Last news in Fakti

7 Ноември, 2018 13:36 16 392 38

Китайското BMW X7 струва €35 хил.

  • hongqi-
  • hs7

Луксозната китайска марка Hongqi ("Червено знаме") представи серийната версия на прототипа S-Concept, показан през 2016 г. Дългият близо 5.1 метра всъдеход е построен на платформа от предишното поколение Toyota Crown и струва 280 000 юана (€35 225).

Макар да е спряган за конкурент на BMW X5, Hongqi HS7 е по-близък по размери до X7. Ще се предлага в конфигурация с пет и седем места, а предвид дължината от 5 095 и междуосието от 2 970 мм пространство няма да липсва.

Моделът ще се оборудва с двигателите на лимузината Hongqi H7, която е построена на същото японско шаси. Базовият двигател ще бъде четирицилиндров турбомотор с мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент 260 Нм.

На по-скъпите версии ще се монтира 3.0-литров V6 с 231 к.с. и 300 Нм. Скоростната кутия е шестстепенен автоматик и задвижва четирите колела. На по-късен етап ще се появи и хибрид.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Супер

    56 2 Отговор
    Onq s konq вече не е фактор китаеца ще го счупи
  • 2 оао

    76 50 Отговор
    На бас, че китайската версия е по-здрава от немската. Немските коли не стават за нищо. Даже и гъзарски вече не са.

    Коментиран от #5, #17, #19, #33

  • 3 вихър

    24 8 Отговор
    Абе кон къде е беемвето или е при кокошките , че стана студено не пали

    Коментиран от #7

  • 4 Яко

    24 9 Отговор
    Силует на Тоарег маска на Майбах... даже си е готино чак по -яко от оригинала 😊
  • 5 Радко

    13 6 Отговор

    До коментар #2 от "оао":

    Каква гъзария бе Ганчо, хората карат каквото им харесва, а хубавите коли знаем къде се произвеждат.

    Коментиран от #29

  • 6 Тошо

    44 6 Отговор
    Това като го видях се сещам за филма Армагедон дето пияният руснак със ушанката във космическата станция удряше по електрониката на кораба със един тръбен ключ и викаше на американците - Не бойте се и нашата и вашата електроника е произведена във Китай и се оправя само така : със бой
  • 7 Маке

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "вихър":

    Он сега му точи водата от радиаторо да не замръзне.
  • 8 Batushka

    16 0 Отговор
    Супер ...китайците са БЕЗМИЛОСТНИ....Поднебесната империя разполага с един МИЛИАРД човека от народността хан .... хахахаха....
  • 9 Pause

    25 2 Отговор
    Язък за немския труд и вложените средства, туи китайче изглежда брутално ^^
  • 10 гост

    34 1 Отговор
    Смятай 35к евро , като тук има и печалба и т.н.Колко ги товарят цените само и бемве и мерцедес.

    Коментиран от #14

  • 11 Иво

    39 3 Отговор
    Майката на Иванчо толкова силно извикала "Остави този боклук!", че минаваштото БМВ спряло и шофьора придължил пеш.

    Коментиран от #13, #31

  • 12 AZLK

    16 17 Отговор
    Абсолютна гавра с BMW. По добре оригинална Dacia отколкото фалшиво BMW.
  • 13 AZLK

    4 7 Отговор

    До коментар #11 от "Иво":

    Ти е*** ли са?!

    Коментиран от #15

  • 14 госта

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Евтинджак работна ръка баце.
  • 15 Иво

    11 2 Отговор

    До коментар #13 от "AZLK":

    Защо, мераклия си да те опъна ли?! 😁
  • 16 Иво

    28 5 Отговор
    Не е проблема в БМВ, а в техните фенове. По това се познават най - много комплексите,а събора на БМВ да го прекръстят на "Събор на комплексара". Особено се отнася за шофьорите на БМВ Е36
  • 17 АLFA Q4

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "оао":

    НЕПРИЕМАМ ОБЛОГА ЗАЩОТО ЗНАМ ЧЕ.СИ ПРАВ
  • 18 СссереМ

    3 6 Отговор
    Ще върши работа за новите китайски провинции на северозапад.
  • 19 Plameni

    3 7 Отговор

    До коментар #2 от "оао":

    За мен оригинала ,за теб китайското менте. Да си гъзе.

    Коментиран от #30

  • 20 Ким

    11 7 Отговор
    Моето БМВ 728 е на 22г. Оригинална боя и всичко. Кеф ми с 20 или 220 км/ч нямам проблем. Тази метафора дали ще издържи 5г.
    ми е въпроса.

    Коментиран от #21, #25

  • 21 spy

    17 1 Отговор

    До коментар #20 от "Ким":

    Ким защо караш старото БМВ може би защото е по здраво от новите боклуци на марката която те превръща в спонсор на сервизите иначе относно китаеца не е зле може и по здрсв да излезне
  • 22 Ким

    14 4 Отговор
    За 3г.съм сменил само свещите.
    Масло и течности си е нормално.
    Старо е но, има всичко необходимо,За возията
    Да не говоря.
    Аз живея в Германия. Тук сменят по -нови 7ци
    за по-стари. Преди правиха колите с душа ,Сега
    само за печалба,клиента да му мисли.
  • 23 Язе

    0 7 Отговор
    Базовият двигател ще бъде четирицилиндров турбомотор с мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент 260 Нм.
    Това грешка ли е или?Това са данни на Пежо 1,6HDI,115к.с.

    Коментиран от #32

  • 24 experta

    15 1 Отговор
    ПА НА МЕНЕ МИ АРЕСВА,КЕ СИ ГО ВЗЕМА.НАВРЕМЕТО ХЕНРИ ФОРД ГО ПИТАЛИ- КОЯ КОЛА Е НАЙ УБАВА,ОТГОВОРИЛ- НОВАТА.

    Коментиран от #27

  • 25 АLFA Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Ким":

    АЙДЕБСЕ МЕТНИ НА НОВ КОШНИК И ДА ТЕ ВИДЯ, НЕВИЖДАШ ЛИ ЧЕ.ВЕЧЕ И ДИЗАИН НЯМАТ
  • 26 Чичо

    13 0 Отговор
    След 20 год всички коли ще са китайски. Тия тичат по бързо от корейците..........киа, хюндай. Изобщо не са за подценяване. Гледах китайски коли на салона в Париж. Дизайн , изработка, цена.......всичко имат.
  • 27 Аведа

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "experta":

    Щото е било на времето и тогава са ги прайли здрави...ся ако беше хенри жив,щеше да си кара фордa от 1920г. Вместо новите.
  • 28 Киа

    2 0 Отговор
    То отпред киа, отзад киа, сигурно и вътре ще е кат кия, па тия псевдо журналя, само щото е голямо и с голяма решетка писали че е менте на Х7.
  • 29 Минерва

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Радко":

    Кажи бе, мунчо? Нещо май ти обидиха любимата марка а? Типична българска мърлящина струи от теб. Карай си строшената е39ка.
  • 30 иияо

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Plameni":

    Ок отиди, изтегли кредит от порядъка на 150 бона и си купи бмв-то, да те видим какво ще мислиш след няколко месеца, когато вече си бил в сервиза 3-4 пъти. Не мога да преценя дали 15 годишно бмв е по-счупено или чисто новото. Все са бракми.

    Коментиран от #34

  • 31 ООО90

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иво":

    хахах много добре казано! Бмв-тата само ваг ги конкурира по боклучавост.
  • 32 Пешо

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Язе":

    Не нямо грешка,за сравнение пежо 308 ,1.6 gt,205к.с.,285нм
  • 33 БМВ 330

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "оао":

    Като нямаш ,,сърце,, за немско ще караш китайските пластмаси...
  • 34 БМВ 330

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "иияо":

    Бракма е щото не можеш да си го позволиш...

    Коментиран от #35

  • 35 Байчо ви Ганьо

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "БМВ 330":

    Правилно! Особено решетката е сууууперррр!
  • 36 S_line

    0 0 Отговор
    Супер между bmw i maybach черти има
  • 37 Аз карам Мицубиши

    0 0 Отговор
    По здрави коли от японските няма и няма и да има. И китайците работят по тяхната технология, така че мисля че ще са по добри от немските боклуци. За феновете на немските марки ще попитам, кеф ли ви прави да седите по сервизите, или наминавате редовно заради безплатното кафе дето предлагат? Чудя им се на акъла, немеца кара Тойоти, Хонди, Мицубишита, Субарута, Сузукита, Дайхацута, и корейки Киа и Хюндайки а нашите бабаити си троши парите по БМВ та и Магарцедеси. Преди лично аз карах само немско, но откак минах на японки преди около 10-на години направо се родих. Голям глупак съм бил да си давам парите по сервизи за около 15 години с немско съм дал около 60000 долара а откак минах на японско за 14 години само около 7000 € или по 350€ на година само за смяна на масло, филтри и това. Няма полуоски и кутии за смяна ни пукнати или изкривени глави на моторите като при прехвалените немски запорожки. Хондата ми я карах до 680 000 км само със сменен един маншон. Мицубишито Галант съм го карал до 575000 със сменени амортисьори предни о нищо друго освен нормалната поддръжка. Мицубишито ми ASX още си го карам на около 300 000 км без нито един проблем. Сега си взех Еклипс Кросс а пък за този автомобил нямам думи, който ме вярва да ходи да я тества и ще разбере какво искам да кажа. Японските коли са номер 1 и нямат конкуренция по здравина.
  • 38 Аз карам Мицубиши

    0 0 Отговор
    По здрави коли от японските няма и няма и да има. И китайците работят по тяхната технология, така че мисля че ще са по добри от немските боклуци. За феновете на немските марки ще попитам, кеф ли ви прави да седите по сервизите, или наминавате редовно заради безплатното кафе дето предлагат? Чудя им се на акъла, немеца кара Тойоти, Хонди, Мицубишита, Субарута, Сузукита, Дайхацута, и корейки Киа и Хюндайки а нашите бабаити си троши парите по БМВ та и Магарцедеси. Преди лично аз карах само немско, но откак минах на японки преди около 10-на години направо се родих. Голям глупак съм бил да си давам парите по сервизи за около 15 години с немско съм дал около 60000 долара а откак минах на японско за 14 години само около 7000 € или по 350€ на година само за смяна на масло, филтри и това. Няма полуоски и кутии за смяна ни пукнати или изкривени глави на моторите като при прехвалените немски запорожки. Хондата ми я карах до 680 000 км само със сменен един маншон. Мицубишито Галант съм го карал до 575000 със сменени амортисьори предни о нищо друго освен нормалната поддръжка. Мицубишито ми ASX още си го карам на около 300 000 км без нито един проблем. Сега си взех Еклипс Кросс а пък за този автомобил нямам думи, който ме вярва да ходи да я тества и ще разбере какво искам да кажа. Японските коли са номер 1 и нямат конкуренция по здравина.