпетентен си .. Прочети малко литература ,а недей просто да говориш на изуст!
  • 37 Марио

    2 0 Отговор
    Не съм чел и не ми се четат коментарите на някой депресирани хора дето лижат немски г...ве ама са си много хубави колите и в Русия много се купуват. Всяко друго изказване е излично
  • 38 ML 320 CDI

    0 2 Отговор
    вие сте същите ....като китайските коли.искарахте се че сте по умни от мутрите и баровците.има ли лош вкус.ти какво искаш да карат ? коли правени в българия,китай или япония
  • 39 Bat Pesho

    1 0 Отговор
    ML 320 CDI, жалки са тия твои коментари, братчед. Кат стана дума за гъзари и луксозни автомобили, ще спомена 2-3 марки: Lexus, Infinity, Acura. Това е понеже японците са тъпи и не правят луксозни машини, както и спортни хипер кари. Справка Lexus LFA :-)
  • 40 ML 320 CDI

    0 1 Отговор
    като гледам сигорно повечето хора карат лексуси,инфинита или акури от колкото ауди-та,бмв-та,мерцедеси или фолксвагени.а за този лексус лфа до колкота знам в българия няма нито един такъв
  • 41 Bat Pesho

    1 0 Отговор
    Ами, няма - няма толкова големи гъзари да си го купят :-) А по въпроса за Инфинити и Лексус - не зная в кое село живееш, но ако се разходиш до някой по-голям град (София, Пловдив, Варна...), с учудване ще установиш, че доста екземпляри са в движение :-)... На село - Ауди, БМВ, Фолксваген... така е :-)
  • 42 Петърчо от А клас

    1 0 Отговор
    Ееееее, стига де ! Голям сладур е този ML 320 CDI. Ама и вие много го занимавате, не му остава време да си погледне уроците по правопис........не ги слушай моето момче ! Хайде, измивай зъбките и право в леглото, че утре пак си на училище. И не се плаши от нощните полюции - те са нормални за твоята възраст.....
  • 43 ML 320 CDI

    0 2 Отговор
    до колкото къде живея,не живея в село а в бургас и там общо има към 15-20 лексуса и инфинита.казвам общо а не 15-20 лексуса и 15-20 инфинита а общо 15-20 коли и от двете марки
  • 44 Bat Pesho

    1 0 Отговор
    Пич, не знам какъв точно ти е зора, та обиждаш. Не говори добре за теб като цяло. Между другото - лятото отскачах до Бургас няколко пъти и да ти кажа не останах с впечатлението, че няма японска техника там. Не знам наистина какъв ти е зора, но иди се пообразовай малко преди да пишеш на теми, с които не си в час. Също така обърни внимание на съветите в коментар 42 :-)
  • 45 H-Town

    1 0 Отговор
    Не знам мутрите какво карат, но не можеш да съдиш човека по това какво кара, какво като караш Мерцедес или БМВ, да не си по-голям от другите? Друг въпрос е за тези с паричките, ако имах техните пари нямаше да се лигавя със едни и същи познати до втръсване С-класи, а щях да се оборудвам с една 1996 Chevy Impala SS, пък да ме мислят за какъвто искат... До колкото до темата, колите на Great Wall са хубави на външен вид с времето ще разберем качеството им, надявам се да е добро! :))
  • 46 ...

    2 0 Отговор
    Бих искал да се изкажа и аз, като за начало, аз също се бях заблудил, и оплювах тези автомобили, без дори да съм запознат с тях, без да съм правил тест драйв, или да съм собственик, съответно реших да се регистрирам в българския фен форум на тази марка, след като се регистрирах, няколко седмици четене, останах с впечатлението че всички нови собственици, от България, които са се регистрирали там и са споделили мнение, са изключително доволни от автомобила, като качество и цена. Да не забравяме че тази фирма предлага чисто нови автомобили с 5г гаранция на цени който се продават втора употреба на по 150хиляди км, и на по 3/4 години, немски коли, говоря за подобен клас, така че ако не сте човек който търси изява, и чрез колата си иска да се покаже пред другите като "Вижте кой съм аз, дал съм 100 бона за кола", а сте човек среден клас, и искате нещо ново но на достъпна цена, опитайте този автомобил, можеби следващият доволен клиент ще сте вие :)

    Коментиран от #53

  • 47 ...

    1 0 Отговор
    А до ML 320 CDI. човече, возил съм се в С класи, в Кайен, в ГЛ, няколко модела БМВ, но повярвай ми, ако човека зад волана найстина може да оцени кола, и иска да кара най доброто, то тогава ще го видиш в новият Ленд Круизер В8 ;) Повечето който карат немските коли като цяло не ги карат, заради това че са най добрите, а заради това че са с репутация, и се разпознават лесно, когато спре един МЛ до Ленд Круизер-а, всеки човек забелязва МЛ-ката, но не напразно Ленда е с 70 бона от горе;)
  • 48 Путин

    1 0 Отговор
    А дано :) Ама коментара на @cream от предната страница, може да се окаже по-близо до истината. Нека не се залъгваме. Нямаме никакъв опит, служителите и работниците са млади, без стаж ( каквато информация излезе), а това е сложна техника с много електроника в по-оборудваните версии. Наистина, целта е само сглобяване и всичко трябва да е ясно, но въпреки всичко ми се струва, че ще има много гафове отначало. Усвоявал съм и аз ново производство. Уж всичко ясно, идва австриец да обучава, но първите 2 години произвеждахме много некачествена продукция. В последствие българското надделява и аха нещата да се оправят, стават още по-големи гафове на управленско ниво. Скоро фирмата фалира, кредиторите се нахвърлиха, почнаха някакви игрички с нови фирми и така до сега я кретаме. Ако работникът се вземе в ръце някой ден, със сигурност началството ще му подлее вода някой друг ден. Това е българската действителност.
  • 49 Порше Кайен

    1 0 Отговор
    Най-хубавата кола е баничарката. Когато е за работа, качвам в нея 30 кашона банани. Когато е за градско, идеална е. Когато ще ходя някъде семейно, примерно на море, качвам всички и още толкова багаж. Харчи ми 6,3 на междуградско и 9-10 на градско, бензин. И най-важното- имам си достатъчно лични достойнства за да не избивам комплекси с парвенюшки автомобил. И не по-малко важно- така никой няма да ме сбърка с мутра.
  • 50 D-rs

    1 0 Отговор
    ...То до Мл - а и други коли има по-хубави
  • 51 симеон

    3 0 Отговор
    защо сравнявате колите за това си има толкова много марки аз живея в провинцията и бих си купил ховера и пикапа защото ще ми вършат работа и въобще не ме интересува че еди кое си порше или мерцедес или друга гъзарска кола возят по меко от моята защото аз я ползвам за работа а който иска да се гъзари с кола да си купи вейрон като иска това е бъдещето мутрите и те горките пообедняха в бг. така че който каквато кола иска да си купи халал да му е ама да спъвате автомобилостроенето в родината не го разбирам гърците до скоро правеха едни триколки на пиаджио и ги ползваха в общините за сметосъбиране и се гордееха с тях а ние се изправяме директно на пазара за коли и се плюем срам ме е от всеки който плюе българкото пък било то и лошо
  • 52 оги

    1 3 Отговор
    Това е боклук колкото и да подкепят някой хора тази марка не бих дал такива пари за такива коли за 25 бона бих си взел много всичко но не е това няма значение че ще съм първи собственик на 2011-2012 година ... бих си взел някаква немска кола 2006-2007 или чисто нова хонда или тойота ;)
  • 53 ABS

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "...":

    @46 нормално е всички собственици да са доволни, като колите им са по на няколко седмици. Аз лично бих се зачел във форума на GW след поне година.
  • 54 миро

    4 1 Отговор
    Истината е, че пак не можем да си ги позволим. :( Поне повечето от пишещите тук. Хайде всички в CARS.BG да проверим има ли нещо под 5 000лв :)
  • 55 гост

    4 1 Отговор
    Мисля, че няма смисъл да се противопоставяме един на друг и да се убеждаваме кой кара по хубава кола. В края на краищата - всеки купува според парите и вкуса. Аз си купих Hover 5 защото ми хареса, а не защото някой мислил еди какво си. Да, изчетох целия нет (главно руски) за това как се държат и къде дефектират. След което прецених, че мога да си я позволя. Сега няма да убеждавам никой дали е добра или не. Но като реалист, бих препоръчал да изчакаме няколко години, и тогава да ги квалифицираме. Четете форума на GW, от там най-реално ще добиете представа за колите тъй като там пишат основно собственици. Останалото може да го наречем "чесане на езици". И от всичко, може би е по-добре да помислим за тези цени на горивата, защото независимо каква кола караме китайска или немска, цената на бензина и нафтата е една и съща.....
  • 56 гост

    3 0 Отговор
    ....а се знае, че ние в България разбираме от всичко по много.....скоро станах свидетел на разговор, в който един обясняваше на всеослушание какви и колко коли били минали през ръцете му - почти нямаше марка и модел за която да няма "компетентно" мнение. До него се бяха събрали 4-5 души и го гледаха като че е Готлиб Даймлер.....и прав беше човека, много коли му бяха минали през ръцете - работеше на автомивка.....
  • 57 The Bear

    3 1 Отговор
    Страшно много коментари плява бе.... Много плюене, много злост.... Аз пък искам завода тук да наводни Европа... За всеки влак си има пътници - дано се развие завода... С голямо удоволствие бих си купил нов Ховер 5 за 26 бона, вместо 3-4 годишен Шевролет Каптива или 7-8 годишен МЛ за същите пари.... или пък нов Воликс с топ оборудване за 8000 Евро - количката е много симпатична на живо....
  • 58 АСАН АДЖЕМИЕВ

    2 1 Отговор
    bravo za BG neka pojelaem uspex na rodnoto proizvodstvo
  • 59 Петър Сидеров

    2 1 Отговор
    Колата на външен вид долу горе са я докарали :) Дано да излязат сполучливи . Ще караме евтини коли :)
  • 60 Иво Бързанов

    1 1 Отговор
    .....Много прилични автомобили, добри модели ! Приемлива цена ! Смятам, че българите трябва да се замислим много сериозно и да подкрепим усилията на всички онези, които имат заслуги да се случва това в България ! Нормално би било, за няколко години страната ни да се наводни с тези автомобили. Да изхвърлиме старите бараки и да се радваме на нови и хубави коли. Да дадеме зелена светлина и тласък на БЪЛГАРСКОТО производство !
  • 61 Христо Цоканов

    1 1 Отговор
    При положение, че всички знаем какво е качеството на китайските продукти, защо продължавате да защитавате и хвалите това недоразумение Great Wall? Кога ще разберете, че евтиното ВИНАГИ излиза скъпо?!

    Коментиран от #62

  • 62 Kobester

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Христо Цоканов":

    @61 Защото нали се произвеждат в българия, нали трябва да се защитава българското. Защо да караш хубава, здрава немска(или айййййййде, дори японска да е) кола като можеш да си купиш някоя трошка, ама правена в българия, да подкрепиме наще, да си мислят, че боклука им става за нещо. Че евтиното винаги излиза скъпо ми много ясно.
    Аз никога не бих си взел такава кола. Без пари да ми я дават няма да я взема(е, ще я взема, но ще я продам веднага). Ама като има балъци, кво да се прави, да купуват, да си трошат главите.
  • 63 гост

    0 2 Отговор
    до 61 и 62 - щоооо ? Евтиното винаги излиза скъпо ? От Мобилето само скъпи коли ли се купуват ? И тези дето ги продават от Европа са толкова прости и парите им падат от дърветата, че си продават новите и хубави коли на "малко" километри на нас ? Ами 70% в България карат хем евтини, хем стари коли......така че, пред тази тенденция, защо да не изберат евтина и нова ?
  • 64 clk

    0 2 Отговор
    Поне ще произвеждаме нещо и ще има някаква икономика макар и троха на фона на проблемите в държавата Руският и като цяло източният пазар са места където можем да пласираме и печелим ......
  • 65 Христо Цоканов

    1 0 Отговор
    За цената на най- евтиния модел Great Wall могат да се вземат няколко стари, но много по качествени автомобила. Ако ти трябва здрава семейна кола си вземи ...Nissan Primera, Toyota Corolla, Subaru Legacy или Forester и мн. други до 1996г. Списъкът със стари и качествени коли, който ще надживеят многократно Voleex моделите на Great Wall е мнооого дълъг. А с разликата от цената ще можеш да подържаш старата и качествена кола с най- качествени части още 50 години.
  • 66 Карлос Гон

    0 2 Отговор
    Точно пък ръждивата Примера до 1996 година ще издържи 50 години :) Караш ли я или само сложи газовата за 1000?
  • 67 joro

    0 0 Отговор
    Принципно новите коли ве4е са такива еднодневки 4е нямам думи .Да изкара 5-6 години и го изхвърляш, така 4е за какво спорите............
  • 68 Бял човек

    0 0 Отговор
    Карайте си старите барутници, ама не защото не искате GW или Дачия.
    Ами защото и за тях нямата пари
    Така че карайте си кошниците за 2000 лв и се успокоявайте че от старото корито от 1996 няма по-добро.
    Но не излизайте извън Бг че ще проумеете какви сте... и в какви ла.на живеете
  • 69 Бял човек

    0 0 Отговор
    Христо, Христо, какво знаеш ти за живота?
    Китайското качество не ти харесвало.
    Я се огледай у вас и ще видиш че всичко ти е китайско - от телефона до телевизора, компютъра и гащите на гъ.а ти даже.
    Целия свят внася всичко от Китай, само Христо е голЕм и иска трошка от Горубляне
    Нито си видял нито си пипнал тия коли, но вече знаеш какви са.
  • 70 гост

    0 0 Отговор
    Христо, нещо не мога да те разбера - съветваш хората да си купуват 16-17 годишни коли, защото били по хубави от новите ? Ми ти що не си изхвърлиш телевизора и не си купиш един Рубин - знаеш ли какви хубави бяха, пък ако знаеш колко резервни лампи има за тях - лев за кашон ги дават. Пък ако знаеш какви хубави пишещи машини Марица имаше - мани го тоя компютър дето 90% от хардуера му е китайски...вземи си една здрава машинка и пиши,пиши......
  • 71 Христо Цоканов

    0 0 Отговор
    Белия човек не може да си напише името и за това пише "Бял човек". Единственото китайско у нас е каната за топлене на вода.
    Не съм толкова богат за да си позволя евтините боклуци (ако схващаш какво казвам). Не казвам, че трябва да се върнем в каменната ера, а да мислим преди да си купим нещо, което няма да изкара поне 5 год.
    А гащите ще ми обсъждаш, като започнеш да ми ги купуваш!
  • 72 гост

    0 0 Отговор
    Е,сега продължаваш по същия начин. 34000 лв. за теб е евтино ? В края на краищата, тук говорим за реализъм. Верно, че е евтино ако сравняваш с кола на стойност 100000 лв. Ами ако нея е сравниш с кола от 400000 лв. ? Тая от 100000 трябва да е боклук. И казваш няма да изкара 5 години. Твърдение което подхранва илюзиите на пишещите тук тинейджъри, че и те разбират от коли. За справки - руснаците ги произвеждат от 8 години - позаинтересувай се из техните сайтове. Изгледай малко клипчета, прочети малко форуми, виж малко обяви и тогава напиши няколко реда. Най-лесно е човек да даде "компетентно" мнение за нещо което не притежава, а само е "чувал". Ти всъщност с какво превозно средство разполагаш ?
  • 73 гост

    0 0 Отговор
    ...и казваш каната за вода е само китайска....не те карам да си разглобиш GSM-a или лаптопа, или телевизора, тъй като ще останеш много разочарован колко китайски елементи има в тях (ако разбира се, не са сглобени целите там). Това, че е известна марка, не означава, че не ползва чужди компоненти. И сам си направи сметката, след 10 год, когато световен лидер на пазара ще е Китай, а на второ място Индия, от къде да дойдат тези "чисти маркови" стоки. На тези които все още се заблуждават, че не носят китайски дрехи да кажа, че близо 60% от платовете за тези дрехи се правят в Китай. И сега да попитам - ако този плат се ушие в Италия и носи емблемата Версаче, аз марков ли съм, или "менте" щ'от плата е китайски ? Моля за отговор.
  • 74 Чък

    0 0 Отговор
    Чък Норис"e единственния човек в света, който не притежава нищо "Made in China