29 Ноември, 2018 12:17 14 909 36

Чехите показаха новата Skoda отвътре

  • skoda-
  • scala
Чехите показаха новата Skoda отвътре - 1

Чехите пуснаха официални снимки на салона на своя нов модел Scala. Това, което се вижда от фотографиите е, че интериорът на иновацията няма да има нищо общо със салоните на новите коли Skoda, които са на пазара в момента.

Премиерата е насрочена за декември тази година, но от компанията явно са решили да свалят картите по-рано. Чехите не скриват, че при създаването на Scala за първи път не е търсен практичен и консервативен стил, а конструкторите са наблегнали на емоционалност.

Чехите показаха новата Skoda отвътре

Централно място в интериора заема стоящият отделно 9.2-инчов дисплей на мултимедийната система. Според чехите в класа на Scala това е най-големия дисплей. Иначе, цялото арматурно табло е изпълнено в модерния минималистичен стил.

Под екрана са позиционирани дефлекторите на системата за вентилация, под тях е блокът за управление на климатика и това е всичко на вертикалната част на централната конзола. Това се прави с цел минимално отвличане на водача от пътната обстановка.

Чехите показаха новата Skoda отвътре

Въпреки че чехите твърдят, че наблягат на емоционалност, практични хитринки със стил Simply Clever не липсват и тук. Така например, зад селектора за скоростите има ефектна ниша за смартфон, а в държача за чаши има малка кофа за отпадъци.

По-скъпите версии ще разполагат с виртуален приборен панел, който ще е на базата на широкоекранен дисплей. Нови, по-качествени материали и по-добра сглобка са останалите.

Чехите показаха новата Skoda отвътре

Салонът на снимките е тапициран с комбинация от плат и кожа, но ще има по-базови и по-скъпи варианти, респективно само с плат и изцяло с кожа. Новата Skoda Scala ще замени досегашния Rapid Spaceback.

Чехите показаха новата Skoda отвътре


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аноним

    51 81 Отговор
    Само коли под шапката на wolsvaden не купувайте че са страшни бараки

    Коментиран от #27, #29

  • 2 Само Дъстър

    42 20 Отговор
    Идеалната градска кола.
  • 3 беенвист

    28 37 Отговор
    Крадат от Беенве стила на таблото, ама аре нали е Ваген-а :DDD

    Коментиран от #5, #13, #25, #33

  • 4 сектант

    27 33 Отговор
    вие ще видите румънците като покажат новия дъстър 2019 отвътре ще ви отвее направо
  • 5 Бричетайка

    14 12 Отговор

    До коментар #3 от "беенвист":

    Дали е от БМВ или Ауди е спорно ;)

    Коментиран от #6

  • 6 Мария

    65 9 Отговор

    До коментар #5 от "Бричетайка":

    И все пак предпочитам Skoda 2018 пред A8 2008 :)
  • 7 Фгфгх

    21 48 Отговор
    Тъпа е, както всичко от ВАГ
  • 8 AUDI

    41 26 Отговор
    Skoda толкова вдигат нивото си ,че не е истина. Ако наистина това е таблото на новиа Рапид или вече Скала - супер .
    Просто перфектно. Който иска да си кара евтините Румънски или китайски / корейски кенефи с пластмаса от Али експрес. просто като ви е яд , не е проблема във ВАГ
  • 9 Рамбо

    20 37 Отговор
    ВАГ са N:1 - НЕНАДМИНАТИ, ОСОБЕНО AUDI !!!

    Коментиран от #20

  • 10 Ако нямаш голф нямаш нищо

    22 33 Отговор
    По добре 15 годишен голф с истински материали от колкото китайски румънски или турски боклук дето скърца от всякъде на всяка дупка или просто при отваряне на вратите
  • 11 Дедо Мишо

    35 1 Отговор
    Ами те я показаха и отвън и отвътре, ама повечето от нас ще си седим отвън.
  • 12 Хххх

    4 14 Отговор
    Навигацията само аз ли забелязвам че са копирали VW
  • 13 Xxx

    10 12 Отговор

    До коментар #3 от "беенвист":

    Къде го слагаш тоя боклук ве момче,само интериорите са напраени добре бягай че ако отвориш интернет лошо ще ти стане с техните проблеми
  • 14 Алфа Ромео

    15 21 Отговор
    Тия от ВАГ немогат да правят коли … По добро от руско и японско няма !

    Коментиран от #15, #34

  • 15 AUDI

    8 11 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    а Алфа Ромео е дъщеря от извънбрачната връзка на Путин и японската императрица нали ? :D
  • 16 123

    20 9 Отговор
    Мноого малко от коментиращите тук имат представа за какво пишат. още по-малко са карали или виждали Шкода на живо. Явно и автора също, защото иначе щеше да знае, че сегашните модели вътре не изглеждат много по различно от този. Също да допълня, че Рапида - Скала, бе направен като бюджетен автомобил на марката, тоест е най-ниско качествения, но с оптимална цена модел. Тоест, всички други модели - Октавия, Супърб, та дори и Фабия са още по-пипнати. Тук малко е увеличен дисплея - от сегашните около 7 инча, на 9 инча. По-големите модели и сега са с 8-9 инчови дисплеи. Иначе количката интериорно малко се различава от показания преди няколко статии е-трон. Тоест е прекрасна бюджетна версия на по-скъпите марки в групата. Дачиите, като цена са по-евтини от Шкодата, но разликата в качеството е голяма. Който си купува семейна кола, определено няма да си вземе Дачия за да спести 2000 лева. И мантрите, че старите автомобили били по-здрави и хубави ги пейте някъде другаде и след като покарате нов автомобил поне няколко месеца.

    Коментиран от #17

  • 17 Зорлем

    15 0 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Бюджетен модел на бюджетна марка си е доста интересен феномен...

    Коментиран от #21

  • 18 Таблет

    15 0 Отговор
    Разликата със всички други коли от последните 25 години е, че има щракнат таблет - наистина ли не виждате или всеки се прави всяка година по един бутон и все е уникален дизайна ) Ами нищо ново няма, консервативно и с насаден екран - както правят и останалите.
  • 19 AUDI

    6 3 Отговор
    Защо трябва постоянно да е ново или иновативно или тн..или да е супер оригиналното...911 от 70 години е едно и също ;) А тука климатика от А4 - 2009 г - лерфектно има го навсякъде. Таблета е нов - ОК ....използват техника от концерна т.е. части бол...ама хората да си плюят...
  • 20 Хайл

    12 6 Отговор

    До коментар #9 от "Рамбо":

    Ненадминати по дефекти-няма ден да не видя някоя от ваг с вдигнат капак да чака пътна помощ или да я качват на пътната...не ми хвалете тия боклуци ако обичате...Хитлер им създаде фолксваген за народа а те подгониха печалбата и осраха всичко
  • 21 123

    9 7 Отговор

    До коментар #17 от "Зорлем":

    Според мен леко си се объркал. Като се бръкнеш 80-90 000 за един прилично оборудван Супърб едва ли ще го броиш за бюджетен. Марката Шкода отдавна не е бюджетна, поне откакто спряха да правят Фелиция. Добрите им цени спрямо аналозите се градят на по-ниския стандарт в държавата, където автомобилите се произвеждат. В някои сегменти японски, френски и корейски аналози са дори по-евтини от Шкодата, но трудно могат да се сравняват с качеството на чехите.

    Коментиран от #22

  • 22 Зорлем

    7 2 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    Аз не знам дали съм се объркал, но ако Шкода не е бюджетната марка на ВАГ, тогава коя е? Сеат? ФВ? Или може би всичките им марки са позиционирани еднакво?

    Коментиран от #32

  • 23 Пешо

    9 5 Отговор
    Пластмаса та дрънка. Ползват калъпите на модели VW и Ауди дето ги спират от производство ама материалите са други.
  • 24 Фернандо Алонсо

    17 3 Отговор
    Купуваш си автомобил от ВАГ - група и ставаш приятел със целия персонал на сервиза. Личен опит с Шкода Йети 1.8 tsi 4х4 и Голф 1.4 tsi, с жена ми носехме по 2 туби с масло в багажника, една ск. Кутия, нормални автомобили, но с калпави двигатели. Имат някой друг добър двигател, дизелови основно, но повечето са нещо страшно. Сега гледам някви 1.0 - сигурно вече ще се продават с екстра бидон в багажника.

    Коментиран от #26

  • 25 Антон 1

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "беенвист":

    Не знам кои малоумници ти бичат минуси ,след като си абсолютно прав ! Отвсякъде БМВ таблото !:(
  • 26 Минаващ от тук

    10 1 Отговор

    До коментар #24 от "Фернандо Алонсо":

    Понеже тук пишат все разбирачи. Затова така се получава. Личният им опит е по принцип и с автомобили, които харесват, но не могат да имат и са ги издигнали в култ. Карай да върви. Мечтите са голяма работа. Реалностите понякога разочароват. Поздравления за поста на един реалист. Няма марка, или модел. Има автомобил, на който са уцелили дизайна и мотора, без значение дали е немски, френски, японски, корейски и т.н. Доста автомобили превъртях и мога да кажа, че идеален автомобил няма. За съжаление и не зная поради какви причини, не стига, че ги конструираха с хиляди недостатъци и мотори и скоростни кутии, но германците от ВАг държат да ги произвеждат във времето. А може и сервиза у нас да не е наред. Но маслото си го харчат. Отървах се от тези неприятности като си купих нов, но не немски, дори не европейски. Преди исках да си взема Фолксваген, но проблемите с моторизацията ме отказаха. Сега вече не искам Фолксваген :) нито нещо от концерна. Карах един, на когото му светваше лампичката за маслото в най-неподходящия момент. Сега вече не ми светва.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 vasik atanasova

    0 2 Отговор
    супер е
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Кру

    5 2 Отговор
    Миналата седмица правих тест драйв на новата Октавия, дизел, автоматик, 150 к.с. Перфектна визия отвътре, возията е идеална, една идея е по твърдо окачването, може би защото беше на 2000 км. Няма скърцане, тропане и тем подобни глупости за които се пише. Качество -цена е идеален просто. Купувам го в скоро време.
  • 31 Йосип Броз Тито

    3 1 Отговор
    Супер е Skoda-та! Интериорът е на много високо ниво!
  • 32 123

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Зорлем":

    Сега..., бюджетна може да наречеш Дачията спрямо Рено или Нисан, защото е с 30 % по-евтина и ползва технологии от преди 10 години. Но, Шкода отдавна не е евтина. Разликата между Супърб и Пасат със сходно оборудване е 1-2000 лева на фона на цена от 70 000. И това се дължи най-вече на заплатата на немеца, спрямо тази на чеха. За Сеат не мога да кажа, защото те нямат такъв модел - тоест приемам, че те са бюджетни, защото са им дали само малките "бюджетни" модели. Освен това, като говорим за качество, мисля че испанците още когато бяха част от Фиат не можеха да правят коли и това не се е променило много.
  • 33 Ачко

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "беенвист":

    Да наистина, напоследък всички взеха да наподобяват БМВ ,че да заприличат на кола!
  • 34 Ако нямаш голф нямаш нищо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Еми що се пишеш тогава Алфа Ромео , напиши се азлк или Жигули или исузу
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.