Last news in Fakti

29 Декември, 2018 10:29 10 675 35

Toyota най-сетне показа новата Supra

  • toyota-
  • supra-
  • a90-
  • детройт 2019

Броени дни преди салона в Детройт, където ще се състои официалната премиера на новото поколение Supra, германското поделение на Toyota наруши ембаргото, наложено от компанията върху изображения на автомобила без камуфлаж. Десетки бъдещи купувачи на купето получиха негови снимки без никаква маскировка.

Външността на Supra А90 всъщност отдавна не е тайна и упорството на японците да я крият будеше недоумение. Както се очакваше, дизайнът повтаря до голяма степен концептуалния FT-1 от 2014 г., но в серийната версия е доста по-опростен - липсват релефният преден капак с прозрачен "прозорец", тънките стойки на страничните огледала, а фаровете са по-конвенционални.

Новата Supra е построена на платформата на актуалното BMW Z4. Двата модела обаче се отличават не само на външен вид, а и по настройките на шасито и двигателите. Базовата версия на японското купе ще се оборудва с четирицилиндров агрегат B48D - един от вариантите на баварския 2.0-литров турбомотор, а по-скъпите модификации - B46D с четири цилиндъра и B58C с шест.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коко

    23 14 Отговор
    отзад можеше и по-добре да е ....
  • 2 Ivo

    34 29 Отговор
    Даже и тея почнаха да копират Алфа

    Коментиран от #21

  • 3 ar146ts

    28 22 Отговор
    много от детайлите по купето ми приличат на алфа ромео julia
  • 4 Анонимен

    12 62 Отговор
    Пахахаха два литра двигател а голфа ми от 2000 година е 2.3. а на тоя кенеф ще ми искат 100 бона минимом

    Коментиран от #5, #17, #22

  • 5 Анонимен

    70 9 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    И като е 2.3 какво? По-голям кенеф от голфа ти сигурно няма!
  • 6 Plameni

    16 13 Отговор
    Красива е ,не прилича на Toyota ... и двигателя, и платформата от BMW...
  • 7 Разочарован потребител

    75 7 Отговор
    Защо не си запазиха 2JZ двигателя? А слага баварски чекии на японски легенди, това вече не е супра. Това е евтина порнография, по добре да не бяха пускали нова версия. Отвратително да я направят на базата на Z4.

    Коментиран от #12, #35

  • 8 арогантен

    27 6 Отговор
    Ужасен дизайн. Развалили са една легенда.
  • 9 ADA

    18 12 Отговор
    Alfa romeo 4C
  • 10 GT roadster

    1 11 Отговор
    https://m.cars.bg/offer/c1408870
    Това е също добър роудстър.
  • 11 Зелено

    27 6 Отговор
    Изглежда на жалък опит за възраждането на една легенда. Струва ми се че ако се бяха придържали към вида на старата супра можеше да имат по- голям успех. За да стане един автомодил легенда и да продължи да бъде такъв трябва да има нещо отличително, характерно. Най- добрият пример е порше 911. Вида на този модел не се е променил над 50 години съществено инвъпреки това всяко едно ново поколение изглежда съвременно и актуално. Отличителните черти- схлупен профил, задноразположен боксер, кръгли фарове и т.н. си остават почти непроменени и въпреки това модела си остава еталон как може даден модел да просъществува толкова много време и освен това да е мерило за всички останали. Та колкото до опита на японците, не изглежда толкова лошо колата, но няма как да те грабне с нещо, поне за мен старата супра има много по- запомнящо се и оригинално излъчване.
  • 12 Никой

    22 5 Отговор

    До коментар #7 от "Разочарован потребител":

    Защото светът се движи напред. Едно е да се кланиш на двигател разработен през 80те, друго е да го направиш да работи за 21век. 3.0 двигателя на бмв е възможно най-близо до 2jz, но сектантите никога няма да са доволни. Как може 2 производителя да смеят да разработват коли заедно!!! Това е богохулство, нали?? Феновете на джапанките и бмв си губят умовете и получават вече раздвоение на личността и сърдечна криза.

    Коментиран от #15

  • 13 некой си там

    16 6 Отговор
    даже и на супрата успяха да убият стила и духа...
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Прозорлив

    4 4 Отговор

    До коментар #12 от "Никой":

    Има и по-прозорливи хора, както много други марки се обединяват ... първата им стъпка е да направят съвместни проекти ... та с прости думички: предстои да видим БМВ-Тойота концерн до някоя друга година.

    Коментиран от #19

  • 16 селянин 1

    8 6 Отговор
    Tойота,избраха австриския завод на БМВ,няма мита,облекчени данъци и.т.н.Супра,ше използва двг.и конвейра на Z4,след 2-3 години,,оризниците,,ще сложът на шестака,,жълт,,хибрид с два или три електромотора,пето поколение,с 10 или 12 степенен автоматик по избор..ама винаги Тойота и БМВ,ще бъдът една крачка по напред от ваг и форд-смешковците ще се слеят,за станат първи..да ама не.
  • 17 До "неграмотника" :

    2 5 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Пиши по-грамотно : "минимум"!!! Като правиш нещо, прави го както трябва!
    А тая японска класика от миналото са я направили чиста "Алфа"!
  • 18 CL500

    7 4 Отговор
    На мен ми създава асоцияция с Мазда MX-5, че и двигателят е 2 литров. Разбира се не е родстър, но предницата е сходна, както и цялата осанка. Най-неприятен е този вграден в багажника спойлер. Като цяло колата е далеч от очакванията и излъчването на Супра. Тая мяза на евтина, мини спортна колица.
  • 19 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Прозорлив":

    Производителите са имали съвместни проекти и преди.
  • 20 Николай

    6 1 Отговор
    Къде е дизайнера? Техните го търсят да го бият!!!
  • 21 АLFA Q 4

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "Ivo":

    Е КОЙ НЕ КОПИРА АЛФА
  • 22 АLFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    КЕНЕФ Е МОТОРА А ТАЯ ГРОЗНА ПЕЙКА, ГОЛФА, ЩО ГО ПРЕМЕТАШ ПРИ АВТОМОБИЛИТЕ БЕ, АНОНИМКО
  • 23 John Doe

    6 1 Отговор
    Сигурен съм, че като излезе в интернет ще се появят доста ревюта на автомобила и той ще е сред любимците на авто критиците. Пък вие си обяснявайте как супер са се изложили. За времето си 2jz можи и да е бил един от най-добрите мотори, точно в тази категория обаче сега BMW са най-добрите и то без аналог.

    Коментиран от #25, #28

  • 24 kick

    3 2 Отговор
    Пълен крах, нищо общо със Супра!!!
  • 25 да се знае

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "John Doe":

    Исках + да ти дам а без да искам дадох - коментара ти е 100 % за плюсове
  • 26 Варненец

    6 2 Отговор
    Бледо подобие на иконата от 90-те години.
    Старата,сложена до новата, изглежда в пъти по-добре от това Бе еН Ве...
  • 27 Japbest

    3 3 Отговор
    Страхотно съм разочарован, от 1999 карам предимно Тойота и Лексус, как можаха да се гушнат с най противната ми марка БМВ, трябваше да вземат от Субару двигателя на STI и щеше да е НЕЩО, сега- поредната швабска щайга набутана в италиански лъскав кашон.
  • 28 21век

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "John Doe":

    БМВ са лидери на ДВГ, защото са неандерталци и още си губят времето да разработват умиращи технологии, докато Жълтурковците или Оризчовците, както ги наричат тук посредствените разбирачи, разработват технологии за 22 век. Бъдещето за БМВ ще бъде в Индия и Африка и може би тук, докато не измрат комплексарите от селата.
  • 29 Гост

    2 1 Отговор
    Вие , всички тук разбирачи се оказахте по големи професори от японските инженери!! Щом те са решили че БМВ имат по-добра платформа и двигатели значи е така !!! Сега че вас ви е яд ,че не можете да го приемете това си е отделен въпрос.Но се замислете защо японците наистина са направили така!
  • 30 dsadsa

    3 0 Отговор
    Тойота са консервативна компания. Не си струва да пръскат милиарди за разработка на нов двигател и платформа за 1 автомобил в не масова ниша. Чрез това сътрудничество се спестяват пари. Ще пуснат определена бройка, ако върви - ще почнат да правят повече. Както винаги са правили. Тойота са консервативна компания.
  • 31 Антон

    5 1 Отговор
    Японците пропадат все повече и повече по отношение на спортните коли. Това ли извадиха от тойота, задницата на алфа, направено съвместно с бмв, двулитров двигател......колко време ще им трябва на жълтите да разберат че в спортните коли ги няма никакви и стават смешни. Да си правят градските непретенциозни сапунерки айго, ярис и корола и толкова им стига. Даже им е много.0
  • 32 Радо

    3 2 Отговор
    Прилича на Алфа естествено - и кьоравия ще го види, както онази вип тойота онзе ден, дено приличаше на Баба Меца 124-ка....японците копират и нищо повече, от ориза е според мен - мозъкът не може да бисли и твори само с ориз, трябва и нещо блажно.

    Коментиран от #33

  • 33 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Радо":

    КОЛКО БЛАЖНО
    КОЛКОТО НА, А, КЛАСА AMG ДЕТО ТАБЛОТО ПРИЛИЧА НА ФИАТ РЕГАТА ОТ 1982година. ПРИ, А, КЛАСАТА СРАНЕТО Е ПЪЛНО

    Коментиран от #34

  • 34 Пръцко

    0 4 Отговор

    До коментар #33 от "АLFA Q 4":

    Кьорав ,с напипване ли усети приликата или с устни?
  • 35 Трифонов

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Разочарован потребител":

    Няма такова нещо, като "японска легенда" !!! Не се излагай, че за всички става ясно, че не си се качвал на истински автомобил. А като плещиш и такива тъпотии, провокираш съдбата да не ти позволи никога да не се качиш!