4 Февруари, 2019 16:59, обновена 4 Февруари, 2019 17:01 10 008 14

Mazda2 се превръща в Toyota Yaris

  • mazda-
  • toyota-
  • 2-
  • yaris
Mazda2 се превръща в Toyota Yaris - 1

По все още непотвърдена информация, партньорството между Mazda и Toyota може да се разшири, като най-вероятно то ще започне с превръщането на субкомпактната Mazda2 хечбек в новото поколение на хечбека Yaris.

Новата генерация на Yaris ще бъде показана през април тази година на автосалона в Ню Йорк и на практика тя ще представлява "преоблечена" Mazda2. Информацията е на Car and Driver.

Към момента подобно сътрудничество се използва за страните от Южна Америка, където версията Mazda2 седан се продава като Toyota Yaris iA. Сега партньорството ще бъде разширено с глобалната хечбек версия.

Mazda2 се превръща в Toyota Yaris

От Toyota не потвърдиха, но и не отрекоха появилата се информация, като заявиха, че всички детайли около новото поколение на Yaris ще бъдат разкрити през април, по времето, когато ще се състои премиерата на модела.

В момента хечбек и седан версиите на Yaris са абсолютно различни модели. Хечбекът се прави във Франция, а текущото поколение е с корени от 2013 година, така че явно предстои сериозно обновление.

Що се отнася до Mazda2, то новата модификация се появи на бял свят през 2014 година и също така е достатъчно стара, за да може да се смени поколението. Така най-вероятно ни очаква нов модел, който ще се продава под две марки - Mazda и Toyota.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 японец

    28 10 Отговор
    това е най-добрата кола за малка кола а не някакви корейски риота и темподобни боклуци - истински японец за тия които обичат завоите

    Коментиран от #6

  • 2 гост

    23 1 Отговор
    Ами то и старите мазда две и фиеста бяха едно и също. Отчитайки липсата на напредък при Тойота и новаторството на Мазда, то Тойота ще са на по-голяма печалба.
  • 3 Гого

    1 22 Отговор
    Тая Мазда не е ли модел на Форд !?!?!
  • 4 The Chef

    16 3 Отговор
    Имаме и двете в компанията , използват се ежедневно в градски условия . Надеждни колички са .
  • 5 Тиквата

    9 15 Отговор
    И двете са за женчовци.Един истински байган мен кара само Дачия Докер!!!

    Коментиран от #9

  • 6 Баш майстора

    7 9 Отговор

    До коментар #1 от "японец":

    Цял живот да си караш Ярис по завоите, щом те прави щастлив. Аз карах една служебна за няколко месеца преди десетина години и с добро съм запомнил само разхода на гориво. Иначе само при спомена за тази кола получавам болки в гърба от прекрасните седалки, а багажника е проектиран за хора без багаж. Между другото последното поколение не е от 2013, а от 2010, като претърпя два фейслифта. Всъщност, в момента на пазара на леки коли няма по-стари модели от тойотите, с изключение на Фиат Пунто и 500.

    Коментиран от #7

  • 7 селянин 1

    6 7 Отговор

    До коментар #6 от "Баш майстора":

    Ярис е създадена,за лилипутите,и до земните човеченца,и най вече за техния фейслифт-Баш майстора,иди на некой панаир и пробно покарай,,Camry,,XSE,и тогава се изказвай за Тoyota

    Коментиран от #11

  • 8 Мазда SkyActiv

    18 1 Отговор
    Много хора нямат най-малка представа за Мазда SkyActiv, по-здрав и надежден автомобил няма, особено бензиновите. С форда отдавна нямат нощо общо.

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 монтйор

    1 11 Отговор

    До коментар #8 от "Мазда SkyActiv":

    Глупости форд и мазда са като дачия и рено само дето мазда ръждясва повече

    Коментиран от #12

  • 11 Баш майстора

    8 2 Отговор

    До коментар #7 от "селянин 1":

    По панаири не ходя, по нашите шоуруми - да. А какво продават Тойота в Европа и какво на другите континенти си е техен проблем. Да, от модел до модел има разлика, знам го и отдавна не робувам на марки и клишета, защото най-вече покрай работата ми, а и не само имам възможност да карам доста коли от различни достъпни НЕпремиум марки, купувани нови в България като Тойота, Пежо, Форд, Фолксваген, Рено, Дачия, Шкода, Хюндай, Сеат и на базата на личен опит мисля, че мога да направя сравнение. Например миналата година карах за известно време Корола на няколко месеца на под 10000км - 1.6 бензин със 17-ки, климатроник, подгрев, парктроник отзад и отпред, камера за заден ход, а пък таблото покрито с нещо като кожа със сиви шевове и прочие глезотийки, които правят обстановката приятно уютна, но управлението и шума особено при магистрална скорост е като на кола от отминала епоха... не знам как са го направили, но бях доста изненадан и изобщо не ми хареса. Разбира се за друг може да е ок(например баща ми рядко вдига повече от 100 и изобщо няма и да усети), все пак това са само моите впечатления. В заключение мога само посъветвам всеки когато тръгне да си купува кола, независимо какви предразсъдъци има, да се качи и пробва различни марки и модели. Сигурен съм, че ще събере нови впечатления.
  • 12 Ввв

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "монтйор":

    То и ти си като тапир,само където си по-тъп от него
  • 13 Жълта кола

    0 9 Отговор
    Матор Пежо скоросна кутия ТАТА и фарове от АЛИ ЕКСПРЕС.Кола Мечта
  • 14 mitaka

    12 0 Отговор
    Не съм фен на мазда, но поради стекли се обстоятелства 2009 год. си купих Мазда 5 чисто нова,бензин 1.8. За 7 год. изминах 250 000 км. и разходите ми за ремонти бяха точно 260 лв. Като най-много от тези пари изхарчих за смяна на тампоните на стабилизиращата щанга, просто почваха да скърцат. Много добър автомобил, просто нямах никакви забележки за издръжливоста. Съответно по много детайли си личеше че е автомобил от нисък-среден клас. Но за цената е просто супер