Last news in Fakti

31 Януари, 2019 15:50 4 336 65

Tesla отчита загуби от $1 млрд. през 2018 г.

  • tesla-
  • продажби-
  • статистика-
  • финансов отчет

През миналата година оборотът на Tesla е достигнал $21.4 млрд. или с 82% повече, отколкото през 2017-а, показва финансовият отчет на компанията. Загубите на калифорнийския производител на електромобили обаче надхвърлят $976 млн.

По думите на Илон Мъск през лятото на 2018 г. Tesla действително е била на ръба на фалита, предсказван от мнозина експерти в автомобилната индустрия. Към август компанията е "горяла" по $480 000 на час и изчерпала резервите си почти докрай.

Предприетите от съвета на директорите мерки обаче са спасили Tesla. Благодарение на съкращенията, отмяната на безплатния достъп до зарядни станции и спирането на програмата за отстъпки при препоръчване на нов клиент през четвъртото тримесечие компанията е излязла на печалба със $139 млн.

За последните три месеца от миналата година са купени 63 359 бройки от Model 3 и над 27 000 Model S и Model X. От този месец най-евтиният електромобил на Tesla вече се продава в Европа и Китай, като в пика на производството от поточната линия са слизали по 7 000 "тройки" седмично. Общият обем на продажбите през 2018 г. достига 239 475 екземпляра.

Мъск обещава, че от тук нататък Tesla ще излиза на печалба всяко следващо тримесечие. Предприемачът прогнозира 50-процентен ръст на производството през тази година, заслуга за което ще има първият пикап на компанията, чиято премиера предстои през пролетта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Ганя

    16 23 Отговор
    Уж загуба, ама не може да смогва с поръчките, кой работи на загуба, даже и сиганетата не рабтят на загуба, стига с тези празни приказки.

    Коментиран от #3, #25

  • 2 много прост,ама много

    26 21 Отговор
    Докато има бензин няма да карам електричка.Електричката ще излезе по скъпа,заради батерията и тока,и батерията замърсява повече от бензина.Така ще правя щот съм проС

    Коментиран от #27

  • 3 да си знаеш

    35 12 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Ганя":

    То ако не са парите от правителството-отдавна да е хвьрлил веригата Илончо
  • 4 драйвинг плежер

    2 20 Отговор
    Аз като ви обяснявам , вие не вярвате..Истината е в ДВГ . ние в драйвинг академията се пръскаме от двг . ДВГ за закуска , за обяд и следобяд и така
  • 5 Driving pleasure

    18 10 Отговор
    Да започнем с това: Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 години, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.

    За първи път той постави колата си на подобно изпитание преди година, когато тя все още е съвсем нова. По време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 542 км с едно зареждане.

    Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч. Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването.

    За година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%).

    Коментиран от #17, #19

  • 6 амг

    13 10 Отговор
    мани ги тия електрички, друго си е 6.2 v8 да ти скъса главата, не само от вървеж, ами и от звук ...

    Коментиран от #14

  • 7 Driving pleasure

    11 7 Отговор
    После да попитаме ако за 1 година имаме 1 милиард загуба и 100 милиона печалба след колко години ще избием 2та милиарда за нова фабрика :D За 10 години на загуба (докато работеше при пълна липса на конкуренция) натрупа и 10 млрд загуби, познай кога ще ги избие тия пари...
  • 8 GOLF R

    3 5 Отговор
    ами алфа колко милиарда събра вече?

    Коментиран от #10, #11

  • 9 Цачо манивелата

    21 8 Отговор
    Най големият проблем на татко Илон е че районите с висока концентрация на джендъри като Калифорния вече се заситиха и поръчките намаляват, а в Тексас и Оклахома хората си карат огромните пикапи и си свиркат. Трябва да разработва нови пазари в Испания, Холандия и пр.

    Коментиран от #13

  • 10 Alfa Romeo 159 TI

    6 3 Отговор

    До коментар #8 от "GOLF R":

    Оф, пак ли ти бе? Нещо все Алфа ти е в главата ми се струва!
  • 11 Driving pleasure

    11 8 Отговор

    До коментар #8 от "GOLF R":

    Фиат-Крайслер който е собственик на Алфа отчита 3.5 милиарда долара чиста печалба след всички данъци...не им е лош кефа ;)
  • 12 Tervel bitcoin

    5 1 Отговор
    Каква изненада
    Изненадан съм
  • 13 Зомби с квадратно чело

    10 3 Отговор

    До коментар #9 от "Цачо манивелата":

    Много правилно, забележи че Тесла се пуска на ЕС пазара, но само със скъпите 3ки над 58000 евро!!!! Проблемът е че в САЩ вече желаещите за скъпи 3ки намаляват заради насищане и отпадане частично на субсидията вече е 50% а след края на 2019 0% а в ЕС озряха че няма как работника Ханс да плаща субсидията на менъджерът Ралф дето кара кола за 60 000 евро!!! Вече в Холандия от тази година субсидиите за лукс ЕВ отпада и само наблюдавай пазарът!!!! Факт е че С-ките пазара е ограничен до 100 000 бройки за година а 3-ките вече за скъпите пазара се стопява, а ако пусне за 35000 не се знае като дръпне чертата дали ще е на зелено!!! Все пак това е борба за оцеляване и хората които се смеят на така наречените 100 годишни ще им пожелая първо Тесла да стане поне на 30 години и после да се смеят, защото да станеш шампион е трудно но да се задържиш на върха сред младоците е два пъти по-трудно.
  • 14 Мечтател

    7 6 Отговор

    До коментар #6 от "амг":

    Сякаш ли карал такава кола, че пишеш глупости. Май не си запознат с въртящия момент на електромобилите. Един Модел S ще смаже тоя АМГ на старта.

    Коментиран от #24

  • 15 kjl

    11 5 Отговор
    Въпрос:
    Коя е годината в която Тесла не е била на загуба?
    Отговор: Ами няма такава!
    За сметка на това е с най-висока пазарна капитализация!!!!???

    Коментиран от #18

  • 16 Бай хой

    6 7 Отговор
    Май ще остане само на теслата дръжката.
  • 17 Хайде не лъжи така нагло!

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния порив на вятъра със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушува аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. По този начин сравнението на резултатите от двата теста показа, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Част от тази загуба вероятно може да се дължи на метеорологичните условия, а друга малка част - на деградацията на батерията през първата година на експлоатация.
  • 18 Зомби с квадратно чело

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "kjl":

    Не, не е. Пазарната капитализация също не е толкова важна капиталът може да бъде увеличаван.
  • 19 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Недей и ти сега така. Не разбра ли, че електромобилите са върхът на технологиите? Даже те са божествена технология и в цялата вселена няма нищо по-иновативно от това. Те са пределът, в който технологиите спират развитие, защото са божие творение.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Кристална топка

    5 5 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Той много ги разбира тези неща, виж какво пророкува преди две тримесечия - Driving pleasure ОТГОВОР5 15:21 02.08.18
    До коментар #1 от "Икономист":

    Не знам от къде ги измисли тия милиарди кеш... 1во че Тесла реализира финансови загуби тоест реално си топи кешовите наличности. Второ, че даже да вземем всички предплатили за модел 3 и няколкото дребни вноски за Семи не можеш да събереш и половин милиард, а вече има реално отказали се и търсещи връщане на депозита - говори се за 40% - над 100 млн трябва да се бръкне в касичката да плати. До края на годината се очаква загубите да стигнат до 2 млрд, а в началото на следващата предстои плщане от 1.2 млрд на кредитори... Не случайно Свети Илон притиска доставчиците да му връщат пари и не случайно иска още пари от клиентите на модел 3 - ТЕСЛА КЕШ НЯМА!
  • 21 Кристална топка

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Driving pleasure ОТГОВОР13 16:39 02.08.18
    До коментар #12 от "Икономист":

    И бившите служители обвиняват Мъск в измами и манипулации - ок нека да са 2.2 въпреки, че се говори за кеова наличност и еквиваленти, което не знам какво точно ще рече, някакви краткотрайни активи може би, но не и кеш - но до края на годината ще генерират поне още 500 млн и това е супер оптимистично, и че според блумберг имат да плащат 1.2 млрд - значи за 2019 ОСТАВА С ПОЛОВИН МИЛИАРД и намалени на половина субсидии, за сметка на пускането на 2-3 премиум модела конкуренция... Предвид обтегнатите търговски отношения плановете му за ЗАВОД В КИТАЙ финансиран от китайски инвеститори НАДАЛИ ЩЕ ГО БЪДЕ. Модели S и X ЗАБАВЯТ ПРОИЗВОДСТ (което всъщност е добре за него защото те генерират само загуби) а Модел 3 не може да стигне обемите за да изпува на печалба... То само с тутове в социалните мрежи не става...
  • 22 неутрал

    6 6 Отговор
    Много подвеждащо заглавие и естествено овцете веднага нападат. Да ви попитам драги "интелектуалци" вие знаете ли колко години Amazon работеше на загуба? Знаете ли netflix колко години беше и все още е на загуба? Само дето не виждам fakti bg да пишат пропагандни статии за тези компании. Икономиката не е толкова просто нещо. Не може да инвестираш X пари и да очакваш моментални печалби. Тесла не ги €бе за печалбата, те гонят процент от пазара и го получават тихо тихо докато овцете блеят по сухите данни, които всъщност дори не са пълни. Защо не пишете колко приходи имат от нови инвеститори? Малоумна работа... ама то тва му е таланта на българина... да мрази и да плюе по всичко възможно. Нищо чудно, че цял свят ни мрази

    Коментиран от #23

  • 23 Зомби с квадратно чело

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "неутрал":

    Какви приходи от нови инвеститори бе брат ти знаеш ли какво е публична компания, всичко е публично и се вижда в отчета дори и тези от депозити!!!! Тесла не им пукало за печалбата това беше най-инфантилното изказване, ти прочете ли статията??? А знаеш ли че за втори път ще уволнява здраво служители?? Това знаеш ли за какво го прави а , именно заради печалбата, няма компания която да не работи за печалба и да я търси ако не в близко то в средна преспектива. Свършиха тийнейджърските години на Тесла, вече всички гледат за печалба, щото иначе няма да си платят дълговете до края на човешкият живот на акционерите освен ако не разпродават. Иначе заглавието е малко подвеждащо защото има отчет за Q4 и годишен и се фокусира на годишният отчет.
  • 24 амг

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Мечтател":

    на старта само? ами после?
  • 25 Язе

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Ганя":

    Не смогваш с поръчките.Те имат коли на склад ти за безброй поръчки мечтаеш.И да,компанията се издържа доста добре от глобите на другите автокомпании.Ако не са те и правителството,отдавна свети Илон да е глътнал вода.

    Коментиран от #28

  • 26 model s

    4 3 Отговор
    май никой не разбра, че теслата е просто инструмент в крайна сметка
  • 27 Умен

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "много прост,ама много":

    Прост, ама като те виках на тест заключен в гараж със запален дизел, докато аз съм в гараж с батерии, не идваш, а? Прост, но хитър 😀 Като гущера Димитър

    Коментиран от #31

  • 28 Субсидии

    5 4 Отговор

    До коментар #25 от "Язе":

    Не мога да разбера тази злоба срещу Тесла. Защо не сипеш омразата си към Nissan, general motors, BMW, Рено и всички останали, които продават електромобили и взимат абсолютно същите субсидии от държавата за всеки един брой продаден електромобил? Тесла не се ползва с никакви преференции спрямо останалите.

    Коментиран от #33

  • 29 РАЗБИРАЧА

    1 5 Отговор
    Който притежава най-голямата сграда в света и тая сграда се казва Tesla Гигафабрика за батерии, той поръчва музиката :) А вие само ще си четете новините и ще се утешавате с коментарчета - тва е светата истина.
  • 30 батерии

    5 1 Отговор
    батериите са за телефони и други неща, не са за коли

    Коментиран от #32

  • 31 Много субективно

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Умен":

    А искаш ли да рециклираме двете коли да видим аз колко ще платя и ти колко? Да не стане след пласмасата да се затрупаме и с ненужни батерии които да ги складираме по сметищата. Искаш ли да видим колко енергия ще изразходиш само да произведеш 100kWh батерия и какво става ако тези химикали се излеят в ъв канализацията ти???

    Коментиран от #34, #42

  • 32 Зареждане на батерии

    2 4 Отговор

    До коментар #30 от "батерии":

    И какъв ти е проблемът с батериите на колите? По колко пъти на ден си зареждаш телефона? Това проблем ли ти е? Колко време ти отнема да включиш зарядното? А после да отидеш да го изключиш? Батерията на електромобила може да се зарежда 10 пъти по-рядко, следователно ще ти отнема десет пъти по-малко време да си заредиш електромобила отколкото да си зареждаш телефона. Както знаеш, живота на батерията зависи от броя на зарежданията, следователно батерията на автомобила ти ще изкарат десет пъти повече отколкото батерията на телефона. На колко години си сменяш батерията на телефона? Хайде умножи го по 10.

    Коментиран от #35

  • 33 Зомби с квадратно чело

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "Субсидии":

    Защото Тесла произвежда зомбита а другите правят коли. Според Тесла зомбитата света започва и свършва с Тесла, ако не е Мъск света щеше да изчезне.

    Коментиран от #36

  • 34 Ами да сметнем

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Много субективно":

    Един киловатчас батерия в момента струва около 120 долара. 12 хиляди долара за батерия на Тесла. Ако батерията ти е деградирала на 50% и я продадеш на 50% от цената, за батерия на Тесла ще вземеш 3000 долара от някои който иска да използва останалите 50 киловатчаса да си събира слънчеви лъчи. Ти за колко ще я продадеш твоята за старо желязо?

    Коментиран от #39

  • 35 батерии

    6 2 Отговор

    До коментар #32 от "Зареждане на батерии":

    още не сме напреднали толкова ... може би някой ден всички коли ще са на батерии ... трябва да измислят нова технология - батерия която наистина издържа много и се зарежда рядко и навсякъде да може да се зарежда! Ами студа, коя батерия издържа на студ? Плюс това, не се ли губи радостта от шофирането като караш смартфон ?

    Коментиран от #37

  • 36 Вярно произвежда зомбита мразещи Тесла

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Зомби с квадратно чело":

    Ти си живото доказателство. Всички останали не слагат електромобил и Тесла под общ знаменател.

    Коментиран от #40

  • 37 Зареждане на батерии

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "батерии":

    Защо да не сме напреднали толкова? По колко километра караш на ден? А на година? Колко от тях са по магистрала със 140 километра в час? Колко километра караш при минус 10 градуса? А при минус 20? При минус 30? Теоретичните ти въпроси нямат нищо общо с практиката. Освен ако не мислиш да оставиш батерията за цял месец зимата без да я зареждаш и караш, няма да имаш проблеми, че пробегът си щял да пада с два три процента на денонощие, ако оставиш автомобила на студа не включен в зарядно. За 10 хиляди километра пробег, трябва да заредиш 25 пъти. Сам можеш да сметнеш колко пъти трябва да заредиш годишно спрямо пробегът ти.

    Коментиран от #41

  • 38 батерии

    3 1 Отговор
    ако тези неща са наистина вярни - добре, съгласен съм. Просто близо до нас имаше една тесла модел s и постоянно я зареждаше човека от един денонощен магазин и после май я продаде защото не я виждам вече. Да предположим, че си купя тесла, до колкото знам в България няма сервиз. Ако нещо се развали къде ще се ремонтира. А във връзка в бъдещето, всички коли като станат автономни и се карат само, то тогава ние за какво сме?
  • 39 Много субективно

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Ами да сметнем":

    Айде бе сериозно ли правиш така сметката, а дали деградирането е правопропорционално:). Всички правите една и съща грешка и смятате винаги правопропорционално първо няма такъв тъпак за 50% батерия да даде 50% от цената и второ няма такова нещо ако за 5 години падне 20% значи за 10 години ще падне 40 %. И накрая защо да ги събирам тези слънчеви лъчи като имам контакти и ключ в къщи, спестовничеството е майка на мизерията, който работи той не мизерства а си доставя конфорт и удобства!!!!!
  • 40 Зомби с квадратно чело

    3 2 Отговор

    До коментар #36 от "Вярно произвежда зомбита мразещи Тесла":

    ХаХа ама сериозно ли, всички сме чели коментари на Тесла фенове които казват че Тесла не спазва законите на физиката, 20 пъти по-добри са от конкурентите, измислили са нови Асинхронни двигатели, инвертори и батерии и т.н. Даже имаше и такива които зареждаха батерията на Тесла от етъра и т.н.

    Коментиран от #46

  • 41 Без логика

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "Зареждане на батерии":

    По същата извратена логика може да питаш защо хората карат големи СУВ или лимузини вместо компактни хечбеци, като в 95% от времето са не повече от 4 човека в колата без багаж и карат в града???? Няма логика, просто това им се кара.

    Коментиран от #47

  • 42 JEEP TRACKHAWK 2018

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "Много субективно":

    а теслата зимата пали ли?

    Коментиран от #43, #44

  • 43 амг

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "JEEP TRACKHAWK 2018":

    не!
  • 44 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "JEEP TRACKHAWK 2018":

    Трябва да е закачена за контакта иначе като се събудиш и погледнеш зарядът ще се изцъклиш щото може над 10% да го няма, зависи колко е било студено и колко енергия е нужна да се поддържа температура на батерията. Не дай си боже да я оставиш навън през зимата без да е вързана за контакта за 20 дена, първо не може да запали и ще ти трябва репатрак и второ не се знае какво ще стане с батерията после, и дали няма да има мъртви клетки.
  • 45 486

    2 1 Отговор
    Браво ! Прескочиха трапа, сега само напред и нагоре и дано тесла погребе ДВГ за масова употреба.
  • 46 Зомбирани шефове на 100-годишни компании

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":

    И шефовете на всички 100-годишни автопроизводители ли са зомбирани от Тесла, та твърдят такива неща. Само преди два дни шеф на Фолксваген каза, че все още няма конкурентен на Tesla електромобил на пазара и искрено се надява през следващите години Volkswagen да предложи такъв. Надява се, разбираш ли, не смее да обещае Volkswagen да предложи конкурент на Тесла. Шефът на Mercedes, каза че не е възможно по сегашните технологии да се произведе камион изминаващ 800 километра, защото би противоречало на физиката. Само след два месеца Тесла семи измина 1000 километра. Шефът на BMW каза, че са сгрешили и е трябвало да предложат желан и секси електромобил като Тесла, а не да наблягат на екологията (неуспешно) като с BMW I3. Няма шеф на 100 годишните, който да не признава успехите на Тесла, но кои са те горките, в сравнение с геният ти! Какво ли разбират от автомобили?

    Коментиран от #49

  • 47 Логиката

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Без логика":

    Просто обясних на човека, че е много по-логично да сложиш батерия на автомобила, отколкото на телефона, както той твърдеше. А иначе поне следващите 30 години всеки ще кара кой каквото си иска. Особено в България. Преминаването към електромобили няма да стане за една нощ. Процесът дори в белите страни ще отнеме повече от 20 години.
  • 48 Господ Бог Илон

    3 1 Отговор
    Споко, през 2020 ще сме на печалба,
  • 49 Зомби с квадратно чело

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Зомбирани шефове на 100-годишни компании":

    Да бе нали и аз това казвам Тесла противоречи на законите на физиката и на цялата вселената :)))) А ти камиона го видя кара го направи тест драйв и така, също като роадстера, хахахаха зомби та дрънка:))) осен да ви се подиграват хората, за друго не ставате вече не ви и съжалявам. Камион не можел да измине 800км :))))) абе вие сериозно ли, това не противоречи на законите на физиката а по точно на законите на малоумието :)). Да признават че е секси голяма гордост:))))))

    Коментиран от #51

  • 50 ФауВе

    1 0 Отговор
    Това обяснява твърдението че в света има 4 пъти повече кредити отколкото финанси.
  • 51 Не се прави на луд

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Зомби с квадратно чело":

    Много добре знаеш за какво говоря. За пробег на ел.камион. Тези, които изминават по 400км с мъка, когато се казват Мерцедес и 1000 км за Тесла,пробвани и потвърдени от клиенти, които са ги поръчали.

    Коментиран от #52

  • 52 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Не се прави на луд":

    Кой ги е пробвал, като краиният камионът не е готов бе гунчо. Семито е готово колкото и роадстера, прототип. Ако някой не зомби а разумен човек ми обясни защо един Ел. камион не може да измине 1000 иле даже 10000км аз ще му дам 1000 лева, съвсем сериозно ви говоря, искам да чия разумна причина.

    Коментиран от #53, #54

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Физичните закони

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":

    Ами точно заради онези физични закони, за които говори шефът на Mercedes. Той не казва, че не е възможно въобще, а че не е възможно С ДНЕШНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ. Но очевидно има предвид технологиите на Mercedes, а не тези на Тесла. за разлика от всички останали които предлагат "прототипи", което ще рече опаковки с външен дизайн, прототипите на Тесла обикновено са готовият пълнофункционален модел, който не е картинка, а можеш да покараш. След като са успели да съберат в обемът и теглото на влекачът необходимият капацитет батерии за изминаване на 1000 километра, значи ДНЕС Tesla вече притежава технологията. ФАКТ, който и досега не е опроверган от шефовете на Mercedes, които бяха предизвикани за коментар още при изминаването на хилядата километра. Пак ти повтарям че няма шеф на автомобилна компания който да не е признал технологичното предимство на Тесла. НЯМА ТАКЪВ. Имаше такива преди година, НО ВЕЧЕ НЯМА.

    Коментиран от #55

  • 55 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Физичните закони":

    Зомби вместо да говориш бла бла бла бла вземи помисли малко!!!! По голяма батерия повече километри по-малка товароносимост. Дай сега да видим линк на тест на камиона от независима организация като ЕПА например и после да говорим искам ЛИНК!!!!!!!!!!! Да не стане като роадстера някакъв зомби като тебе кара в някакъв тунел със светлини и после обявяват нещо и зомбитата ахват. Казват ви че Мъск е изобретил телепортацията и вие отваряте челюст, казват ви че е изобретил перпето мобиле и вие се подмокряте. Кое точно не е възможно с днешните технологии да направиш камион да изминава 1000 километра ли, защо кое точно те спира??? Точно камиона на Тесла е прототип ако беше готов щеше отдавна да е на пазара както и роадстера, ясно е че нищо не е готово и само се вземат депозити на хората да прескочи трапа.Пак повтарям чакам линк от независима организация която го тества!!!!!!!

    Коментиран от #56

  • 56 Ех, зомби, зомби...

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":

    "Кое точно не е възможно с днешните технологии да направиш камион да изминава 1000 километра ли, защо кое точно те спира???"

    За десети път ЕНЕРГИЙНАТА ПЛЪТНОСТ НА БАТЕРИИТЕ ГИ СПИРА. На прост език, като за простаци, в допустимото тегло на влекачът не могат да се съберат толкова батерии за изминаване на 1000 километра.

    Коментиран от #58

  • 57 ASD ТЕСЛА Е ПИРАМИДА!

    5 0 Отговор
    Тесла е класическа схема на Понци. Продава облигации и акции (има висока капитализация) обаче приходите са много по-малко от разходите. Постоянно тече реклама и набиране на нов капитал за изплащане на стари дългове. Подобни отчети показват 60% от големите американски компании.
    На всички е ясно, че ако спре притока на свеж капитал тези зомби компании ще умрат. Най-странното е че имат ААА кредитен рейтинг. Както и САЩ чийто външен дълг превишава ТРИ ПЪТИ БВП на страната.
  • 58 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Ех, зомби, зомби...":

    Айде бе не могат това зомби гуруто ли ти го каза :)))))). Я прочети пак и после ела да се излагаш има си общо тегло с товара, като увеличиш теглото на влекача ще намалиш теглото на товара нищо вълшебно няма в това!!!! Ааааа чакай ти си инфантилно зомби и не разбираш какво ти казвам само отгоре ти говорят. Все пак дай да решим по лесната задачка, чакам си ЛИНКА!!!!!!!!!Дай да видим как независима организация тества готовият влекач?????? Чакам линка!!!!!

    Коментиран от #59

  • 59 Заблудено зомби

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Зомби с квадратно чело":

    Какъв тест на независима организация бе зомби? Тест се прави на бройка слезнала от поточната линия. Я дай тест на jaguar или на Audi, като вече "започнаха производство"? Онези прототипи и мулета които са с камуфлажите на стогодишните, да не би да са минали тестове от независими организации? Отново търсиш под вола теле. Няма по-добър тест, от този на клиента. Клиентът въобще не го бърка какво пише в книжката на автомобила, а го интересува реалният пробег или разход на енергия. Какво като в книжката на Тесла модел 3 пише, че ускорява за 5,6 секунди, а пробегът е 501 километра, като в реалността и пробегът по-голям и ускорението по-бързо, ДОКАЗАНО В ПРАКТИКАТА ОТ ДРУГИ НЕЗАВИСИМИ ОРГАНИЗАЦИИ. Досега всеки сериен модел на тесла е имал по-добри характеристики от предварително обещаното, въпреки, че стогодишните са обявявали обещаното за невъзможно.

    Коментиран от #60

  • 60 Зомби с квадратно чело

    1 2 Отговор

    До коментар #59 от "Заблудено зомби":

    Дай линк на тест на клиента на реален камион, иначе бла бла бла бла. Тесла е извън вселената извън законите на физиката на логиката бла бла бла. Дай линк да видим тест на клиента на реален камион, който ще бъде в употреба а не на тестово орязано муле. Чакам линк!!!!!!

    Коментиран от #61

  • 61 Зомби което не може да борави с интернет

    0 2 Отговор

    До коментар #60 от "Зомби с квадратно чело":

    Е толкова ли е трудно да потърсиш клиентски мнения за Тесла семи в интернет? Пълно е. Ето ти един от първите резултати, към статия с много линкове в нея. https://electrek.co/2018/12/04/tesla-semi-electric-truck-test-drive-customer/ Достатъчно реален камион ли ти се струва? Както виждаш тестван е от много шофьори на фирмите, които са си го поръчали и всички са очаровани, въпреки първоначалния си скептицизъм. Както виждаш камионът пътува из цялата страна зареждайки само от supercharger-ите на Тесла. Следователно дори днес вече Има зарядна инфраструктура за камионите.

    Коментиран от #62

  • 62 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Зомби което не може да борави с интернет":

    ХаХа и какво научи от тази статия???
    Че имало някакъв прототип или наречен demo, че някои си го карал и нищо от тях като ответна реакция. Опитали се зомбитата от electrek.co който са като тебе да TRIED TO TRACK обаче нищо официално. Дай ми линк от истински хора които го тестват и казват какво са тествали. Дай линк от теста и от шофьорите какво разказват????Ще видим тази година и роадстера и семито когато излезе на пазара ако изобщо излезе :)))))) Та чакам линка на реален тест и на отзиви от шофьори а не от electrek.co или teslarati.com който са точни флагманите на зомбитата :)))
  • 63 ASD

    4 0 Отговор
    Тесла е пирамида. Те са на постоянна на загуба и никога няма да излезнат на печалба, защото нямат научнотехнически потенциал да решат проблемите. "Гигафабриката" на Мъск е празно хале за привличане на балъци, които да си купуват акции, а вътре пакетират китайски батерии.
    2020 скачат лихвите и това ще предизвика фалита на Тесла през 2022г.

    Коментиран от #64

  • 64 Дса

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "ASD":

    Освен това, въобще не произвежда автомобили. Това са картонени модели и холограми, които е пуснал по улиците, за да заблуждава зомбитата да му купуват акциите. Напускал е и хиляди фалшиви видеоклипове в ютуб, за да зомбира още повече. Всичко това е една пълна лъжа, както ни лъжат и че земята не била плоска, а цилиндрична.
  • 65 ВАГ

    0 0 Отговор
    Карай ве , "държавния" резерв ще им ги напечата за един ден ,хартия колкото искаш.