Един от най-ранните "мерцедеси", доработени от AMG, ще бъде предложен на търг на аукционната къща RM Sotheby's по време на изложението Techno Classsica в германския град Есен, което ще се проведе между 10 и 14 април.
Като нова през 1979 г. черната 123-ка е струвала внушителните 65 000 немски марки. Легендата гласи, че съществува само още едно такова комби с тунинг на AMG, няколко седана и едно купе.
Mercedes-Benz предлага предшественика на днешната E-Klasse с различни двигатели с обем между 2.0 и 3.0 литра. Най-мощният цивилен мотор развива 182 к.с., което си е доста за 70-те години.
В Афалтербах обаче решават, че под предния капак има достатъчно място за 5.0-литровия V8 M117 с мощност 276 коня. Това е повече, отколкото може да предложи тогавашното Porsche 930 Turbo.
Комбито получава също ненатрапчив оптичен тунинг пакет, алуминиево задно окачване, спортни седалки Recaro, "таксиметрова" конзола за допълнителни уреди на арматурното табло и други дребни детайли от менюто на AMG.
През 2013 г. автомобилът участва в американското издание на Top Gear по случай 50-годишнината на AMG. Внесен е в Швейцария през 2017-а и въпреки пробега от 190 000 км се намира в прекрасно състояние.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 GOLF R
Коментиран от #5, #12
11:00 31.01.2019
2 Керосин
Коментиран от #4, #17
11:04 31.01.2019
3 Радо
11:07 31.01.2019
4 Ама
До коментар #2 от "Керосин":
не е. Колицата е супер. Ще надживее доста от сега произвежданата автомобилна конфекция.Коментиран от #8
11:10 31.01.2019
5 s63GAD
До коментар #1 от "GOLF R":
и всяка алфа е рядка ... не е твърд, ами е рядък клефукКоментиран от #7
11:12 31.01.2019
6 123
11:15 31.01.2019
7 GOLF R
До коментар #5 от "s63GAD":
хахахах алфата е повече от автомобил ,колега алфат е щастие ама от РЕДКИТЕ11:16 31.01.2019
8 Керосин
До коментар #4 от "Ама":
Щото нямаме пари за нова и затова величаеме старите брички. Кой мисли да кара кола повече от 3-4г. освен в банановите републики!Коментиран от #10
11:32 31.01.2019
9 Джигит
Коментиран от #18
12:03 31.01.2019
10 123
До коментар #8 от "Керосин":
Истински заможната средна класа на запад която не парадира с парите си най-често си купува Е-класа комби дизел в кеш и го кара дълги години без да го сменя, затова тези хора са богати. В България Е-класата е начин за избиване на комплекси, затова всички се присмиват на комбито.Коментиран от #11
12:22 31.01.2019
11 Керосин
До коментар #10 от "123":
Хората ги карат доксто са гаранционни послена вас ги пращат да си ги ремонтирате!12:31 31.01.2019
12 Светлина в тунела
До коментар #1 от "GOLF R":
Със сигурност е в пъти по-добра луксозна, комфортна, скъпа, като изработка от кирливия ти голфу( селяндурската кола на България, каращи я от оборски тарикати с анцунг адидас и чантичка на рамото, семкаджия калпав)Коментиран от #13
12:32 31.01.2019
13 GOLF R
До коментар #12 от "Светлина в тунела":
не си качил левел да ме определяш какъв съм - мини клуба на 300 бхп тогава ще си говорим айде със здравеКоментиран от #14
12:37 31.01.2019
14 teneke
До коментар #13 от "GOLF R":
Хаххаха слушай начинаещ фен, аз когато съм качвал лвл ти си чел в интернет как стават нещата и си гледал другите, със сигурност мога да те определя, заядлив, завистлив трол...с невменяемост, диагноза!12:50 31.01.2019
15 Луд
13:48 31.01.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Донко
До коментар #2 от "Керосин":
Ти го каза😁😁😁😁😁09:56 01.02.2019
18 колекционер
До коментар #9 от "Джигит":
еи шугльо шугав ,този автомобил когато е правен ,ти си бил на бащати у мудата или не си бил плануван още ,тая кола има голяма стоиност, от твоя нов таралясник ,с китаиската електроника менте и ламарини от вестник ,нюьорк таимс,да е.а и дебилите да е.а.18:32 01.02.2019