9 Февруари, 2019 10:30 32 515 63

Икономична трицилиндрова кола за 3 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • opel-
  • corsa-
  • c-
  • mobile.bg
Икономична трицилиндрова кола за 3 000 лв. - 1

Употребяваният автомобил, на който спираме вниманието ви днес е третото поколение на компактния модел от Рюселсхайм Opel Corsa C и по-конкретно на модификацията с 1.0-литров бензинов двигател.

Този мотор има три цилиндъра и работен обем от 973 куб. см. Впоследствие двигателят е модернизиран, работният му обем е увеличен до 998 куб. см., а мощността нараства незначително с 2 к.с. до 59 к.с.

Икономична трицилиндрова кола за 3 000 лв.

Пълненето е атмосферно, което обяснява и ниската мощност. Все пак тази кола е подходяща за придвижване в града, а според каталожната информация максималната ѝ скорост достига 150 км/ч.

Моделът се произвежда от началото на века до 2006 година и у нас все още могат да се намерят прилични екземпляри на цени около 5 000 лв. Предложенията можете да разгледате ТУК.

Икономична трицилиндрова кола за 3 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванов

    57 71 Отговор
    Опел??? Бляяяяя!!!
  • 2 Анонимен

    59 62 Отговор
    Основен ремонт на всяка смяна на маслото
  • 3 Иванов

    62 44 Отговор
    Три цилиндъра??? Буууааааа!!!
  • 4 NLO

    82 10 Отговор
    много икономична на връщане от кауфланд с 2 торби багаж и двама човека 8-9/100 разход но това не се отнася за по-големите двигатели на корса те са сравнително по-мощни и икономични.
  • 5 Иванов

    54 58 Отговор
    Повечето Опели работят с цилиндър по- малко. Представете си това как ще върви на два цилиндъра... Като някоя разбита фуражомелка!)))

    Коментиран от #58

  • 6 Иванов

    37 26 Отговор
    На повечето им тракат хидравличните повдигачи на клапаните и са бъкани с добавки в маслото. Като го смените с ново и едвам ще си чувате аудио системата на макс!!!))))

    Коментиран от #21

  • 7 GMC OPEL SUPER cars

    35 11 Отговор
    Аз съм доволен от трабанта и опела, имах аскона и деу нексия .
    С деу нексия милион и половина км като такси и още е в деижение.
    Смених 19 марки коли , но съм доволен от трабанта и пелите.
    Недостатък голям е купето.
    Имат двигатели за няколко купета , купето им ръждясва .

    Коментиран от #18

  • 8 Meganoob BG

    28 19 Отговор
    Има и по-хубава че и за по-малко пари. Нарича се Wartburg.
  • 9 Коравия

    35 93 Отговор
    Опел са масларници и боклуци, за нищо не стават, който си е купил Опел не е прокопсал.

    Коментиран от #10, #40, #55

  • 10 Без име

    48 19 Отговор

    До коментар #9 от "Коравия":

    Масларници са нов внос. Проблемите са купето и кабелите. В България най-често тия коли се карат от палачори със скъсани джобове. Като си купиш нов Опел ще разбереш.

    Коментиран от #22

  • 11 Косо

    17 32 Отговор
    Те тука в Белгия са в кошчето за боклука! Строшки скапани.

    Коментиран от #44

  • 12 майстора

    54 12 Отговор
    Аане повече от 1000лв за Корса ц с три цилиндъра няма да давате ...зада не ви е яд като се гътне!!! Ако искате такава Корса търсите да е с 1.8 под капака .. перфектен баланс между динамика и икономия ...за около 300лв може да го чипнете на 140коня и получавате малка лесна за паркиране градска кола която може да направи за смях всеки "гъзар" качил се в дизелова Х5-ца от тия години
  • 13 Лъчо

    56 11 Отговор
    Как 3000 лева БЕ , в Германия ги подаряват...
  • 14 Sofia

    21 24 Отговор
    Щом не е АЛДИ не ми го хвали... ахаха
  • 15 Голям прос

    32 12 Отговор
    С три цилиндъра не е кола, а пърпоретка. Нещо не са удачни, защо ги правят
  • 16 бмв

    27 22 Отговор
    Майка имаше такава едно време.Не стига ,че е голяма кошница , ами и не е нито здрава ,нито са и евтини частите.А повечето хора (и като мен) си мислят обратното.
  • 17 факт

    22 9 Отговор
    друго си е зафира 1,8а
  • 18 Лупи

    26 11 Отговор

    До коментар #7 от "GMC OPEL SUPER cars":

    Спокойно оправиха ги вече! Отдавна нямат двигатели за няколко купета, вече са за моргата преди да раждясат.

    Коментиран от #45

  • 19 Слот

    26 25 Отговор
    Аз работих в сервиз, като студент за 1 ден :) Разбира се дадоха ми един опел да оправям понеже на никой не му пукаше за резултата. Ами какво да ви кажа, свалям кората на вратата и там са закрепяли неща със... топъл силикон (: все едно по труд и техника от 5-ти клас! И това за кола 2005-2006-та година дето някой ще даде пари и ще си мисли, че кара кола... ОПЕЛ НИКОГА!
  • 20 Opel

    29 16 Отговор
    2006г.Бяха на промоция за 13хил.лева базова версия + подарък климатик без серво на волана.Продавача в шоурума ме отказа и за 15хил купих фиеста която още карам безпроблемно.

    Коментиран от #24

  • 21 Colt

    7 16 Отговор

    До коментар #6 от "Иванов":

    Чак пък да не си чуваш аудио системата аз имам 3 цилиндров турбо дизел и доста тихичко си работи

    Коментиран от #23

  • 22 Иванов

    17 10 Отговор

    До коментар #10 от "Без име":

    Коментираме коли втора употреба от мобилето. Там нови не продават. На новите имаш бонус 20 х. км и плоблемите ЗАПОЧВАТ!))))
  • 23 Иванов

    11 10 Отговор

    До коментар #21 от "Colt":

    Имаш Мицубиши, а не Опел.
  • 24 hienata

    33 6 Отговор

    До коментар #20 от "Opel":

    Не е лошо да коментират хора които са имали такава кола. Този модел не е със серво , а с ел. усилвател на волана. По добре е от сервото, паркира се супер лесно. С този двигател колата е добра за градско, с над 100 вдига много разхода (такива са всички трицилиндрови коли). Имах такава ,но 80кс. 1,2 мотор. За 160 000км съм сменил блок бобина, радиатор, верига,лагери алтернатор, това под капака. По окачването маншон каре, тампони и един заден лагер. Продадох я с оригинален съединител. Уточнявам, колата съм я купил почти нова (50 000км) от приятел купил я нова. Ръжда имаше само малко по ауспуха (купето е поцинковано)
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Японец

    14 28 Отговор
    За тези пари си купуваш сивик в перфектно състояние 1.4 90 кс 5 на 100 със 120 км извън града и 7на 100 на гас.

    Коментиран от #36

  • 27 Иван

    6 22 Отговор
    Вземи си един Колт 2006 за 5000 и си гледай кефа! Доста по-кефи от това Хлопелче!
  • 28 Сссссссс

    14 20 Отговор
    Отвратително нещо е да караш 3 цилиндров автомобил, гадно е
  • 29 OPEL fan

    44 12 Отговор
    Абе юнаци...вижте добре заглавието на статията...'Икономична трицилиндрова кола за 3 000 лв.' Прочетохте ли го пак.?
    Защо вадите генерални изводи за марката, като става въпрос за кола за без пари и на минимум 13 години /Произведена 2006/
    Ако някой от Вас, събере парички за едни нов ОПЕЛ, ама нов, не 'нов внос', е тогава говорете за марката.
    Марката е супер, най-доброто съотношение на цена към качество...
    А пък последните генерации на Астра и на Инсигниа, са с параметри и показатели, доближаващи се до премиум класовете...

    Коментиран от #34

  • 30 jambazina

    12 4 Отговор
    1.4 бензин, другите мотори не стават.
  • 31 тятп

    21 4 Отговор
    Корса 1,2 туинпорт, 82 к.с., купена нова 2006 г. за 19 000 лв., прекрасна кола за града и пътуване сам, тиха и икономична пчеличка, практически безплатна за поддръжка. Е, не е като Мазда или Инфинити да не дава никакви дефекти, но повредите за 12 години са: бензинова помпа /гадно, насред магистралата, репатрирането струваше три пъти повече от помпата/, генератор, смяна на накрайници по предното окачване, амортисьори на задната врата и доста крушки по фаровете. Части и ремонти - на народни цени. Данък 50 лв. И най-важното - отлично фабрично радио, което работи и без контактния ключ, извън София хваща по-добре от марковите резвлекателни системи на скъпите коли

    Коментиран от #35

  • 32 Пипи

    29 7 Отговор
    Карам Астра от магазина вече 9 години и много ме кефи. Невероятна кола с евтина поддръжка. Пък кой каквото иска да говори.
  • 33 vasik atanasova

    5 12 Отговор
    бегачка е )))))))))))))))

    хлопел
  • 34 бай хой

    22 11 Отговор

    До коментар #29 от "OPEL fan":

    без пари е кола за 500 лв а не 3000
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 trol

    13 4 Отговор

    До коментар #26 от "Японец":

    на хонда картера се чупи в сяка шахта
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 555

    26 4 Отговор
    Истината е, че това Опелче не е никак лош автомобил, за някой който не минава повече от 30км на ден. Но не и с този двигател 1.0 бензин и 1.3 дизел на Фиат, защото това са възможно най-проблемните мотори. Има си 4 цилиндрови бензинчета 1.2 и 1.4 единствения проблем им е че на 170 000 трябва да се сменя веригата, но пък комплекта е 200-250 лв зависи от производителя. За феновете на дизела си има 1.7, всеки го знае. Като цяло има супер евтини части, сравнително здрав и непритенциозен. Проблем му е обаче мисленето на масовката наши сънародници, които имат 3000 лв бюджет, заплата 600 и вместо едно такова Опелче 5 врати 1.4 или 1.7 дизел 2003-4-5 година, да не тежи на бюджета му. Българинът ще даде 3000 за някой кошник 91-2 ама премиум клас. Както последни време стана модерно. S класа W220 десняк за 4000 лв, прави я в някой гараж и като клекне (известни са с проблемното окачване на въздух) и една възглавница му е 2200, се чуди кво да я прави, защото не можеш дори да я караш, какво остава да я продадеш на някой..

    Коментиран от #53

  • 39 Фък

    3 19 Отговор
    Колкото и да е евтин опела ръждата никога винаги е при него и е хубаво следващ път да пишат и поддръжката на тази кола колко струва защото на Опел цените им са евтини, а не безплатна но поддържането им е скъпо в някои случаи колкото S-class
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Двигател

    7 2 Отговор
    На Опела най-добрия и надежден двигател е 1.7 d Isuzo здрав, икономичен и надежден от 300 хил. км нагоре
  • 42 Еко тек

    8 15 Отговор
    Двигателите екотек са пълни боклуци, а за икономия въобще не може да се говори, харчат много , трошат и не стават
  • 43 Алфа Ромео

    12 1 Отговор
    Колата не е лоша, добра малка кола, но не и с този мотор прекалено е слаб, със 1.4 90 к.с. пак ще гори толкова но вече върви доста по-добре.Мит е че малките двигатели са по-икономични, хем не вървят хем горят като по-голям двигател, понеже се мачка повече за да може да ускориш.
  • 44 Георги

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "Косо":

    Задели от коша 2 Корси или Астри и ми се обади- да дойда да ги взема и ще ти дам и пари- по500 на бр.
  • 45 Алфа Ромео

    14 3 Отговор

    До коментар #18 от "Лупи":

    Ръждата я оправиха и моторите ги свалиха на нивото на бензиновите ВАГ-ови, вече не са толкова корави като едно време.
  • 46 локомотива

    16 3 Отговор
    Пълна трагедия е този двигател,пияч на масло.продавал съм 3-4такива,два от тях ми бяха станали годинаци.И не заблуждавайте хората такава кола се продава за 2000-2500макс.
  • 47 Митьо

    14 3 Отговор
    Най добре Вартбург 353 двутактов, изключително здрава каруца,по възможност комби!!!

    Коментиран от #48, #61

  • 48 яяяяяяя

    5 3 Отговор

    До коментар #47 от "Митьо":

    боклук с верига,разтяга се 100 000 и трака новата с ремонта,колкото колата 800 лв
  • 49 Препатил

    10 8 Отговор
    Най големият маслояд е 1.6 екотек.Знам го от личен опит,от тогава хлопел не!
  • 50 Onq s motikata

    7 6 Отговор
    Общо взето е боклук тоя опел.
  • 51 Тошо

    10 3 Отговор
    Трабанта е по добро немско решение
  • 52 Анонимен

    4 4 Отговор
    Имах такава кола и искам да кажа че като мина 400 000 км стана голям ужас. Всичко се чупеше едно след друго, но най-много гореше бобини. Имам 6 изгорени докато неоткрих че трябва да се кара с двуполюстни свещи. Затова по-добре да не се копува този буклук

    Коментиран от #56

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Омега

    5 1 Отговор
    Пичове, имах Опел Омега ,купен втора употреба от Горубляне, 2,4 бензин с вече поставена АГУ. Навъртях му 70000 км Аз и го продадох без ремонти ( ако не се счита само съединител и две задни вежди на калниците). Слага в джоба си и Мерцедес по всичко
  • 55 Панко

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Коравия":

    От личен опит ли говориш или си карък на автомобили аз съм прокопсал и карам Опел Зафира дизел повече от пет години и продължавам да карам
    Масла и филтри едни накладки с дискове гумички на дюзите и нафта а може би съм късметлия😉
  • 56 dsadas

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "Анонимен":

    Боклука е виновен че ти и майстора не знаете как се поддържа :DDD
  • 57 Бмв

    5 7 Отговор
    Хлопел равнозначно на евтино нискокачествено, с една дума кола за мизерници не толко по джоб, колкото по дух и мироглед.
  • 58 Много

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иванов":

    Много ги разбираш
  • 59 Веско немаринов

    5 1 Отговор
    Като ви чета коментарите, как плюете, ама вие карате кораби и някви спука и Кенефи на по 500к и повече.
    Няма да изброявам марки, защото марките коли не са от значение, от значение е устройството зад волана дето трябва да поддържа автомобила си както е описан в каталога, но малцина си правят труда да го прегледат и консултират с сервиз от дадена марка.
  • 60 гост

    6 3 Отговор
    Това е може би най-лошият избор на кола. Всичко друго, но не и този трицилиндров екотек. Муден, тресе, няма грам мощност дори за тази малка кола и си харчи като за голям.
  • 61 Вартбурга

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "Митьо":

    Баща ми кара 14 години Вартбург комби-само дето не е теглил тир с нея.Като смъкнеше седалките до тавана със смески или башно и като клекнеше на 1ва едвам тръгваше и превантивно за да запази двигателя слагаше на един резервоар още 100 грама двутактово масло над нормата и 80 000 нямаше грижи.катастрофира с него и го продаде щото изкриви мост и дърпаше на една страна осезаемо.Този дето го взе го пооправи 10години с него купуваше зарзават от Пловдив и го носеше в Разград.речи кажи всяка седмица е няма такава кола.
  • 62 hahaha

    1 0 Отговор
    5000 лв. за корса 2000-2004г. познавате ли парите ве ?!?!?
  • 63 Бай Хуйстил

    2 0 Отговор
    Всичко е до подръжката,караме боклуците на хората и оплюваме дадената кола,95%карат също като мен скрападжийките на Европа и Япония,и нямат грам наблюдение върху колата защото не са я притежавали.Купете,покарайте и тогава коментирайте!