Зам. министърът на Министерството на икономическото развитие в Русия внесе предложение всички чиновници работещи в държавния апарат да се возят само на автомобили, родно производство. На този етап изключение правят само първите хора в Русия, които могат да използват западни лимузини.
На първо четене родното руско производство се свързва основно с продукцията на АвтоВАЗ и в този случай чиновниците ще трябва да се качат в автомобили с марка Lada. В предложението обаче има вратичка, според която производството на автомобили BMW и Ford в Русия, например също се числи към родното производство.
Що се отнася до президента и министрите, ще припомним, че през 2010 година тогавашният президент Медведев даде поръчение на автомобилния завод ЗиЛ да разработи и произведе руски представителни лимузини. От компанията даже направиха някои ескизи, но на този етап май това е всичко.
Подобна стратегия вече предприеха страни като Китай и Италия. В КНР започва разработка на нова президентска лимузина, а италианския премиер Марио Монти застави подчинените си да преминат от автомобили с марка Audi, към возилата родно производство Lancia.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Крум Крумов
нашите сега да си земат коли от ловеч а не със коли за по 100000 евра,дето ние сме им ги купили
09:16 18.03.2012
2 БАТ МАН
10:21 18.03.2012
3 бисера
11:25 18.03.2012
4 Георги Георгиев
11:27 18.03.2012
5 Томи
11:41 18.03.2012
6 kinos
12:38 18.03.2012
7 Шоп
------------------
А ти като прост човек ще отидеш ли да газиш в л..ната на кравите с гумените ботуши или само ти се иска да влезеш в хранителния магазин и да посочваш важно с пръстче?
12:49 18.03.2012
8 Шоп
12:50 18.03.2012
9 Путин
14:01 18.03.2012
10 Петър Сидеров
15:29 18.03.2012
11 nemamdumi
18:39 18.03.2012
12 The Devil
18:57 18.03.2012
13 The Devil
19:00 18.03.2012
14 Путин
19:13 18.03.2012
15 The Bear
19:53 18.03.2012
16 обаче
21:44 18.03.2012
17 Нема Бира
22:36 18.03.2012
18 Путин
22:54 18.03.2012
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 sstanko
00:16 19.03.2012
21 123456\';
Коментиран от #23
00:25 19.03.2012
22 МММ
Сравнен с тогавашните Мерцедес 280SE( поръчка на ФРГ правителството за дипломатически автомобили) ги превъзхожда по всички критерии и показатели освен с разхода на гориво, но това си има обяснение. Освен големият мотор от 7литра лимузините са тежали между 3600-4000кг. в зависимост от обзавеждането.
04:52 19.03.2012
23 The Bear
До коментар #21 от "123456\';":
@21 - на времето всички коли използваха паралелепипедната форма мойто момче (кутия - ако не знаеш какво означава тази дълга дума). Така че не е краднато от Ролса, а си е направено само.... И както отбелязва @22 - беше по-добро от Бенца, макар това да не бе продиктувано от конкуренцията, а по поръчение.... Поинтересувайте се всички какво произвеждат руснаците във военната област и как се справят другите с уж аналогични разработки..... Мислите ли, че ако е приоритет за Русия, няма да изкарат нещо върхово и в автомобилната сфера? .... Просто сега им е по-лесно да вкарат чужди производители с вече разработени линии за нискобюджетни автомобили, защото на Русия не и трябва толкова качествено, трябва й голямо количество.....Коментиран от #24
09:22 19.03.2012
24 Bobi
До коментар #23 от "The Bear":
@23 Стига вече с тези митове за военните им разработки . Руската автомобилна индустрия е като НЛО , всеки е чувал за него , но никой не го е виждал . Знаем и за Мрия , който вече не лети , знаем за Буран , който също не лети , знаем за останалите , които летят как падат за атомните им подводници , които не изпуват , за Волгата наречена кола (или колата наречена Волга) , за ЗАЗ , ВАЗ , МАЗ (и оцет ) .Стига вече с тези глупости !
Има свери в които ги бива и в това няма спор , но силата им не е в автомобилите
Коментиран от #26, #28
15:46 19.03.2012
25 mnogo sex
16:43 19.03.2012
26 The Bear
До коментар #24 от "Bobi":
@24 - Първо това не са митове. Второ - за автомобилната индустрия не си чувал, защото не си се интересувал - целите им са други - не износ продажби и печалби от чужди пазари, а успяване да задоволят вътрешния си пазар - те не смогват. А им се купуват колите от руснаците особено на север, защото палят при много минусови температури. Парното на Лада Нива пък е по-добро от това на повечето западни 4х4 возила според Autobild, въпреки че задачата му е по-трудна - да отопли купе, чиято херметичност се пробва с котка - ако не успее да избяга отвътре при затворени врати - значи става:) Трето - мисля че ще се съгласиш с обяснението ми в предния коментар защо не им е силата там - друг им е приоритета. То това "ЗАЗ" не е съкращение от "Заплаха за Автомобилите на Запада" или "Завод Автомобильных Зверей" :)18:42 19.03.2012
27 pi4a
20:09 19.03.2012
28 1111
До коментар #24 от "Bobi":
@24 - 6,5-метровата луксозна руска лимузина ЗИЛ-115 на последния ръководител на ГДР Ерих Хонекер бе продадена на интернет-аукциона eBay. Наддаването в онлайн-търга продължи до вечерта на 1 август.Разкошната черна машина била гордостта на автомобилния парк на Хонекер. Произвежданите по поръчка в СССР лимузини ЗИЛ, наричани “кадилаците на Източния блок”, били привилегия само на лидерите на държавите-членки на СИВ. Докато Хонекер ползвал ЗИЛ-а, чиновниците от правителството му трябвало да се задоволят с обикновени модели на Volvo, уточнява немското списание Bild.
В автомобила модел 1975 г. има всички екстри, предлагани по това време от руските производители - тонирани странични и задни стъкла със завеси, разделително стъкло между шофьора и купето, кожен салон, облицован със скъпи видове дърво, климатик, поставка за телевизор и лампи за четене. За безопасността на автомобила, той е брониран и има дублиращи охладителна и електрическа системи. Огромният 8-цилиндров двигател, с обем почти 7,7 литра, има мощност 318 к.с. Той позволява на 3,5-тонната лимузина да развива скорост до 180 км/ч.
23:53 19.03.2012
29 Този коментар е премахнат от модератор.