Last news in Fakti

29 Октомври, 2018 10:28 12 906 15

4 факта за новата Skoda Scala

  • skoda-
  • scala
4 факта за новата Skoda Scala - 1
Рендер на новата Skoda Scala

Очакванията са, че новия хечбек на чехите ще постъпи в продажба от средата на следващата година и ще заеме мястото на модела Rapid във версия Spaceback.

1
Моделът Scala ще се прави на платформата A0 MQB. габаритите на колата ще са 4 362 мм на дължина, 1 793 мм на широчина и 1 471 мм на височина. Междуосието ще е 2 649 мм. Това означава, че иновацията ще е с почти 6 см по-дълга от Rapid Spaceback, а междуосието ще се увеличи с 4.5 см. Що се отнася до междуосието, то ще е близко до това на Octavia. Обемът на багажника ще е 467 литра.
2
Гамата от двигатели ще включва пет агрегата с мощност от 90 до 150 конски сили. Сред тях ще има три бензинови, един дизелов и един, който ще работи на метан (CNG). Всички двигатели ще са със системи за непосредствено впръскване на горивото, с турбокомпресори, с функция start/stop и с технология за рекупериране на енергията от спирачките.

4 факта за новата Skoda Scala
Камуфлажна версия на Skoda Scala


3
като опция за модела ще бъде налично спортно шаси. В този си вариант Scala ще е със снижен с 15 мм клиренс, като освен стандартния режим Normal ще има и втори, който е наречен Sport. За смяната на "настроенията" в автомобила ще отговарят електронно управляеми амортисьори.
4
Skoda Scala ще се оборудва с богата гама от различни електронни помощници. В качеството на опция ще е налична системата Side Assist, която известява водача за автомобил, приближаващ отзад с цел изпреварване или за такъв, намиращ се в "сляпата зона". Системата работи на разстояние до 70 метра. Системи за автоматично паркиране, адаптивен круиз контрол и др. ще са част от допълнителното оборудване на Scala.

4 факта за новата Skoda Scala


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI

    7 11 Отговор
    никой нищо?!?!!? къде са всички разбиращи да почнат да хранят VAG и компания ? японците и те къде са ? италианците?

    Коментиран от #2, #11, #12

  • 2 цистит

    8 21 Отговор

    До коментар #1 от "AUDI":

    шкода никога няма да бъде сеат, сеат никога няма да бъде фауве и фауве никога няма да бъде ауди ама общото между тях е, че всичките са лего конструктори, нарпавени от хора които чакат големия чек накрая на четиримесечието ;)

    Коментиран от #3, #4, #5, #13

  • 3 Шоо

    21 2 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    Ауди никога няма да е Москвич, а Москвич никога Ферари и така до края на света. Ами не е и нужно да бъде.
  • 4 AUDI

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    Прав си ! нито едно от изброените няма да е ауди :) и е факт че където и да е сглобена колата (Германия, Словакия, Испания и тн.) всички чакат чека накрая или св.Паралей ;) важно е каква продукция изкарва преди да вземе чека :)
  • 5 123

    29 0 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    По принцип си прав. Само не мога да разбера, защо нареждаш Шкода след Сеат. Шкодите са с пъти по-добри от Сеат, независимо, че ползват почти едни и същи технологии за основните агрегати. Шкода за разлика от всички други ползват в заводите си основно домашно отгледани и обучени специалисти. Повечето други особено немските производители разчитат на всякаква измет, включително турци и бежанци да им работят по конвейрите. Предпочитам чешкото качество пред другите марки в групата.
  • 6 Stol

    25 2 Отговор
    Шкода е практичен автомобил с най-високото съотношение цена/качество от ВАГин-ската група. Последните 2-3 години и Сеат започнаха да предлагат повече за парите си.
    А Ауди винаги ще е догонващ след BMW и Мерцедес, разбира се. Нищо против Ауди, но когато цифрите говорят....
  • 7 Разбирач

    24 2 Отговор
    Карал съм няколко шкоди....Никак не са зле!

    Коментиран от #8

  • 8 Va60

    2 5 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирач":

    И аз най вече 105L
  • 9 Sas

    1 2 Отговор
    Мяза на Сеат.

    Коментиран от #10

  • 10 123

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Sas":

    Мяза на малък Супърб. Като тази визия чехите я направиха преди 3 години. Сеат даже и в дизайна вече не могат да ги догонят. Всъщност могат, последните сеати доста приличат на вече излезли модели на Шкода.
  • 11 вагей

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "AUDI":

    Ето един факт от мен. ВАГ е умираща фирма с боклучави коли и лъжат, че спазват еко нормите.
  • 12 Б.б.б.б

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "AUDI":

    При маикати са
  • 13 гощо

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    Баце карай си 20годишното Рено и не се обаждай на тема коли.Само тури скоч на вратата че ти духа в движение,гледам цистит си хванал?!?!

    Коментиран от #15

  • 14 НЕКОЙ СИ

    4 0 Отговор
    Служебната Фабия я бракувахме на 10 год и на 510 000 км. С оригиналния съединител.По мотора само консумативи са сменяни и една запалителна бобина. Веригата никога не сме я отваряли да видим как е. 1.2 бензин 3 цилиндъра. Генератора е правен веднъж. И окачване ,разбира се. Аз немам кво повече да искам от една кола-половин милион с ориг съединител и мотора непипан. Пък вие си говорете....
  • 15 цистит

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "гощо":

    много си прост ама поне ти е лесно