Босът на Renault-Nissan Карлос Гон представи официално новото лого на Datsun, с което потвърди слуховете за завръщането на марката на пазара. Тя ще стане третият бранд на компанията след Nissan и Infiniti и ще бъде профилирана в производството на бюджетни автомобили.
Утвърденият логотип напомня леко на емблемата на фирмата-майка. Ще се появи първо на предния капак на коли, предназначени за пазарите в Индонезия, Индия и Русия. Продажбите на възродения Datsun започват през 2014 г.
Nissan планира да инвестира почти $400 млн. за модернизация на завода в Чикампек, на 80 км от индонезийската столица Джакарта, с капацитет 250 000 коли годишно. Все още не се знае какви модели ще се произвеждат там, но по думите на Гон предстои представянето на "нова и възхитителна гама от автомобили".
Марката Datsun се появява през 1931-ва. 50 години по-късно брандът е заменен изцяло от Nissan. Говори се, че роля за решението на японците изиграват неприятните спомени на американците от изтребителите Datsun от Втората световна война.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дедо стефчо
10:58 21.03.2012
2 Дошо
18:07 21.03.2012
3 Kobester
10:16 22.03.2012
4 Дошо
10:53 22.03.2012
5 Kobester
21:31 22.03.2012
6 520 зендер
21:18 23.03.2012