През миналата година оборотът на Tesla е достигнал $21.4 млрд. или с 82% повече, отколкото през 2017-а, показва финансовият отчет на компанията. Загубите на калифорнийския производител на електромобили обаче надхвърлят $976 млн.
По думите на Илон Мъск през лятото на 2018 г. Tesla действително е била на ръба на фалита, предсказван от мнозина експерти в автомобилната индустрия. Към август компанията е "горяла" по $480 000 на час и изчерпала резервите си почти докрай.
Предприетите от съвета на директорите мерки обаче са спасили Tesla. Благодарение на съкращенията, отмяната на безплатния достъп до зарядни станции и спирането на програмата за отстъпки при препоръчване на нов клиент през четвъртото тримесечие компанията е излязла на печалба със $139 млн.
За последните три месеца от миналата година са купени 63 359 бройки от Model 3 и над 27 000 Model S и Model X. От този месец най-евтиният електромобил на Tesla вече се продава в Европа и Китай, като в пика на производството от поточната линия са слизали по 7 000 "тройки" седмично. Общият обем на продажбите през 2018 г. достига 239 475 екземпляра.
Мъск обещава, че от тук нататък Tesla ще излиза на печалба всяко следващо тримесечие. Предприемачът прогнозира 50-процентен ръст на производството през тази година, заслуга за което ще има първият пикап на компанията, чиято премиера предстои през пролетта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Ганя
Коментиран от #3, #25
15:54 31.01.2019
2 много прост,ама много
Коментиран от #27
16:01 31.01.2019
3 да си знаеш
До коментар #1 от "Бай Ганя":
То ако не са парите от правителството-отдавна да е хвьрлил веригата Илончо16:02 31.01.2019
4 драйвинг плежер
16:06 31.01.2019
5 Driving pleasure
За първи път той постави колата си на подобно изпитание преди година, когато тя все още е съвсем нова. По време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 542 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч. Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването.
За година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%).
Коментиран от #17, #19
16:13 31.01.2019
6 амг
Коментиран от #14
16:14 31.01.2019
7 Driving pleasure
16:15 31.01.2019
8 GOLF R
Коментиран от #10, #11
16:24 31.01.2019
9 Цачо манивелата
Коментиран от #13
16:33 31.01.2019
10 Alfa Romeo 159 TI
До коментар #8 от "GOLF R":
Оф, пак ли ти бе? Нещо все Алфа ти е в главата ми се струва!16:43 31.01.2019
11 Driving pleasure
До коментар #8 от "GOLF R":
Фиат-Крайслер който е собственик на Алфа отчита 3.5 милиарда долара чиста печалба след всички данъци...не им е лош кефа ;)16:55 31.01.2019
12 Tervel bitcoin
Изненадан съм
17:00 31.01.2019
13 Зомби с квадратно чело
До коментар #9 от "Цачо манивелата":
Много правилно, забележи че Тесла се пуска на ЕС пазара, но само със скъпите 3ки над 58000 евро!!!! Проблемът е че в САЩ вече желаещите за скъпи 3ки намаляват заради насищане и отпадане частично на субсидията вече е 50% а след края на 2019 0% а в ЕС озряха че няма как работника Ханс да плаща субсидията на менъджерът Ралф дето кара кола за 60 000 евро!!! Вече в Холандия от тази година субсидиите за лукс ЕВ отпада и само наблюдавай пазарът!!!! Факт е че С-ките пазара е ограничен до 100 000 бройки за година а 3-ките вече за скъпите пазара се стопява, а ако пусне за 35000 не се знае като дръпне чертата дали ще е на зелено!!! Все пак това е борба за оцеляване и хората които се смеят на така наречените 100 годишни ще им пожелая първо Тесла да стане поне на 30 години и после да се смеят, защото да станеш шампион е трудно но да се задържиш на върха сред младоците е два пъти по-трудно.17:08 31.01.2019
14 Мечтател
До коментар #6 от "амг":
Сякаш ли карал такава кола, че пишеш глупости. Май не си запознат с въртящия момент на електромобилите. Един Модел S ще смаже тоя АМГ на старта.Коментиран от #24
17:21 31.01.2019
15 kjl
Коя е годината в която Тесла не е била на загуба?
Отговор: Ами няма такава!
За сметка на това е с най-висока пазарна капитализация!!!!???
Коментиран от #18
17:22 31.01.2019
16 Бай хой
17:24 31.01.2019
17 Хайде не лъжи така нагло!
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния порив на вятъра със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушува аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. По този начин сравнението на резултатите от двата теста показа, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Част от тази загуба вероятно може да се дължи на метеорологичните условия, а друга малка част - на деградацията на батерията през първата година на експлоатация.17:40 31.01.2019
18 Зомби с квадратно чело
До коментар #15 от "kjl":
Не, не е. Пазарната капитализация също не е толкова важна капиталът може да бъде увеличаван.17:47 31.01.2019
19 Антиелектрика
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Недей и ти сега така. Не разбра ли, че електромобилите са върхът на технологиите? Даже те са божествена технология и в цялата вселена няма нищо по-иновативно от това. Те са пределът, в който технологиите спират развитие, защото са божие творение.Коментиран от #20, #21
17:55 31.01.2019
20 Кристална топка
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Той много ги разбира тези неща, виж какво пророкува преди две тримесечия - Driving pleasure ОТГОВОР5 15:21 02.08.18До коментар #1 от "Икономист":
Не знам от къде ги измисли тия милиарди кеш... 1во че Тесла реализира финансови загуби тоест реално си топи кешовите наличности. Второ, че даже да вземем всички предплатили за модел 3 и няколкото дребни вноски за Семи не можеш да събереш и половин милиард, а вече има реално отказали се и търсещи връщане на депозита - говори се за 40% - над 100 млн трябва да се бръкне в касичката да плати. До края на годината се очаква загубите да стигнат до 2 млрд, а в началото на следващата предстои плщане от 1.2 млрд на кредитори... Не случайно Свети Илон притиска доставчиците да му връщат пари и не случайно иска още пари от клиентите на модел 3 - ТЕСЛА КЕШ НЯМА!
18:00 31.01.2019
21 Кристална топка
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Driving pleasure ОТГОВОР13 16:39 02.08.18До коментар #12 от "Икономист":
И бившите служители обвиняват Мъск в измами и манипулации - ок нека да са 2.2 въпреки, че се говори за кеова наличност и еквиваленти, което не знам какво точно ще рече, някакви краткотрайни активи може би, но не и кеш - но до края на годината ще генерират поне още 500 млн и това е супер оптимистично, и че според блумберг имат да плащат 1.2 млрд - значи за 2019 ОСТАВА С ПОЛОВИН МИЛИАРД и намалени на половина субсидии, за сметка на пускането на 2-3 премиум модела конкуренция... Предвид обтегнатите търговски отношения плановете му за ЗАВОД В КИТАЙ финансиран от китайски инвеститори НАДАЛИ ЩЕ ГО БЪДЕ. Модели S и X ЗАБАВЯТ ПРОИЗВОДСТ (което всъщност е добре за него защото те генерират само загуби) а Модел 3 не може да стигне обемите за да изпува на печалба... То само с тутове в социалните мрежи не става...
18:03 31.01.2019
22 неутрал
Коментиран от #23
18:37 31.01.2019
23 Зомби с квадратно чело
До коментар #22 от "неутрал":
Какви приходи от нови инвеститори бе брат ти знаеш ли какво е публична компания, всичко е публично и се вижда в отчета дори и тези от депозити!!!! Тесла не им пукало за печалбата това беше най-инфантилното изказване, ти прочете ли статията??? А знаеш ли че за втори път ще уволнява здраво служители?? Това знаеш ли за какво го прави а , именно заради печалбата, няма компания която да не работи за печалба и да я търси ако не в близко то в средна преспектива. Свършиха тийнейджърските години на Тесла, вече всички гледат за печалба, щото иначе няма да си платят дълговете до края на човешкият живот на акционерите освен ако не разпродават. Иначе заглавието е малко подвеждащо защото има отчет за Q4 и годишен и се фокусира на годишният отчет.18:51 31.01.2019
24 амг
До коментар #14 от "Мечтател":
на старта само? ами после?19:52 31.01.2019
25 Язе
До коментар #1 от "Бай Ганя":
Не смогваш с поръчките.Те имат коли на склад ти за безброй поръчки мечтаеш.И да,компанията се издържа доста добре от глобите на другите автокомпании.Ако не са те и правителството,отдавна свети Илон да е глътнал вода.Коментиран от #28
20:05 31.01.2019
26 model s
20:08 31.01.2019
27 Умен
До коментар #2 от "много прост,ама много":
Прост, ама като те виках на тест заключен в гараж със запален дизел, докато аз съм в гараж с батерии, не идваш, а? Прост, но хитър 😀 Като гущера ДимитърКоментиран от #31
20:22 31.01.2019
28 Субсидии
До коментар #25 от "Язе":
Не мога да разбера тази злоба срещу Тесла. Защо не сипеш омразата си към Nissan, general motors, BMW, Рено и всички останали, които продават електромобили и взимат абсолютно същите субсидии от държавата за всеки един брой продаден електромобил? Тесла не се ползва с никакви преференции спрямо останалите.Коментиран от #33
20:25 31.01.2019
29 РАЗБИРАЧА
20:27 31.01.2019
30 батерии
Коментиран от #32
20:28 31.01.2019
31 Много субективно
До коментар #27 от "Умен":
А искаш ли да рециклираме двете коли да видим аз колко ще платя и ти колко? Да не стане след пласмасата да се затрупаме и с ненужни батерии които да ги складираме по сметищата. Искаш ли да видим колко енергия ще изразходиш само да произведеш 100kWh батерия и какво става ако тези химикали се излеят в ъв канализацията ти???Коментиран от #34, #42
20:57 31.01.2019
32 Зареждане на батерии
До коментар #30 от "батерии":
И какъв ти е проблемът с батериите на колите? По колко пъти на ден си зареждаш телефона? Това проблем ли ти е? Колко време ти отнема да включиш зарядното? А после да отидеш да го изключиш? Батерията на електромобила може да се зарежда 10 пъти по-рядко, следователно ще ти отнема десет пъти по-малко време да си заредиш електромобила отколкото да си зареждаш телефона. Както знаеш, живота на батерията зависи от броя на зарежданията, следователно батерията на автомобила ти ще изкарат десет пъти повече отколкото батерията на телефона. На колко години си сменяш батерията на телефона? Хайде умножи го по 10.Коментиран от #35
21:00 31.01.2019
33 Зомби с квадратно чело
До коментар #28 от "Субсидии":
Защото Тесла произвежда зомбита а другите правят коли. Според Тесла зомбитата света започва и свършва с Тесла, ако не е Мъск света щеше да изчезне.Коментиран от #36
21:01 31.01.2019
34 Ами да сметнем
До коментар #31 от "Много субективно":
Един киловатчас батерия в момента струва около 120 долара. 12 хиляди долара за батерия на Тесла. Ако батерията ти е деградирала на 50% и я продадеш на 50% от цената, за батерия на Тесла ще вземеш 3000 долара от някои който иска да използва останалите 50 киловатчаса да си събира слънчеви лъчи. Ти за колко ще я продадеш твоята за старо желязо?Коментиран от #39
21:05 31.01.2019
35 батерии
До коментар #32 от "Зареждане на батерии":
още не сме напреднали толкова ... може би някой ден всички коли ще са на батерии ... трябва да измислят нова технология - батерия която наистина издържа много и се зарежда рядко и навсякъде да може да се зарежда! Ами студа, коя батерия издържа на студ? Плюс това, не се ли губи радостта от шофирането като караш смартфон ?Коментиран от #37
21:05 31.01.2019
36 Вярно произвежда зомбита мразещи Тесла
До коментар #33 от "Зомби с квадратно чело":
Ти си живото доказателство. Всички останали не слагат електромобил и Тесла под общ знаменател.Коментиран от #40
21:06 31.01.2019
37 Зареждане на батерии
До коментар #35 от "батерии":
Защо да не сме напреднали толкова? По колко километра караш на ден? А на година? Колко от тях са по магистрала със 140 километра в час? Колко километра караш при минус 10 градуса? А при минус 20? При минус 30? Теоретичните ти въпроси нямат нищо общо с практиката. Освен ако не мислиш да оставиш батерията за цял месец зимата без да я зареждаш и караш, няма да имаш проблеми, че пробегът си щял да пада с два три процента на денонощие, ако оставиш автомобила на студа не включен в зарядно. За 10 хиляди километра пробег, трябва да заредиш 25 пъти. Сам можеш да сметнеш колко пъти трябва да заредиш годишно спрямо пробегът ти.Коментиран от #41
21:14 31.01.2019
38 батерии
21:19 31.01.2019
39 Много субективно
До коментар #34 от "Ами да сметнем":
Айде бе сериозно ли правиш така сметката, а дали деградирането е правопропорционално:). Всички правите една и съща грешка и смятате винаги правопропорционално първо няма такъв тъпак за 50% батерия да даде 50% от цената и второ няма такова нещо ако за 5 години падне 20% значи за 10 години ще падне 40 %. И накрая защо да ги събирам тези слънчеви лъчи като имам контакти и ключ в къщи, спестовничеството е майка на мизерията, който работи той не мизерства а си доставя конфорт и удобства!!!!!21:21 31.01.2019
40 Зомби с квадратно чело
До коментар #36 от "Вярно произвежда зомбита мразещи Тесла":
ХаХа ама сериозно ли, всички сме чели коментари на Тесла фенове които казват че Тесла не спазва законите на физиката, 20 пъти по-добри са от конкурентите, измислили са нови Асинхронни двигатели, инвертори и батерии и т.н. Даже имаше и такива които зареждаха батерията на Тесла от етъра и т.н.Коментиран от #46
21:25 31.01.2019
41 Без логика
До коментар #37 от "Зареждане на батерии":
По същата извратена логика може да питаш защо хората карат големи СУВ или лимузини вместо компактни хечбеци, като в 95% от времето са не повече от 4 човека в колата без багаж и карат в града???? Няма логика, просто това им се кара.Коментиран от #47
21:28 31.01.2019
42 JEEP TRACKHAWK 2018
До коментар #31 от "Много субективно":
а теслата зимата пали ли?Коментиран от #43, #44
21:30 31.01.2019
43 амг
До коментар #42 от "JEEP TRACKHAWK 2018":
не!21:31 31.01.2019
44 Зомби с квадратно чело
До коментар #42 от "JEEP TRACKHAWK 2018":
Трябва да е закачена за контакта иначе като се събудиш и погледнеш зарядът ще се изцъклиш щото може над 10% да го няма, зависи колко е било студено и колко енергия е нужна да се поддържа температура на батерията. Не дай си боже да я оставиш навън през зимата без да е вързана за контакта за 20 дена, първо не може да запали и ще ти трябва репатрак и второ не се знае какво ще стане с батерията после, и дали няма да има мъртви клетки.21:37 31.01.2019
45 486
21:48 31.01.2019
46 Зомбирани шефове на 100-годишни компании
До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":
И шефовете на всички 100-годишни автопроизводители ли са зомбирани от Тесла, та твърдят такива неща. Само преди два дни шеф на Фолксваген каза, че все още няма конкурентен на Tesla електромобил на пазара и искрено се надява през следващите години Volkswagen да предложи такъв. Надява се, разбираш ли, не смее да обещае Volkswagen да предложи конкурент на Тесла. Шефът на Mercedes, каза че не е възможно по сегашните технологии да се произведе камион изминаващ 800 километра, защото би противоречало на физиката. Само след два месеца Тесла семи измина 1000 километра. Шефът на BMW каза, че са сгрешили и е трябвало да предложат желан и секси електромобил като Тесла, а не да наблягат на екологията (неуспешно) като с BMW I3. Няма шеф на 100 годишните, който да не признава успехите на Тесла, но кои са те горките, в сравнение с геният ти! Какво ли разбират от автомобили?Коментиран от #49
21:54 31.01.2019
47 Логиката
До коментар #41 от "Без логика":
Просто обясних на човека, че е много по-логично да сложиш батерия на автомобила, отколкото на телефона, както той твърдеше. А иначе поне следващите 30 години всеки ще кара кой каквото си иска. Особено в България. Преминаването към електромобили няма да стане за една нощ. Процесът дори в белите страни ще отнеме повече от 20 години.21:58 31.01.2019
48 Господ Бог Илон
22:00 31.01.2019
49 Зомби с квадратно чело
До коментар #46 от "Зомбирани шефове на 100-годишни компании":
Да бе нали и аз това казвам Тесла противоречи на законите на физиката и на цялата вселената :)))) А ти камиона го видя кара го направи тест драйв и така, също като роадстера, хахахаха зомби та дрънка:))) осен да ви се подиграват хората, за друго не ставате вече не ви и съжалявам. Камион не можел да измине 800км :))))) абе вие сериозно ли, това не противоречи на законите на физиката а по точно на законите на малоумието :)). Да признават че е секси голяма гордост:))))))Коментиран от #51
22:16 31.01.2019
50 ФауВе
22:30 31.01.2019
51 Не се прави на луд
До коментар #49 от "Зомби с квадратно чело":
Много добре знаеш за какво говоря. За пробег на ел.камион. Тези, които изминават по 400км с мъка, когато се казват Мерцедес и 1000 км за Тесла,пробвани и потвърдени от клиенти, които са ги поръчали.Коментиран от #52
22:48 31.01.2019
52 Зомби с квадратно чело
До коментар #51 от "Не се прави на луд":
Кой ги е пробвал, като краиният камионът не е готов бе гунчо. Семито е готово колкото и роадстера, прототип. Ако някой не зомби а разумен човек ми обясни защо един Ел. камион не може да измине 1000 иле даже 10000км аз ще му дам 1000 лева, съвсем сериозно ви говоря, искам да чия разумна причина.Коментиран от #53, #54
23:14 31.01.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Физичните закони
До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":
Ами точно заради онези физични закони, за които говори шефът на Mercedes. Той не казва, че не е възможно въобще, а че не е възможно С ДНЕШНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ. Но очевидно има предвид технологиите на Mercedes, а не тези на Тесла. за разлика от всички останали които предлагат "прототипи", което ще рече опаковки с външен дизайн, прототипите на Тесла обикновено са готовият пълнофункционален модел, който не е картинка, а можеш да покараш. След като са успели да съберат в обемът и теглото на влекачът необходимият капацитет батерии за изминаване на 1000 километра, значи ДНЕС Tesla вече притежава технологията. ФАКТ, който и досега не е опроверган от шефовете на Mercedes, които бяха предизвикани за коментар още при изминаването на хилядата километра. Пак ти повтарям че няма шеф на автомобилна компания който да не е признал технологичното предимство на Тесла. НЯМА ТАКЪВ. Имаше такива преди година, НО ВЕЧЕ НЯМА.Коментиран от #55
09:27 01.02.2019
55 Зомби с квадратно чело
До коментар #54 от "Физичните закони":
Зомби вместо да говориш бла бла бла бла вземи помисли малко!!!! По голяма батерия повече километри по-малка товароносимост. Дай сега да видим линк на тест на камиона от независима организация като ЕПА например и после да говорим искам ЛИНК!!!!!!!!!!! Да не стане като роадстера някакъв зомби като тебе кара в някакъв тунел със светлини и после обявяват нещо и зомбитата ахват. Казват ви че Мъск е изобретил телепортацията и вие отваряте челюст, казват ви че е изобретил перпето мобиле и вие се подмокряте. Кое точно не е възможно с днешните технологии да направиш камион да изминава 1000 километра ли, защо кое точно те спира??? Точно камиона на Тесла е прототип ако беше готов щеше отдавна да е на пазара както и роадстера, ясно е че нищо не е готово и само се вземат депозити на хората да прескочи трапа.Пак повтарям чакам линк от независима организация която го тества!!!!!!!Коментиран от #56
10:09 01.02.2019
56 Ех, зомби, зомби...
До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":
"Кое точно не е възможно с днешните технологии да направиш камион да изминава 1000 километра ли, защо кое точно те спира???"За десети път ЕНЕРГИЙНАТА ПЛЪТНОСТ НА БАТЕРИИТЕ ГИ СПИРА. На прост език, като за простаци, в допустимото тегло на влекачът не могат да се съберат толкова батерии за изминаване на 1000 километра.
Коментиран от #58
10:55 01.02.2019
57 ASD ТЕСЛА Е ПИРАМИДА!
На всички е ясно, че ако спре притока на свеж капитал тези зомби компании ще умрат. Най-странното е че имат ААА кредитен рейтинг. Както и САЩ чийто външен дълг превишава ТРИ ПЪТИ БВП на страната.
10:57 01.02.2019
58 Зомби с квадратно чело
До коментар #56 от "Ех, зомби, зомби...":
Айде бе не могат това зомби гуруто ли ти го каза :)))))). Я прочети пак и после ела да се излагаш има си общо тегло с товара, като увеличиш теглото на влекача ще намалиш теглото на товара нищо вълшебно няма в това!!!! Ааааа чакай ти си инфантилно зомби и не разбираш какво ти казвам само отгоре ти говорят. Все пак дай да решим по лесната задачка, чакам си ЛИНКА!!!!!!!!!Дай да видим как независима организация тества готовият влекач?????? Чакам линка!!!!!Коментиран от #59
11:06 01.02.2019
59 Заблудено зомби
До коментар #58 от "Зомби с квадратно чело":
Какъв тест на независима организация бе зомби? Тест се прави на бройка слезнала от поточната линия. Я дай тест на jaguar или на Audi, като вече "започнаха производство"? Онези прототипи и мулета които са с камуфлажите на стогодишните, да не би да са минали тестове от независими организации? Отново търсиш под вола теле. Няма по-добър тест, от този на клиента. Клиентът въобще не го бърка какво пише в книжката на автомобила, а го интересува реалният пробег или разход на енергия. Какво като в книжката на Тесла модел 3 пише, че ускорява за 5,6 секунди, а пробегът е 501 километра, като в реалността и пробегът по-голям и ускорението по-бързо, ДОКАЗАНО В ПРАКТИКАТА ОТ ДРУГИ НЕЗАВИСИМИ ОРГАНИЗАЦИИ. Досега всеки сериен модел на тесла е имал по-добри характеристики от предварително обещаното, въпреки, че стогодишните са обявявали обещаното за невъзможно.Коментиран от #60
11:35 01.02.2019
60 Зомби с квадратно чело
До коментар #59 от "Заблудено зомби":
Дай линк на тест на клиента на реален камион, иначе бла бла бла бла. Тесла е извън вселената извън законите на физиката на логиката бла бла бла. Дай линк да видим тест на клиента на реален камион, който ще бъде в употреба а не на тестово орязано муле. Чакам линк!!!!!!Коментиран от #61
11:43 01.02.2019
61 Зомби което не може да борави с интернет
До коментар #60 от "Зомби с квадратно чело":
Е толкова ли е трудно да потърсиш клиентски мнения за Тесла семи в интернет? Пълно е. Ето ти един от първите резултати, към статия с много линкове в нея. https://electrek.co/2018/12/04/tesla-semi-electric-truck-test-drive-customer/ Достатъчно реален камион ли ти се струва? Както виждаш тестван е от много шофьори на фирмите, които са си го поръчали и всички са очаровани, въпреки първоначалния си скептицизъм. Както виждаш камионът пътува из цялата страна зареждайки само от supercharger-ите на Тесла. Следователно дори днес вече Има зарядна инфраструктура за камионите.Коментиран от #62
12:01 01.02.2019
62 Зомби с квадратно чело
До коментар #61 от "Зомби което не може да борави с интернет":
ХаХа и какво научи от тази статия???Че имало някакъв прототип или наречен demo, че някои си го карал и нищо от тях като ответна реакция. Опитали се зомбитата от electrek.co който са като тебе да TRIED TO TRACK обаче нищо официално. Дай ми линк от истински хора които го тестват и казват какво са тествали. Дай линк от теста и от шофьорите какво разказват????Ще видим тази година и роадстера и семито когато излезе на пазара ако изобщо излезе :)))))) Та чакам линка на реален тест и на отзиви от шофьори а не от electrek.co или teslarati.com който са точни флагманите на зомбитата :)))
12:36 01.02.2019
63 ASD
2020 скачат лихвите и това ще предизвика фалита на Тесла през 2022г.
Коментиран от #64
23:07 01.02.2019
64 Дса
До коментар #63 от "ASD":
Освен това, въобще не произвежда автомобили. Това са картонени модели и холограми, които е пуснал по улиците, за да заблуждава зомбитата да му купуват акциите. Напускал е и хиляди фалшиви видеоклипове в ютуб, за да зомбира още повече. Всичко това е една пълна лъжа, както ни лъжат и че земята не била плоска, а цилиндрична.09:40 02.02.2019
65 ВАГ
22:33 03.02.2019